Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buma ziua, detin de cinci ani un CLK200 fabricat in 1997, cutie automata (5+1), masina cu care nu am circulat foarte mult. De curand am hotarat sa merg la un mecanic pentru schimbul de ulei la cutie pentru ca in treptele I-II-III a inceput sa schimbe agresiv, uneori se tura motorul si schimba viteza dupa 2, 3 secunde alteori schimba cu soc. Dupa schimbul de ulei (mecanicul a reusit sa scoata din cutie doar 5l), cand temperatura motorului ajunge la 80 grade cutia nu mai schimba in nici o treapta. Ajutati-ma cu un sfat, cum sa procedez mai bine sa inlocuiesc cutia cu totul (am gasit second la 300eur) sau sa incerc sa o repar? Merci!

    Comment


    • Ce tip de ulei s-a pus in cutie?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Mecanicul a masurat nivelul uleiului dupa ce a facut schimbul sau a introdus aceeasi cantitate care a scos-o ??? Ce tip de ulei a folosit? S-a schimbat si filtrul ?
        Das Beste oder Nichts !!!

        Comment


        • Iti comvine s-o repari.Chiar de te va costa mai mult,in schimb vei fi sigur pe ce ai dat bani.

          Comment


          • Salutare, recent am devenit si eu posesor de MB, mai precis un GLK 2012 facelift 7G-tronic. Intrebarea mea legata de cutie este referitoare la modurile de functionare.

            Am vazut in manual ca exista 3 variante:

            - doar mod M
            - mod E->S (cum am eu)
            - mod E->S->M

            Mi-ar fi placut mult sa am si modul manual; mai mult de fita utilizarii padelelor; exista posibilitatea de a activa modul respectiv sau este o diferenta la insasi cutia de viteze?

            Alta intrebare ar fi legata de intretinere si utilizare, din ce am citit pe acest topic este de preferat sa fie condusa mai ferm, adica cu 20-30% accelerare fata de accelerare foarte usoara. Ce-i drept am observat ca parca se simte mai bine cutia in felul asta, dar am zis sa confirm.

            De asemenea, exista contraindicatii ca la cutiile DCT? Gen sa nu fac crawling, etc? Eu la semafor de obicei activez autohold-ul si o las in D.

            Ca intretinere, masina are 5 ani si 42k km cu istoric la Tiriac auto, deci reali(sper ). La revizia din toamna sa cer si schimbarea uleiului de la cutie sau sa o mai las?

            Multumesc mult si scuzati daca intrebarile au mai fost puse. Topicul este foarte stufos si este destul de greu de extras exact informatiile de care sunt interesat.

            Comment


            • Bine ai venit!

              Doar mod M, de obicei la modele sport echipate cu in convertizor special ca sa reziste.

              Padelele ( daca le ai ) le poti folosii direct, le apesi pur si simplu iar masina intra in M ( in M calculat care nu iti permite sa bruschezi sau sa strici ceva).

              Cu 7g-Tronic poti face crawling pana la Brasov daca vrei, merge alunecata maxim si nu se freaca nimic de nimic....nu are nici o legtura cu fortarea ambreiajului ca la DCT.

              In 'sailing' ( acu na..) in franare agresiva sau in semafoare lungi, 7G+ trece singura in N fara te atentioneze, asa ca iar nu e nevoie de vre-o grija speciala.

              5 ani sau 125K km este intervalui maxim pt Revizie, pt 7G+, .
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Salutare tuturor .La mine la w211 e 320 diesel,apareceroarea 2297 ETC control transmisie;scurtcircuit la plus permanent.Unde este amplasat acest senzor?
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • Buna ziua am un Mercedes Vaneo 1.9 benzina montat GPL cu cutie automata
                  serie caroserie:WDB4147001N207951.
                  Problema mea este ca la masina a fost schimbat motorul ca consuma ulei enorm de mult 1 litru la 2-3 mi de kilometri. Schimbat uleiul in motor, schimbat uleiul in cutie +filtru , senzor de pozitie arbore cotit schimbat.
                  Acuma a inceput sami faca figuri cutia de viteza ,dimineata dau masalier si nu face nimica pana cand nu il turez si atunci face o zdrancinatura parca ma lovit cineva , la fel face si cand dau D, cea ce am observat ca si in timpul mersului cand schimba treptele cam se zdrancina .
                  a fost pus pe tester si a iesit urmatoarele:

                  P0743 calculator cutie de viteze FGS eroare 5


                  P0300-003 detectare rateuri cilindru 2-3

                  P0335-004 L5 (senzor de pozitie arbore cotit)
                  Autodaptari automate ERONAT

                  P1178 B40(senzor ulei (nivel ulei, temperatura si calitate )) Nivelul de ulei este neplauzibil.

                  Comment


                  • Buna tuturor!
                    Meredes E220/2000 - astazi pentru prima data (foarte cald afara )- a plecat la inceput greoi (approape deloc) de pe loc- chiar si cu pedala la fund- la cateva semafoare apoi la parcare cutia nu a mai raspuns deloc (D,R, "manual" etc. Dupa repornirea motorului s-a comportat din nou normal. Va trebui sa fac un drum mai lung. Sa am motive de ingrijorare?
                    Multumesc

                    Comment


                    • Atata timp cat a intrat in avarie trebuie sa aiba stocata si vreo eroare in functie de ce a stocat poti fi mai mult sau mai putin preocupat.Cand s-a facut ultimul schimb de ulei la cutie?
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Am 60000km facuti

                        Comment


                        • Vezi o diagnoza daca ii poti face.Ceva a ramas sigur stocat.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Am facut: componenta Y3/6n3 (senzor turatie 3 ) temporar defecta

                            Comment


                            • Se schimba fara costuri prea mari.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Am rezolvat la KATA Teknik pe Preciziei. Excelent pana acum !

                                ...................

                                Am o alta intrebare: Unde pot repara o pompa de servo la aceeasi masina ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF