Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • shadow
    replied
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
    Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.
    Si pana ridici tu ambreiajul la manuala nu dureaza o secunda?
    Sau cand schimbi viteza, nu dureaza si atunci ceva?

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    O cutie manuala raspunde instantaneu,practic concomitent cu apasarea pedalei simti si masina cum accelereaza.Cum ar putea fi DGS-ul si mai rapid de atat?

    Leave a comment:


  • RazvanC
    replied
    DSG-ul este superb de condus. M-am jucat cu un 2000cmc de 200cp cuplat la DSG, si pot spune ca m-a fascinat...iar pe setarea sport este mai rapida decat o cutie manuala. Poate am noroc sa incerc si o cutie Mercedes SPEEDSHIFT MCT 7 ....

    Leave a comment:


  • ionutz_ng
    replied
    @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
    Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.

    Leave a comment:


  • RAZVAN_BTR
    replied
    Apropo de cutiile de viteza, nu ma dau un mare cunoscator dar fiind inginer auto va pot spune cu certitudine ca "automatele" care pot fi de mai multe feluri, cunoscatorii stiu despre ce vorbesc sunt net superioare celor manuale. Am avut posibilitatea sa am peste 35 masini si din pacate nu am avut decat 3 cu automata. Asa mi-am dat seama ca prejudecatile romanilor nu au nici un fundament tehnic. Momentan posed doua masini cu unele din cele mai apreciate cutii de viteza dim lume si anume un mercedes e classe din 2007 "automat" precum si un golf 5 din 2006 cu DSG si va spun sincer ca nu le-as mai schimba niciodata -----cutiile, nu masinile. Trageti concluziile singuri

    Leave a comment:


  • adic95
    replied
    Pai cu o automata si un motor de 150+ cp nici nu iti trebe condus sportiv... daca trebuie sa depasesti vrun "tunat" cu 1.9 tedei, kickdown si sa ma caute in esapament...

    Leave a comment:


  • Orvo
    replied
    Originally posted by 200ce16 View Post
    Discutam cu un unchi de'al meu cu CL420 din 1996, automat, ca de cand le avem (adica aproape simultan), suntem soferi foarte calmi in trafic. Ne uitam la cei din jur cum injura, schimba benzi, stiti peisajul, cu o senitatate de invidiat. Ii lasam sa se "grabeasca" si nu ne pasa.
    Asa e ! Eu mi-am schimbat radical stilul de condus de cand am S-ul. De la condus dinala agitat cu schimbat de benzi de 5 ori intre 2 semafoare am ajuns la "just cruising" fara sa simt cel mai mic imbold sa depasesc viteza legala. Vorbesc strict de oras. Si ca sa fiu si un pic on-topic: personal prefer oricand automatik
    Last edited by Orvo; 05-02-2008, 10:52 AM.

    Leave a comment:


  • MIR
    replied
    Apropo de sportivitate. Putini soferi pot schimba vitezele pe o manuala la fel de repede cum le schimbi din varful piciorului pe o automata. Singura conditie este ca automata sa fie in mintile ei dar despre asta pe alt topic.

    Leave a comment:


  • jonelboy
    replied
    Originally posted by doktor4carz
    Butonul ala e pentru kick-down. Toate automatele il au. Daca se manifesta asha, ori avea cutie de benzina, ori nu era diferentzialul care trebuie. Din doua una.
    deci se putea sa aiba cutie de benzina?at ma abtin de la comentarii pana la urmatoarea experienta cu un automat

    Leave a comment:


  • RazvanC
    replied
    Ma delectez zilnic cu automata cu 5 trepte dar am inceput sa salivez dupa cea mai noua varianta de cutie automata scoasa de inginerii de la Mercedes: cea cu 7 trepte.... Din pacate nu cunosc pe nimeni sa pot testa si eu...poate un drive test la un dealer auto??. Da' nu cred ca dau aia masina oricarui pitzupel . Deh, era interesant sa fac comparatie cu o cutie tip DSG, pe care am avut ocazia sa o testez (cu bunavointa fratelui meu), in diferite regimuri cu diferite setari. Sper ca nu se supara nimeni ca am adus in discutie "dotari" ale altor marci...

    Leave a comment:


  • 200ce_marius
    replied
    Io sunt cu automatele. M-am invatat prin 2005 cand aveam un Mercury Sable 3000 V6 24 valve, cu care faceam europene tunate de nu se vedeau bine. Plus, era super relaxant. Faceam 100km/zi si consuma 20 litere, dar era fain. Aveam card OMV nelimitat pe vremea aia.

    Apoi am reintrat pe manuale, ex. Ford Mondeo care are un ambreiaj greu la apasat, sau Skodele care le iubesc, s.a., insa mi-a ramas gandul la automate. Am mai pus mana pe un Volvo XC90 cu tiptronic, care si ala trage criminal.

    CE-ul personal are o automata de toata frumusetea, am si cheie sa o blochez. Dupa 2000 km am inceput sa il si simt in sensul ca schimba tot mai des foarte lin, fara sa observi, fara bruscarea aia rapida. Iar de tras, trage bine daca esti sofer.

    Discutam cu un unchi de'al meu cu CL420 din 1996, automat, ca de cand le avem (adica aproape simultan), suntem soferi foarte calmi in trafic. Ne uitam la cei din jur cum injura, schimba benzi, stiti peisajul, cu o senitatate de invidiat. Ii lasam sa se "grabeasca" si nu ne pasa. Par ca au chiar un respect pentru ale noastre, ca ne lasa sa intram in fata daca semnalizam intentia. Posibil sa vrea de fapt sa le admire.

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by jonelboy View Post
    Daca iti spun ca am avut un automat,de motorina ,deci nu e din auzite e din experienta.
    Mai convins...

    Leave a comment:


  • jonelboy
    replied
    Originally posted by orca View Post
    Esti la a doua cutie automata, pe modele, generatii, si mai ales tipuri de motoare total diferite ca sa potii concluziona/generaliza, sau scrii din auzite ?
    Pe mine, haita de mashini ce mi-au trecut prin mana m-au convins contrariul.
    Daca iti spun ca am avut un automat,de motorina ,deci nu e din auzite e din experienta.
    Last edited by Carmine; 04-13-2011, 22:51 PM.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Da la cutia automata se tocesc placi sau discuri sau chestii?

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by jonelboy View Post
    Nu ca diferenta intre motoare e evidenta.300d turbodiesel e motorina si 300se e de benzina,diferenta e in reacctia masinii,la manuala reacctia masinii ,de ex in depasir,e in mana ta,pe cand la automat te limitezi la ce poate face cutia care stim cu toti ca nu e capabila de aceleasi prestante ca o manuala,zica cine ar zice
    Esti la a doua cutie automata, pe modele, generatii, si mai ales tipuri de motoare total diferite ca sa potii concluziona/generaliza, sau scrii din auzite ?
    Pe mine, haita de mashini ce mi-au trecut prin mana m-au convins contrariul.
    Last edited by orca; 04-28-2008, 00:20 AM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF