Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vio73
    replied
    Si eu sunt un fan al cutiilor automate si ii dau dreptate lui Orca odata ce conduci asa ceva te molipsesti fara sa vrei. Avantajele sunt destule traficul aglomerat, nu-ti distrage atentia daca ai un telefon in mina, plecarea lina de pe loc, practic femeile nu stiu ce pierd. Si nu numai ele. Sa speram ca se vor forma mai multi specialisti pe asa ceva.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by white8snow View Post
    as vrea una de aia sa pot schimba si eu cand vreau si sa fie automata cand vreau.
    Sunt o gramada de cutii de genul asta...numai sa-ti poti permite masina

    Leave a comment:


  • white8snow
    replied
    Eu am manuala cu 5 trepte, ce sa zic, mi-as dorii automata. Am condus o alta masina cu automata si dupa ce m-am invatat putin cu ea ca la inceput am injurat-o mi-a placut. Dar nu as vrea automata permanent, as vrea una de aia sa pot schimba si eu cand vreau si sa fie automata cand vreau.
    Cine stie poate la urmatoarea masina, desi la cum o grijesc pe asta cred ca pe la pensie .... sau cand apare electrica sa mi-o pot permite, pe una electrica as schimba.

    Leave a comment:


  • Drey63
    replied
    Depinde de masina. Dar in mare parte prefer automata. Spre exemplu nu ma vad conducand Matizul de la firma cu care mai merg cu cutie automata...imi place sa schimb si viteze.
    Last edited by Drey63; 04-14-2012, 19:38 PM.

    Leave a comment:


  • STEFAN V8
    replied
    Originally posted by Heavy D. View Post
    Buna ziua !



    Dupa refacere si reglaj, automata americanei e de vis... Stie sa mearga in treapta a treia (ultima, de fapt) cu 40km/h, dar daca motorul e calcat bine, cutia schimba doua trepte in jos, si ma duce cu treapta I-a pana la 60km/h. Si asta fara nimic ajutator cu sufixul "tronic", ca n-are gram de curent pe ea, cu exceptia switch-ului care conditioneaza pornirea motorului doar in "P" sau in "N".







    Dragoș

    N-are cum sa mearga numai 60 cu a I-a, vreo 100 macar. Al meu SE mergea 110 cu grup de 3,46 si roti mici...km/h

    Aia e masina ideala si pentru mine, peste 7 litri automata si spate.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by valentinion View Post
    Salut colegu. De ce sa fiu considerat lenes daca prefer automata indiferent ce motor am? Am condus un smart cu motor de 600 sau cat are asta pe el si tin sa spun ca automata facea totul din masina asta. Parerea mea.
    Nu zic ca unu care se pricepe precum eu de ex te-ar considera lenes.....ci un alt habarnist, racer de parcare de mall, de obicei posesor de Opel Vectra de 1.6 16 valve )))
    In cazul motoarelor mici, chiar automata face diferenta, mai ales la cutiile de generatie mai noua, eu conducand cel mai mic motor cu cutie automata un Ford Mondeo 1.6 si 16v de 100cai pe care automata il facea, fara exagerare, pe modul sport sa se comporte ca si cel cu motorul de 2.0i cu 16v cu manuala(de 136cai)
    Iar in cazul motoarelor mari, Jeep 5.2 V8 sau E55AMG senzatia e chiar mai intensa pe acest mod sport

    Leave a comment:


  • Heavy D.
    replied
    Automata forever...

    Buna ziua !


    O cutie automata cuplata cu raportul corect in grupul diferential e o placere de condus. Si asta indiferent de performantele motorului, ca de fapt de acolo pleaca totul...

    Cutia este doar o interfata intre motor si sofer, este acel element care tolereaza mai mult sau mai putin talentul sau antitalentul celui de la volan, ducandu-l totusi pana la destinatie.

    Eu personal prefer sa nu am ambreiaj & Co. pe masina. Am avut un Ford Taunus din 1982, cu 1.6 benzina (carburator dublu corp Weber) si cutie automata in trei trepte. Am luat-o cu 82000km la bord, ulterior am convertit-o si la gaz. Reglată tip "zgârcenie", consumul mediu a fost de 6.4 litri de gaz la sută. Reglată tip "go baby, go", consumul mediu a fost de 15 litri de gaz la sută. Tractiune spate si 980kg, era minunat de condus cu automata lui...

    Jeep-ul Cherokee din 1989 pe care-l am, are 2.1TD si cutie manuala, si va fi convertit la un moment dat la un OM603 cu 722.4. Benz-ul W124 E200D are si el automata, tot 722.4.

    Pontiac-ul Firebird din 1974, cu V8 de 7.5 litri si cutie automata TH400 (trei trepte...) stie sa consume in regim de autostrada la 120km/h circa 13.4 litri la suta, si asta cu carburator cu patru camere, la care ceva idiot i-a anulat circuitul de retur. Deci, va fi loc si de mai bine, undeva pe la sfarsitul anului, probabil, cand o sa am timp si de el...

    Din experienta anilor de pana acum si a celor peste doua milioane de kilometri acumulati, concluzia e clara: never ever cutie manuala.

    Inclusiv pe camionul condus actualmente am cutie automata cu 12 trepte. Si nici nu vreau altceva...

    Iar la masinile amintite mai sus automatele au avut probleme modeste. Ford-ul a primit un semering nou la iesirea cutiei, ca pierdea ceva ulei, Benz-ul n-are nimic, si de cand l-am luat a facut doua drumuri de Franta de circa 3200Km (tur/retur) fiecare, iar la americana am refacut cutia cu un kit stage II, care sa tina si la puteri in jurul a 1200CP, daca chiar ma grabesc...

    Dupa refacere si reglaj, automata americanei e de vis... Stie sa mearga in treapta a treia (ultima, de fapt) cu 40km/h, dar daca motorul e calcat bine, cutia schimba doua trepte in jos, si ma duce cu treapta I-a pana la 60km/h. Si asta fara nimic ajutator cu sufixul "tronic", ca n-are gram de curent pe ea, cu exceptia switch-ului care conditioneaza pornirea motorului doar in "P" sau in "N".

    Motorul nu "face galagie degeaba" daca cutia automata e in parametri. Si de turat aiurea se intampla si la cutii manuale, cand discul de ambreiaj e uzat sau imbâcsit de ulei...

    Ca automatele actuale sunt pline de electronica, sunt perfect de acord, si fiabilitatea lasa de dorit. De-aia si evit contactul cu generatiile noi de masini, de altfel...

    Ca si sorin_ncs, si eu prefer tractiunea spate si motoarele mari, si daca se poate benzinarele sa aiba carburator. Iar la diesele, injectia clasica cu pompa in linie, preferabil de la un Cummins 6BT. Toate legate de cutii automate, binenteles...


    Stimă,


    Dragoș
    Last edited by Heavy D.; 04-09-2012, 10:29 AM.

    Leave a comment:


  • valentinion
    replied
    Originally posted by NinjaV12 View Post
    Pai da, doar cei care nu au condus o automata de Mercedes sau Bmw sau GM cu motor serios(minim 2.5cmc) si nunumai, din cate am vazut chiar recent, as spune chiar o masina cu o cutie automata in stare buna mai zic ca, manuala e baza, si automata pt lenesi si femei. Daca e sa vb de masini de teren sau utilaje care lucreaza in conditii grele de teren, nu incape indoiala ca automata e de baza
    Salut colegu. De ce sa fiu considerat lenes daca prefer automata indiferent ce motor am? Am condus un smart cu motor de 600 sau cat are asta pe el si tin sa spun ca automata facea totul din masina asta. Parerea mea.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Pai da, doar cei care nu au condus o automata de Mercedes sau Bmw sau GM cu motor serios(minim 2.5cmc) si nunumai, din cate am vazut chiar recent, as spune chiar o masina cu o cutie automata in stare buna mai zic ca, manuala e baza, si automata pt lenesi si femei. Daca e sa vb de masini de teren sau utilaje care lucreaza in conditii grele de teren, nu incape indoiala ca automata e de baza

    Leave a comment:


  • justmyplay
    replied
    Automata pe viata, cand treci de la manuala la automata nici nu vrei sa mai auzi de manuala. Am prieteni care detin aceasi masina ca a mea, doar ca au cutie manuala. Se mai intampla sa ma roage sa-i las sa conduca. De fiecare data aud: daca stiam..sa-mi bag..concluziile le trageti voi.
    Majoritatea care au votat cutie manuala inca nu au testat o cutie automata.
    Indiferent de motorizare o cutie automata este un confort in plus.

    Daca vrei demaraj, bagi piciorul in acceleratie si n-o lasi, ai cuplu si putere maxima, schimba singura cand ajunge pe rosu.
    Vrei sa mergi la consum o calci usor, abia daca sesizezi cand schimba.

    Ce-i care au SBC la semafor pot sa apese mai tare pedala de frana pt o secunda si se activeaza SBC HOLD. Masina sta franata cu stopurile frana aprinse..stai relaxat. La verde ai calcat acceleratia si ai plecat.
    In oras indiferent de conditiile de trafic conduci mult mai relaxat cu o cutie automata.
    La drum lung nu obosesti asa repede. Eu fac 3-4 drumuri de Germania pe an, 500km numai in Romania. Stiu ce inseamna cutie automata prin oras, prin localitatile noastre pline de sate si pe autostrada in care nu exista limita de viteza.

    Leave a comment:


  • valentinion
    replied
    Originally posted by Tibylica View Post
    Eu prefer manuala. La masina imi place sa simt ca o conduc.
    Salut colegu. Crede-ma si alti colegi pot confirma ca si la automata simti ca o conduci.

    Leave a comment:


  • Tibylica
    replied
    Eu prefer manuala. La masina imi place sa simt ca o conduc.

    Leave a comment:


  • unmillion
    replied
    Automata clar!O automata nu se strica...ea se intretine la fel si una manuala.Daca vreti sa invatati mai multi intri pe thread-ul cutiilor de viteze automate si veti invata de la colegul nostru automaticul!

    Leave a comment:


  • B297CTY
    replied
    salut

    Originally posted by automaticul View Post
    Buna seara, tuturor pro , contra sau indecisi , automata, manuala, semiautomata, tiptronic, shiftronic, motronic, multitronic,toate variantele cu TRONIC,si DSG.
    Avand atatea variante de masini cu tot atatea variante de transmisii , cred ca este destul de greu sa te decizi ce anume vrei sa cumperi sau sa conduci.
    Transmisiile sunt automate sau manuale , restul ..... marketing .
    Toate se defecteaza,mai mult sau mai putin, si in cazul manulelor si in cazul automatelor, reparatia costa ...cu mici diferente .
    Nu am vazut pe nimeni sa discute ce motor ai pe o cutie manuala si ce motor pe una automata, toti se refera la cutii ca sunt asa sau asa , dar nimeni nu isi pune intrebarea ,,ce motor se preteaza pentru o cutie manuala si ce motor pentru una automata??.
    Nimeni nu face diferenta dintre benzina si diesel , dintre cutie manuala si motor pe benzina , sau cutie automata si motor diesel, sau invers,
    Cati dintre voi se uita la turometru la viteza de 100km/h, sa vada cate turatii are motorul , sau cati isi fac calculul cate kg are masina si ce capacitate are motorul , majoritatea vor un motor mai mic (taxe+consum)DAR sa fie masina spatioasa, confortabila si daca se poate sa nu coste mai nimic intretinerea masinii.
    Nu se poate sa fie si laptoasa si devreme acasa, ori ai un motor peste 2500 cu cutie automata, greutatea casoseriei max1500 kg, care te scote din necaz cand ai nevoie , SAU un motor sub 2500+cutie manuala,greutatea caroseriei 1600-1800 kg ,care sincer se cam chinuie cand schimbi pe la 2000 rot/min, sa nu pun la socoteala pasagerii +bagaje+aer conditionat
    Pentru a savura placerea unei masini cu o cutie automata , motorul musai trebuie sa fie peste 2500cm, altfel nu simti nimic , chiar te enervezi cand se chinuie motorul si face galagie degeaba .


    salut mi-a spus useru cutaresku sa te intreb pe tine despre o problema care o am la masina..am un mercedes cls 350 an 2004.am probleme la cutie, ramane blocata in viteza a doua..am reconditionat cutia printrun kit de reparatie, am inlocuit valvele care trebuiau inlocuite si tot aceeasi problema tot se blocheaza.e schimbat si uleiu.nu stiu ce sai mai fac.am inteles ca la modelu 2004 nu merge restartat sau resoftat.ce sa ii mai fac ca am umblat cu ea peste tot nimeni nu imi da nicio o sansa ca mai merge acuta..multumesc mult

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    La slk ai prea putin ulei pentru a putea pleca.Schimba si pune ulei nou , odata cu filtru .Pana atunci nu mai folosi cutia automata pt mutari sau alte manevre ca risti sa strici mai mult.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF