Originally posted by STEFAN V8
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
-
Nu te lua de americani ca ei fac masini bune si le fac bine si manuale si automate. Au cutii automate din anii 60 care merg la dragstere de 10.000 de cai, cu modificari bine-nteles dar pana la 2000 de cai merge un TorqueFlite snur. Apoi mai au cutii automate performante 4-6 trepte Allison pt motoare de camion vapor avion orice. Etajare proasta a treptelor n-am auzit decat la masini cu putere mica, unde orice trepte ar avea tot nu merg, oricum 4 trepte is mai bine etajate ca 3 orice-ai face. Raportul final e acelasi la Coronet.
Leave a comment:
-
Originally posted by STEFAN V8 View Post300ZX TWIN TURBO, IMI PLACE MASINA ASTA. Dar tu gresesti. Automata cu 4 trepte pierde la accelerare din cauza rapoartelor care sunt mult mai lungi decat la manuala cu 5. Zi tu cu cate trepte e fiecare. E ca si cum ai merge cu o manuala cu treptele 2 4 si 5, cam asta e chestia la o automata cu putine trepte. Si acuma mai sant si cutii automate mai rele facute de niste firme care nu pricep cat Benz, in orice caz.
Si totusi Dodge-ul ala Coronet merge mai bine cu automata in 3 decat cu manuala in 4.
Uite, chiar am mers azi cu doua W124 cu motor 300E negru.Diferenta se simte mai ales la demaraje.
Leave a comment:
-
300ZX TWIN TURBO, IMI PLACE MASINA ASTA. Dar tu gresesti. Automata cu 4 trepte pierde la accelerare din cauza rapoartelor care sunt mult mai lungi decat la manuala cu 5. Zi tu cu cate trepte e fiecare. E ca si cum ai merge cu o manuala cu treptele 2 4 si 5, cam asta e chestia la o automata cu putine trepte. Si acuma mai sant si cutii automate mai rele facute de niste firme care nu pricep cat Benz, in orice caz.
Si totusi Dodge-ul ala Coronet merge mai bine cu automata in 3 decat cu manuala in 4.Last edited by STEFAN V8; 06-10-2009, 22:58 PM.
Leave a comment:
-
Originally posted by STEFAN V8 View PostAm observat aici ca desi multi apreciaza automata, o fac pt confort si multi zic in continuare ca pt sport manuala e lege. Absolut gresit s-a demonstrat de o gramada de ori. O automata buna e mai rapida ca manuala la accelerare.
Iar in cazul autoturismelor off.....cutia automata e sfanta.Exact cum ai precizat si tu mai inainte.
Leave a comment:
-
SPORT = FLUENTA rez AUTOMAT
Am observat aici ca desi multi apreciaza automata, o fac pt confort si multi zic in continuare ca pt sport manuala e lege. Absolut gresit s-a demonstrat de o gramada de ori. O automata buna e mai rapida ca manuala la accelerare.
1966 Dodge Hemi Coronet 500 -- Muscle king of the street-- e mai rapid cu automata in 3 trepte decat cu manuala in 4. Adica un test relevant, real cu o masina din fier, fara calculatoare si esp si alte prostii moderne, care nu te lasa sa pleci cum trebuie sau taie gazul daca e ceva. masina asta la schimbarea in sus patineaza, ceea ce se intampla de 2 ori 1-2 la 100 si 2-3 la 180.
La accelerarea de pe loc e o diferenta, dar la reprize e marele castig. Mergi cu 50 cu a 4-a a 5-a si dai kick-down, cutia da a 1-a si ai zburat, pe cand manualii nici nu stiu macar sa schimbe asa si nici n-o fac. De ex dintr-a 4-a in 1 daca vrei sa schimbi repede tre sa fol tehnica 2 ambreiaje si spritz intre, ceea ce... in veac. N-o face nimeni, ca nu stie. Eu da si tot nu-s multumit de rezultate. Pe decelerare nu-s probleme, si pe accelerare. Tot ramai cu intreruperea aia de fluenta, care conteaza asa de mult.
Leave a comment:
-
Automatische getriebe.
Cutiile automate sunt superioare celor manuale, asta e un fapt nu o parere, si ca atare nu se accepta nici un comentariu. Si de aici vin toate avantajele, viteza, treapta perfecta, fiabilitate, confort. Marea diferenta o face automata prin faptul ca nu intrerupe fluxul de putere la roti. Adica pleaca cu 1 si trage, apoi in timpul in care trece in 2 trage mai tare si decat cu treapta 1 si decat cu 2. Asta se intampla din cauza caderii in ture a motorului, care trebuie sa coboare approx 2000 de ture in ciuda faptului ca NU LASI GAZUL, si ca e CUPLAT LA TRACTIUNE IN ACEL MOMENT si in orice alt moment. Secretul consta in functionarea convertizorului de cuplu (piesa care inlocuieste ambreiajul) Acesta permite motorului sa atinga 2000-3000 rpm inainte ca arborele de intrare in cutie sa inceapa sa se invarta. Prin cresterea turatiei, motorul ajunge in zona de putere si va putea pleca de pe loc mai usor. Alt efect datorat diferentei de turatie este MULTIPLICAREA MOMENTULUI MOTOR DE PANA LA 2,5 ORI. De aceea trage mai tare in timpul schimbarii decat in treapta.
La offroad la plecarea de pe loc se vede cel mai bine diferenta intre ambreiaj si convertor. Ambreiajul cupleaza cu pierdere de moment, pana la cuplarea totala, pe cand convertorul multiplica forta si pleaca mult mai usor si mai repede.
Alta situatie este la coborare urmata de urcare. automata coboara cu 3-sau 4 cu 50 la ora si la urcare dai un kick-down si daca e grav da 1-a. Cu manuala pierzi toate momentele, pana schimbi ti se opreste masina in panta si apoi rotile arunca in aer pamant dar nu mai mergi. Daca panta permite o schimbare in sus automata o face si viteza creste instant in momentul schimbarii. La manuala cand ai calcat ambreiajul te opresti instant si dai a 2-a si ramai pe loc invartind de zor, si in continuare oamenii cred ca au control asupra masinii. Apoi ce control e ala cand stai pe loc? Asa orice pthiatra sta pe loc. Problema e cu mersul. Situatiile astea le-am experimentat personal de mii de ori plus observat la concursuri. In ultimii ani campion national de offroad e Craiu cu un Mercedes 280GE. Modificat superficial, adica taiate aripi si chestii de-astea nefolositoare. Anul asta s-a prezentat cu un tren de rulare pt puntea spate cu 4 brate pt o mai buna incrucisare a puntilor. Amortizoare si arcuri mai mari, rezervor de SEL radiator mutat in spate, in rest mecanica standard. Pun 3 poze si un film de la concursul de la Mures din 6 iunie sa stie lumea Benz G automat.
Vreau ca oamenii de BENZ sa fie culti, sa nu mai aud de Tiptronic si Steptronic, ca asa le spun unii parca ar fi altfel de cutii si ar face ceva in plus. Nu fac. Alea-s doar niste denumiri comerciale a faptului ca poti pune cutia din D in 2 sau 4 sau 1. Daca ati observat la Tiptronic(Porsche) nu mai au pozitiile 4 3 2 S sau L, fiind cu electrovalve comandate de computer acele cifre s-au schimbat in +/-. Ma enerveaza la culme cand aud Tiptronic spus de cineva care habar n-are ce inseamna o cutie automata dar sugereaza ca stie si cel mai mid detaliu si toti din jur aproba ca si cum ar sti, desi habar n-au. Si mai enervant e ca se refera la AUDI desi e denumirea lui Porsche. Si masina mea W116 350SE din '78 are functiile astea, pot schimba in sus si-n jos cand vreau eu, si din pedala, si din maneta. Nu fac in plus absolut nimic cutiile altor firme cu denumiri pretentioase.
Plus ca-s denumirile firmelor Porsche si BMW, ce treaba avem noi cu ele ? N-a auzit nimeni de SpeedShift de la Benz? Uite aici: C 32 AMG. The newly-developed AMG SPEEDSHIFT five speed automatic transmission with touch-shift combines the advantages of manual and automatic transmission systems, making for the liveliest, dynamic performance possible, yet exhibiting refinement when driving under normal conditions. The new lightweight torque converter, for example, can lock up in all forward gears. Faster gear changes and optimized shifting points provide for especially agile driving dynamics. The AMG SPEEDSHIFTŽ transmission will also hold a selected gear under high cornering loads, preventing an upshift in mid-corner, while under heavy braking the transmission will automatically downshift, selecting the optimal gear for the situation.
O cutie automata clasica e cea hidraulica - planetara e ceea ce gasim in general pe Mercedes. Celelalte de care am auzit vorbindu-se DSG, SMG, PDK, sunt niste cutii de viteze care functioneaza automat (in nici un caz secventiale) dar care sunt identice cu cutiile manuale pana la sistemul de actionare. SMG e la BMW si inseamna Secvetiale Manualische Getriebe. Un sistem electro-hidraulic se ocupa de actionarea ambreiajului si schimbarea treptelor.
PDK inseamna Porsche Doppelkupplung Getriebe. Cutie cu 2 ambreiaje, formata din unirea a 2 cutii cu cate 2 arobri. Fiecare ambreiaj e in legatura cu una din cutii, functionand separat. In orice moment puterea se transmite printr-o singura pereche de arbori si un singur ambreiaj. La schimbarea treptei de viteza nu are loc o schimbare efectiva, treptele fiind cuplate, doar se schimba ambreiajul cuplat.Last edited by STEFAN V8; 06-10-2009, 15:45 PM.
Leave a comment:
-
Am condus masini si manuale si automate berechet.....ce-i drept automate mai mult BMW, si parca inclin putin catre cutiile manuale daca trebuie sa aleg strict intre astea 2din unele mici motive mai mult de preferinte si aprecieri personale: cutiile manuale sunt mai robuste, si la aceeasi varianta de motor consumul e ceva mai mic(de ex 9 in loc de 10%) si in plus nu mi se pare normal sa conduci numai cu piciorul drept.....cum spunea cineva mai sus: "acuma ma invat sa franez cu stangul" treaba pe care la condusul automatelor si eu o practic, mai ales cand prima data cand n-am fost putin atent si a trebuit sa franez mai tare de la aprox 30kmph, am facut tot cu stangul blocand masina pe loc, si pupand cu nasul putin volanul
Totusi se pare ca, constructorii s-au gandit putin in a imbina avantajele celor 2 tipuri de cutii aparand astfel cutiile semiautomate pe care le prefer cel mai mult, mai ales cele DSG cu comenzile pe volan
Leave a comment:
-
Eu nu am avut probleme nici la modelele mai vechi,(W124 si W210) si nici la actualul(W203). Am in schimb un prieten cu un W211 220 cdi manual care se plange ca-i sare din a intaia, problema cauzata banuiesc de exploatarea pe timp de iarna cand uleiul in cutie se incalzeste mai greu, dar soferul nu are rabdare la schimbari.La automata e mai simplu :se tureaza putin mai mult si isi face singura treaba .Last edited by Carmine; 04-13-2011, 22:58 PM.
Leave a comment:
-
Automata pentru confort si manuala pentru sportivitate asa ca eu nu am cu ce sa votez.
7gtronicul meu de nou isi face de cap , dar cand merge bine se vede ce vrea sa fie . din cand in cand (destul de rar ) da in nas mai ales din 2 in 1 .
noul DSG de pe gti VI face la fel dar in 1.5h de 4 ori .
:PLast edited by florineasca; 05-31-2009, 10:01 AM.
Leave a comment:
-
Prefer automata si ca argument consider cutia automata o evolutie.Aceeasi evolutie precum in cazul televizoarelor si radiourilor la care pe vremuri trebuia sa cautam posturile invartind de un buton iar acum toate au telecomanda si cautare automata.Sunt la al treilea mercedes si toate le-am avut automate.Viitoarea tot la fel.Pentru cei care au votat pentru manuala cred ca si-ar schimba parerea daca ar detine un mercedes automat generatie mai noua timp de o luna nu cativa kilometri.
Leave a comment:
-
Subscriu la cele spuse sunt fan al cutiei automate,din lene,comoditate,pentru ca poti folosi mana sa faci altceva!,si confortul la volan in general...
Leave a comment:
-
Salut.Am un w202 din '94 cutie automata.Prefer automata deoarece este mai relaxant la condus mai ales la drumuri lungi,dar automata nu se compara cu manuala ca senzatie.Daca cutia automata este intretinuta corespunzator nu ai nici o problema cu ea.Sa nu uitam ca este dotare de lux pe masini.
Leave a comment:
-
Automata,pentru ca am avut numai manuale,sa nu uitam ca este 'masina' prin definitie,si deci trebuie sa ne slujeasca ele pe noi!
Leave a comment:
-
Originally posted by vladruse View PostCutiile rezista dar ideea e ca ambreiajele cedeaza la schimbarile manuale nu tocmai perfecte, nu cutiile...
Per total, pt performanta merg pe manuala. Pt comoditate si mai ales pt oras automata. Pt ca nimic nu egaleaza cu placerea de a da de la jumatatea curbei tr 2 si a accelera la maxim sau in curbe sa mergi cu manuala.Last edited by Carmine; 04-13-2011, 22:54 PM.
Leave a comment:
Leave a comment: