Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dj Sky
    replied
    Inca nu am auzit pe nimeni care a avut cutie automata sa isi cumpere manuala... Inclusiv eu Up automatele!!!
    Ar trebui pus un poll de vot!

    Leave a comment:


  • SirDeadline
    replied
    Originally posted by adidc View Post
    Ieri am condus un WV Touareg cu motor V10, modificat de ABT...motorul e de 5000 de cmc, 373 de CP si un cuplu de "doar" 860 la 2000 rpm. L-am condus si pe automat si pe secvential si e...nici nu stiu cum sa zic ca e.
    Absolut de acord ca o cutie automata e lejera, linistita, odihnitoare, dar pe bestia aia era doar NECESARA. Asta e cea mai puternica masina pe care am condus-o si credeti-ma, sa-i dai kick-down la asta e inspaimantator.
    Daca ala e inspaimantator, atunci S65 AMG cum e? 630 de cai facuti pentru a 'stoarce' tot ce tine de fluidele dintr-un corp omenesc . Am avut ocazia sa conduc vreo 50 de km unu, la drum deschis. Va spun sincer, am mers aprox 10 secunde cu de la 60-180 la ora, dupa care restul drumului am mers cu 60 la ora ( de spaima).

    Originally posted by adidc View Post
    Oricum daca e sa ne uitam la toate legendele Americane: Chevrolet - diverse, Ford Mustang, etc e foarte clar la ce concluzie ajungem.
    Eu raman totusi la manuala mea, mai ales ca pentru urmatoarele trei luni mi-am luat bicicleta. Si asa dupa nunta am pus vreo 10 kile. De acu ii dau la pedala si schimb...manual.
    Americanii au numai automate ca sunt conservatori, si nu le place altceva, ca asa a avut bunicu lor cu 3 viteze, s-apoi si ei vreau sa pastreze traditia. Un vot pentru automata din partea mea !!! Automata 4ever!

    Leave a comment:


  • Luxian
    replied
    Frână de motor: dai de manetă stânga - (treaptă inferioară) sau dreapta + (treaptă superioară). Nu o să fie aşa lină ca la manuală (unde o poţi control din ambreiaj), însă în timp înveţi când trebuie să dai inferioară ca să nu simţi acea smucitură între trepte.

    Pentru depăşiri, cel mai simplu cred că e să o treci pe manual când te pregăteşti să depăşeşti. Kick-down-ul intră cu ceva întârziere şi de multe ori nu îşi are rostul (nu trebuie să o turezi aşa tare ca să faci depăşirea). Mie de obicei îmi schimbă economic la ~2000 rpm. Dacă o trec pe manul înainte de a intra în depăşire, pot să o turez fără probleme până la 3000-3500rpm, şi să depăşesc lejer şi fără smucituri.

    Leave a comment:


  • cristi_fulger
    replied
    Are un mic delay dar te obisnuiesti sa o calci cam cu o secunda inainte sa intri in depasire. Iar pt frana de motor cred ca cel mai bine dai in stanga "-" de schimbator sa o treci tu intr-o treapta inferioara.

    Leave a comment:


  • robyc1982
    replied
    Cutia automata e mult mai comoda, desi conduc o masina cu cutie automata de foarte curand, pot spune ca e foarte confortabila.
    Deocamdata am impresia ca are o mica intarziere la demaraj, fata de cea manuala, dar cred ca inca nu stiu eu cum sa apas acceleratia astfel incat sa profit de capabilitatile cutiei.

    Si la fel in ceea ce priveste frana de motor, eram obisnuit sa folosesc foarte mult frana de motor la cutia manuala, acum trebuie sa vad cum fac asta si la automata

    Leave a comment:


  • marinnelu
    replied
    Salut
    Am avut multe masini si cu toate ca eram tentat de o cutie automata,nu stiu cum dar am luat tot cu cutie manuala.Pot afirma deci ca,automata este mult mai comoda si parca,exista in sfarsit o pace intre ea si motor.Se inteleg foarte bine,iar confortul generat de asta se simte si este foarte apreciat.Cutia automata isi face treaba in orice conditii de trafic sau drum iar degajamentul castigat este mai mult decat benefic in traficul nostru haotic.Sant ,deci pentru cutia de viteze automata.

    Leave a comment:


  • adibenny2005
    replied
    Salut, sunt la prima masina cu cutie automata, si inainte am avut vreo 4 masini manuale, si eram si eu de parere ca manula ''ii sfanta'' dar nu mai sunt de parerea asta; nu as mai da acum automata pe manuala

    Leave a comment:


  • kriket
    replied
    Puteti zice ce vreti despre cutiile automate dar asta este viitorul si nu aveti ce face.Daca vreti Mercedes manual numai la motoarele sub 3000cmc m-ai aveti aceasta bucurie si la S-R-M-GL-CL-SL-SLS-SLR nici nu exista optiunea cu cutie manuala indiferent de motorizare.O masina serioasa cu un motor cat de cat serios are cutie automata.Iar cele manuale sunt in alta categorie ce nu se m-ai pot compara .Ai un consum putin mai mare prin dar eu zic ca merita sa platesti in plus pentru confortu si sigurata care o primesti inapoi.Daca tu vrei sa tot mesteci in Bucuresti la schimbator mai mult ca o bucatareasa este problema ta.Si am vazut ca manuala pentru masinile sport ... nu zau , vrei sa spui ca masina cu motor sub 3000cmc la care mai ai optiunea de manuala este masina sport, eventual pentru un condus mai palpitant cat de cat ca mai poti sa te joci cu abreajul.
    Last edited by kriket; 01-26-2011, 12:00 PM.

    Leave a comment:


  • drag
    replied
    Si eu am fost reticent la cutia automata. Am luat anul trecut un GD 300 automat, e o minunatie, si in off road, si pe sosea. urmatoarea achizitie va fi tot cu cutie automata!

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    AUTOMATICA PANA LA MOARTE.....chiar daca acum am cu cutie manuala..

    Leave a comment:


  • bassfreak
    replied
    Pro automata, nu as mai cumpara niciodata manuala pe o masina care are un motor peste 1.6L.. Mi-a placut tot ce am condus cu automata, intr-o singura masina insa m-am simtit in nesiguranta in depasiri, cu o automata robotizata: un Opel GTC cu motor de 1.4L

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    Desi detin un W202 cu transmisie manuala 5+1, as prefera cutia automata,
    -pentru ca automata foloseste puterea/cuplul motorului cel mai bine si eficient,
    -evita "eroarea" umana
    -este de vazut ca la motoarele mai mari,peste 3200cc de ez. majoritatea au in dotare cutie automata, poate nemtii stiu ce fac
    -un plus peste astea este mai comod de condus o automata
    Posibil sa aiba si unele minusuri
    -in caz ca se defecteaza, costul reparatie este mult peste cea manuala
    -la schimbul de ulei trebuie mai mult, costuri mai mari

    Nu am condus decat vreo 100Km,un BMW 525TDS cu automata,nu este deloc mai lenesa,cum spun altii

    Urmatorul Benz va fi automat,

    Toate cele bune,

    Leave a comment:


  • finger
    replied
    Ce nu imi place la automata e frana de motor care foarte greu coboara turatia motorului, iar in situatii extreme cand e NEAPARAT sa bagi din 4 in 1 (chit ca nici o masina nu te prea lasa la viteza sa bagi 1 dar daca vrei poti) automata sta si o tine turata incet sa scada turatia si doar dupa aceea te lasa sa o bagi in 3. Anyway PRO automata (nu de alta da pot conduce cu piciorul pe scaun si cotul sprijinit de genunchi)

    PS: oare exista ceva funie sa legi piciorul stang la lumea care e obisnuita cu manuale?

    Leave a comment:


  • argatu_petrus
    replied
    Salut. Am un w203 automatic de un an si sunt foarte placut impresionat de modul in care lucreaza. Este foarte comoda, mai ales in oras, iar pt mine cei 143 de cai sunt de ajuns. Pro automata

    Leave a comment:


  • STEFAN V8
    replied
    Esti off-topic off-reason cu capacitatea cilindrica enorma. V8 cu capacitati enorme si cati cai? Ce zici de Corvette din 1967 L88 7.0 litri si 560 de cai.
    Acuma toti le fac rele. Numai fire si computere si conditii, plastic reciclat care arata ca dracu. Un V8 de mare capacitate numai rau nu poate fi. Puterea e produsul dintre Capacitate cilindrica--presiunea medie indicata--turatie si impartit la nr de timpi. Asa ca cilindree trebuieste cat de multa sa poti umfla dup-aia un kompressor si sa sai de 1000 de cai. Fa asta cu un 1,2 ecotec.

    Leave a comment:

Working...
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF