Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (0 members and 7 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Zeus View Post
    In primul rand ar trebui sa ai TU idee de regulamentul forumului. Il gasesti si la semnatura mea. Ma astept sa-l citesti si sa-l respecti!
    ok scuze, sunt nou si nu am stiut, dar totusi ce regula am incalcat?

    Comment


    • Litera mare la inceput de fraza/propozitie. Scrie acolo, daca citesti...

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • Buna seara stimate coleg, am si eu o nelamurire tehnica cu privire la un w202 din 1998 cutie viteze automata! serie sasiu WDB2020782F696603 !
        Am aceasta masina la dezmembrat, si un coleg ma roaga sa-i spun modelul cutiei banuiesc ca este 722.5 daca ma insel te rog sa ma corectezi, si doreste " placa electrica de pe blocul cu valve" ! Ne-am consultat reciproc si nu stie sa-mi explice ce anume cauta aceasta denumire o are din Service. Poti te rog daca ai idee sa-mi spui si mie daca este cumva placa de sub cutie cea din baie ? Nici eu nu sunt neaparat mecanic profesionist ci mai degraba pasionat si de data asta, recunosc ca sunt depasit . Sa-mi spui te rog daca se poate vinde aceasta componenta fara cutie, ca nu vreau sa-l fac pe client sa-si arunce banutii ! Asa ca cele 3 nelamuriri ale mele sunt : tip cutie, care este placa electrica de pe blocul valve, si daca se poate vinde numai placa, fara cutie fara calculator ! Multumesc anticipat, Vio !
        Telefon : 0755228768

        Comment


        • Originally posted by Ygrec23 View Post
          Buna seara stimate coleg, am si eu o nelamurire tehnica cu privire la un w202 din 1998 cutie viteze automata! serie sasiu WDB2020782F696603 !
          Am aceasta masina la dezmembrat, si un coleg ma roaga sa-i spun modelul cutiei banuiesc ca este 722.5 daca ma insel te rog sa ma corectezi, si doreste " placa electrica de pe blocul cu valve" ! Ne-am consultat reciproc si nu stie sa-mi explice ce anume cauta aceasta denumire o are din Service. Poti te rog daca ai idee sa-mi spui si mie daca este cumva placa de sub cutie cea din baie ? Nici eu nu sunt neaparat mecanic profesionist ci mai degraba pasionat si de data asta, recunosc ca sunt depasit . Sa-mi spui te rog daca se poate vinde aceasta componenta fara cutie, ca nu vreau sa-l fac pe client sa-si arunce banutii ! Asa ca cele 3 nelamuriri ale mele sunt : tip cutie, care este placa electrica de pe blocul valve, si daca se poate vinde numai placa, fara cutie fara calculator ! Multumesc anticipat, Vio !
          Cutia ta este 722603 00 663460 si are placa electrica despre care intrebi. O poti vedea dupa ce demontezi blocul de valve, este intre valvele electrice si bloc, de plastic - neagra, cu un conector mare rotund.....
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Problema w210 E300 turbodiesel

            Buna ziua dragi colegi, am si eu o mica problema cu al meu ochios la cutia de viteza si anume.Am schimbat uleiul si filtrul ca arata foarte urat cred ca avea foarte multi km, dupa ceva timp am sesizat un sunet ca si un asa zis bazait, mai exact ca si cum face pompa servo cand nu are ulei, dupa care a iesit din viteza, am oprit pe loc si am incercat sa cuplez R sau D, dar nimica.Am oprit motorul aprox. 1 min dupa care l-am pornit iar si am bagat in D, iar acum s-a cuplat, dar tot cu acel bazait, iar dupa cateva sute de metrii, iar a iesit din viteza, dar acel bazait nu se mai auzea.Pana la urma am ajuns cu masina acasa in multe chinuri, am comandat alt filtru si l-am schimbat.Surpriza masina a mers foarte bine fara sa schimbe cu vreo problema.A mers asa cam doua saptamani dupa care iar aceeasi problema, de data aceasta am schimbat si ulei si filtru.In filtrul de ulei am gasit un fel de span sa zic asa dar destul de mare, nu era foarte fin, ca un fel de rumegus za zic asa si nu pare a fi de metal.Acum imi face tit aceeasi problema se imbacseste filtru cu asa ceva si nu mai merge iar bazaie.Maine dau iar filtru jos sa vad care ii treaba.Cecredeti ca poate fi?Cutia merge fara nici un fel de problema, nu smaceste si nu patineaza la schimbarea treptelor.

            Cu stima,
            Alin

            Comment


            • Buna ziua , tocmai am achizitionat un mercedes E200 din 2008 , masina a fost pe taxi are 460 000 km , cam mult ce-i drept dar a fost la un pret rezonabil , are o singura problema poate ma lamureste cineva , se simte o trepidatie in scaun si nu numai , la anumite praguri de viteza , de exemplu la 100-110 , si parca se si smuceste putin , cutia de altfel schimba foarte bine in restul situatiilor mai ales daca o turez mai tare am observat ca schimba bine , este o cutie cu 5 trepte automata din cate am inteles , e posibil ca problema sa fie din cardan ? as dori cateva informatii va rog ! stima

              Comment


              • Trepidatiile pot fi de la roti, daca nu le ai echilibrate pe toate. De obicei la viteza aia apar. Daca alea-s echilibrate, poti sa vezi de cutie :-)
                Last edited by vegeftw; 08-03-2013, 15:46 PM.

                Comment


                • nu pare a fi de la roti , trepideaza un pic cam tare si cu tot cu scaun inclusiv schimbatorul de viteze tremura putin , defapt cam toata masina vibreaza , ma gandesc sa nu fie de la cardan , ori ceva tampon motor sau cutie , am de facut drumul spre romania in 2 saptamani si mi-e teama sa nu se strice ceva pe drum , stie careva si daca se schimba uleiul in cutie la modelul pe care il am eu ? e200 din 2008 , 2.2 cdi , am intrebat un taximetrist de aici din germania care are acelasi model si mi-a zis ca se schimba o singura data cand masina are 60 000 si dupaia nu se mai schimba deloc, oare are dreptate ? poate domnul Automaticul ar fi dragut sa-mi dea cateva informatii , va multumesc !

                  Comment


                  • Uleiul se schimba indiferent de masina, cutie etc. Se schimba exact ca la orice cutie. :-) LIFE TIME e doar ca sa ia ochii clientului.

                    Comment


                    • asa m-am gandit si eu , cu toate astea omu avea la masina lui vreo 350 000 si nu il schimbase niciodata , nu stiu care e explicatia , poate m-a mintit , astept in continuare raspunsuri , multumesc !

                      Comment


                      • Salut! Am si eu urmatoarea problema la un w211 270 din 2002
                        Primul necaz a fost ca s-a amestecat apa de la motor cu uleiul din cutie, problema rezolvata (cred), am pus un radiator aditional doar pentru ATF, am schimbat apa din motor si am inlocuit si uleiul din cutie (procedura pe care o voi detalia mai jos).
                        Am scos uleiul din cutie pe la baie, am schimbat filtrul, am pus 5 litri de ulei si apoi restul uleiului care a ramas in convertizor l-am scos pe turul ce ducea la radiator, in acest timp am continuat sa ii torn ulei pe la joja. In total am scos 16 litri de ulei si am pus la loc 8.
                        Problema a aparut deabia dupa. Am luat masina in probe a mers o perioada apoximativ 7-8 km si apoi nu a mai vrut sa plece de pe loc. In P sau N se tureaza normal dar in R sau D nu trece de 1000 rpm.
                        Inca o precizare, bateria mea a cedat in cele din urma dupa 5 ani de functionare si in perioada asta cat i-am schimbat uleiul tot am schimbat cateva baterii si ma gandesc sa nu fie vreo problema si din cauza asta. Totusi simtomele par a fi de la cutie (ca si cum nu ar face presiune sau ceva).

                        Comment


                        • Originally posted by vegeftw View Post
                          Uleiul se schimba indiferent de masina, cutie etc. Se schimba exact ca la orice cutie. :-) LIFE TIME e doar ca sa ia ochii clientului.
                          Comparat cu uleiul de motor, cel de cutie chiar este Life Time. Timpul nu are de obicei legatura cu nr de km. La MB uleiul se schimba din 60K km, indiferent de timp...
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Buna seara tuturor ! am si eu o problema si m-am gandit sa va scriu .
                            am un MB 211 E 320 cu motor de 3000 cc cutie 7 g tronic si acum cateva zile nu a mai vrut sa plece de la semafor ,desi eram in D. cu circa o saptamana in urma am schimbat uleiul din cutie la Tiriac.Am mers din nou la ei si au constatat ca exista span fin de fier in ulei.Cu siguranta au zis ei ca este de la convertizor si ca e mare problema daca a intrat in capul hidraulic si ca mai bine schimb cutia cu totul ,cu una reparata in germania. eu stiu ca in cutie exista un magnet care mai atrage pilitura. chiar trebuie schimbata toata cutia ???????????? sau doar comvertizorul ?? va rog dati-mi un sfat! multumesc anticipat!
                            VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                            Comment


                            • Originally posted by viviserifu View Post
                              Buna seara tuturor ! am si eu o problema si m-am gandit sa va scriu .
                              am un MB 211 E 320 cu motor de 3000 cc cutie 7 g tronic si acum cateva zile nu a mai vrut sa plece de la semafor ,desi eram in D. cu circa o saptamana in urma am schimbat uleiul din cutie la Tiriac.Am mers din nou la ei si au constatat ca exista span fin de fier in ulei.Cu siguranta au zis ei ca este de la convertizor si ca e mare problema daca a intrat in capul hidraulic si ca mai bine schimb cutia cu totul ,cu una reparata in germania. eu stiu ca in cutie exista un magnet care mai atrage pilitura. chiar trebuie schimbata toata cutia ???????????? sau doar comvertizorul ?? va rog dati-mi un sfat! multumesc anticipat!
                              Salut! Spanul provenit de la convertizor este nemetalic,asadar magnetii nu il atrag. Daca a intrat si in blocul hidraulic, da este o problema......dar ce treaba are cutia cu asta ??? Sunt piese total separate! Daca spui ca ai schimbat uleiul in urma cu o saptamana la ei, de ce nu au observat atunci? Cauta in posturile mele si vezi ce probleme am avut eu cu reprezentantele MB. Masina avea probleme cu cutia de viteze pana sa schimbi uleiul?
                              In concluzie , cutia de viteze, convertizorul , blocul hidraulic sunt piese separate si diferite. Piesele noi, originale sunt foarte scumpe. Daca chiar este convertizorul defect si lasa span nemetalic (asta in cazul in care chiar are convertizorul o problema, ceea ce nu prea cred deoarece defectarea acestuia se manifesta altfel) , trebuie inlocuit convertizorul cu unul nou sau reconditionat! Daca spanul este metalic,atunci provine din cutie, trebuie desfacuta si diagnosticata !
                              Ce coduri de eroare da la testul cu star diagnoza?
                              Sunt mai multe posibilitati de rezolvare a problemei, dar pe cea cu cutia sh din Germania nu o vad fiabila! Mergi la un service specializat in CVA, si te vor rezolva ei! O sa ai si garantie la lucrare si piese! Daca CVA nu are nimic, probabil va trebui sa inlocuiesti blocul hidraulic si convertizorul (exista varianta mai ieftina a celor reconditionate cu garantie 12 luni) + o spalare a cutiei. Repet , in cazul in care cutia nu are nimik defect in ea. Totusi, dute la un service specializat in repararea CVA si se rezolva.
                              Last edited by valentinionut; 08-06-2013, 09:11 AM.

                              Comment


                              • Buna ziua !

                                În vederea unei achizitii in viitorul apropiat a unui C sau E, am o curiozitate (mi-ar putea raspunde cei care au cutie automata 5G) :

                                Cam cât aproximativ este turatia la viteze între 100 ºi 150 km/h ??
                                Are aceleasi rapoarte de transmisie ca la cutiile manuale cu 5 viteze ? sau difera esential ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF