Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spanuri, cutii...

    Buna ziua !


    @valentinionut:

    In primul rand, "convertizor" se numeste altceva, nu piesa aia desteapta dintre cutie si motor...

    In al doilea rand, spanul provenit din convertor poate fi metalic, respectiv feros fara nici o problema. Si atentie, intre metalic si feros pot fi diferente mari...

    In al treilea rand, atunci cand vine din cutie, spanul poate fi si metalic feros, si metalic neferos, si complet nemetalic.

    In cazul nostru, avem asa:

    feros = uzura roti dintate sau lagare cu bile/role.
    neferos = uzura elemente sincronizare sau lagare de frictiune, uzura bloc de supape, ca-i de aluminiu, adica un material neferos.
    nemetalic = uzura elementelor din ambreiaje (placi de frictiune), benzi de franare.


    Recomand sa studiezi putin cutiile de viteze automate si elementele lor componente. Deasemenea, trebuie sa inveti sa faci diferenta intre tipurile de materiale folosite la elementele din componenta cutiilor
    automate. Si abia dupa aceea, cand te vei simti sigur pe tine, sa faci afirmatii corecte, ca cele mai de sus nu sunt...


    Dragos

    Comment


    • Originally posted by Heavy D. View Post
      Buna ziua !


      @valentinionut:

      In primul rand, "convertizor" se numeste altceva, nu piesa aia desteapta dintre cutie si motor...

      In al doilea rand, spanul provenit din convertor poate fi metalic, respectiv feros fara nici o problema. Si atentie, intre metalic si feros pot fi diferente mari...

      In al treilea rand, atunci cand vine din cutie, spanul poate fi si metalic feros, si metalic neferos, si complet nemetalic.

      In cazul nostru, avem asa:

      feros = uzura roti dintate sau lagare cu bile/role.
      neferos = uzura elemente sincronizare sau lagare de frictiune, uzura bloc de supape, ca-i de aluminiu, adica un material neferos.
      nemetalic = uzura elementelor din ambreiaje (placi de frictiune), benzi de franare.


      Recomand sa studiezi putin cutiile de viteze automate si elementele lor componente. Deasemenea, trebuie sa inveti sa faci diferenta intre tipurile de materiale folosite la elementele din componenta cutiilor
      automate. Si abia dupa aceea, cand te vei simti sigur pe tine, sa faci afirmatii corecte, ca cele mai de sus nu sunt...


      Dragos
      +10 Dragos!
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Originally posted by cl600 View Post
        Comparat cu uleiul de motor, cel de cutie chiar este Life Time. Timpul nu are de obicei legatura cu nr de km. La MB uleiul se schimba din 60K km, indiferent de timp...
        Tin sa te contrazic.
        Uleiul din cutie, cel LIFE TIME, se schimba. LIFE TIME e doar o chestie de marketing :-)

        Comment


        • raport tr

          Originally posted by Edi View Post
          Buna ziua !

          ÃŽn vederea unei achizitii in viitorul apropiat a unui C sau E, am o curiozitate (mi-ar putea raspunde cei care au cutie automata 5G) :

          Cam cât aproximativ este turatia la viteze între 100 ºi 150 km/h ??
          Are aceleasi rapoarte de transmisie ca la cutiile manuale cu 5 viteze ? sau difera esential ?
          La un C 220 cdi cutie de viteze automata cu 5 trepte (nu stiu daca se cheama 5G), din 2005, 150 CP. La 100 km/h in treapta a V-a motorul are 2000 rot/min. La 130 km/h - 2650 rot/min. Pentru 150 km/h cred ca se poate aplica regula de 3 simpla.

          Comment


          • A 150 cutie automata

            Buna seara,am cumparat din Germania un A 150 cutie automata model 2006 ,neamtul nu mi-a spus la tel ca se aude un bazait de la motor si la fata locului mi-a spus ca ar fi un rulment de la pompa de apa ,acum in tara dupa ce am parcurs 5000km am zis sa trec pe la un servici sa schimb pompa de apa insa cei de la servici mi-au spus ca zgomotul vine de la cutie ,zgomotul (bazaitul)se aude mai tare in pozitia p iar cand cuplez in d sau r si stau pe loc zgomotul dispare insa reapare dupa ce plec de pe loc ,in afara de acest bazait nu am observat alte probleme ,daca stie cineva unde il pot gasi pe DL Automaticul mi-ar fi de mare folos (la tel nu raspunde).
            va multumesc

            Comment


            • Originally posted by florinmihai_73 View Post
              Buna seara,am cumparat din Germania un A 150 cutie automata model 2006 ,neamtul nu mi-a spus la tel ca se aude un bazait de la motor si la fata locului mi-a spus ca ar fi un rulment de la pompa de apa ,acum in tara dupa ce am parcurs 5000km am zis sa trec pe la un servici sa schimb pompa de apa insa cei de la servici mi-au spus ca zgomotul vine de la cutie ,zgomotul (bazaitul)se aude mai tare in pozitia p iar cand cuplez in d sau r si stau pe loc zgomotul dispare insa reapare dupa ce plec de pe loc ,in afara de acest bazait nu am observat alte probleme ,daca stie cineva unde il pot gasi pe DL Automaticul mi-ar fi de mare folos (la tel nu raspunde).
              va multumesc
              Aceeasi problema o am si eu, si din sapaturile facute de mine, bazaitul provine de la electrovalvele din cutie. Daca cutia functioneaza fara probleme adica fara socuri la cuplare sau decuplare,nu crede ca aveti de ce sa va faceti probleme pe moment. Pe viitor va trebui sa inlocuiti electovalvele, din cate stiu acestea lucreaza intermitent, adica deschid si inchid intermitent si de aici provine zgomotul. De schimbat se schimba usor, se da baia de ulei de la cutie jos si veti vedea electrovalvele, care ies foarte usor.
              Dar nu stiu daca ati schimbat uleiul si filtrul la cutie, este f important pt viata cutiei. Este recomandat sa folositi uleiul original MB pt tipul dvs de cutie si sa nu puneti aftermarket deoarece cutia lucreaza cu ulei cald si cu ulei rece si cu toate ca au aceeasi vascozitate la temperatura uleiurile lucreaza diferit.
              Daca cautati pe net ve-ti gasi ulei original MB pt cutii automate si la alti furnizori decat reprezentantele MB unde preturile lor sunt mai mari, oricum intrbati si la ei ca sa vedeti cat va costa consumabilile pt cutie ca sa puteti sa va faceti o idee de costuri. Sper ca v-am fost un pic de folos.

              Comment


              • Buna ziua, va rog ajutor...
                Am un mercedes B200cdi, W245 din 2005, cutie CVT, masina are acum 214000 km, uleiul schimbat la cutie ultima oara la 175000km.
                De cateva zile cutia a inceput sa faca ce vrea ea, mai exact parca nu mai stie sa fie in treapta adecvata si dupa un timp intra in modulul protectie adica sta in viteza a 2-a maxim 40km / ora. Pe tester apar urmatoarele erori :
                0730 - the gear ratio in the continuously variable automatic transmission (CVT) is not permissible si
                0895 - implausible adjustment of the step-up ratio in the continuously variable automatic transmission (CVT).
                Erorile se sterg, masina merge un pic normal dar incepe iar aceiasi poveste.
                Mentionez, ca nu smuceste in R nici in D, merge foarte usor in R si porneste la fel usor in D.

                ceva pareri ?, multumesc in avans.

                Comment


                • Rugaminte petru AUTOMATICUL, asa incepe nr.identificare, spune-mi te rog ceare este modelul cutiei mele, WDF638294...
                  Multumesc

                  Comment


                  • Doresc sa cumpar un E 220 CDI de la o persoana de buna credinta (nu samsar).
                    Singura problema mai mare pe care o are masina, cutia nu functioneaza in modul mecanic +/- .
                    Imi spuneti va rog daca asta poate fi o problema grava a cutiei?
                    Se poate repara sau trebuie schimbata cutia?
                    Care solutie ar fi mai putin costisitoare?
                    Va multumesc,

                    Comment


                    • Din ce an este ? Ce fel de selector are maneta ? Daca este modelul cu +/-, se poate ca din cauza mizeriei patrunse pe langa maneta sau a uzurii, sa nu mai faca contact lamelele pe padurile placii de control. Asta ar fi cea mai usor de rezolvat situatie..

                      In cazul in care este cu trepte separate, 3 2 1... nu ma pricep.
                      W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                      W163 ML 55 AMG 2001
                      W163 ML 55 AMG 2002
                      W164 ML 320 CDI
                      W251 R350

                      Comment


                      • Este din 2000, modelul cu +/-.
                        Mersi fain.

                        Comment


                        • Buna ziua. As dori sa imi schimb uleiul din cutia automata si as vrea sa stiu care este diferenta intre ATF original de la Mercedes si ATF de la alte firme (Fuchs,Swag,...). De ce este asa diferenta de pret ? Se justifica? Merita?
                          Daca poate sa ma lamuresca cineva.Multumesc.
                          Masina este un W208 CLK 200 Kompressor (2001)

                          Comment


                          • Cat de mare este diferenta de pret?
                            Eu zic sa bagi original, ca daca stai sa imparti diferenta la 2-3 ani, adica 24 sau 36 de luni, perioada in care ve face cei 60 000km nu mai este atat de mare.

                            Drumuri bune.

                            Comment


                            • Ulei original, schimbat la reprezentanta, asa as proceda eu.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • Am inteles .Multumesc de raspunsuri. Numai Benz(adica Bine)!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF