Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua domnule Automaticul.Am si eu cateva intrebari pentru dvs:
    1-C 220 Diesel (W202),cutie automata(722,4) mi sa defectat partea electronica la pompa de injectie(Lucas).Singura optiune este sa caut una SH dar vroiam sa va intreb daca trebuie sa caut pompa neaparat pentru motor cu transmisie automata(comunica cumva pompa de injectie cu calculatorul cutiei automate,precum la cutiile 722.6?) sau nu conteaza.Vin-ul masinii este:WDB2021211F047653 .
    2-Are vreo relevanta daca masina "donatoare" nu are AC?Deoarece a mea este dotata cu asa ceva.
    3-Am pus Star-ul pe masina si mi-a dat o eroare cu Valve Body,la transmisia automata.Am ramas masca deoarece nu credeam ca se poate stoca erori pe cutia 722.4.Puteti dezvolta un pic aici?
    Multumiri anticipate!

    Comment


    • Buna ziua
      Va rog a va indrepta putin atentia catre topicul meu http://www.clubmercedes.ro/cutie-vit...03-t23307.html .
      As fi foarte recunoscator pentru ajutorul acordat.

      o zi buna

      Comment


      • Originally posted by vizyboss View Post
        Buna ziua domnule Automaticul.Am si eu cateva intrebari pentru dvs:
        1-C 220 Diesel (W202),cutie automata(722,4) mi sa defectat partea electronica la pompa de injectie(Lucas).Singura optiune este sa caut una SH dar vroiam sa va intreb daca trebuie sa caut pompa neaparat pentru motor cu transmisie automata(comunica cumva pompa de injectie cu calculatorul cutiei automate,precum la cutiile 722.6?) sau nu conteaza.Vin-ul masinii este:WDB2021211F047653 .
        2-Are vreo relevanta daca masina "donatoare" nu are AC?Deoarece a mea este dotata cu asa ceva.
        3-Am pus Star-ul pe masina si mi-a dat o eroare cu Valve Body,la transmisia automata.Am ramas masca deoarece nu credeam ca se poate stoca erori pe cutia 722.4.Puteti dezvolta un pic aici?
        Multumiri anticipate!

        Buna seara, ar fi foarte bine sa cautati o pompa exact la fel ca a masinii , nu pentru ca nu s-ar potrivi la prinderi sau conducte , Ci pentru partea electrica a pompei , sunt ceva diferente si este bine sa fie la fel,mai ales ca la Mercedes se tine cont de seria de motor .
        Cred ca de fapt , pompa de injectie ,nu are nimic deosebit , la partea electronica , mai degraba este o problema la "electrohydraulic shut off actuator " de aici si eroarea cu valve body ,datorita traducerii pot apare confuzii (se intampla la Starul care este in limba romana).
        Legat de comunicarea cu cutia de viteze , nici o speranta , cutia este in totalitate hidraulica , asa ca eu personal as mai face sapaturi mai adanci legate de problema electica a pompei de injectie .

        Originally posted by catafrunza View Post
        Buna ziua
        Va rog a va indrepta putin atentia catre topicul meu http://www.clubmercedes.ro/cutie-vit...03-t23307.html .
        As fi foarte recunoscator pentru ajutorul acordat.

        o zi buna
        Originally Posted by catafrunza View Post
        Salut si bine v-am gasit!
        Vreau sa aduc aici o problema legata de W203 C230 Kompressor Sport Coupe din 05.2001 cu seria WDB2037471A109706 .
        Se pare ca; cutia de viteze a cedat (nu este prima oara) si am vorbit ca m-ar costa aproximativ 500euro.
        Aceast model de cutie are o mare problema legata de schimbul vitezelor, in sensul ca atunci cand schimba automat vitezele da senzatia unei mici frane (ceva de genul asta). Am vorbit la reprezentanta mercedes despre aceasta problema, iar tipul de acolo mi-a replicat asa: " Este cea mai prosta cutie pusa vreodata pe un mercedes, tocmai deaceea s-a renuntat rapid la acest tip de cutie".
        Ceea ce va rog pe voi este sa imi spuneti cam ce cutie de viteze automata ar fi compatibila cu masina mea. Daca tot vreau sa o schimb macar sa iau una perfecta. Specific ca ma inpresionat cutia automata de pe Nissan 350Z, prin modul "agresiv" de a schimba vitezele (am testat aceea masina cateva luni buna si am ramas puternic impresionat!).

        Va rog sa imi specificati totodata ce tip de cutie am precum si de pe ce modele de masini pot lua cutia visata (voi cumpara cutia din dezmembrari)

        Multumesc anticipat! O zi buna va doresc!
        Buna seara, hai sa facem un pic de lumina: si anume nu este cea mai proasta cutie de viteze ,ea inca se mai pune pe Sprintere , si de fapt este o cutie manuala care se mai afla si pe alte modele de Mercedes(turisme), asa ca mai trebuie invatam cate ceva in viata.
        Cutia este manuala DAR, are atasat, o instalatie foarte complexa din punct de vedere electric si hidraulic , avem doua tipuri de ulei ,care se foloseste la acest model de cutie , unul care se pune in interiorul cutiei , adica la pinioane , si alt ulei care se pune la instalatia electro-hidraulica ,adica partea de comanda a cutiei, cea care schimba automat, asa ca nu incurcati borcanele , se pot sparge si fac cioburi .
        Este de fapt aceeasi cutie ca pe Sprinter, numai ca difera denumirea , la turisme se numeste "SEQUENTRONIC" , si la Sprintere se numeste" SPRINTSHIFT" , aceeasi Marie dar cu alta palarie.
        Trebuie stiut ca , partea electronica este destul de complexa,si intotdeauna ar fi bine sa ai un Star pe langa tine, cand vrei sa reglezi ,schimbi sau alte interventii la acest model de cutie .
        Referitor la punerea altui model de cutie "mai fiabila" in cazul de fata , nu cred ca este solutia cea mai buna si am sa argumentez:in primul rand si cel mai important nu se poate din cauza instalatiei electrice a masinii adica avem deja calculatorul de la cutia manuala , care comunica cu cel de motor,esp si altele , ca are destule,
        Pe langa piesele mecanice care trebuie schimbate , volanta , cutie , cardan timonerie inclusiv EWM , traversa cutiei, radiator de racire antigel, conducte cva, v-a trebui schimbata si instalatia electrica a masinii pentru ca vom pune calculatorul de cutie automata, una peste alta este un chin sa faci o astfel de modificare.
        Inainte de a lua hotarari, destul de importante cred eu , cu privire la anumite modificari ,este bine sa faceti sapaturi adanci si sa puneti in balanta ce este bine si ce nu ,, A,, si inca ceva , este mai simplu sa modifici decat sa intretii ????,am observat ca din ce in ce mai multi apeleaza la astfel de operatii, unde mai este pasiunea pentru Mercedes.
        __________________
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.
        Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:41 PM.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, pentru inceput verifica nivelul de ulei al cutiei, vezi sa nu ai pierderi de ulei , DACA nu ai pierderi de ulei pe dedesupt si totusi uleiul din cutie nu este la nivel , verifica capsula vacuumatica sa nu fie sparta,atunci dispare uleiul din cutie fara sa se vada ceva .
          Daca nivelul este OK, verifica cablul de kickdown, vacuumul la capsula , si daca totul este bine ,atunci trebuie sa se verifice cutia in interior, posibile pierderi de presiune sau ceva uzuri .
          Multumesc mult. Am sa sun sa imi fac o programare la dvs. cu urmatoarea ocazie cand ajung in buc.

          Comment


          • Originally posted by automaticul
            Buna seara, ar fi foarte bine sa cautati o pompa exact la fel ca a masinii , nu pentru ca nu s-ar potrivi la prinderi sau conducte , Ci pentru partea electrica a pompei , sunt ceva diferente si este bine sa fie la fel,mai ales ca la Mercedes se tine cont de seria de motor .
            Cred ca de fapt , pompa de injectie ,nu are nimic deosebit , la partea electronica , mai degraba este o problema la "electrohydraulic shut off actuator " de aici si eroarea cu valve body ,datorita traducerii pot apare confuzii (se intampla la Starul care este in limba romana).
            Legat de comunicarea cu cutia de viteze , nici o speranta , cutia este in totalitate hidraulica , asa ca eu personal as mai face sapaturi mai adanci legate de problema electica a pompei de injectie .
            Multumesc pentru raspunsul dat.In legatura cu pompa nu prea mai am ce sa sap,deoarece masina nu se mai tureaza,se ineaca la relanti +ca nu porneste la cald,iar intr-un final nu a mai pornit deloc.Voi cauta o pompa pentru masina cu transmisie automata si acelasi tip si an cu a mea(destul de greu).
            Acum in legatura cu eroarea pentru cutia automata,nu prea stiu ce sa zic deoarce in D se tureza in gol pana la 4-4500ture si abia apoi pleaca de pe loc(greu de tot,de fapt mai deloc),mentionez ca problema la cutie este mai veche,dinainte sa am probleme cu pompa de injectie.Doar la plecarea de pe loc am probleme in rest toate celelalte pozitii ale selectorului de viteze functioneza impecabil,la fel si kickdown-ul si nici nu schimba cu socuri.Asa ca sunt total confuz cu acel cod de eroare,cutia nu a fost schimbata este cea originala a masinii 722.4.
            Last edited by vizyboss; 07-22-2011, 16:35 PM.

            Comment


            • Buna seara, tuturor , daca cineva dintre voi citeste acest mesaj , poate ma va ajuta .
              Am nevoie sa cumpar o cutie automata , 722.510 , asa ca dati sfoara in tara, pentru a gasi acest model de cutie ,
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Salut!
                Am discutat cu baietii de la reprezentanta de la noi problema mea cand am facut revizia generala iar ei mi-au zis ca ar fi uzat/e unul sau mai multe din cele 4 sau 5 discuri intermediare ale treptei I. Nu mai tin minte exact cate spuneau ca are. Ideea e ca se poate face comanda in Turcia de kit-ul complet. Doar in Turcia gasesti asa ceva pt Mercedes sau BMW. Ce zici de constatarea lor? Multumesc anticipat si te rog sa nu te superi daca te tot bat la cap... :d

                Comment


                • Salut ! Eu sunt din Craiova, cel cu problema literei F ,datorata selectorului cutiei de viteza...Este posibil ca din aceasta cauza sa nu mai porneasca masina ?
                  Aseara n-a mai vrut sa porneasca deloc ! Masina intra in sistem de avarie (F ) din timp in timp, intermitent nu statea permanent in F...Azi am folosit-o, chiar am fost la noi la reprezentanta MERCEDES pentru inca o diagnoza...a iesit aceiasi problema, chiar si seara am folosit masina, ok, fara probleme...am adus ceva acasa si cind am vrut sa plec din nou, n-a mai pornit deloc. Bateria invirtea electromotorul dar de pornit , nu...Ce crezi ca ar putea fi ?
                  Iti multumesc ptr. tot timpul acordat si ajutorul dat !

                  Comment


                  • Originally posted by kezy View Post
                    Salut ! Eu sunt din Craiova, cel cu problema literei F ,datorata selectorului cutiei de viteza...Este posibil ca din aceasta cauza sa nu mai porneasca masina ?
                    Aseara n-a mai vrut sa porneasca deloc ! Masina intra in sistem de avarie (F ) din timp in timp, intermitent nu statea permanent in F...Azi am folosit-o, chiar am fost la noi la reprezentanta MERCEDES pentru inca o diagnoza...a iesit aceiasi problema, chiar si seara am folosit masina, ok, fara probleme...am adus ceva acasa si cind am vrut sa plec din nou, n-a mai pornit deloc. Bateria invirtea electromotorul dar de pornit , nu...Ce crezi ca ar putea fi ?
                    Iti multumesc ptr. tot timpul acordat si ajutorul dat !
                    Multumesc inca odata !....Senzorul vibrochen era cel cu problema !...L-am inlocuit si acum e ok !

                    Comment


                    • update de firmware pentru transmisie W204 C220 CDI

                      Am citit recent pe MBWorld forum ca si-a facut cineva in Anglia un update de firmware pentru transmisie, la o masina W204 C220 CDI, 2008, cutie automata 5 trepte. Problema semnalata este ca are o mica intarziere la schimbarea vitezelor. Nu e asa de responsiva pe cum te-ai astepta. Din cate am citit se pare ca e o problema cunoscuta la acest tip de cutie.

                      Persoana respectiva spunea ca dupa update cutia schimba mult mai bine si ca i-ar fi scazut si consumul.

                      Intrebarile mele ar fi:
                      1. La noi la dealeri se poate face un astfel de update?
                      2. Un astfel de update poate grabi deteriorarea cutiei?

                      Multumesc frumos.

                      Comment


                      • Originally posted by robyc1982 View Post
                        Am citit recent pe MBWorld forum ca si-a facut cineva in Anglia un update de firmware pentru transmisie, la o masina W204 C220 CDI, 2008, cutie automata 5 trepte. Problema semnalata este ca are o mica intarziere la schimbarea vitezelor. Nu e asa de responsiva pe cum te-ai astepta. Din cate am citit se pare ca e o problema cunoscuta la acest tip de cutie.

                        Persoana respectiva spunea ca dupa update cutia schimba mult mai bine si ca i-ar fi scazut si consumul.

                        Intrebarile mele ar fi:
                        1. La noi la dealeri se poate face un astfel de update?
                        2. Un astfel de update poate grabi deteriorarea cutiei?

                        Multumesc frumos.
                        Buna seara,hai sa ne luminam putin , in cazul W204 cu cutie 722.6(5 trepte),
                        Nu toti ,care au de a face cu o cutie automata de mercedes , stiu si cum lucreaza, din punct de vedere electric si hidraulic,ceva vreme ,spuneam ca acest model de cutie 722.6 +soft de 7-Gtronic(ca asta are masina), va da multe batai de cap .
                        Majoritatea , fac comparatii intre cutiile de BMW , Audi sau alte marci,fapt care duce la confuzii destul de mari .
                        La dealeri se poate face up-date de soft,adica se imbunatateste un pic softul ,DAR, asta nu inseamna ca GATA, ai rezolvat toate problemele cutiei , si ca va schimba la miime de secunda ,,FALS.
                        Up-date -ul de soft nu se face asa la intamplare , sau ca vrei tu ,sau ti se pare ca masina nu mai merge cum mergea, FALS.
                        Toate aceste up-date-uri , se fac in anumite conditii si in anumite cazuri , nu asa la intamplare sau ca vrei tu , ai auzit pe cineva sau ai un prieten care a facUt cine stie ce,FALS.
                        Up-date-ul nu grabeste uzura cutiei , DAR POATE sa genereze probleme, la alte calculatoare sau chiar la cel care il resoftezi ,in cazul nostru cel al cutiei .
                        Majoritetea calculatoarelor de pe Mercedes pot fi resoftate ,DAR asta nu inseamna ca daca faci o astfel de operatiune , nu esti supus unor riscuri mai mici sau mai mari,am sa explic si de ce ?
                        Sunt multi care isi baga degetelele , prin calculatoarele masinii, cu diferite , softuri , aparate si fac zic ei, ceva extra, EI ,aici uita un amanunt , ca tehnologia lu Merceds ne-a luat-o inainte si cand te duci la dealer cu o problema ,ei pun testerul si fac o resoftare , ai sanse mari ca acel calculator in care ai umblat , sa crape datorita softului.
                        Probabil sunt multi cei care nu stiu , cum se face un up-date de soft , a trecut vremea cand se lua softul din tester si il puneai in calcularorul pe care vreai sa-l resoftezi.
                        De ceva vreme, acesta operatiune se face on-line , adica masina este conectata direct la serverul din Germanica prin intermediul testerului , tehnicialul nu mai poate interveni in nici un fel, in momentul in care masina este conectata, serverul citeste softul pe care il are respectivul calculator , daca este nevoie se schimba varianta se soft daca nu este nevoie ,nu se schimba .,DACA in momentul schimbarii softului, serverul detecteaza ceva , adica varianta de soft pe care o are calculatorul nu este cea corecta (ai resoftat tu ca sa dai mai multi cai sau sa anulezi ceva )se opreste softarea si nici ca se poate face ceva , decat sa schimbi calculatorul respectiv.
                        Sper sa intelegeti ceva din bazaconiile pe care le-am scris , dupa cum am mai spus ,nu cutia in sine ca fier vorbind , este problema ,ci softul care o controleza , nu incercati sa obtineti mai mult decat poate oferi masina ,pentru ca nu veti reusi sa o faceti sa schimbe mai repede sau mai incet , nu uitati ca Mercedesul este o masina eleganta , soft , rafinata , nu o veti putea face sa se miste ca un BMW sau AUDI .
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Mersi mult de raspuns.

                          Stiu ca update-urile se fac online si ca se poate vedea daca s-a umblat la softul respectiv pana atunci sau nu. Si daca faci un update de fw ma gandesc ca il faci la dealer, deci cu acordul MB.
                          Nici nu ma asteptam ca un astfel de update sa produca schimbari extraordinare in modul in care schimba cutia (sa se apropie de Audi sau BMW). M-as fi asteptat doar sa schimbe putin mai repede.

                          Oricum, am inteles ideea de baza. Daca masina n-are probleme, las-o asa , ca sa nu-i creezi alte probleme.

                          Numai bine.

                          Comment


                          • Salutare,in sfarsit reusisem si eu sa rezolv cutia mea,nu avea ulei destul in cutie,dar eu am alta intrebare,dupa ce am rezolvat cutia,i-am dat jar la masina si aveam cam 180km/h la 4000rpm-4100 rpm si am obs ca nu baga a 5 a decat daca luam un pic piciorul de pe acceleratie,facea asta pentru ca nu ajungea pe rosu turatia oare?ca eu o tineam in blana,dar fara kick down.dupa ce luam un pic piciorul si incepeam sa accelerez din nou schimba si aveam vreo 3500 de ture la 190 km/h

                            Comment


                            • Originally posted by automaticul View Post
                              Buna seara, tuturor , daca cineva dintre voi citeste acest mesaj , poate ma va ajuta .
                              Am nevoie sa cumpar o cutie automata , 722.510 , asa ca dati sfoara in tara, pentru a gasi acest model de cutie ,
                              Buna ziua,

                              Nu am cutie de vanzare "deocamdata", dar am ramas dator cu o serie de sasiu:

                              seria este WDB2011261F958662
                              MOTOR TIP 602.911 SERIE 12021590 , 2497 cmc, 66Kw,diesel, automata 4 trepte

                              Am vorbit la tel saptamana trecuta pentru o programare si a ramas sa ne auzim maine dupa ce va dau seria.

                              Cu respect,
                              Cotzyman

                              Comment


                              • sal automaticul
                                de ceva timp nu mai vrea cutia sa schimbe vitezele, merge doar 1-2-3 si 3-2-1, am verificat uleiul si lipsea 1 litru. dupa ce l-am completat a mers bine 500 km si acum nu mai schimba pe D deloc, doar daca dau manual si nu mai mult de viteza 4, de la 4-3-2-1 schimba ok. oare ce-o fi? pe tester mi-a gasit defect senzorul de temperatura din cutie.
                                am w211, e270
                                ps. am fost cu ea la tine la service cand ai incercat sa reinveti cutia si n-a mers. cu stima

                                as vrea sa ajung cu ea aici http://www.att24-gmbh.de/mercedes-au...e901dfa3b054b1, e ok pretul?
                                Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:39 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF