Iata si butonul minune... Parca are si un cod pe el, am sa ma uit maine dimineata si-l postez...
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Switch Kick-down / overdrive
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
-
Originally posted by gmihai24 View Post...nu avem de nici unele nici Kick nici overdrive.W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Ala din poza il aveam si eu pe C180 dar asa cum spunea colegul pur si simplu se opreste pedala in el.
Lasa Dane ca nu e rau...ai mai dezfundat-o putin, dandu-i niste talpa!E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Mda, pai dadea cu overdrive pentru ca ati spus ca aveti switch sub pedala, de acolo a pornit totul.
Cutiile 717 au fost si cu si fara overdrive. De exemplu 717.411 avea, dar avea numai 4 trepte native.
Se pare ca 717.417 nu are overdrive pentru ca are deja 5 trepte de la ma-sa.
Acum, voi pe cutia 717.417 nu aveti overdrive, daca verificam mai atent de atunci o lamuream, dar am presupus ca aveti switch-ul ala.
Pana la urma nu e rau ca am dezbatut problema asta.
https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament
Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
Va rugam sa le schimbati din User Settings.
Comment
-
Poate e mai bine asa...
Cautand pe NET dupa overdrive am vazut ca mai cauzeaza si probleme... In fine! Dupa cum am spus, e bine si asa, oricum nu aveam unde sa merg sustinut cu viteze de peste 110-120 km/h ca sa am nevoie de overdrive.
Acum, sincer, si eu puteam sa ma bag sub masina si sa ma uit, dar pur si simplu nu am avut inca timp. Plec dimineata de acasa (pe intuneric), ziua sunt la servici si cand ajung seara acasa deja e prea tarziu pentru investigatii. In weekend iau masina si plec cu ea si iar nu am timp... Dar recuperez eu... Poate chiar azi!W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Mie imi permite fizicul sa intru sub masina fara sa o ridic de la sol, cei drept fiind si varianta clasic are garda la sol mai mare.Se pare ca overdrive-ul se activa cu un buton din habitaclu (locatia exacta nu stiu unde era).La unele marci (nu stiu daca si la mercedes) putea fi activat si la trepte inferioare nu doar la ultima treapta.La w202 cred ca au overdrive doar cele automate in 4 trepte.Si vb ta colegu mai bine asta cu 5 si fara OD ca e mai ieftina la intretinere.Bafta.
Comment
-
Cateva precizari:
1. Nu e rau ca incapi sub masina, te scuteste de saltatul ei pe elevator.
2. Unele marci aveau buton pe bord pentru overdrive, nu si mercedes.
3. Ovetdrive-ul presupune o rata de transfer a transmisiei mai mica decat 1:1. Adica atunci cand se realizeaza o rotatie de .81, se transmite o rotatie de 1. Mercedesul a adaugat acest overdrive ca o treapta a 5-a initial, cu raport de .81:1. Dar nu era o treapta nativa, cum aveti voi la cutie, deja raportul de 1:1 ce-l realizeaza la voi treapta 5 era atins de treapta 4.
Schimbatorul avea in schimb 5 trepte, a cincea cupla overdrive-l.
Cutiile cu 5 rapoarte native sunt altceva, au alte rate de transmisie si se termina cu treapta 5 la 1:1.
Legat acum de butonul de overdrive, el exista la alte marci ori pe consola, ori sub pedala. Se pare ca la MB se comuta pur si simplu prin maneta schimbatorului, selectand aceasta treapta 5.
4. Normal ca sunt mai fiabile cutiile cu 5 rapoarte, overdrive-ul asta era o rudimentara treapta 5, adaptata la cutiile cu 4 trepte.
5. Cutiile automate au overdrive, cu o rata de transfer de .75:1
6. Cred ca se poate trage si o concluzie, la MB la cutiile manuale nu exista kick-down, iar switch-ul de sub pedala, acolo unde exista, se distreaza doar cu chilotul automat. Overdrive-ul era selectat cu maneta schimbatorului si reprezenta treapta 5.
__________________
Am pus cateva rate de transmisie la diverse cutii 717
4sp manual
A 3.90-2.30-1.41-1.00
B 3.91-2.32-1.42-1.00
C 4.23-2.36-1.49-1.00
D 3.91-2.17-1.37-1.00
E 3.98-2.29-1.45-1.00
5sp manual
F 3.82-2.20-1.40-1.00-0.81 (OVERDRIVE)
G 4.08-2.52-1.77-1.26-1.00 (Nativ)
Se observa ca cele cu 4 trepte se termina cu raportul 1:1
La cele cu 5 sunt doua variante,
F cu overdrive, raportul de 1:1 era atins de treapta 4
G fara overdrive, raportul fiind atins de treapta 5.Last edited by Zeus; 10-17-2012, 13:59 PM.
https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament
Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
Va rugam sa le schimbati din User Settings.
Comment
-
Originally posted by adidc View PostNici nu este cutie in 4 trepte pusa pe W202.
https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament
Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
Va rugam sa le schimbati din User Settings.
Comment
-
Am discutat deja treaba si pe PM.
Clar eu m-am referit la cutia manuala...intelegand ca cele manuale au overdrive.
Pe mine deja ma enerveaza overdrive-ul asta. Deci exista cutie automatica echipata cu overdrive? Inseamna ca asta nu mai are kick-down?E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Originally posted by adidc View PostAm discutat deja treaba si pe PM.
Clar eu m-am referit la cutia manuala...intelegand ca cele manuale au overdrive.
Pe mine deja ma enerveaza overdrive-ul asta. Deci exista cutie automatica echipata cu overdrive? Inseamna ca asta nu mai are kick-down?
Uite aici ce spune Automaticul de Overdrive-ul la automate, postul 7.
https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament
Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
Va rugam sa le schimbati din User Settings.
Comment
-
Eu as zice ca mi-e destul de clar ce face kick-downul.
Ce te intreb eu:
Daca o cutie de viteze automatica are overdrive activat de butonul de sub pedala, atunci cum se activeaza kick-downul?
Cel putin pana acum concluzia mea era ca manualele au overdrive, iar automaticele kick-down. Ce face fiecare functie e oarecum clar. Mi se pare cam degeaba sa ai overdrive la automatica.
Eu am inteles ca ovedriveul este o anexa optionala cutiilor manuale cu 4 trepte pentru rulaj economic la viteze mari.
Deci exista ovedrive la automatice, ca si functie apelabila de catre sofer?Last edited by adidc; 10-17-2012, 16:28 PM.E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124
Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
Comment
-
Deci, overdrive-ul la automate este reprezentat de treapta D, care are intotdeauna un raport al transmisiei subunitar.
Kick-down-ul doar retrogradeaza treptele si atat.
Nici nu mai stiu cum sa sintetizez sa fie mai clar...
Sa definim cativa termeni:
1. KICKDOWN, functie la cutiile automate, care retrogradeaza treapta imediat anterioara, prin actionarea switch-ului de sub pedala.
2 OVERDRIVE, raport subunitar al transmisiei, atunci cand se preia o miscare de .7, .8 sau cat o fi si este transformata intr-o rotatie completa. Am avut si la bicle, atunci cand cu pinionul mic de la pedale, invarteam pinionul mare de la roata.
Acum,
Prin constructie, CVA au ultima treapta cu raport subunitar, deci au OVERDRIVE.
CVM au ultima treapta cu raport de 1:1, indiferent daca au 4 sau 5 sau 6 trepte.
La primele modele de cutii in 4, la MB, s-a adaugat inca o treapta, externa cutiei, cu raport subunitar, .83:1, selectabila din maneta ca treapta 5. Acesta era OVERDRIVE-ul.
La modelele ulterioare, au optimizat toate rapoartele treptelor de transmisie, astfel incat sa se ajunga la 5 trepte, cu raport de 1:1 la treapta 5.
Prima cutie de acest gen a fost montata pe W201, 2.3-16 in 1985.
Ca sa concluzionam, sa ne referim tot la mercedes:
CVA au overdrive (treapta D) si kick-down (switch sub pedala);
CVM au, UNELE, overdrive (treapta 5 din maneta) si NU au kick-down (niciunele).Last edited by mircea600sel; 10-17-2012, 17:07 PM.
https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament
Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
Va rugam sa le schimbati din User Settings.
Comment
-
Kickdown, overdrive, etc...
Buna seara !
@Zeus:
In primul rand, la cutiile automate, nu e deloc obligatoriu sa ai buton sub pedala de acceleratie. Kickdown-ul se poate executa si alte configuratii. Asta asa, ca regula generala...
In al doilea rand, ca si ciclist cu vechi state, analogia facuta cu bicicletele este perfect gresita... Adica exact invers, pentru ca scopul este ca virgula cu o cadenta mai mica de pedalare sa obtii o viteza mai mare, adica ce se vrea de fapt de la motor, o turatie mai mica la o viteza mai mare de deplasare...
In al treilea rand, "prin constructie", cutiile automate pot avea ultimele doua sau trei trepte subunitare, tocmai pentru ca motoarele au performante bune de power si cuplu, si nu necesita a fi deosebit de turate pentru a goni "ca vantul si ca gandul"...
Vezi imaginile si rapoartele:
Mercedes 5-Gang Automatikgetriebe.JPG Mercedes 7-Gang Automatikgetriebe.JPG ZF 6-Gang Automatikgetriebe 2001.JPG ZF 8HP 8-Gang Unterstzungen.JPG
Iar la cutiile manuale nu au nici ele ultima treapta 1:1, ci tot cat trebuie, adica subunitara. Vezi ZF 7MT, manuala cu sapte trepte, montata pe Porsche 911 actual, cu treapta a treia 1.55, a sasea 0.88 si a saptea 0.71...
Deci, inainte de a lansa teoreme false, puneti mana pe carte si studiati, ca informatii aiurea nu ajuta pe nimeni.
Dragos
Comment
Comment