Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare Johnny2017,

    Nu uita să treci pe la Hai să ne prezentăm și My Car Mercedes-Benz!
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • Salut,
      Dupa ce m-am mai documentat putin, si am mai intrebat in stanga-dreapta, inteleg ca imi trebuie o cutie de viteze pentru codul a2042706400 sau a2042702402 (inteleg ca e cod motor).
      La o prima cautare pe net, nu gasesc absolut nimic.
      Last edited by Florin_WES; 10-27-2017, 12:32 PM. Reason: Am șters quote-ul.

      Comment


      • Ce erori au aparut la diagnoza?

        Comment


        • Johnny2017, ma indoiesc ca trebuie schimbata cutia la tine. Probabil ai o problema electrica, ceva minor in orice caz. Pune un STAR pe ea si vezi despre ce e vorba.

          Comment


          • Johnny2017

            Încearc sa i dai kick down i vezi ce se întâmpla. Mi se intampla i mie la un w 211 2,7 cdi. La kick down îi revenea.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Florin_WES; 10-31-2017, 14:39 PM. Reason: Am șters quote-ul. Vezi că din Tapatalk nu apar toate diacriticele.

            Comment


            • Buna din nou. Deci nimeni nu stie sau nu a mai intalnit de ce la 722.6 w203, c220 143cp, cand schimba din 3 in 4, patineaza putin, dar doar cand e cald motorul. Mentionez ca am facut revizia. Am inteles de la automaticul ca ar fi vorba de o problema in blocul hidraulic. E posibil sa fie supapa de la viteza 4 (nu stiu dca m-amm exprimat bine).?? multumesc!


              Am gasit ceva interesant. pe 722.6 exista 2 electrovalve responsabile de presiune, 3 pentru viteze si inca una, cred ca pentru D,P,N....cred, desi nu sunt sigur. Cele 3 electrovalve sunt grupate 1-2, 3-4 si 4-5. Fiecare din aceasta are cate doua oringuri pe orificiul conector. Astfel, la problema mea, ma poate duce gandul la faptul ca atunci cand e pana la 65-70 de grade, presiunea din electrovalva 3-4 e relativ normala, adica si etansarea e buna, nu scapa presiune, iar shifting-ul e normal si perfect, dar dupa 70 de grade, incepe sa patineze cand schimba din 3 in 4. Sa fie electrovalva in sine (3-4)? Sau, datorita temperaturii, acele oring-uri nu mai etanseaza, iar electrovalva pierde presiune? Tind sa cred ca a doua ipoteza ar fi mai reala, deoarece daca ar fi fost electrovalva defecta, ar fi patinat tot timpul.


              Chiar si asa, va rog frumos, un ajutor mi-ar fi de ajutor.
              Last edited by Florin_WES; 10-31-2017, 14:43 PM. Reason: Ți-am unit posturile și am șters quote-ul.

              Comment


              • Salut, am cumparat de o saptamana un w204 220 cdi automat si pana ieri nu am avut nici o problema azi a trebuit s-a intru intr-o depasire mai tare am depasit si dupa masina a iesit din viteza o acceleram si si doar se tupa am pus-o pe N si dupa inapoi pe D si a mers dar nu stiu daca e normal.... sunt fan mercedes dar pana acum nu am avut ocazia sa imi cumpar si e prima mea masina automata.... nu stiu daca este un sistem de protectie sau daca este o pb nu ma pricep tin sa spun ca masina nu smuceste sau nu se aude ceva la cutie schimba f bine. Multumesc

                Comment


                • Salut. Primul sfat este sa cauti pe cineva cu un Star(tester dedicat Mercedes) din zona ta si care sa il stie sa il manuiasca cum trebuie; multi colegi recomanda cativa oamenii care au anunturi in aria de prestari servicii ca se ocupa de asa ceva.
                  Al doilea sfat este sa nu mai faci niciodata asa ceva unei cutii automate din D in N si inapoi in D fara ca sa nu fii stationat.Ai ocazia sa rupi tot in cutie si nu numai. Daca a intrat in modul avarie cutia (limp mode) opresti masina pe dreapta, opresti motorul astepti 5 minute si ii dai cheie si usurel, usurel te indrepti catre sfatul meu nr.1. Vezi ce problema e . Orice problema ar fi , minora sau majora nu se va rezolva de la sine fara ca sa faci o interventie asupra cutiei (minim un schimb de ulei si filtru si poti ajunge pana la achimba toata cutia, depinde de ce problema este).
                  "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                  Comment


                  • Buna ziua!Am si eu o problema care ma cam inspaimanta.Detin un W211 2.2 cdi,5gangs automat,09.2005.Ieri dimineata,mergand dinspre Ciorogarla spre Bucuresti,la intrare in oras,cand a schimbat treapta superioara,a inceput sa tremure,a smucit foarte tare,incat m-a impins in scaun.Am oprit,am repornit,a mers ok o perioada apoi iar,smucit puternic si limp mode la cutie.Cutia blocata in treapta2,nu functioneaza C/S si nici modul manual.Am lasat-o,iar cand am plecat,a mers normal vreo 5km,apoi iar bum.Am oprit.Cutia blocata in tr3.Am mers asa pana acasa,apoi Limp mode total.Blocata in tr 2,nu mai functioneaza nici manual nici c/s si nici nu-si mai revine daca opresc.Nu mai patisem ceva de genul,nici un simptom.Brusc.Singura chestie e ca imi fluctua turatia 50-100 rpm.Mentionez ca masina are 260.000km.Eu am luat-o la 185 000 si nu i-am facut schimbul de ulei la cutie.Nu stiu nici daca s-a facut anterior sa o cumpar.Masina are 6 ani de cand e la mine,fara nici o problema.Asta m-a dat peste cap.Aveti cumva vreo idee,sfat,ce ar putea fi?Multumesc!

                    Comment


                    • Uleiul posibil sa nu fii fost niciodata schimbat la cutie...Era indicat sa nu mai mergi cu ea , o platforma pana la service poate te scutea de neplaceri ulterioare.
                      Fara o constatare greu sa-si dea cineva cu parerea.

                      Comment


                      • Originally posted by Hakaishin94 View Post
                        Buna ziua!Am si eu o problema care ma cam inspaimanta.Detin un W211 2.2 cdi,5gangs automat,09.2005.Ieri dimineata,mergand dinspre Ciorogarla spre Bucuresti,la intrare in oras,cand a schimbat treapta superioara,a inceput sa tremure,a smucit foarte tare,incat m-a impins in scaun.Am oprit,am repornit,a mers ok o perioada apoi iar,smucit puternic si limp mode la cutie.Cutia blocata in treapta2,nu functioneaza C/S si nici modul manual.Am lasat-o,iar cand am plecat,a mers normal vreo 5km,apoi iar bum.Am oprit.Cutia blocata in tr3.Am mers asa pana acasa,apoi Limp mode total.Blocata in tr 2,nu mai functioneaza nici manual nici c/s si nici nu-si mai revine daca opresc.Nu mai patisem ceva de genul,nici un simptom.Brusc.Singura chestie e ca imi fluctua turatia 50-100 rpm.Mentionez ca masina are 260.000km.Eu am luat-o la 185 000 si nu i-am facut schimbul de ulei la cutie.Nu stiu nici daca s-a facut anterior sa o cumpar.Masina are 6 ani de cand e la mine,fara nici o problema.Asta m-a dat peste cap.Aveti cumva vreo idee,sfat,ce ar putea fi?Multumesc!
                        Ai putea sa incerci un schimb de ulei , sunt sanse sa si revina .( asta ar fi una dintre glume )
                        Honda.

                        Comment


                        • Ar putea fi(chiar si una dintre glume).Maine ma duc cu ea.Totul a aparut brusc,fara simptome.Sper sa nu fie foarte grav.Momentan chiar n-am idee ce ar putea fi.Unii au rezolvat cu schimb de ulei si filtru.Altii cu placa electronica,altii cu alta cutie(doamne fereste).

                          Comment


                          • Nu ai mare sanse sa rezolvi cu schimbul uleiului.Primul pas pe care trebuie sa-l faci,e sa-i faci o diagnoza.

                            Comment


                            • Buna seara!Am fost la reprezentanta si au constatat asa: placa electronica+schimb ulei.Ma bucur ca nu a fost mai rau.O seara buna!

                              Comment


                              • Limp mode

                                Salutare tuturor!
                                Mã prezint cu o chestie ciudatã care o am la un w210 E270 CDI din 2000.
                                Am cumpãrat maina cu o problemã care studiind pe forum pãrea sa fie de la cutia de viteze. Deci : uneori la o acceleraie mai agresivã mi-o arunca din vitezã (cutie automata) trebuia sa trag dreapta sã pun în P oprit motor. Când o luam de la capãt mergea din nou asta pânã când iarã fãceam o manevra agresivã. Dar nu mereu. Unele manevre agresive îmi ieiau bine. Am citit pe forum muli spuneau cã e uleiul ca o fi stat maina prea mult ca nu are ulei destul ca o fi vechi. Ok zis i fãcut am schimbat uleiul, neprofesionist, gen cât se scurge completãm. Aceeai chestie pânã când mi-a scos-o asa din vitezã cã nu a mai funcionat manevra cu pus în P oprit i pornit din nou. LIMP MODE. Am pus-o pe trailer i direcia Timioara la Samer profesionitii cicã. Dupã spusele lor mi-au schimbat uleiul i placa electronicã din cutie. Maina se comportã la fel. Tester Star nu am prin inprejurimi dar un tester Delphi îmi zice urmãtoarele :
                                110 compararea turaiei senzor 2 cu senzor 3 sporadic neverosimil
                                147 uneori cuplajul sau transmisia alunecã, neverosimil

                                Sent from my VKY-L09 using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF