Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Switch Kick-down / overdrive

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dan500se View Post
    E doar pentru a pastra viteze mari de mers (pe autobahn de exemplu) fara a tura motorul in mod excesiv...
    Asa se pare...

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #47
      Deci.In treapta 5 apas kickdown si voi avea ce?Ca eu veneam pe autostrada spre casa si i-am dat kickdown in treapta 5 pe la 2700 de ture, sa gandit o secunda masina si apoi a inceput sa urce mai repede in ture si sa creasca viteva mai repede (eu mentinand pedala la blana).Dupa mintea mea overdrive-ul sa pus pe cutiile cu 4 trepte si avea rolul de a tine motorul in turatii mai mici si viteza mai mare (in stil croaziera) si se activa prin apasarea brusca a pedalei si revenirea cu pedala innapoi(sa zicem 25% din cursa).Stau prost la capitolul cutii de viteza.

      Comment


      • #48
        An overdrive (OD) is a mechanism that allows an automobile to cruise at sustained speed with reduced engine RPM, leading to better fuel economy, lower noise, and lower wear.

        Uite 2 poze, o cutie cu si una fara overdrive electrohidraulic.
        Partea aia in plus, din dreapta, este overdriveul.
        Attached Files
        Last edited by Zeus; 10-02-2012, 11:50 AM.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #49
          Da, cam asa m-am gandit si eu. Dar asta presupe a merge "la blana", altfel acel switch nu e activat. Si "la blana" si baby Benz-ul prinde 180-190... Nu vad ce economie mai vrei sa faci cand gonesti in asemenea hal...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #50
            Baby Benz Rulz

            Nu e asa, bagi adidasu` pana la fund o data, cutia se muta pe pinioanele de la overdrive, apoi aceelerezi cat vrei tu, nu mergi cu pedala apasata, Domne-fereste.
            Daca ai calcat ambreiajul, gata cu Overdrive-ul.

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #51
              Revin, acest buton de kick-down este electronic!
              Inseamna ca si cutia de viteze trebuie sa aiba ceva parte elctrica,o valva o supapa ceva.
              Nu cred ca pe W202 mai ales motorizarile de C180, C200 C 220 atat diesel cat si benzinare sa fi puse cutii manuale cu parte electronica.
              Nici in manualul de reparatii de la Mercedes nu am vazut asa ceva.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #52
                Originally posted by dan500se View Post
                OK, dar masina in cauza nu are pilot automat... Deci?
                Atunci ... nu exista masina fara pilot automat!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Zeus View Post
                  Cutiile astea manuale in 5, cu overdrive, au fost puse prima data pe W123, prin `82.

                  Sa revenim,
                  In mare si de sus cam asa sta treaba:
                  La CVA switch-ul retrogradeaza treapta existenta.
                  La CVM switch-ul schimba raportul transmisiei in cutie pe ultima treapta.

                  Termenul de kick-down se refera numai la CVA, ca numai ele retrogradeaza treapta.
                  Ultima treapta fiind? 1 sau 4/5/6 (depinde de cate rapoarte are cutia)?

                  Intreb asta pentru ca e mi-e neclar. In depasire, daca vrei sa maresti viteza, la cutiile manuale, schimbi viteza in treapta urmator inferioara, si depasesti. Mi-e imposibil sa cred ca butonul ala iti trece cutia de care spui tu, ca acele cutiile MANUALE, scrimba raportul pe o treapta superioara sau CHIAR atat de inferioara, dupa caz. Poate nu am inteles eu bine sau exprimarea ta nu e ok.
                  Last edited by vegeftw; 10-02-2012, 12:30 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Nu inteleg ce vrei sa zici, ce nu crezi? Fii mai explicit.
                    Comanda la cutie este electrohidraulica, adica se da un semnal electric si se schimba pinioanele hidraulic, ca la cutiile automate.
                    Overdrive-ul este o chestie in plus, agatata de cutie, acolo unde iese cardanul, e ca o alta cutie de viteze de sine statatoare, actionata hidraulic la o comanda electrica.

                    Last edit:
                    Overdrive-ul functioneaza DOAR pe ultima treapta, 5 sau 4 sau depinde de cutie. PE CELELALTE TREPTE NU!
                    Last edited by Zeus; 10-02-2012, 12:35 PM.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Zeus View Post
                      ...Comanda la cutie este electrohidraulica, adica se da un semnal electric si se schimba pinioanele hidraulic, ca la cutiile automate.
                      Overdrive-ul este o chestie in plus, agatata de cutie, acolo unde iese cardanul, e ca o alta cutie de viteze de sine statatoare, actionata hidraulic la o comanda electrica.

                      Last edit:
                      Overdrive-ul functioneaza DOAR pe ultima treapta, 5 sau 4 sau depinde de cutie. PE CELELALTE TREPTE NU!
                      Gata! Eu m-am lamurit! Oricum, e tare chestia asta! Baby Benz e belea!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by vegeftw View Post
                        ...In depasire, daca vrei sa maresti viteza, la cutiile manuale, schimbi viteza in treapta urmator inferioara, si depasesti...
                        Poate fi o greseala de exprimare sau una de conceptie. Cand schimbi in treapta inferioara nu maresti absolut deloc viteza, ci maresti turatia. Marind turatia te apropii mai mult sau mai putin de valoare de cuplu maxim al motorului, motiv pentru care ai mai multa putere.
                        Tocmai asta e smecheria cu Kickdownul. Cutia face singura schimbarea in asa fel incat sa-ti livreze cuplul maxim. Faptul ca noi schimbam o treapta in minus nu inseamna ca suntem la valoarea perfecta pentru a scoate tot ce poate motorul. Cutia automatica insa "stie" sa-ti livreze exact valoarea maxima sau cat mai aproape de maxim.
                        Cand schimbi o treapta in jos de obicei urci turatia cu aproximativ 1000 de ture. De ex la W202 C180 daca vrei sa faci "treaba" e cam bine sa fi in treapta a 3-a...si sa schimbi la 4200 sau peste. Ar mai fi multe de spus despre "cel mai slab si sub motorizat" agregat de la MB (M111.921).
                        Eu am mai spus prin primele postari ca nu exista kickdown decat la automatice. Denumirea diferita (de ex. overdrive) nu face decat sa sustina ce spuneam.
                        Last edited by adidc; 10-02-2012, 14:37 PM.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #57
                          Propun schimbarea titlului in "Buton Kick-down / overdrive"! Asta pentru ca sa putem continua discutia aici fara a fi OFF TOPIC...

                          Deci, am incercat faza cu overdrive-ul la C180T-ul meu dar nu am observat nicio diferenta. I-am dat "blana" pana la 130-140 (in a 5-a) si nu am vazut nicio schimbare in turatie sau in comportamentul masinii.

                          E posibil ca sistemul sa nu functioneze sau era nevoie de o viteza mai mare si pe timp mai indelungat?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #58
                            In mod normal trebuia sa scada turatia motorului, e posibil sa nu se fi cuplat.
                            Uite aici un filmulet cu explicatii:


                            Personal nu am mers cu asa ceva...

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #59
                              Sal.Se pare ca nu am buton de kick, in graba am crezut ca e buton deoarece pe partea cealalta (sub masina) pleca un cablu care e defapt cablu de masa cu caroseria.Insa e doar un simplu limitator de cursa fara functie ca la alte masini.Overdrive nu are, am studiat cutia in fel si chip pe dedesupt si nu am vazut nici un selenoid sau ceva care sa actioneze overdrive-ul.Cutia e in 5 trepte manuala si partea finala care seamana cu un overdrive cred ca e spatiul utilizat separat pt a 5-a treapta deoarece mi se pare prea mica cutia ca lungime ca sa includa 5 trepte + overdrive.Am verificat si pedala de ambreiaj si nu are nici un switch(are un suport unde probabil se poate conecta unul pt a adapta un cruise-control la masina).Pedala de frana are switchul simplu de 4 fire.In concluzie nu am nici una, nici alta.dan500se poti pune o poza cu switch-ul de pe masina ta sa vedem cum arata pozitionat?

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by gmihai24 View Post
                                ...dan500se poti pune o poza cu switch-ul de pe masina ta sa vedem cum arata pozitionat?
                                Ma conformez imediat ce se opreste ploaia torentiala...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF