Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,Automaticul poti sa ma lamuresti si pe mine daca intr-o cutie automata 722.6...benzina sau diesel difera rapoartele sau blocul de valve si daca ar fi diferente care sunt acela. Multumesc.
    Last edited by crystoss; 03-02-2013, 12:42 PM.

    Comment


    • Postat în original de acn13_costel
      Respect, automaticule si multumesc ptr raspuns, azi ma-m uitat in vasul de expansiune si nu e nimic urma de ulei in el ,ramane de vazut daca am seria de motor si sa vad marti daca este ceva in cutie span sau impuritati. Am inteles ca acel cod P2500 ERROR "TRANSMISSION HAS IMPERMISSIBLE TRANSMISSION RATIO (TURATIE TRANSMISIE CUTIE DE VITEZE NECONCLUDENTA) ar fi un senzor de viteza sau asa ceva nici eu nu ma pricep sincer,crezi ca el ar fi de vina? Sau mai exact ce face el? Poate fi acele oscilatii si de la motor? Am sa revin cu seria motorului si dupa ce schimb uleiul ce am gasit. MULTUMESC inca o data.

      Buna seara, codul de eroare nu are legatura cu trepidatiile , trepidatiile sunt datorate converterului si codul de eroare poate fi cauzat de nivelul mic de ulei in cutie sau mai grav unor probleme mecanico-hidraulice din cutie .
      Am reusit sa revin cu noutati despre problema mea automaticule si din nou respect. Am reusit sa ajung in service si am schimbat uleiul si filtrul de la cutie. Curios si mirat am fost cand am ajuns sa vad caci cantitatea uleiului scurs dupa 8 ore de stat la scurs numai 3 litri de ulei. Am comandat rapid o joja ptr ca servisul nu o avea si inapoi la completare am ajuns sa pun 4.5 litri fata decat am scos. Acum masina merge super nu mai trepideaza si nici nu mai oscileaza turatia cat si dupa un test drive vreau sa spun spre brasov am vazut ca merge super ok. Sa dovedit si ca uleiul nu a fost schimbat decat in 2006 caci pe filtriu avea acel an si calitatea uleiului era jalnica,in plus ca pe magnet era o sacleala groasa care bineinteles am si sters tot spalat frumos. A ramas sa fac macar 10000 de km si revin la un nou schimb de ulei ptr inbunatatirea calitatii dar poate se si mai curata cu cel care lam schimbat. La converter nu am avut buson asa ca din acest motiv am si insistat la un nou schimb mai devreme si cred nu face rau. Eroarea mia disparut nu mai am nimic si sper sa ramanaasa si fara probleme in continuare. Oricum ramane valabil sa te contactez cand voi ajunge in bucuresti si iti multumesc din nou ptr rabdarea de ane asculta si a scrie. MULT SUCCES tuturor si fara probleme

      Comment


      • Originally posted by crystoss View Post
        Salut,Automaticul poti sa ma lamuresti si pe mine daca intr-o cutie automata 722.6...benzina sau diesel difera rapoartele sau blocul de valve si daca ar fi diferente care sunt acela. Multumesc.
        Buna seara, bineinteles ca sunt diferente si chiar majore in unele cazuri , chiar daca pe afara cutiile sunt la fel , ele nu sunt la fel, daca vorbim despre diesel-benzina , diferentele sunt la momentul de cuplu al converterului , la mecanismele planetare din interiorul cutiei , la numarul de discuri din pachete, la rulmentii de sens din cutie , la designul blocului hidraulic .
        Diferente sunt si la cutiile care se pun pe benzine , difera de la motor la motor , cele cu motoare mici au un raport, cele cu motoare mari au al raport, numarul de discuri din pachete sunt diferite .
        La diesel este la fel motor mai mare - motor mai mic , discuri mai multe - discuri mai putine .
        Sa nu uitam de diferentiale , diesel- benzina , care in combinatie cu,, cutia de viteze poate sa ne dea ceva dureri de cap.
        Daca vrei sa schimbi cutia , pentru ca ai gasit ceva mai ieftin , sau din alte motive , trebuie sa fii cu bagare de seama ce si cum montezi astfel ca dupa sa nu apara complicatii .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Multumesc pentru raspunsul detaliat Automaticul problema ar fi urmatoarea : Detin un Mercedes-Benz C200 kompressor model w202 din '97 WDB2020251F505369 cod motor:111944-12000077 cod cutie 72260500-134456. Vechiul propietar a mers fara ulei in cutie si a stricato iremediabil a achizitionat alta dar dupa un M-Benz CLK diesel nu ma-i retin codul cutiei. Cutia de viteza nu a functionat normal de cand am cumparato smucind la retrogadarea treptelor de viteza si in accelerare la fel asa ca am schimbat uleiul din cutie dar nu sa simtit nici o inbunatatire chiar o inrautatire a situatiei de ce vreme la plecarea de pe loc in D astept 5-10 secunde si pe urma pleaca pe tester nu-mi da nici o eroare . Am gasit sa cumpar una dupa un Mercedes-Benz CLK 2300 kompressor. Nu stiu codul motorului nici al cutiei ce ma sfatuiesti sa fac ?. Sau spune-mi ce cutie este compatibila pentru masina mea. Multumesc frumos.

          Comment


          • 722.6 (NAG1) - variante de rapoarte, convertoare...

            Buna ziua !


            Din informatiile mele despre W5A580, aceasta exista cu doua versiuni de rapoarte, astfel:


            Versiunea I:

            Treapta 1 - 3.59:1
            Treapta 2 - 2.19:1
            Treapta 3 - 1.41:1
            Treapta 4 - 1:1
            Treapta 5 - 0.83:1, deci overdrive.


            Varianta II:

            Treapta 1 - 3.93:1
            Treapta 2 - 2.41:1
            Treapta 3 - 1.49:1
            Treapta 4 - 1:1
            Treapta 5 - 0.83:1, deci overdrive.

            In ambele situatii, rapoartele marsarierului difera in functie de pozitia pe care se afla selectorul de programe S/W, dupa cum urmeaza:

            Pozitia S - 3.16:1
            Pozitia W - 1.93:1


            Ca fapt divers, cutia 722.6 are un defect de construcție (un lagăr cu ace nu stă cum trebuie la locul lui) recunoscut de cei de la Mercedes. Acest defect apare la cutiile construite de la sfârșitul lui 1995 până in septembrie 1999, când s-a remediat treaba. Iar la aceasta cutie, bușon la convertor nu mai există incepand cu cutia cu seria 1772285.

            Aici e o imagine cu lagărul in cauză:


            Lagar cu probleme la cutia 722.6.JPG


            Mai multe amănunte și imagini aici:

            Hier als Info für Alle die es irgendwann mal betrifft (und hier suchen) ein paar Bilder meines damaligen Getriebeschadens. CLK 320 Automatik '99...



            Iar in caz ca intereseaza pe cineva ce cutie are pe masina, sa aiba rabdare sa caute mai jos:


            722.600 W 5 A 330 C230, E300, E320 202.023, 083, 210.020, 210.037, 237

            722.601 W 5 A 330 E250 DIESEL 210.010, 210.610

            722.602 W 5 A 330 SLK200, C200, E200, CLK200 170.435, 202.020, 080, 210.035, 235, 208.335, 435

            722.603 W 5 A 330 C180, C220, E220, C200, E200 202.018, 078, 202.121, 182, 210.004, 202.122, 0180, 210.003

            722.604 W 5 A 330 SL280, S280, C280 129.058, 140.028, 202.028

            722.605 W 5 A 330 SLK230K, SL320, S320, C230K, E320, C200K, CLK200K, CLK230K, E200 170.447, 129.063, 140.032, 033, 202.024, 210.055, 202.025, 082, 208.345, 445, 208.347, 447, 210.045, 245

            722.606 W 5 A 330 C280, E280, SL280, E280T 202.028, 089, 210.063, 129.059, 210.663

            722.607 W 5 A 330 E320, CLK320, SL320 210.065, 265, 208.365, 129.064

            722.608 W 5 A 330 S300 TURBO, E300 TURBO 140.135, 210.025, 225

            722.612 W 5 A 330 C250 TURBO 202.128, 188

            722.613 W 5 A 330 E290 TURBO 210.017, 217, 617

            722.614 W 5 A 330 C220CDI, E220CDI 202.133, 193, 210.006, 206, 606

            722.615 W 5 A 330 C200, E200, CLK200 202.081, 210.035, 235, 208.335, 435

            722.616 W 5 A 330 SLK200K, SLK230K, C200K, CLK200K, E200K 170.444, 170.449, 202.087, 208.344, 444, 210.048, 248

            722.617 W 5 A 330 S280 220.063

            722.618 W 5 A 330 S320 220.065, 165

            722.620 W 5 A 580 S500, SL500 140.050, 051, 070, 129.067

            722.621 W 5 A 580 S600, SL600 140.056, 057, 076, 129.076

            722.622 W 5 A 580 S420 140.042, 043, 063

            722.623 W 5 A 580 E430, CLK430 210.070, 270, 208.370

            722.624 W 5 A 580 SL500 129.068, 210.074, 274

            722.625 W 5 A 580 E420 210.072, 272

            722.626 W 5 A 580 E320CDI, S320CDI 210.026, 226, 220.026

            722.627 W 5 A 580 E50 AMG 210.072

            722.628 W 5 A 580 CL580 215.378

            722.629 W 5 A 580 C36 AMG 202.028

            722.631 W 5 A 580 E43 AMG 202.033, 093

            722.632 W 5 A 580 S430 220.070, 170

            722.633 W 5 A 580 S500 220.075, 175

            722.634 W 5 A 580 E270 CDI 210.016, 216, 616

            722.635 W 5 A 580 S500 220.075, 175

            722.636 W 5 A 580 E55 AMG, CLK55 210.074, 274, 208.374

            722.661 W 5 A 300 ML270 CDI 163.113

            722.662 W 5 A 300 ML320 163.154

            722.663 W 5 A 400 ML430 163.172

            722.664 W 5 A 300 E320 4MATIC 210.082, 282

            722.665 W 5 A 300 E280 4MATIC 210.081, 281

            722.666 W 5 A 400 ML55 AMG 163.174

            722.669 W 5 A 400 E430 4MATIC 210.083, 283

            722.697 W 5 A 330 C250 TD 202.128, 1883

            722.698 W 5 A 330 C240, E240 202.026, 088, 210.062, 262

            722.698 W 5 A 330 C240, E240 202.026, 086, 210.061, 261

            722.699 W 5 A 330 C220CDI, E220CDI, E200CDI 202.193, 210.006, 206, 210.007


            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 03-03-2013, 12:35 PM. Reason: Noi informatii...

            Comment


            • Originally posted by crystoss View Post
              Multumesc pentru raspunsul detaliat Automaticul problema ar fi urmatoarea : Detin un Mercedes-Benz C200 kompressor model w202 din '97 WDB2020251F505369 cod motor:111944-12000077 cod cutie 72260500-134456. Vechiul propietar a mers fara ulei in cutie si a stricato iremediabil a achizitionat alta dar dupa un M-Benz CLK diesel nu ma-i retin codul cutiei. Cutia de viteza nu a functionat normal de cand am cumparato smucind la retrogadarea treptelor de viteza si in accelerare la fel asa ca am schimbat uleiul din cutie dar nu sa simtit nici o inbunatatire chiar o inrautatire a situatiei de ce vreme la plecarea de pe loc in D astept 5-10 secunde si pe urma pleaca pe tester nu-mi da nici o eroare . Am gasit sa cumpar una dupa un Mercedes-Benz CLK 2300 kompressor. Nu stiu codul motorului nici al cutiei ce ma sfatuiesti sa fac ?. Sau spune-mi ce cutie este compatibila pentru masina mea. Multumesc frumos.
              Buna seara, ti-am trimis mesaj pe mail , este ca si rezolvata, suna-l pe om si apuca-te de treaba.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Multumesc frumos Automaticul si Heavy D.

                Comment


                • Mersy mult automaticul ptr sfaturi.

                  Comment


                  • Salut , Automaticul , am un mercedes w204 c220 cdi automat , de curand am observat ca in momentul in care masina e pornita si este in P , daca apas pedala de frana se aude un ticait la cutie , cutia merge perfect si in R , si in D , nu am avut probleme cu ea . Singura chestie este acest zgomot care se aude numai cand este in P si doar cand apas frana . Ma gandesc ca probabil se deblocheaza ceva cand apas frana pentru a pune in Drive dar nu am auzit acel zgomot pana acum . Ms.

                    Comment


                    • Buna ziua,

                      Vreau sa montez o cutie automata cu cod A 211 270 64 01 pe un W211 E220 CDI an 2008, 170 de cai. Cutia originala are cod A 211 270 63 01. Intrebarea este daca cutia mea poate fi inlocuita cu a doua cutie pe care o am.

                      Problema a plecat de la radiatorul de racire pe care l-am inlocuit de 2 ori si a reusit sa se sparga de fiecare data. Din pacate am observat destul de tarziu ca am ulei de transmisie in vasul de expansiune, probleme gen trepidatii la turatie joasa sau decuplarea greoaie la franare deja aparusera.

                      Acum am schimbat ulei + filtru + convertizor, circuit racire separat si vibratii/trepidatii au disparut. Dar in treapta a patra imi patineaza, masina nu poate depasi 60-65 de km/h. Pana in treapta a treia merge bine dar de la a patra s-a terminat. Banuiesc ca de vina sunt discurile de frictiune deci o sa incerc sa inlocuiesc si cutia.

                      Intrebarea este: pot inlocui cutia cu cod A 211 270 63 01 cu cutia cu cod A 211 270 64 01. Mentionez ca a doua cutie a fost montata pe un E200 CDI an 2007 136 cai.

                      Comment


                      • Originally posted by E200 diesel View Post
                        Va salut cu respect domnul Automaticul detin un w124 2.5 turbodiesel automatic probema este urmatoarea.Am schimbat cutia de viteze cu una tot automata dar de pe un benzinar si anume un 260E avand codul 722.409 iar mie imi trebuia 722.418 grupul a ramas acelasi al masinii cu raportul 2.65
                        Cum se prezinta masina acuma am reusit sa reglez cat de cat cutia sa schimbe lin dar tot nu cum trebe mai are cateodata mici smacituri, dar una dintre probleme ar fi ca la plecarea de pe loc este cam lenta si anume nu se tureaza numai 1400 rpm chiar si cu pedala de acceleratie in podea, pe cand am fost cu alta si daca apasam pe acceleratie la podea se ducea la 1900 de rpm la plecarea de pe loc si vreau sa spun ca pleca foarte tare de pe loc.
                        Alta problema este ca daca reglez acel cablu de kick-down ca sa faca kick-down la 60 km/h din 4 in 2 si tin pedala in podea nu imi mai schimba din 2 in 3 numai daca las putin pedala mai sus, iar daca reglez acel cablu sa imi schimbe toate treptele cu pedala in podea la 4000 rpm nu mai face kick-down din 4 in 2 la 60 km/h.
                        Dumneavoastra ce credeti ca ar putea fi?Sa fie in cutie ceva probleme?
                        Am rezolvat probvlema, cea cu plecarea lenta de pe loc nu era din cauza cutiei de viteza ci de la pompa de injectie, nu avea suficent debit de motorina ca sa se tureze, de aceea pleca incet de pe loc.Doar cand incepea turbina sa bage presiune incepea sa traga cum trebe.
                        Asa ca ieri am demontat acea valva numita ALDA de pe pompa de injectie si am pornit motorul fara ea, am bagat in viteza si am plecat cu masina, nu imi venea sa cred ca mai este masina mea a plecat de pe loc ca nebuna, dar la plecare cu un fum negru imens.Apoi am montat valva inapoi pe pompa si mi-am dat seama ca valva apasa prea mult in pompa si taie debitul de motorina, asa ca am reglat valva de la un surub care se afla in capul ei cu o piulita pe el.
                        Deci problema care ma tot framanta de doi ani de zile si care credeam ca este de la cutia de viteze sau de la convertizor am rezolvato foarte simplu si repede.

                        Cu stima,
                        Alin Duna

                        Comment


                        • Originally posted by automaticul View Post
                          Buna seara, verifica nivelul de ulei in cutie , dar cu joja de mercedes , motorul pornit si cutia in P . verifica pe dedesubt sa nu ai pierderi de ulei
                          Pune si un tester pentru a vedea ce coduri sunt memorate pe la calculator , in functie de asta vezi si ce trebuie facut .
                          Da ,multumesc,am pierderi de ulei la cutie si cu joja cumparata de pe ebay, masurat uleiul este peste nivel cam 5mm.multumesc.ce o fi oare???
                          Last edited by snicolaescu; 03-11-2013, 09:11 AM.

                          Comment


                          • Litera mare ca ne suparam, citeste regulamentul!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • La o cutie automata 722.640 W211 conducta de tur si respectiv retur de la cutia de viteze pleaca de pe partea stanga sau partea dreapta?

                              Mentionez ca am montat un circuit de racire separat de radiatorul de apa pentru uleiul de la cutie si ma intereseaza sensul in care circula uleiul de la cutie spre radiator. Radiatorul de ulei montat este unul de Passat DSG ani 2005-2010 si cred sa are supapa de sens. Daca stie cineva cum trebuie procedat, astept idei.

                              Va multumesc!

                              Comment


                              • Stiu ca nu este chiar de Mercedes, dar sa supun atentiei urmatoarea problema:

                                Masina este un Smart ForFour, deci oarecum inrudit cu Mercedes. Acest Smart are cutie Soft Touch, adica automata din punctul meu de vedere. Stiu ca nu este automata in toata puterea cuvantului, dar nu asta este problema acum.

                                Vreau sa-i schimb uleiul. Masina este SH, si vreau sa ii schimb toate fluidele. Pe BEVO mercedes, am gasit cum ca imi trebuie uleiul MB 235.72, cod A001 989 51 03.

                                Pana aici totul pare ok, dar AutoKlass cel putin nu-mi vinde acest ulei, ca nu are licenta Smart, si nu poate sa vanda. L-au gasit in sistem, este 100 si ceva un litru, dar nu il pot cumpara...

                                Intrebarea mea, este de unde pot cumpara acest ulei, daca este cel de care am nevoie, si daca nu il pot cumpara, ce pun in loc?

                                Multumesc de raspunsuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF