DECI, in acest topic se discuta despre rostul switch-ului de sub pedala, la MERCEDES, asa ca mergem mai departe:
In primul rand, ca se poate face kick-down si in alte moduri, independente de acel SWITCH, nu are legatura cu topicul, topicul era despre scopul SWITCH-ului, si asta este kick-down-ul.
In al doilea rand ai dreptate, am confundat stanga cu dreapta sau plusul cu minusul, imi cer scuze.
In al treilea rand discutam aici de CVA mai vechi, cu o singura treapta in overdrive, nu avea rost sa complicam lucrurile si mai mult. Daca ai citit topicul, ai vazut ca deja era nedigerabil. Ideea era sa subliniez ca CVA au OVERDRIVE, nu conteaza in cate trepte.
Ei, iar la cutiile manuale, eu vorbeam de cutiile de MERCEDES, 717.xxx si nu de alte basme, cu doua sau mai multe trepte in OVERDRIVE.
Si inainte de a ma trimite cu mana pe carte, puneti dvs. mana pe topicul asta si cititi-l tot.
O seara buna!
In primul rand, ca se poate face kick-down si in alte moduri, independente de acel SWITCH, nu are legatura cu topicul, topicul era despre scopul SWITCH-ului, si asta este kick-down-ul.
In al doilea rand ai dreptate, am confundat stanga cu dreapta sau plusul cu minusul, imi cer scuze.
In al treilea rand discutam aici de CVA mai vechi, cu o singura treapta in overdrive, nu avea rost sa complicam lucrurile si mai mult. Daca ai citit topicul, ai vazut ca deja era nedigerabil. Ideea era sa subliniez ca CVA au OVERDRIVE, nu conteaza in cate trepte.
Ei, iar la cutiile manuale, eu vorbeam de cutiile de MERCEDES, 717.xxx si nu de alte basme, cu doua sau mai multe trepte in OVERDRIVE.
Si inainte de a ma trimite cu mana pe carte, puneti dvs. mana pe topicul asta si cititi-l tot.
O seara buna!
Comment