Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Automaticule imi poti spune te rog la Mb c220 cdi 203k WDB2032061F220054 motor:611962 ce tip de cutie am si ce tip de ulei ar trebui sa ii bag si cum se face schimbu de ulei mersi anticipat!

    Comment


    • Buna domnule Automatik . Va deranje din nou cu o intrebare. Am o problema care ma tot deranjeaza, cand intru cu masina in depasire cu masina isi da o trepta in jos normal dar daca o brutalizez tare si am asc-ul decuplat ma trezesc cu turometrul aproape dat peste cap peste zona rosie si ea nu mai schimba treapta , trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie si sa o las sa ajunga undeva la 4000 de ture si deabea atunci se schimba, si din ce am remarcat masina are resoftat cip-ul. Ce pot sa ii fac? Singura solutie pe care am gasit-o este sa incerc sa ii pun un schimbator cu +/- , am sa incerc sa trimit pe baiatul care mi-a adus cutia de afara sa mearga la parcul de dezmembrari sa cumpere si restul de piese care imi trebuie ( selectorul de viteze, instalatia electrica si calculatorul), si voiam sa va intreb daca difera ceva de la 2.5td la 2.9td , sa nu smuceasca cand schimba sa se strice cutia.Multumesc anticipat pentru raspuns. Stima

      Comment


      • Buna seara domnule automaticul , la w211 ( WDB2110081B119322 ), de aprox. o saptamana se aude un zgomot destul de deranjant la rulare ( precizez ca am verificat roti/motor/grup si nu e de acolo). Singura neverificata e cutia de viteze, care tin sa precizez ca schimba normal, ulei are, e schimbat acum aprox. 30.000km(ulei original). Aveti vreo idee, vreun sfat?
        Mail : emi@koket.org
        Tel : 0757 233 231
        Reparatii electrice auto Iasi
        Electrical Center Iasi

        Comment


        • Bunã ziua, vreau sã pun padele la volan, maºina suk r170 cutie 722602 00 536196, ºi dacã îmi pute þi spune unde ºi ce costuri ar implica operaþiunea asta, mulþumesc anticipat

          Comment


          • Ca tot omul ,am schimbat si eu uleiu in cutie si convertizor la nou meu W140 3,5TD an 1994.Am pus si filtru nou dupa care masina nu mai pleaca de pe loc. Cer parerea mai multor colegi(telefonic) si fac : ridic masina pe cric( spatele ) cand bag in D la 3000 ture se misca foarte usor roata (ca secudarul de la ceas si masina era in D),opresc mut in R surpriza roata se invarte tot in fata la fel ca in D la N sta pe loc.
            Mentionez ca am bagat deodata 6,5 litri de ulei dupa care am pornit si am completat pana la 7,5 motor pornit in P nivel ok , masina nu misca ,mai pun si restul de 0,5litri total se fac 8 nivel peste semn masina tot nu misca!
            La sugestia unui alt coleg scot pe la conducta care pleaca uleiul din cutie la radiator cam 4 litri de ulei ( in vreo 40 de secunde) ocazie cu care costat si o presiune scazuta de ulei pe conducta respectiva!
            Pun mana pe tastatura si timp de trei zile scormonesc nenumarate posturi ,si printre altele aflu ca de la regulatorul (supapa )vacumatica de pe cutie se regleaza presiunea de ulei la cutie si in cazul meu trebuie sa fie de 3 bari. Bun ce nu am inteles unde pot pune manometru sa masor aceasta presiune???
            Mai am o intrebare cine formeaza aceasta presiune ; convertizorul sau mai este si pompa de ulei in cutie?
            DE CE nu pleaca masina de pe loc? Inainte de a schimba uleiul si filtrul care arata rau (era maroniu ) schimba perfect nu patina!
            Ulei am pus mobil ATF 220!
            Se merita sa dau blocol hidraulic jos sa il curat am vazut ca are si el 2 site poate sau infundat sau sa in schimb mai am o cutie de W126 3,0L benzinar dar stiu ca are alte rapoarte!


            Multumesc tuturor ce au avut rabdare sa citeasca problema mea si orice sfat e binevenit!

            Comment


            • Scuze am intarziat si nu am mai putut edita postul dar completez:



              Mai am inca o cutie de W140 de la motor de 5000 care are aceleasi rapoarte si acelasi Torque converter factor:1,96 ,cum are si cea de la 3,5D ,daca se mai si potriveste fizic pot sa o pun pe diesel de 3,5?
              Informatiile de rapoarte si cupluri le-am luat de aci :http://www.automobile-catalog.com/ ,ce parere avti ? Sa bat capul sa repar sau sa o montez pe cea de la 500 care stiu ca e ok si sa dau drumul la masina sa mearga pe strada!

              Comment


              • Buna seara ,am si eu un MB sprinter 316 cdi sprintshift WDB9036121R421356, am cumparat masina recent si avea o problema, nu intra in viteza numai cand si cand,daca pleca de pe loc mergea normal darcateodata daco o opream pe loc nu asi mai lua viteza nici manual nici automat, am aduso pe trailer acasa si am inlocuit tot sistenul hidraulic de pe cutie cu un altul care functiona.As dorii daca poate sa ma ajute domnul ,,AUTOMATIC'' caci am vazut ca pricepe la ele,sa a-mi scrie care sant pasii sa fac schimbul de ulei din cutie si hidraulic,si ce tip de uleiuri intra si ce cantitati ,as vrea sa pun ceva ulei bun.

                Comment


                • Nu ma ajuta si pe mine nimeni astazi as vrea sa ma apuc de masina si sa stiu ce este mai bine de facut !

                  Comment


                  • Nimeni nimic?

                    Comment


                    • Poate ma ajuta cineva probabil ca d-nul ,,AUTOMATICUL'' nu a mai vizitat acest forum.
                      Am schimbat blocul de valve ,am pus ulei nou si surpriza placuta masina merge bine numai ca patineaza la schimbare de viteze , reglez regulatorul de vacum de pe pompa de injectie,dau cu spatele 20 metri pentru a pleca din nou in probe,bag D si gata masina nu mai pleaca nici in spate nici in fata la fel ca inainte. Ridic masina pe cric si din nou aceleasi sintome inD roata se invarte foarte lent accelerez si roata se opreste de tot.Bag in N roata se invarte tot in fata si la fel accelerez se opreste.
                      Avand in vedere cele prezentate cred ca de vina este blocul hidraulic de valve.


                      Stie cineva ce este de facut ? Sa desfac blocul hidraulic sa il curat ?
                      Exista vreo metoda de spalare a inregii cutii pe masina?
                      De ce dupa schimbarea blocului hidraulic masina W140 3,5 D a mers 10 km si a revenit la sintomele initiale(mort patineaza nu are nici o tentativa sa plece de pe loc , nu se simte ca ar cupla in vreo treapta?

                      AJUTOR de cand am luat masina mai mult repar decat sa ma dau cu ea pe strazi!!!

                      Comment


                      • compatibilitate cutie aut 722602 cu motor 111.940

                        Buna ziua

                        Am citit posturile dvtra si mi-am dat seama ca sunteti un foarte bun cunoscator al cutiilor automate.Am o intrebare ptr dvtra.
                        Exista compatibilitate de montaj a cutiei 722602 provenita de la un W210 cu motor 111942(2 l) pe un W124 coupe cu motor 111940(2 l) ?
                        Specific ca actual W124 are cutie manuala.

                        Multumesc

                        Dan Carstea
                        NB:ce se schimba la trecerea la cutie automata ?

                        Comment


                        • Transplanturi, conversii...

                          Buna seara !


                          @danioancarstea:

                          Cand e vorba de piesele de dupa motor, sunt multe chestii care difera daca compari o transmisie manuala cu una automata.

                          La o transmisie manuala pe un motor amplasat longitudinal, dupa arborele cotit ai asa:

                          - volanta cu sectorul dintat al electromotorului pe ea. Care volanta arata de obicei asa:

                          Flywheel.jpg

                          - placa de presiune.
                          - discul de ambreiaj.
                          - rulmentul de presiune si furca de actionare a sa.
                          - cilindrul receptor (in interiorul clopotului cutiei sau in afara acestuia).
                          - cutia manuala cu timoneria ei, pe tije sau pe cabluri (ca sunt si de-alea).
                          - culisanta clasica pe caneluri sau cuplaj Hardy.
                          - cardan.
                          - grup a.k.a. diferential.

                          Mai sunt ceva maruntisuri:

                          - pompa de ambreiaj (de obicei pe peretele de foc sau, in unele cazuri, pe ansamblul pedalier).
                          - pedala de ambreiaj.
                          - furtune/conducte de la pompa de ambreiaj la cilindrul receptor.

                          Daca ai ambreiaj non-servo, adica nu hidraulic, ai un cablu de la pedala pana la parghiile/tija care actioneaza furca rulmentului de presiune.


                          La o transmisie automata pe un motor amplasat longitudinal, dupa motor ai asa:

                          - flexplate cu sectorul dintat al electromotorului sudat pe ea sau presat pe ea la cald. Asa arata flexplate asta, si nu, nu se cheama volanta:

                          Flexplate.JPG

                          - convertorul de cuplu.
                          - cutia automata.
                          - culisanta clasica pe caneluri sau cuplaj Hardy in cazul tau.
                          - cardan.
                          - grup a.k.a. diferential.

                          Exceptand elementele singulare care exista in fiecare din cazurile mai sus si de care ai nevoie clara in cazul unei conversii, mai ia in considerare urmatoarele aspecte:

                          - nu e obligatoriu ca flexplate-ul sa potriveasca in prinderile volantei de pe arborele cotit. Si nici invers, binenteles... Presupunand ca potriveste, vezi mai departe:
                          - nu e obligatoriu ca electromotorul venit cu cutia manuala sa angreneze corect in coroana pereche de pe flexplate-ul automatei. Si nici invers... Presupunand ca angreneaza corect, vezi mai jos:
                          - nu e obligatoriu ca automata sa potriveasca la gaurile de prindere ale cutiei manuale pe blocul motor. Si nici invers... Daca potriveste, vezi mai jos:
                          - cardanele in cauza... pot fi de lungimi diferite.
                          - traversa suport cutie poate diferi si ea, idem si tamponul de cauciuc dintre traversa si cutie.


                          Etc...


                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 04-08-2013, 22:14 PM.

                          Comment


                          • Cutie automata a class 1.9 benzina 2003

                            Va salut.
                            As dori si eu o parere despre o problema la cutia automata (722.7 cred) de pe masina mea A CLASS 1.9 BENZINA 2003
                            Simptomele sunt urmatoarele:
                            - nu smuceste nici pe D nici pe R decat daca apas foarte tare acceleratia (daca plec normal, nu smuceste deloc)
                            - schimba foarte lin toate treptele, fara nici o problema
                            -dar in momentul in care o pornesc si o pun in drive sau reverse (D sau R) , incepe sa se auda un bazait care din cate am putut eu sa-mi dau seama se pastreza pe tot parcursul mersului, indiferent de treapta....

                            Sunt un pic speriat pentru ca nici macar nu stiu de cand face asa pentru ca nu am fost in situatia de a sta langa masina cand cineva pleaca de pe loc cu ea... si nu am avut ocazia sa aud acel tzzzzzzzz bazait

                            Este ceva grav? la ce as putea sa ma astept? cum se poate rezolva? Mentionez ca uleiul de la cutie nu a fost schimbat niciodata. Masina a stat foarte mult timp nemiscata in garaj, poate chiar cu mici pauze si 6-7 luni pe an.

                            Mentionez ca masina are 35.000 km reali, efectuati im mare parte de sotia mea si o am de fratele meu care a cumparat-o de noua. multumesc mult pentru raspuns....poate sunt un pic stangaci dar este prima mea postare.
                            Last edited by klaudiu; 04-14-2013, 19:04 PM.

                            Comment


                            • Salut am o intrebare pentru modelul E class w212 motor 2.2 cutie automata, turometrul oscileaza aproximativ 100/ture, interesant este faptul k nu face tot timpul are toane. Ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta problema? Ar putea fi din convertizor? Revizia la cutie a fost facuta aproximativ 10.000km in urma.

                              Comment


                              • Buna seara tuturor , datorita unor situatii mai delicate , cauzate de oameni care au cerut ajutorul si nu m-am ridicat la asteptarile lor , am decis sa renunt la a mai scrie pe forum , a mai da detalii sau repara cutii de viteze automate .
                                Sper ca pana acum sa fi facut ceva bun legat de cutiile automate , poate unii au fost multumiti poate altii nu au fost multumiti , atat m-am priceput si eu.
                                Sa fiti sanatosi si sa va feriti de oameni
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF