Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • claub79
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    inseamna ca nu ai condus in bucuresti........
    aici ai dreptate, am condus prea putin prin bucuresti, dar am vazut cum se circula si care e situatia (din pacate), dar tot nu cred ca faci febra

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by claub79 View Post
    Eu am manuala si prefer manuala, n-am nimic impotriva celor automate,au avantajele lor, e o chestie de gustibus la mine; la faza cu condusu.....eu conduc numai cu stinga, daca pun si dreapta pe volan mai mult ma incurc decat sa ajut, deci la faza asta nu m-ar ajuta automata numai eventual la vorbitul la "mobila" ca nu mai trebe sa mestec mamaliga acolo .
    La faza cu "mi-a amortit picioru de la calcatu ambreiajului...."....hai sa fim seriosi, majoritatea avem servo-ambreiaj....ma gandesc la cei care conduc dacii, au picioare de schimb sau ce au de nu le amortesc? Daca de la calcatu ambreiajului facem febra musculara problema e la noi, am devenit prea comozi sa mai facem miscare, nu punem "dos-urile"(nu sitemu de operare), in masina si am vrea sa fim dusi la destinatie ca si cu taxi fara sa facem nimc....asta deja ii grav.
    Scuzati mini-romanul de mai sus care poate e putin offtopic.
    inseamna ca nu ai condus in bucuresti........

    Leave a comment:


  • claub79
    replied
    Eu am manuala si prefer manuala, n-am nimic impotriva celor automate,au avantajele lor, e o chestie de gustibus la mine; la faza cu condusu.....eu conduc numai cu stinga, daca pun si dreapta pe volan mai mult ma incurc decat sa ajut, deci la faza asta nu m-ar ajuta automata numai eventual la vorbitul la "mobila" ca nu mai trebe sa mestec mamaliga acolo .
    La faza cu "mi-a amortit picioru de la calcatu ambreiajului...."....hai sa fim seriosi, majoritatea avem servo-ambreiaj....ma gandesc la cei care conduc dacii, au picioare de schimb sau ce au de nu le amortesc? Daca de la calcatu ambreiajului facem febra musculara problema e la noi, am devenit prea comozi sa mai facem miscare, nu punem "dos-urile"(nu sitemu de operare), in masina si am vrea sa fim dusi la destinatie ca si cu taxi fara sa facem nimc....asta deja ii grav.
    Scuzati mini-romanul de mai sus care poate e putin offtopic.

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Si eu sunt pro in ce priveste automata in capitala, numai ca Suceava poate fi traversata la ora 12 in jumate de ora lejer... asa ca pe mine nu ma avantajeaza inca asa ceva!

    Leave a comment:


  • pharaonu75
    replied
    Pana acum si eu eram pentru MANUALA, insa "Viata da palme celui ce doarme!!!"
    Am fost nevoit sa fac saptamana asta doua drumuri prin capitala frumoasei noastre tari.
    Si probabil pentru a ma convinge, Dumnezeu mi-a dat sa fac aceste drumuri cu doua masini identice, Audi A4, dar cu o mica/mare diferenta: una MANUALA si una AUTOMATA
    In felul asta, prin calvarul numit "trafic bucurestean" s-a convins si incapatanatul de mine ce avantaje iti aduce AUTOMATA.
    Deci incepand de astazi, sunt pro automata!

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Pai noi cu manualele pana bagam in viteza....

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Unde mai pui ca eu cu automatikul in 99% din cazuri trec deja prin a doua intersectie pina cei care au stat cu mine la primul semafor reusesc sa termine de traversat prima intersectie.

    Leave a comment:


  • prudom
    replied
    Originally posted by pneu View Post
    MM, ma faci sa mi para rau ca mi am luat manuala....
    pai cu o zi inainte ai mers cu mine,daca erai tu la volan poate te indragosteai de automata...

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by pneu View Post
    MM, ma faci sa mi para rau ca mi am luat manuala....
    Sa nu-ti para rau de ce-ai facut, ci de ce n-ai facut.

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    MM, ma faci sa mi para rau ca mi am luat manuala....

    Leave a comment:


  • fun_mertzan
    replied
    am avut un 300 D automatik ,era un w123 din 82 originala de fabrika ,va pot spune ca era o placere la condus mai ales in traficul din Buc,...la consum era ok un 12 oras si 7-8 afara la un 120-130 ,.... nu avea nici o problema cu un km de 260 miila bord schimba excelent vitezele fara "simtaminte" nici nui stiai cind ajungea in 80 \ora,...ce sa mai automata e ideala comoda praktika si mailales ca protezeaja motorul, ambreajul,..cutia in sine viata mai lunga motor cutie,...usor de intretinut ,...recomand cutia automata....in zilele noastre,...bineinteles sportivilor cutia manuala,...numai bine la toti....

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Asta asa e da cum aci nu avem nici pe departe aglomeratie, suntem in nord acilea, nu e o problema cutia CLASIKA....
    La bukuresti am auzit ca e jale cu J mare....

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Pot sa va spun ca sant cateva modele care sant date si in carte cu consum mai mic pe cutie automatika 5 viteze, decit pe cutie manuala cu 6 viteze, exemplu : W210_E240, E280
    In aglomeratia oraselor de astazi nu mai poate fi vorba de placerea condusului, daca si mestecatul in cutie face parte din placere.
    Last edited by orca; 01-18-2008, 10:06 AM.

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Unde mai e placerea condusului la automata?? invarti de covrig? atat? automata e comoda clar, darrr te plictisesti al naibii conducand automatikci.....consumu redus io stiu ca e la manuala nu la automata....

    Leave a comment:


  • tenebris
    replied
    W203 Automata.
    Avantaje : Consumul redus, schimbarea lina/sport (adaptativa, mergi civilizat schimba repede, o calci schimba la 6000 in cap), mult mai lejer in traficul actual, discul de ambreiaj "protejat"
    Dezavantaj : Nu e "feel-ul" de manuala...parca fac mult mai putin in spatele volanului.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF