Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • b61sop
    replied
    Am votat manuala pentru ca parca dai o gramada de bani pe o masina tocmai din placerea de a o conduce tu... e feelingul,mie imi place sa conduc,sa simt eu masina. Ca si cum ai face 12 ani de medicina ca apoi sa salvezi vieti apasand un buton plictisit,fara sa tii bisturiul in mana gen.
    Si totusi o secventiala m-a convins dupa primul sfert de ora de condus prin oras,deci sunt undeva intre.
    un + pentru manuala pentru ce ziceam mai sus,in rest automata isi face treaba excelent

    Leave a comment:


  • SEBASTIAN 77
    replied
    Proooooooooo automataaaaaaaaaaaaaaaa

    Leave a comment:


  • paratraznet
    replied
    In secolul 21 ar trebui sa se conduca masinile cu gandu nu cu terminatiile corporale. Tehnologia exista deci intrebarea cu manuala sau automatica ar trebui sa sune cam asa: Vrei sa conduci o masina ca acum 100 de ani sau preferi sa conduci ceva care se adapteaza cerintelor epocii in care traim?

    Leave a comment:


  • trubadururo
    replied
    Salut, eu detin un w123 300D automata din 1980 de aproximativ 5 luni, am facut ceva km zic eu (8000) pana in prezent si sunt foarte multumit de ea. S-a comportat exemplar de fiecare data. Si eu am fugit de cutia automata , din auzite, eu conducand o dacie din 77 vre-o 6 luni si un bmw 320d din 98 al unui prieten vre-o 3 luni. Pot spune ca am facut 2 drumuri mai "lungi" ploiesti-arad si ploiesti-iasi, i care am ramas impresinat de ceea ce poate face in momentul in care intri in depasire si cat de repede ajunge de la 70 km/ora la 120km/ora. Urmatoarea masina o sa fie tot automata si sper din toata inima sa fie un w124 2,5td.

    Leave a comment:


  • SEBASTIAN 77
    replied
    Salutare,eu sunt pentru cutie de viteze automata,am condus multe masini,atat personale cat si cele de la serviciu si sincer dupa ce ai condus foarte mult nu iti mai arde de cutie de viteze manuala.W 210 pe care l-am achizitionat acum 2 luni este cu cutie tiptronic si e o bijuterie de masina.
    Toate cele bune.

    Leave a comment:


  • VLADD
    replied
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    Totusi,M-urile au putere si cuplu si mai mult decat ai tu pe septar,si au cutii manuale(marea majoritate).Deci exista cutii manuale care rezista si la puteri f mari.
    Cutiile rezista dar ideea e ca ambreiajele cedeaza la schimbarile manuale nu tocmai perfecte, nu cutiile...

    Leave a comment:


  • cristian_sladariu
    replied
    Probabil ca e mai buna automatica...Dar atunci care mai e diferenta intre un sofer talentat si unul care nu simte masina? Eu cred ca altfel e feelingul cand schimbi manual si imediat simti masina cum te baga in scaun...Cu automatica i-am demonstrat chiar si unui incepataor cat de bun sofer poate sa fie, cu toate ca daca ii dai o manuala iti vine sa sari din masina de frica. Raman la manuala, de preferat o manuala cu 6 trepte.
    Last edited by cristian_sladariu; 05-03-2009, 23:15 PM.

    Leave a comment:


  • Caligula
    replied
    Mercedes nu mai ofera cutii manuale decat ca optiune si numai pe C-uri. Deci, do the math.

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    Originally posted by manole74 View Post
    Am avut la BMW din ambele modele si am votat clar pentru automata, ca fiind potrivita pentru condusul urban si pe autostrada. La una dintre ele, E23-745, masina a venit din fabrica cu cutie automata, ca sa strunesca cei 252 HP stock si 380Nm. Ideea de a-i schimba cutia cu una manuala nu stiu cui apartine, cert este ca in momentul de fata, datorita solicitarilor la care e supusa cutia(vine de pe o motorizare mult mai slaba si intre timp s-au mai adaugat 100 HP la herghelie), a inceput sa dea semene ca i se apropie sfarsitul. Normal ca excesul de cuplu nu mai poate ajunge la roata asa cum ar trebui si prima care se duce este transmisia.De aceea consider ca in momentul in care neamtzul a scos din curte o masina numai cu transmisie automata, a facut-o cu o ratiune nu doar de flori de mar!...
    Totusi,M-urile au putere si cuplu si mai mult decat ai tu pe septar,si au cutii manuale(marea majoritate).Deci exista cutii manuale care rezista si la puteri f mari.

    Leave a comment:


  • mastermario71
    replied
    Am avut din anul 93 pana anul trecut doar masini cu cutie manuala
    De anul trecut am trecut la un S w220 cutie automata.Urmatoarea masina chiar daca va fi o "caruta" macar cutie automata sa aiba
    Clar pro automata.

    Leave a comment:


  • ampopa
    replied
    Am avut ocazia, de curand, sa conduc un C200, din 2007, cu cutie automata. Pe langa 220-ul meu (din 2001) cu manuala, era tramvai. Chiar si pe "sport", trebuia sa anticipezi foarte bine orice depasire. Asa ca raman pentru manuala (asa cum am mai spus-o deja). In traficul din Bucuresti, nu zic, e de preferat o automata, insa in rest (si eu merg mult mai mult in afara Bucurestiului) prefer manuala.

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Ieri am condus un WV Touareg cu motor V10, modificat de ABT...motorul e de 5000 de cmc, 373 de CP si un cuplu de "doar" 860 la 2000 rpm. L-am condus si pe automat si pe secvential si e...nici nu stiu cum sa zic ca e.
    Absolut de acord ca o cutie automata e lejera, linistita, odihnitoare, dar pe bestia aia era doar NECESARA. Asta e cea mai puternica masina pe care am condus-o si credeti-ma, sa-i dai kick-down la asta e inspaimantator.
    Nu cred ca exista cutie manuala pe asa motorizare, dar nu stiu sigur. Sa nu mai vorbim de echipare ca nu are sens. Cand m-am urcat in ea a "pornit" masina si nu stiam ce am facut...keyless - adica daca simte cheia in buzunar porneste. Recunosc ca nu am stiut cum sa o opresc asa ca am bagat cheia in contact si i-am luat contactul in modul clasic. Era ceva sa incerc sa bag intr-a 6 ca sa o opresc, nu?
    Oricum daca e sa ne uitam la toate legendele Americane: Chevrolet - diverse, Ford Mustang, etc e foarte clar la ce concluzie ajungem.
    Eu raman totusi la manuala mea, mai ales ca pentru urmatoarele trei luni mi-am luat bicicleta. Si asa dupa nunta am pus vreo 10 kile. De acu ii dau la pedala si schimb...manual.
    Last edited by adidc; 04-29-2009, 08:00 AM.

    Leave a comment:


  • dan12101983
    replied
    Eu votez pentru manuala.Pentru ca imi place mai mult!Parca am mai multa siguranta asupra masinii.Clar,fiecare cu parerea lui...

    Leave a comment:


  • a3ds
    replied
    Am condus masini si automate si manuale dar nu ultima generatie de cutii automate gen dsg , ma refer la cele din perioada 2000 , pe un mercedes c220 si un clk 320 . sunt excelente si la drum lung si mai ales in trafic, nu obosesti , te poti relaxa cand conduci, te scutesc de foarte mult stres.

    problema este ca nu ai aceeasi senzatie cand conduci , nu controlezi masina la fel cum o controlezi cu o manuala mai ales daca ai si un motor elastic cum e v6-le de pe clk 320. in opinia mea cutia automata este o soltutie de compromis intre confort si sportivitate, in 60 la suta din cazuri o prefer unei cutii manuale dar nu tot timpul.

    Leave a comment:


  • manole74
    replied
    Am avut la BMW din ambele modele si am votat clar pentru automata, ca fiind potrivita pentru condusul urban si pe autostrada. La una dintre ele, E23-745, masina a venit din fabrica cu cutie automata, ca sa strunesca cei 252 HP stock si 380Nm. Ideea de a-i schimba cutia cu una manuala nu stiu cui apartine, cert este ca in momentul de fata, datorita solicitarilor la care e supusa cutia(vine de pe o motorizare mult mai slaba si intre timp s-au mai adaugat 100 HP la herghelie), a inceput sa dea semene ca i se apropie sfarsitul. Normal ca excesul de cuplu nu mai poate ajunge la roata asa cum ar trebui si prima care se duce este transmisia.De aceea consider ca in momentul in care neamtzul a scos din curte o masina numai cu transmisie automata, a facut-o cu o ratiune nu doar de flori de mar!Asa sunt acum in situatia de a schimba cutia(bine ca am alta). La cealalta masina, tot un BMW, 524 TD, cutia in 4 trepte m-a facut sa-mi schimb perceptia despre automate,eu..... venind cu aceleasi pareri preconcepute pe care le are majoritatea oamenilor care n-au condus niciodata asa ceva.Asta vis-a-vis de cutiie automate ale anilor '80. Momentan ma feresc de automate din cauza electronicii in abundenta ce le-au inundat si a slabei fiabilitati de care se bucura. Exceptie fac cateva transmisii care sunt exceptionale, dupa parerea mea:Steptronicul de la BMW(am condus asa ceva si stiu cu ce se mananca), DSG-ul de la VAG, despre care doar am citit) si posibil G-Tronicul, despre care nu stiu mare lucru.
    Una din supercar-urile pe care le indragesc- Nissan Skyline GTR 35, are o transmisie de tip automata-robotizata, care tine in frau aproape 600 de caluti, dar care datorita excesului de electronica are deja probleme cu fiabilitatea(se pare ca nu rezista mai mult de 100000km). Nu uitati ca majoritatea modelelor de SUA, vin in standard echipate cu cutii automate nu neaparat pentru ca sunt comozi si au drumuri express, ci pentru ca au inteles utilitatea unei astfel de optiuni.Adicatelea e desteptzi.......

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF