Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok.
    Cum dau de el?

    Comment


    • Am inteles ca Automaticul nu mai raspunde.Poate ma ajuta alcineva.Multumesc

      Comment


      • Originally posted by cristian1974 View Post
        Am inteles ca Automaticul nu mai raspunde.Poate ma ajuta alcineva.Multumesc
        Daca ai platit diagnoza la reprezentanta, poți cere raportul de diagnoză. Respectivul raport îl postezi aici, sau citește cum au rezolvat deja altii.
        Testul postat nu e concludent.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Salut colegi
          Pentru un ml 270 din 2003 ce tip de ulei ar trebui sa cumpar si cati litri,ca as vrea s-ai fac si o spalare a cutiei si eventual la blocul de valve.
          Masina are 195000. Km in bord,am cumparat-o de la o licitatie din italia,de mers cu ea am mers vreo 20 km mai off road ca nu am numere inca.
          De schimbat schimba foarte bine,nu am simtit vreun soc dar cateodata cand o dau pe D se aude un zgomot mai profund fata de cum se aude normal in D sau R.
          Zgomotul mai profund se aude si cu masina pe loc,cu piciorul pe frana si dau in D,incepe sa se auda,dau in R se aude zgomotul normal de cuplare,dar a avut si cazuri in care dadeam in D si nu se auzea zgomotul cu pricina.Sper ca ati inteles cat de cat.
          Last edited by Carlaniasi; 12-18-2017, 23:49 PM.

          Comment


          • GLK 2014, 7g tronik

            Salut!
            Cred ca am o problema. Mi s-a intamplat de 2 ori pana acum. Cand pornesc motorul si actionez stick-ul cutiei de viteze pt a trece in D sau R am observat ca nu reactioneaza in niciun fel...! Dupa ce opresc motorul si repornesc, functioneaza. Care sa fie cauza? S-a mai intalnit cineva cu problema aceasta?

            Comment


            • Sa nu ai probleme cu maneta in sine , incearca o diagnoza cu Star.

              Comment


              • Salut automaticul am si eu o intrebare daca ma poti ajuta! Am un mercedes E 200 w211 din 2007 automat si de cand am schimbat uleiul face figuri cutia dimineata smuceste la prima viteza mentionez ca , cand sa facut schimbu am bagat 8 litri de ulei 😁si a aruncat tot afara pana la nivel! Ulei de la mercedes masina are 120000 de km ! Dar ce e cu smucitura aia!? Nultumesc

                Comment


                • Spalat cutie automata + schimb ulei ML270CDI 722.6

                  Seara buna dragi colegi,

                  Am facut astazi spalarea cutiei de viteza si inlocuirea uleiului in totalitate in Germania la Autoservice Taucha, specialisti in cutii de viteze automate si service agreat MB.



                  Uleiul era degradat, masina avand 118.000km, normal uleiul se schimba la 60.000 la modelele mai vechi si intre 80-100.000 la modelele noi.
                  Specialistii de aici repara orice cutie automata modele anterioare anului 1997(W124,SL,W210) toate piesele folosite si consumabilele sunt originale Mercedes.
                  Schimbarea treptelor acum se face mult mai bine, se simte diferenta.
                  Pentru doritorii care nu vorbesc germana ci doar engleza puteti folosi formularul de contact sau direct e-mail : autoservice-taucha@t-mobile.de
                  Fiul patronului va raspunde la orice intrebare sau solicitare de service.
                  Pretul pentru operatiune la cutia mea a fost de 475euro toate materialele si uleiul pe original incluse.Timpul afectat 4 ore.
                  Eu cred ca merita pe deplin ! 60.000km stau linistit .
                  ML270 CDI 2004

                  Comment


                  • Originally posted by emanoeladrian View Post
                    Seara buna dragi colegi,

                    Am facut astazi spalarea cutiei de viteza si inlocuirea uleiului in totalitate in Germania la Autoservice Taucha, specialisti in cutii de viteze automate si service agreat MB.



                    Uleiul era degradat, masina avand 118.000km, normal uleiul se schimba la 60.000 la modelele mai vechi si intre 80-100.000 la modelele noi.
                    Specialistii de aici repara orice cutie automata modele anterioare anului 1997(W124,SL,W210) toate piesele folosite si consumabilele sunt originale Mercedes.
                    Schimbarea treptelor acum se face mult mai bine, se simte diferenta.
                    Pentru doritorii care nu vorbesc germana ci doar engleza puteti folosi formularul de contact sau direct e-mail : autoservice-taucha@t-mobile.de
                    Fiul patronului va raspunde la orice intrebare sau solicitare de service.
                    Pretul pentru operatiune la cutia mea a fost de 475euro toate materialele si uleiul pe original incluse.Timpul afectat 4 ore.
                    Eu cred ca merita pe deplin ! 60.000km stau linistit .
                    Am atasat si ceva poze cu schimbul de ulei.
                    Attached Files
                    ML270 CDI 2004

                    Comment


                    • Originally posted by ionutog View Post
                      Buna seara.
                      Am luat astazi uleiurile pentru cutie si diferentiale+filtrul pt cutie si garnitura.
                      Si am luat si cele 2 oringuri de la placa electronica,sa anulez pierderea de ulei.
                      Pun niste poze cu ele si daca imi puteti spune daca sunt corecte,va rog.
                      Modelul de cutie este:
                      Gearbox 722902 02 040133
                      Uleiul pentru diferentiale,mi la dat varsat,dintr-un bidon mare....dar a zis ca este exact ce trebui pentru diferentiale.
                      Uleiul ce l-am luat,am vazut ca este rosu...dar eu cand am vazut ca am o pierdere mica de ulei la cutie,parca era spre galben...
                      In caz de este galben,are ceva daca bag asta rosu?
                      Multumesc.
                      Am schimbat uleiul,filtrul si oringurile de la mufa.
                      Totul este ok acum,am scapat de pierderea de ulei.

                      Comment


                      • Zgomot/Vajait la rece

                        Buna

                        Detin un E220 CDI (W211) din 2007, cutie viteze automata (722.6), 141,000km.

                        Odata cu temperaturile scazute, sub 5-6 grade, am notificat un zgomot/vajait venind de la schimbatorul de vitezele, DOAR in frana de motor la o turatie de 1100-1300 rpm, pana se decupleaza cutia de pe motor.
                        Totodata, la schimbarea vitezelor cand motorul/cutia este rece, apar mici zmuncituri.
                        Acest lucru se manifesta doar sub aceste temperaturi la prima pornire (motor + cutie rece), doar in frana motor si doar in primele 5-7 minute de la plecare dimineata.
                        Dupa 5-7 minute de mers, dispare totul... zgomotul/vajaitul, iar schimbarea vitezelor este foarte lina (nici nu se simt aceste schimbari), parca e alta cutie fata de cum se manifesta la rece.
                        Am schimbat uleiul in cutie + filtru in Decembrie, ma gandeam ca remedieaza situatia, dar din pacate nu a fost asa.

                        Ma gandeam, ca acest zgomot/vajait ar putea sa fie din grupul (diferential) din spate ? Uleiul nu a fost schimbat, inca.

                        Nu-mi pot da seama daca e 100% din cutie...

                        Se intampla doar la rece, iar daca temperaturile nu scad sub 5-6 grade, nu se aude absolut nimic nici la prima plecare de pe loc, iar si schimbarea vitezelor sunt mult mai line.
                        Dupa cateva minute de mers, cum am mentionat mai sus, schimba exact cum ar trebuii sa schimbe: lin; fara zmuncituri sau sunete.

                        Astept parerile voastre, a automaticului, poate are cineva un raspuns sau o solutie pentru aceasta problema, daca e problema sau e ceva normal.

                        Multumesc anticipat.

                        Comment


                        • Originally posted by Rethi29 View Post
                          Buna

                          Detin un E220 CDI (W211) din 2007, cutie viteze automata (722.6), 141,000km.

                          Odata cu temperaturile scazute, sub 5-6 grade, am notificat un zgomot/vajait venind de la schimbatorul de vitezele, DOAR in frana de motor la o turatie de 1100-1300 rpm, pana se decupleaza cutia de pe motor.
                          Totodata, la schimbarea vitezelor cand motorul/cutia este rece, apar mici zmuncituri.
                          Acest lucru se manifesta doar sub aceste temperaturi la prima pornire (motor + cutie rece), doar in frana motor si doar in primele 5-7 minute de la plecare dimineata.
                          Dupa 5-7 minute de mers, dispare totul... zgomotul/vajaitul, iar schimbarea vitezelor este foarte lina (nici nu se simt aceste schimbari), parca e alta cutie fata de cum se manifesta la rece.
                          Am schimbat uleiul in cutie + filtru in Decembrie, ma gandeam ca remedieaza situatia, dar din pacate nu a fost asa.

                          Ma gandeam, ca acest zgomot/vajait ar putea sa fie din grupul (diferential) din spate ? Uleiul nu a fost schimbat, inca.

                          Nu-mi pot da seama daca e 100% din cutie...

                          Se intampla doar la rece, iar daca temperaturile nu scad sub 5-6 grade, nu se aude absolut nimic nici la prima plecare de pe loc, iar si schimbarea vitezelor sunt mult mai line.
                          Dupa cateva minute de mers, cum am mentionat mai sus, schimba exact cum ar trebuii sa schimbe: lin; fara zmuncituri sau sunete.

                          Astept parerile voastre, a automaticului, poate are cineva un raspuns sau o solutie pentru aceasta problema, daca e problema sau e ceva normal.

                          Multumesc anticipat.
                          Salut,

                          Schimbul de ulei nu este de ajuns si probabil nu ti l-a schimbat in totalitate daca nu ai buson la convertizor. Este necesara si o spalare a cutiei prin metoda Tim Eckart ca sa fi linistit inca 60.000 km.
                          Schimbul de ulei partial in cutie este 'frectie la picior de lemn' nu faci decat sa amesteci un ulei uzat plin de impuritati cu o alta parte proaspata. Cutia va cadea mai devreme sau mai tarziu.
                          ML270 CDI 2004

                          Comment


                          • Originally posted by emanoeladrian View Post
                            Salut,

                            Schimbul de ulei nu este de ajuns si probabil nu ti l-a schimbat in totalitate daca nu ai buson la convertizor. Este necesara si o spalare a cutiei prin metoda Tim Eckart ca sa fi linistit inca 60.000 km.
                            Schimbul de ulei partial in cutie este 'frectie la picior de lemn' nu faci decat sa amesteci un ulei uzat plin de impuritati cu o alta parte proaspata. Cutia va cadea mai devreme sau mai tarziu.
                            Salut Adrian

                            Iti multunesc mult ptr raspuns.

                            Sunt domiciliat in Londra, am sunat la 5 reprezentante din UK si nici una dintre ele nu fac aceasta "spalare" a cutiei.
                            (Mecanici astia de aici doar desfac si strang suruburi dupa AutoData)

                            Weekendul acesta i-mi schimb uleiul din grup, sunt curios cum se manifesta dupa aceasta lucrare.

                            Daca nu se schimba nimic, ma gandeam sa cumpar vreo 10L de ulei de cutie (Mercedes - de care i-mi da la reprezentanta), dau baia din nou jos, schimb filtrul iar dupa montarea la loc pun lichid nou exact cat dau jos.
                            Dupa care dau jos returul de la racire a uleiului din fata de la radiator si scot treptat cate 2L, umpland cu lichid nou exact aceeasi cantitate, pana mi se termina cele 10L.
                            Crezi ca ar fi o metoda buna?

                            In decembrie nu am schimbat mufa de langa baia cutiei de viteze, deoarece nu aveam scurgere. Ma gandesc ca daca diagnoza nu da nici-o eroare, este buna.

                            Multumesc anticipat.

                            Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                            Comment


                            • Am uitat sa mentionez, detin joja ptr nivel, nivelul uleiului a fost facut dupa 30 minute de plimbat prin oras si autostrada. Nivelul este intre min si max la 80 grade.

                              Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                              Comment


                              • Buna seara tuturor
                                As avea și eu o problema cu o cutie de viteze 7G tronic de pe un ML 320 an fabricație 2005
                                In prima faza a intrat in avarie fapt pt care am mers la reprezentanta mercedes de la cluj și codul de eroare a fost pe blocul hidraulic
                                L-am schimbat cu unul nounout însã dupã ce am schimbat blocul cutia schimba cu șocuri in treptele 1 și 2 și doar când este decelerare
                                Cei de la mercedes au adaptat cutia de câteva ori și ce nu pot sa-și explice sunt la valorile de -20 la orice temperatura la shift 1-2
                                Ce ma sfãtuiți sa fac in continuare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF