Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mdtudor2006 View Post
    Buna ziua, verisoara mea are un Mercedes Clasa A, a170 diesel cu cutie automata.
    Se poate pune o cutie manuala pe acest model?
    Costul reparatiei este foarte mare pentru ea, mai pe scurt cu banii aia se gandeste sa isi ia alta
    Va multumesc!
    Buna seara, se poate pune cutie manuala , DAR , cred ca va costa mai mult decat reparatia cutiei automate,ce inseamna o astfel de transformare ?.
    Pentru a face trecerea,de la cutie automata la cutie manuala, ai nevoie de urmatoarele piese:volanta motorului ,care trebuie sa fie pentru acel tip de motor, deoarece ai un sensor de volanta care citeste pozitia cilindrului nr 1,fara de care nu poti porni masina, ambreiajul care trebuie sa fie pentru motorul masinii, cutie de viteze manuala pentru modelul de masina respectiv , si care sa fie si pentru motorul masinii ,planetarele, tampoanele de prindere ale cutiei , timoneria cutie, cu cablurile aferente , pompa de ambreiaj, pedalierul cu pedala de ambreiaj, cablajul de motor pentru cutie manuala deoarece cel de cutie automata difera datorita conexiunii motor- cutie-esp-abs-bord (magistrala comunicare CAN)si ceva setari prin calculatorul motorului privind tipul de cutie al masinii.si inca ceva :sa gasesti pe acel cineva ,care sa faca astfel de schimbare si la final masina sa functioneze, ca fiind una originala, ma cam indoiesc.
    Nu cred ca poate costa reparatia unei cutii automate mai mult decat aceasta modificare .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • @automaticul
      felicitari pt ce faci aici!

      acum intrebarea mea:
      vreau sa pun cauciucuri cu 2 cm mai mari in diametru pe w163.
      toate vor fi aceeasi marca, aceeasi dimensiune.

      crezi ca pot afecta in mod negativ cutia?


      md

      Comment


      • w163 - fab. 2003

        Comment


        • Salutare !

          In primul rand salut membrii acestui forum si in special pe initiatorul acestui topic pt.amabilitatea cu care ajuta poasesorii de "automate"

          Sunt proaspat posesor de MB Sprinter 411 CDI.(WDB9046131R312068),i-am schimbat toate filtrele,ulei in motor si grup,dar la capitolul cutie de viteza m-am impotmolit,nu stiu daca este automata sau manuala cu schimbare automata ???
          Din ce am vazut eu sub masina seamana mai mult cu o cutie manuala cu buson de golire si daca am vazut eu bine are si buson lateral de nivel,doar ca este ascuns sub un senzor sau ceva de genul.
          Maneta este ca cea din poza atasata !!

          Daca ma poate ajuta si pe mine colegul"automaticul"i-as fi foarte recunoscator !
          Ce ulei sa folosesc ?
          Pot face eu schimbul sau trebuie service ??
          Alte sfaturi folositoare pt.acest tip de cutie ??
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by gotca View Post
            @automaticul
            felicitari pt ce faci aici!

            acum intrebarea mea:
            vreau sa pun cauciucuri cu 2 cm mai mari in diametru pe w163.
            toate vor fi aceeasi marca, aceeasi dimensiune.

            crezi ca pot afecta in mod negativ cutia?


            md
            Buna seara, nu se intampla nimic cu, cutia de viteze, doar ca ar putea fi mai lenesa un pic la plecarea de pe loc, dar te ajuta dupa aceea la viteza mai mare .
            Anvelopele ,trebuie sa fie toate la aceeasi dimensiune si acelasi producator , este un amanunt foarte important ,sunt anvelope de aceeasi dimensiune ,DAR producator diferiti ,DACA stai atent si masori, vei gasi diferente de diametre intre anvelope de aceeasi dimensiune .
            Pentru majoritatea masinilor care au ESP , si mai sunt si 4x4 TREBUIE SA FITI FOARTE ATENTI LA, alegerea anvelopelor, adica toate de la acelasi producator si acelasi diametru ,DACA faci pana si trebuie sa schimbi o anvelopa ,sau doua , incearca sa pui acelasi producator si aceeasi dimensiune , altfel risti sa ai ceva probleme cu ESP-ul la viteze mai mari .

            Originally posted by cruiser View Post
            In primul rand salut membrii acestui forum si in special pe initiatorul acestui topic pt.amabilitatea cu care ajuta poasesorii de "automate"

            Sunt proaspat posesor de MB Sprinter 411 CDI.(WDB9046131R312068),i-am schimbat toate filtrele,ulei in motor si grup,dar la capitolul cutie de viteza m-am impotmolit,nu stiu daca este automata sau manuala cu schimbare automata ???
            Din ce am vazut eu sub masina seamana mai mult cu o cutie manuala cu buson de golire si daca am vazut eu bine are si buson lateral de nivel,doar ca este ascuns sub un senzor sau ceva de genul.
            Maneta este ca cea din poza atasata !!

            Daca ma poate ajuta si pe mine colegul"automaticul"i-as fi foarte recunoscator !
            Ce ulei sa folosesc ?
            Pot face eu schimbul sau trebuie service ??
            Alte sfaturi folositoare pt.acest tip de cutie ??
            Buna seara,masina este destul de accesorizata , in cazul cutiei treaba sta cam asa :este o cutie manuala normala , numai CA ,,are o parte hidraulica ,controlata de o parte electronica , ceva mai complex decat se poate . Pentru cutie trebuie ulei A001 989 26 03, pentru partea de control hidraulic trebuie ulei A001 989 24 03, una dintre problemele cele mai cunoscute ,despre acest tip de cutie este acea pompa hidraulica ,care se mai defecteaza,cei care au acest tip de cutie stiu cel mai bine despre ce este vorba ,
            Trebuie sa gasesti un ,mecanic de sprintere , ei sunt cei mai in masura sa te poata ajuta in cazul acestei probleme ,adica intretinerea cutiei si schimbul de ulei al cutiei si al instalatiei hidraulice , uleiul il gasesti numai la dealer.
            NU CUTIA IN SINE, ESTE COMPLEXA , CI PARTEA ELECTRO-HIDRAULICA ESTE CHICHITA.
            Attached Files
            Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:44 PM.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Originally posted by automaticul View Post
              Buna seara,masina este destul de accesorizata , in cazul cutiei treaba sta cam asa :este o cutie manuala normala , numai CA ,,are o parte hidraulica ,controlata de o parte electronica , ceva mai complex decat se poate . Pentru cutie trebuie ulei A001 989 26 03, pentru partea de control hidraulic trebuie ulei A001 989 24 03, una dintre problemele cele mai cunoscute ,despre acest tip de cutie este acea pompa hidraulica ,care se mai defecteaza,cei care au acest tip de cutie stiu cel mai bine despre ce este vorba ,
              Trebuie sa gasesti un ,mecanic de sprintere , ei sunt cei mai in masura sa te poata ajuta in cazul acestei probleme ,adica intretinerea cutiei si schimbul de ulei al cutiei si al instalatiei hidraulice , uleiul il gasesti numai la dealer.
              NU CUTIA IN SINE, ESTE COMPLEXA , CI PARTEA ELECTRO-HIDRAULICA ESTE CHICHITA.
              Multumesc pt.raspunsuri.(poza nu este a mea,am si eu tachograf,dar acum masina este detarata la 3.5 to.
              Am inteles ca lucrezi in domeniu,daca stii pe cineva care imi poate face schimbul de ulei ,eventual si un pret ar fi excelent.
              Da mi PM daca nu se poate face public.
              Last edited by cruiser; 06-21-2011, 04:24 AM.

              Comment


              • Am codu de la caroserie. Imi poate spune si mie cineva ce tip de cutie de viteze automata este?

                COD: WDB 2021821F627245

                Multumesc!
                C220 S202
                Mercedes 4 EveR!

                Comment


                • Originally posted by d3op View Post
                  Am codu de la caroserie. Imi poate spune si mie cineva ce tip de cutie de viteze automata este?

                  COD: WDB 2021821F627245

                  Multumesc!
                  transmission 722603 00 463538

                  423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • Buna seara.
                    Mi-am redirectionat atentia de la cutie catre motor. Singurul lucru care l-am descoperit este senzorul de aer"MAF" care era super imbacsit. Masina merge bine acum,pare ca schimba ok, desii totusi imi e frica sa ma mai dau la ea sa nu crape. Oricum o sa va tin la curent. Multumesc pentru sfaturi.
                    O seara buna tuturor.

                    Comment


                    • Buna seara,revin,am inscris masina un E290 td,care intra in regim de avarie cu cutia automata,am adus-o azi din bulgaria la plecare era in avarie cutia,dupa 300m de mers s-a infranat brusc si a iesit din avarie si a ramas cu ASR aprins in bord,cand era in avarie aveam ASR ABS si !,nu a mai intrat in avarie dupa,dar mai are tendintede a intra ca se mai infraneaza foarte subtil,ca nici nu mi-as da seama ca intra si iese din avarie,daca nu ar aparea in bord mesajul cu ABS si nu mai stiu ce,ca scrie in germana pe display.Aveti idee ce se intampla cu aceasta masina?

                      Comment


                      • Originally posted by w124researcher View Post
                        transmission 722603 00 463538

                        423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
                        Multumesc mult.
                        C220 S202
                        Mercedes 4 EveR!

                        Comment


                        • Mai am totusi o intrebare: Ce ulei merge in aceasta cutie. Cati litri etc.
                          C220 S202
                          Mercedes 4 EveR!

                          Comment


                          • In regim de do it yourself si potrivit etapelor necesar a fi urmate furnizate de initiatorul acestui thread de exceptie, colegul Automaticul, am realizat schimbul de ulei + filtru la c/v 722.4 de pe masina mea (W124 E-Klasse, 2,5 Diesel, sept.1993).
                            -demontat scuturile de sub masina (motor + cutie);
                            -desurubat busonul de golire si dat drumul la uleiul din cutie;
                            -desfacut baia de ulei a cutiei (6 suruburi); atentie! chiar daca nu se mai scurge pe la busonul de golire, asta nu inseamna ca nu mai contine ulei hidraulic. Deci, celor care se incumeta in aceasta interesanta intreprindere, atentie, cand o trageti in jos, NU inclinati baia de ulei;
                            -invartit de motor pe sus, pentru a putea "prinde" surubul imbus de golire de la torque converter; ideal este ca cineva sa invarta de motor si cel care face schimbul sa stea pe faza ca busonul respectiv sa fie pozitionat exact pe centru-jos pentru ca uleiul din converter sa se scurga cat mai pe deplin;
                            -desfacut busonul de golire de la torque converter si lasat uleiul sa se scurga; cantitatea scursa a fost mult mai mare decat a uleiului scurs din baia de ulei a cutiei!!! Asta asa, ca idee, fata de numeroasele remarci ale unor colegi care se intrebau de ce le intra "doar" cativa litri de ulei la schimburi de ulei facute de mecanicosi care n-au nicio treaba cu munca responsabila si seriozitatea.
                            -rabdare multa, ca uleiul vechi sa se scurga de prin toate cotloanele;
                            -intre timp, desurubate cele 3 suruburi de fixare a filtrului de ulei si sus cu filtrul de ulei nou;
                            -multa atentie la tratarea baii de ulei, in sensul pozitionarii corecte a garniturii de cauciuc - are doua mototoaie care ajuta la prinderea de buza baii de ulei -, precum si in sensul folosirii unor lavete care sa nu lase scame in urma...altfel o mermelim singuri!
                            -cu aceasta ocazie, verificat inclusiv saibele de cupru aferente celor 2 suruburi sechskant;
                            -montat baia de ulei a c/v cu noua garnitura aferenta;
                            -repus si strans cele 2 suruburi de golire (baie + torque converter);
                            -turnat pe la joja trei litri de ulei ATF ARAL, inspectat pe dedesubt, nefiind probleme am repus cele doua scuturi de plastic de protectie;
                            -dupa care pornit motorul, asteptat sa se incalzeasca, selectorul trecut prin toate pozitiile si continuat umplerea cu ulei ATF pana la nivelul indicat. In cazul meu, 5,5 litri.
                            Constatari:
                            Uleiul vechi nu mirosea, era insa cumva cam apos, culoarea uleiului nu mai era rosie/caramizie. Pe fundul baii era o depunere fina si uniforma de reziduu, ceva ca o pilitura cenusie, nu insa ceva grosier, ci doar usor sesizabila. Filtru de ulei arata ca orice filtru de ulei uzat.
                            Dupa ce am executat cele de mai sus, iesit cu masina. Prima impresie: m-am suit in alta masina cumva?
                            Multumesc colegului Automaticul si sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu cele de mai sus.
                            Seara buna!

                            Comment


                            • buna ziua.am un e220 t modell 170cp automat masina adusa de mine din Germania.singura problema care ma derajeaza este consumul extraurban sub 7.6 nu am vazut la un mers normal 120 maxim si in oras 11l.am fost recent cu masina la reprezentanta mercedes pentru o verificare.ei au zis ca masina nu are nimic inafara de pivoti de pe fata care au joc la 209000 mii de km.slab pregatiti mi s-au parut uleiul la cutie se schimba la 100000 la cele in 5 viteze numai la 7Gtronic se schimba la 50000 din spuse lor.plus ca am stat jumatate de ora sa imi gaseasca dvd cu navi.ii normal sa am un asa consum ?multumesc

                              Comment


                              • Originally posted by hamilton04 View Post
                                buna ziua.am un e220 t modell 170cp automat masina adusa de mine din Germania.singura problema care ma derajeaza este consumul extraurban sub 7.6 nu am vazut la un mers normal 120 maxim si in oras 11l.am fost recent cu masina la reprezentanta mercedes pentru o verificare.ei au zis ca masina nu are nimic inafara de pivoti de pe fata care au joc la 209000 mii de km.slab pregatiti mi s-au parut uleiul la cutie se schimba la 100000 la cele in 5 viteze numai la 7Gtronic se schimba la 50000 din spuse lor.plus ca am stat jumatate de ora sa imi gaseasca dvd cu navi.ii normal sa am un asa consum ?multumesc
                                Buna seara, pentru a vedea cauzele consumului , trebuie sa punem un Star, si sa citim cu atentie valorile de lucru ale motorului , cauzele unui consum marit pot fi multiple ,incepand de la presiunea in anvelope ,temperatura motorului , pana la softul din calculator, chiar si cele mai banale chestii pot face diferenta .
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF