Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma delectez zilnic cu automata cu 5 trepte dar am inceput sa salivez dupa cea mai noua varianta de cutie automata scoasa de inginerii de la Mercedes: cea cu 7 trepte.... Din pacate nu cunosc pe nimeni sa pot testa si eu...poate un drive test la un dealer auto??. Da' nu cred ca dau aia masina oricarui pitzupel . Deh, era interesant sa fac comparatie cu o cutie tip DSG, pe care am avut ocazia sa o testez (cu bunavointa fratelui meu), in diferite regimuri cu diferite setari. Sper ca nu se supara nimeni ca am adus in discutie "dotari" ale altor marci...
    The stars will light my way

    Comment


    • Originally posted by doktor4carz
      Butonul ala e pentru kick-down. Toate automatele il au. Daca se manifesta asha, ori avea cutie de benzina, ori nu era diferentzialul care trebuie. Din doua una.
      deci se putea sa aiba cutie de benzina?at ma abtin de la comentarii pana la urmatoarea experienta cu un automat

      Comment


      • Apropo de sportivitate. Putini soferi pot schimba vitezele pe o manuala la fel de repede cum le schimbi din varful piciorului pe o automata. Singura conditie este ca automata sa fie in mintile ei dar despre asta pe alt topic.
        Aerodynamics are for people who can't build engines.
        Enzo Ferrari

        Comment


        • Originally posted by 200ce16 View Post
          Discutam cu un unchi de'al meu cu CL420 din 1996, automat, ca de cand le avem (adica aproape simultan), suntem soferi foarte calmi in trafic. Ne uitam la cei din jur cum injura, schimba benzi, stiti peisajul, cu o senitatate de invidiat. Ii lasam sa se "grabeasca" si nu ne pasa.
          Asa e ! Eu mi-am schimbat radical stilul de condus de cand am S-ul. De la condus dinala agitat cu schimbat de benzi de 5 ori intre 2 semafoare am ajuns la "just cruising" fara sa simt cel mai mic imbold sa depasesc viteza legala. Vorbesc strict de oras. Si ca sa fiu si un pic on-topic: personal prefer oricand automatik
          Last edited by Orvo; 05-02-2008, 10:52 AM.

          Comment


          • Pai cu o automata si un motor de 150+ cp nici nu iti trebe condus sportiv... daca trebuie sa depasesti vrun "tunat" cu 1.9 tedei, kickdown si sa ma caute in esapament...
            Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

            Comment


            • Apropo de cutiile de viteza, nu ma dau un mare cunoscator dar fiind inginer auto va pot spune cu certitudine ca "automatele" care pot fi de mai multe feluri, cunoscatorii stiu despre ce vorbesc sunt net superioare celor manuale. Am avut posibilitatea sa am peste 35 masini si din pacate nu am avut decat 3 cu automata. Asa mi-am dat seama ca prejudecatile romanilor nu au nici un fundament tehnic. Momentan posed doua masini cu unele din cele mai apreciate cutii de viteza dim lume si anume un mercedes e classe din 2007 "automat" precum si un golf 5 din 2006 cu DSG si va spun sincer ca nu le-as mai schimba niciodata -----cutiile, nu masinile. Trageti concluziile singuri

              Comment


              • @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
                Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • DSG-ul este superb de condus. M-am jucat cu un 2000cmc de 200cp cuplat la DSG, si pot spune ca m-a fascinat...iar pe setarea sport este mai rapida decat o cutie manuala. Poate am noroc sa incerc si o cutie Mercedes SPEEDSHIFT MCT 7 ....
                  The stars will light my way

                  Comment


                  • O cutie manuala raspunde instantaneu,practic concomitent cu apasarea pedalei simti si masina cum accelereaza.Cum ar putea fi DGS-ul si mai rapid de atat?
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • Originally posted by ionutz_ng View Post
                      @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
                      Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.
                      Si pana ridici tu ambreiajul la manuala nu dureaza o secunda?
                      Sau cand schimbi viteza, nu dureaza si atunci ceva?

                      Comment


                      • Nu!Eu ma refeream la accelerarea din mers si nu la plecarea de pe loc.
                        Cand faci o depasire cu o manuala apesi pedala si te duci.Cand esti cu automata(clasica) apesi pedala,astepti o secunda..si te duci.
                        P.S.
                        Am vazut tipi carora le ia o mica fractiune de secunda sa schimbe vitezele la manuala.
                        Last edited by ionutz_ng; 07-23-2008, 10:50 AM.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • Si cam cat de mica e fractiunea aceea de secunda?? ))
                          Pe youtube gasesti GTI cutie manuala vs GTI cu DSG, drag race.
                          Si nu in ultimul rand: este vorba de cat de repede se schimba treptele de viteza, si nu de faptul ca oricine poate apasa pe acceleratie, fara sa schimbe treapta de viteza, si sa spuna ca are cutie de viteze instantanee. Succes la depasiri rapide in cea mai mare treapta de viteze )
                          The stars will light my way

                          Comment


                          • Eu era sa fac accident din cauza secundei aleia.Nu fac depasiri in ultima treapta de viteza ci in vitezele a doua si a treia cu care se circula uzual in traficul din oras.
                            M-ar tenta o cutie automata performanta mai mult decat una manuala,dar manuala mai mult decat automata clasica.
                            Oricum observ ca vorbitul in sictir si remarcile rautacioase sunt regula pe acest forum.Incerc sa gasesc o explicatie la asta.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • Originally posted by ionutz_ng View Post
                              Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa..
                              Adevarul ca larghetzea soselelor bucurestene, tramvaiele scoase de primar de pe sine, lipsa de cozi la semafoare (de cele mai multe ori ele fiind pe galben intermitent), atentia politistului amabil care incearca sa fluidizeze un trafic si asa descongestionat (fara sa te pandeasca din boschet cu radarul), pietonul roman civilizat care prefera din ce in ce mai des subteranul si binecuvantarea basesciana numita "metroul usor" sau "metrou de suprafata", nu pot decat sa te faca sa apreciezi "acea minunata secunda" care poate face diferenta dintre viata si moarte !!!!

                              NOTA
                              Pentru senzatii tari, kickdownuri, "secunde pretioase" in romanica exista doar DN 1 la ore tarzii in noapte cand ai sansa ca gaboretele sa nu mai pandeasca din ciulini, si Bucuresti - Pitesti duminica.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • manuala...

                                Stimati colegi,
                                Eu, cel mai mare inversunat al cutiilor automate ,pot sa va marturisesc ca am avut acazia sa merg impreuna cu fenomenul "Dok" cu un W116 automatik pe ruta Constanta -Mangalia.Concluzie:Cutiile automate pe mana unuia care stie sa jongleze cu ele sant bestiale..pot sa spun ca se apropie de cele manuale...si uneori se apropie chiar ...foarte mult .Noroc ca la plecarea spre Mangalia am avut grija sa-mi pun o pereche de pantaloni maro...nu de alta dar altfel nu cred ca nu ramanea sufletul in mine...???

                                Frunza verde roz marin,
                                ceva versuri de la Steen:
                                M-am simtit asa de bine
                                Mai ca n-am facut pe mine
                                Cu asemenea viteza
                                Stam cu c...in pioneza
                                Cu astfel de depasiri
                                Seara ne vedeam la stiri.
                                Pe drum de m-ar fi-ntrebat
                                Adoram automat...

                                pampers lirik

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF