Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara, pentru a vedea cauzele consumului , trebuie sa punem un Star, si sa citim cu atentie valorile de lucru ale motorului , cauzele unui consum marit pot fi multiple ,incepand de la presiunea in anvelope ,temperatura motorului , pana la softul din calculator, chiar si cele mai banale chestii pot face diferenta .



    buna ziua a fost pus starul pe masina si au zis ca tot ce tine de motor ii ok deci acuma depinde cat de pregatit era cel care lucra cu starul.

    Comment


    • w124 300d automatic

      Buna .Am avut inainte un W201 2.5d atmosferic 1990 5viteze si care la 120 km/h avea 3000rpm .La fel si la W124 3.0d automatic dar cand merg cu 140km/h am 3500 rpm, ceea ce-mi pare mult si nu stiu daca se explica doar prin cutia automata .Multumesc
      p.s. masina are 150000 km si e totul prea inchegat ca sa cred ca e modificat ceva . Mentionez ca n-am nici clima sa zici ca are multe de pus in miscare

      Comment


      • Originally posted by borotm View Post
        Buna .Am avut inainte un W201 2.5d atmosferic 1990 5viteze si care la 120 km/h avea 3000rpm .La fel si la W124 3.0d automatic dar cand merg cu 140km/h am 3500 rpm, ceea ce-mi pare mult si nu stiu daca se explica doar prin cutia automata .Multumesc
        p.s. masina are 150000 km si e totul prea inchegat ca sa cred ca e modificat ceva . Mentionez ca n-am nici clima sa zici ca are multe de pus in miscare
        Buna seara, scrie seria de caroserie , si ce crezi ,ca problema are masina ,din ce ai expus mai sus,nu prea inteleg.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Salut,eu am un w210 serie WDB2100170A370722 motor 2900 E290 turbodiesel din1997,am citit undeva ca ar avea buson de golire la convertizor,asa este?ca modelele pana in 1999 au asa ceva?si la masina mea cred ca am gasit cauza intrarii in regim de avarie,am verificat uleiul,e negru,si cand intra in regim de avarie daca o urc cu spatele pe o bordura sa stea aplecata pe fata dupa un timp iese din avarie singura,cred ca o posibila cauza este uleiul vechi si sub nivel,fostul proprietar m-a anuntat ca ii s-a facut schimbul de ulei si filtru,dar...nu prea cred!

          Comment


          • Salutare tuturor.

            Detin de putin timp un E220 CDI din 2003 si as vrea sa-i schimb uleiul din cutie , care, vred ca nu a fost schimbat vreodata de cineva. Masina are 120.000 km. Am tot citit despre cutiile automate de MB dar nu m-am lamurit pe deplin. Habar nu am ce model de cutie automata am, dar cred ca e 722.6 . Ideea e ca nu stiu ce ulei e compatibil cu aceasta cutie iar la reprezentanta este mult prea scump. Daca poate sa ma ajute cineva cu tipul de ulei ramin vesnic indatorat.

            Multumesc

            Comment


            • Originally posted by zzenuta View Post
              Salutare tuturor.

              Detin de putin timp un E220 CDI din 2003 si as vrea sa-i schimb uleiul din cutie , care, vred ca nu a fost schimbat vreodata de cineva. Masina are 120.000 km. Am tot citit despre cutiile automate de MB dar nu m-am lamurit pe deplin. Habar nu am ce model de cutie automata am, dar cred ca e 722.6 . Ideea e ca nu stiu ce ulei e compatibil cu aceasta cutie iar la reprezentanta este mult prea scump. Daca poate sa ma ajute cineva cu tipul de ulei ramin vesnic indatorat.

              Multumesc
              Buna seara, uleiul este A001 989 68 03,
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Cutie automata w124

                Salutare!
                Am luat seria de pe cutia de viteza care este:124 270 46 01 722 409 02 691387.Care stiti va rog sa imi dati cateva detalii.Va multumesc

                Comment


                • Manu-matic in 722.3 si 722.4

                  Buna seara !


                  @automaticul:

                  O intrebare mai deosebita, reprezentand o idee de care poate nu te-ai mai lovit:

                  Se da un 722.3 sau 722.4 (inca nu stiu precis, ca-s la 1570km distanta de cutie), luata de pe un W124 300TD (nu mai stiu anul).

                  Se doreste ca acesta cutie sa tina treapta (fara sa schimbe automat) si in sus, si in jos. Adica sa schimb eu cu mana din treapta in treapta, im ambele sensuri. Acest tip de schimbare exclusiv manuala a unei cutii automate se cheama in termeni tehnici manu-matic.

                  Cine stie/poate modifica cutia in acest sens ?

                  Ca idee, pentru TH400 (trei trepte), care o am dupa motorul V8, exista kit-uri complete de cumparat, care fac asa ceva. Aici este exemplul tipic pentru acest TH400 de care aminteam:

                  Versiunea care schimba toate treptele pe "D", dar tine manual 1 si 2 este aici:

                  Free Shipping - TransGo Performance Shift Kits with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                  Aici e o versiunea care permite ambele moduri de schimbare, odata montat:

                  Free Shipping - TransGo Performance Shift Kits with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                  Si aici e versiunea full-manual, asa cum as dori eu pe automatul de Mercedes:

                  Free Shipping - Hughes Performance HP2206 with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                  Din cate am studiat problema, e vorba de cateva modificari in valve body, astfel incat uleiul sa mearga exclusiv pe unde-i dai tu voie din levierul de schimbare al cutiei.


                  Ce zici, se poate asa ceva si la cutia de Benz ?


                  Stima,


                  Dragos

                  Comment


                  • Originally posted by Heavy D. View Post
                    Buna seara !


                    @automaticul:

                    O intrebare mai deosebita, reprezentand o idee de care poate nu te-ai mai lovit:

                    Se da un 722.3 sau 722.4 (inca nu stiu precis, ca-s la 1570km distanta de cutie), luata de pe un W124 300TD (nu mai stiu anul).

                    Se doreste ca acesta cutie sa tina treapta (fara sa schimbe automat) si in sus, si in jos. Adica sa schimb eu cu mana din treapta in treapta, im ambele sensuri. Acest tip de schimbare exclusiv manuala a unei cutii automate se cheama in termeni tehnici manu-matic.

                    Cine stie/poate modifica cutia in acest sens ?

                    Ca idee, pentru TH400 (trei trepte), care o am dupa motorul V8, exista kit-uri complete de cumparat, care fac asa ceva. Aici este exemplul tipic pentru acest TH400 de care aminteam:

                    Versiunea care schimba toate treptele pe "D", dar tine manual 1 si 2 este aici:

                    Free Shipping - TransGo Performance Shift Kits with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                    Aici e o versiunea care permite ambele moduri de schimbare, odata montat:

                    Free Shipping - TransGo Performance Shift Kits with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                    Si aici e versiunea full-manual, asa cum as dori eu pe automatul de Mercedes:

                    Free Shipping - Hughes Performance HP2206 with qualifying orders of $109. Shop Automatic Transmission Shift Kits at Summit Racing.



                    Din cate am studiat problema, e vorba de cateva modificari in valve body, astfel incat uleiul sa mearga exclusiv pe unde-i dai tu voie din levierul de schimbare al cutiei.


                    Ce zici, se poate asa ceva si la cutia de Benz ?


                    Stima,


                    Dragos
                    Buna seara, te inseli, au fost altii mult inaintea ta ,care au vrut sa faca ce vrei tu acum .
                    Nu faceti comparatie intre masinile americane si MERCEDES ,tot ce inseamna MASINI AMERICANE pot fi modificate , indiferent daca este vorba de motor,cutie diferential sau alt subansamblu al masinii.
                    Pentru MERCEDES , nu ai loc de intors , este o masina construita astfel incat nu ai cum sa faci modificari ,profesionale ,cei care au mai incercat ,nu prea le-a iesit cum trebuie ,daca faci un studiu, ai sa vezi ca sunt putine piese care se pot face aftermarket , esenta motor-cutie-reductor-diferential nu vei gasi nimic care sa se potriveasca,cu atat mai mult sa modifici , si ma refer la modificari profi ,
                    Cei care spun ca modifica motorul sau cutia de mercedes , vand blana ursului din padure, mai sunt cei care pun kituri de putere , chestii minore care nu fac mare lucru , un fel de apa de ploaie ,
                    Mercedesul este o masina , care tehnologic este facuta sa nu poata fi modificata , si cu putin ajutor din partea constructorului chiar nu poti face mare lucru.
                    In ceea ce priveste , modificarea cutiilor de Mercedes, nu cred ca vei gasi ceva care sa te ajute , daca vrei sa faci ceva, poti pune piesele din interiorul unei cutii de V12 in una de 4 sau 6 cilindri cu ceva calcule privind raportul si alte modificari poti sa ai ceva mai rezistent la un cuplu mai mare , si un converter modificat poate , poate te misti mai bine.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Manu-matic in 722.3 si 722.4

                      Buna seara !


                      Am inteles ideea. Totusi, cata vreme cutia stie sa se miste singura in "D", dar si sa nu urce mai mult de "2", de exemplu, sunt ferm convins ca un inginer in hidraulica va sti sa identifice rutele pe care se misca uleiul in fiecare treapta, si, corespunzator, sa devieze sau sa blocheze accesul uleiului undeva, astfel obtinand rezultatul dorit.

                      Scopul modificarii dorite de mine nu este "a ma misca mai bine" in sensul de demaraj, nu vreau nici convertor cu alt stall, cel putin deocamdata.

                      Combinatia OM603/722.3 sau 722.4 va fi montata intr-o masina de teren (americana, intamplator) care va rula cu roti de 37" diametru. Dupa 722.3/4 urmeaza un reductor flansat pe ea, reductor al carui raport pe "mic" este 1:4. Binenteles ca si rapoartele din grupuri au fost adaptate la diametrul rotilor de 37", astfel incat sa pastrez motorul in curba lui initiala de putere si cuplu.

                      Un manu-matic de acest gen m-ar ajuta astfel:

                      Se pleaca de pe loc in treapta a treia, cu reductorul pe mic, urmand a ataca o panta noroioasa extrem de abrupta, care necesita turatie la roata, pentru a descarca anvelopele de mizerie. Orice intrerupere in transmiterea fortei la roata (potentialele schimbari ale cutiei de la "1" pana la "3") imi taie din elan, iar socurile schimbarilor la turatie mare, in sarcina grea, solicita extrem de mult cutia.

                      Modificarea dorita de mine ma ajuta deci in teren, si imi cruta cutia.

                      TH400 de care am vorbit a fost plesnit in interior la proprietarul anterior, si am refacut cutia cu un kit de Stage II, plus un convertor imperecheat corect cu ansamblul motor/cutie, exista radiator mare complet separat pentru ATF (cu doua ventilatoare electrice), ceas de temperatura cu sonda in baia cutiei, etc. Mentionez ca motorul care a facut asta are circa 476CP si vreo 750Nm, deci avea cu ce.


                      Anyway, multumesc pentru informatii, mai sap pe problema. In ceea ce priveste modificarile pe elemente made by Mercedes, mai vedem, sunt abia la inceput la acest capitol. Dar stiu ca se poate aproape orice, in anumite conditii...


                      Stima si o seara buna !


                      Dragos

                      Comment


                      • Se pleaca de pe loc in treapta a treia, cu reductorul pe mic, urmand a ataca o panta noroioasa extrem de abrupta, care necesita turatie la roata, pentru a descarca anvelopele de mizerie. Orice intrerupere in transmiterea fortei la roata (potentialele schimbari ale cutiei de la "1" pana la "3") imi taie din elan, iar socurile schimbarilor la turatie mare, in sarcina grea, solicita extrem de mult cutia.




                        Buna seara, E ,acum mai vii de acasa, pentru astfel de chestii , personal recomand cutiile americane , sunt mai usor de modificat , se gasesc piese pentru astfel de operatii , si sunt mai robuste la interior (hard parts), Cutiile de Mercedes , sunt mai mult de oras, si dupa cum am mai spus ,destul de greu de modificat ,o data din cauza faptului ca nu ai de unde sa gasesti piese modificate pentru cutii , si a-2-a din punct de vedere al principiului de functionare al cutiei, si ma refer la blocul hidraulic + piesele din interiorul cutiei .
                        Voi atasa cateva poze cu un TH400 si cateva cu o cutie de Mercedes, vreau sa vedeti diferentele majore privind piesele din interior si complexitatea blocului de valve dintre cele doua modele.



                        Iata cum arata un TH 400 American si un 722.4 German +un jeep care ar vrea sa aiba un motor si o cutie de mercedes
                        Attached Files
                        Last edited by automaticul; 07-06-2011, 20:20 PM.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Cutii automate americane si germane

                          Buna seara !


                          Stiu de diferenta intre tehnica americana si cea germana, clar ca americanele sunt construite mai hardcore.

                          Pe Jeep, momentan o sa raman la configuratia OM603+722.3 sau ce-o fi, si sa vad cum va functiona toata treaba cand o bag la greu. Daca nu va tine cum as vrea eu, masina va deveni tractor de remorca, si o sa configurez celalalt Jeep, ca mai am unul fara motor si cutie, pentru iesiri grele.

                          Configurarea celui de-al doilea va consta intr-un motor Cummins 6BT (5.9 TD cu pompa in linie, nu rotativa, ca si de-aia se gaseste pe el), plus adaptor pentru TH400, apoi TH400 manu-matic si actualul reductor Dana 300 sau un ATLAS II cu patru trepte. Mult de munca, proiect de long term, mai ales ca vreau sa construiesc un sasiu ajutator in partea din fata, ca suport pentru Cummins, ca e greu, si n-as vrea sa las lonjeroanele caroseriei autoportante sa faca toata treaba...

                          Dar acest proiect se va dezvolta separat. Pana una-alta, caut un W124 diesel cu automata in stare civilizata, si dupa vreo sase sau sapte fosile vii cu vedere prin praguri, se pare ca am gasit ceva sa-mi placa. Si daca viitoarea automata are propria ei vointa, independenta de a mea, probabil o sa ajungem in relatii de afaceri.


                          Keep you posted, eventual si cu partea de Jeep, daca crezi ca prezinta interes pentru tine. Ca idee, masinile de care am vorbit sunt acestea:








                          O seara buna !


                          Stima,


                          Dragos

                          Comment


                          • La toate masinile cu ,cutie automata indiferent de anul de fabricatie , toate trecerile P,R,N,D, se fac cu frana calcata ...
                            Pizza Bucuresti | Servicii Web

                            Comment


                            • Buna seara !


                              @delarte:


                              Estimez ca nu ai inteles ideea...

                              In primul rand, la nici o cutie automata de nici un fel ar fi ea nu ai ce cauta sa calci frana cand te afli in mers si nu ai de gand sa opresti sau sa incetinesti. Nici la schimbari in sus sau in jos sau mai stiu eu cum...

                              Ceea ce afirmi tu este valabil exclusiv in situatia plecarii de pe loc, caz la care nu facem referire absolut deloc in cele de mai sus scrise...


                              Stima,


                              Dragos

                              Comment


                              • pareri si sfaturi

                                Am un s 320 cdi w 220.de doua zile masina a inceput sa smuceasca in momentul in care in care se schimba din p in d,r,sau n sau orice alta ordine.Acest simptom este simultan cu disparitia afisajului di bord care indica treapta.Ce este ciudat este faptul ca acest lucru se intampla doar uneori.Pentru acest motiv masina a fost dusa la reprezentanta,unde in urma verificarii s-a stabilit faptul ca testerul nu recunoaste nici cutia de viteze si nici bordul si mi s-a propus o verificare amanuntita a instalatiei electrice,contra unei sume de aproximativ 200 e.Am acceptat,intrucat masina avea din vechi o alta problema si anume consuma o baterie noua de 100 ah in apoximativ 2 zile in cazul in care nu se mergea cu ea.Ce trebuie stiut este faptul ca acet vehicul a fost pornit de foarte multe ori cu ajutorul unei alte baterii conectate in paralel cu cea a masinii sau cu robot de pornire.Este posibil ca in urma acestor operatiuni sa se fi dereglat ceva sau sa se fi ars vre-un calculator?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF