Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai exact,așa face
     

    Comment


    • Salut! Am un c250 din 2012. Și la rece, doar in zilele in care temperatura scade sub 10°C, patinează intre treptele 1-2, aprox 500rpm.derapajul dispare când temperatura uleiului din transmisie ajunge la aprox 15°c, dar și așa, sunt momente in care nu schimba fin. Se întâmplă să decupleze prea repede și să cupleze in a 2-a cu un mic șoc.
      Transmisia mea a fost una cu anumite probleme. Zic asta că, la achiziție(150.000km)pierdea cuplu intre treptele 2-3, tot la rece, iar în urma unor investigații, am schimbat calculatorul, am recondiționat convertizorul, am înlocuit pinioanele pentru treaptele 1, 2, 4, fiind uzate și am schimbat blocul de valve cu unul aproape nou (aprox 35.0000 km).
      Momentan am 210.000 km pe ea, și reviziile au fost făcute la reprezentantă, la timp.
      Orice idee e binevenită. Merci in avans!

      Sent from my EML-L29 using Tapatalk

      Comment


      • ionutog Cauta pwm clutch lock-up solenoid 722.6. Vei gasi exact aceeleasi simptome. La cutiile 722.6 a aparut o versiune imbunatatita a solenoidului si aici cred ca a fost un coleg insa si pe forumurile straine spuneau ca dupa schimbarea lui au disparut aceste variatii de turatie. Solenoidul costa undeva la 320 de lei din cate imi amintesc.

        Comment


        • Ok
          Multumesc frumos ROV pentru informații.
          O sa il schimb cu Original,sa fiu sigur.
          Cat de curând o sa fac schimbul de ulei încă odată și cu ocazia asta o sa schimb si acel solenoid.

          Comment


          • Doar că C250 din 2012 nu are 722.6 și la 7g spanul produs înainte de prima reparație trebuia să asigure o diagnoza corecta.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Surpriza GLK 350/2010, 180000km.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


              • ISalut!!
                Am o problema la un cls 350 cdi,grand edition,2009 si anume,se simt niste vibratii in toata masina cand stau pe loc,se simt si cand accelerez in gol,iar cand o pun in mers se aude o huruiala ca si cum ceva nu merge uniform si de la vibratii creaza zgomotul asta ciudat(nu e huruiala de rulment uzat)ca se aude numai cand accelerez.Am dat vina pe tampoane motor, le-am schimbat pe amandoua pe Lemforder,cele vechi erau mai tasate cu un cm fata de astea noi, dar nu rupte sau curse...la relanti tot se simte vibratii in toata masina, dar zgomotul produs cand puneam masina in miscare a scazut ca intensitate dar tot se aude.
                Tamponul la cutie nu l-am schimbat ca mecanicul a zis ca este ok.
                Am mai facut 3 diagnoze diferite cu Star, primul a spus ca e zgomot de convertizor si mi-a recomandat sal reconditionez la el plus schimbat ulei cutie, dar ca vibratiile sunt din alta parte.
                Al doilea ca masina ar avea catalizatorul infundat,eu stiu ca masina are Dpf care a fost si demontat cand s-a schimbat un tampon si chiar m-am uitat la el, era intreg, negru la intrare si alb curat la iesire...
                la el am facut doar diagnoza, nu a mers si cu masina sa vada cum se aude.
                La a treia diagnoza, tot pe convertizor a mers ca ar fi dezechilbrat ceva prin el sau volanta sa fie dezechilibrata, si sa schimb convertizorul cu unul sh,demondat blocul de valve si spalat plus schimbul de ulei la cutie.
                Pe diagnoza nu am nici o eroare pe motor sau cutie, valorile convertizorului sunt bune, sa facut si readaptarea lui.
                Masina merge bine, schimba bine, uneori cu mici socuri dar numai cand schimba in sus, dar se simte vibratiile astea care sunt deranjante pt o masina ca asta plus si zgomotul care il face...
                Cand sunt in panta pe D, masina nu sta, pleaca inapoi.
                Daca comut din D in R si invers , si accelerez imediat, oricat as apasa acceleratia, parca gandeste daca sa plece, se simte ca un scuturat si apoi pleaca.
                De ule in cutie nu stiu cand a fost schimbat ultima oara,am istoricul de la mercedes cu 8 Revizii, dar nu scrie de ulei in cutie.
                Ieri am mers la un drum de vreo 20km in afara si am mers pe manual numai turat la 3500 ture,cand am ajuns inapoi numai era asa galagioasa cand o acceleram pe loc sau cand o puneam in miscare, dar vibratiile erau mai puternice,dar odata ce sa racit motorul, e la fel galagioasa cand plec de pe loc si vibreaza masina.
                Last edited by Carlaniasi; 04-19-2019, 20:52 PM.

                Comment


                • Dupa 3 diagnoze si tot nu ai facut schimb de ulei la cv ?
                  Last edited by Florin_WES; 04-20-2019, 01:09 AM. Reason: Am șters quote-ul.

                  Comment


                  • In primul rand nu cred ca un schimb de ulei mai poate face ceva in momentul de fata. Cauta in aria de prestari servicii de pe forum un coleg cunoscut si fa o diagnoza la el. El iti va spune despre ce este vorba. Apoi cauta un service de cutii automate dedicat celor de Mercedes . Din ce descrii tu acolo trebuie sa te astepti la minim un converizor de inlocuit. valorile la DPF se citesc din Star , nu trebuie sa le iei pe ghicite. Despre convertizor sh, daca vrei sa pui asa ceva pe masina iti dau un sfat (vinde-o asa cum este).
                    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                    Comment


                    • Ma minunez , 10 ani fara sa inlocuiesti ulei la cutie ....
                      Daca te apuci sa-i schimbi uleiul , probabil ca va merge mult mai rau .
                      In cel mai rau caz .....se inlocuieste cutia sau se vinde masina.
                      Ps: Tamponul la cutie se schimba si el , dupa 10 ani e copt .

                      Comment


                      • Asta e istoricul de la mercedes cu reviziile...masina are acum 230000 km.
                        Diagnoza cu star am facut la cristi si bazil, valorile la Dpf cu starul sau vazut si aratau bine, si valorile la convertizor arata bine pe star...
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 4 photos.
                        Last edited by Carlaniasi; 04-20-2019, 09:20 AM.

                        Comment


                        • Originally posted by b97dmt View Post
                          Ma minunez , 10 ani fara sa inlocuiesti ulei la cutie ....
                          Daca te apuci sa-i schimbi uleiul , probabil ca va merge mult mai rau .
                          In cel mai rau caz .....se inlocuieste cutia sau se vinde masina.
                          Ps: Tamponul la cutie se schimba si el , dupa 10 ani e copt .
                          Sunt si persoane din astea....care nu umbla la masina pana nu crapa....
                          Eu sunt patit,daca ai citit posturile mele...asa am avut ghinionul sa o cumpar...
                          Ulei neschimbat de aproape 10 ani...gasit uleiul negru la culoare din rosu,filtrul de ulei cu data fabricatiei a masinii...span in cutie....clar nu a fost umblat la cutie...
                          Am schimbat deja convetizor,uleiul de 2 ori si urmeaza imediat sa ii fac din nou o vizita in cutie,sa vad daca mai apare span si automat schimb si a 3-a oara uleiul,in doar 1800 2000 km,sa fiu eu linistit si o sa schimb si toti solenoizii,pentru siguranta mea,cu toate ca functioneaza foarte bine cutia
                          Pe urma schimb de ulei maxim 30000 km si sunt linistit tot timpul
                          Last edited by ionutog; 04-20-2019, 20:38 PM.

                          Comment


                          • Va salut!!
                            Am gasit printre acte, un deviz ceva ca ar fi avut primul schimb de ulei la cutie la 52000km,dar nu stiu ce presupune service 2,3,4,5,11,20 care lear fi avut masina la reprezentanta MB.Acuma sper sa fie doar convertizorul de schimbat.
                            Din parerile voastre se merita reconditionat,pe Sachs sau Oem?

                            Comment


                            • EU am pus reconditionat OEM,cu doi ani garantie,de obicei se da 1 an garantie la cele Reconditionate...si 2 ani la cele noi,dar am avut pe cineva si sa rezolvat cu 2 ani
                              De Sachs...aveam de gand sa pun si eu nou,la pret mai mic decat Original Reconditionat,dar fiind prima data cand am auzit de Convertor Sachs...nu stiu nimic pareri...am mers pe OEM si asa as recomanda la oricine.

                              Comment


                              • Am schimbat solenoidul TCC si se pare ca am scapat de oscilati turometrului...am schimbat si oringurile la cei 3 solenoizi,desi pareau in regula...
                                Schimbarile de viteza acum chiar se fac insesizabil,desi inainte se schimbau tot bine,dar parca putin putin se simtea...
                                In cutie nu a mai aparut span deloc,semne ca schimbarea convertorului a fost foarte buna,decat putina negreaza lipita pe magnet,dar cu schimbarea si a 3-a oara a uleiul acum,sigur sa spalat foarte foarte bine.
                                Acum cutia,pare chiar in regula
                                Deci cutie cu ulei neschimbat de 10 ani,span in ea....nu trebuie sa va sperie chiar asa tare,se poate salva relativ foarte usor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF