Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum simtzi diferentza de cuplu?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Atentie cum vorbiti !!! n-am chef sa mai intru in "concediu" datorita unor replici aiurea...
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • #47
      O frecatzi la rece de doojde ani cu explicatzii shtiintzifice, cu fortza de inmultzit cu coclenderu papei (care, in paranteza fiind spus, nu sint rele...) omitzind ideea de baza... titlul ...
      E vreunul dintre voi in stare sa dea un raspuns la intrebarea din titlu ? Da sau ba. Fara istorii si poezele.
      Voi si politicienii. Aia cu limba de lemn, voi cu invirtitu in juru cozii...

      Comment


      • #48
        Cuplul se simte...in scaun (nu ala de dimineata). Accelerezi si te simti bagat in scaun...
        E suficient de bine explicat Dok?

        Comment


        • #49
          Asta ar fi aia elementara. Da zic ca ar mai fi si alte aspecte.

          Comment


          • #50
            Da, bine zis...
            Parerea mea cu privire la diferenta de cuplu intre doua masini cu motorizari diferite si mase aproximativ egale:
            Daca raportul total de transmisie (raportul dintr-o treapta de viteza X raportul din diferential X raportul dat de diametrul rotii motrice) este egal (sau aproximativ egal) , masina cu cuplul mai mare va accelera mai repede in respectivul raport de transmisie si cresteri de turatii egale (adica, de exemplu, de la 1000rpm la 3000rpm)
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • #51
              diferenta de cuplu

              Originally posted by Diesel View Post
              Well...nu devine neinteresant...ca e si el acolo...doar ca, Steen, te faci ca uiti de el.

              O masina cu putere mare va avea si un cuplu corespunzator...pt ca puterea aia mare vine ori dintr-o cilindree mare ori e adusa de un turbo adica exact premisele unui cuplu corespunzator.

              Exemple de motoare cu cuplu slab:

              -motoarele benzinare multisupapa aspirate cu cilindreea intre 800-1800cmc.
              -motoarele diesel aspirate pana in 2000cmc.
              koleg Diesel ,eu am zis neinteresant ,nu am zis ca nu e...,dar pentru a atinge viteze mari ,trebuie ca acest convertor de cuplu sa fie proiectat de asa natura (se poate introduce vit.6) ,incat sa obtin viteze mari.
              tu spui ca o masina cu putere mare va avea si un cuplu corespunzator...
              nu e obligatoriu ...mai ales daca merg pe drumuri ca-n palma ..aici nu-mi trebuie cuplu prea mare ,nu vezi ca se tinde spre raport subunitar . Cv cu 3 tr.,cu 4 ,cu 5(raport1) cu6 viteze ,cv cu 7 vit.,incepand de la 5 cuplul la rota motoare devine egal sau mai mic decat cel de la arborele motor.Mobilul se misca in virtutea inertiei ,puterea ajuta masina sa invinga singura rezistenta apreciabila :rezistenta aerului.Pe cand daca am de urcat o panta ..aici nu mai pot urca cu a 5,sau a 6 (e posibil daca masina e puternica sa ajung destul de sus),ca atare trec pe o treapta inferioara care se adapteaza la necesitati.
              de asta eu tot zic ca acest cuplu isi are si el locul lui ,si anume ;atunci cand apar rezistente insemnate care trebuie invinse de mobil.Daca la viteza a 6 as vrea sa maresc cuplul maxim ,pastrand puterea constanta ar insemna sa modific raportul convertizorului de cuplu ..care iarasi m-ar duce intr-o plaje de viteze
              de gen viteza 3 sa zicem ,dar atunci nu mai am vit-6
              despre motoarele cu cuplu slab alta data ..
              vorba mea :
              frunza verde de mohor,
              am vazut veri-un motor,
              n-avea cuplu nici sa-l pisti,
              abea de puteai sa-l misti,
              .....................................
              da i-am pus nene -o cutie,
              si-am crescut cuplul la mie.
              si urc dealul Clujului ,
              s-apoi pe-al Feleacului
              from wanderfull torque valey lirics vol.6
              by steen
              Last edited by steen; 04-06-2008, 15:08 PM.

              Comment


              • #52
                A zis-o Dok p-aia dreapta...si are dreptate. Deci ...revenind la topic parerea mea e ca diferenta de cuplu se simte in capacitatea de a accelera, cum a zis si Diesel. Adica poti sa-ti dai seama de diferenta de cuplu observand cum trage o masina sau alta la aceeasi turatie.
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #53
                  Originally posted by steen View Post
                  koleg Diesel ,eu am zis neinteresant ,nu am zis ca nu e...,dar pentru a atinge viteze mari ,trebuie ca acest convertor de cuplu sa fie proiectat de asa natura (se poate introduce vit.6) ,incat sa obtin viteze mari.
                  tu spui ca o masina cu putere mare va avea si un cuplu corespunzator...
                  nu e obligatoriu ...mai ales daca merg pe drumuri ca-n palma .. vorba mea :
                  frunza verde de mohor,
                  am vazut veri-un motor,
                  n-avea cuplu nici sa-l pisti,
                  abea de puteai sa-l misti,
                  .....................................
                  da i-am pus nene -o cutie,
                  si-am crescut cuplul la mie.
                  si urc dealul Clujului ,
                  s-apoi pe-al Feleacului
                  from wanderfull torque valey lirics vol.6
                  by steen
                  Great lyrics

                  Pai e optiunea ta daca folosesti cuplul sau nu pe drumuri ca-n palma sau nu...poti ajunge la viteza maxima a masinii in cateva zeci de secunde sau in zeci de minute in functie de cum vrei sa accelerezi sau cat de greu iti e bocancul. Cuplul e acolo...ramane sa te folosesti de el.

                  Spune-mi Steen...tu ai simtit vreodata cuplul? Sau doar puterea? Descrie fenomenul pe care l-ai simtit...

                  Comment


                  • #54
                    cum simti dif de cuplu

                    Originally posted by mircea_cst View Post
                    A zis-o Dok p-aia dreapta...si are dreptate. Deci ...revenind la topic parerea mea e ca diferenta de cuplu se simte in capacitatea de a accelera, cum a zis si Diesel. Adica poti sa-ti dai seama de diferenta de cuplu observand cum trage o masina sau alta la aceeasi turatie.

                    Pana la urma daca revedeti subiectul vom avea multe de invatat din tot ce s-a spus de catre colegi si poate si de mine.Eu am fost cel mai sceptic la simtitul cuplului ,dar daca ve-ti observa am incercat sa demonstrez si stiintific pe baza legilor mecanice ceea ce a sustinut diesel,ajungand in final ca ,Cuplu depindea de acceleratie ,restul fiind constante in ex dat.
                    Deci concluzia,demonstrata si stiintific:cuplu se simte intradevar atunci cand accelerezi.Dar...ca mai exista si-un dar..?? ghici de ce "dar" e vorba...?
                    Ce te faci daca nu mai ai rezerva de Putere ?Mai poti sa accelerezi...
                    Nu vi s-a intamplat sa ramneti cu ochi in soare ,sa treaca unul pe langa voi cu masina mai puternica .Si atunci ce ati zis...?asta e ...!! nu mai are putere???
                    Referitor la ce spune dom"Mircica eu zic ca are dreptate dar trebuie sa se hotarasca ri "cuplul se simte la accelerari ",ori "dupa cum trage o masina sau alta la aceiasi turatie".Nu prea se pupa cele doua afirmatiii,deci se observa clar ca nu l-am contrazis.

                    vorba mea :
                    asa cum a zis prefectu"
                    "hai c-a fo fain subiectu'
                    discutat de cei Clujeni,
                    Ieseni si Transilvaneni,
                    nu-i uit pe bucuresteni,
                    si nici chiar pe dobrogeni,
                    ce sa mai zic de Olteni,
                    parc-au fo si Banateni??
                    Brasoveni si Satmareni,
                    Cu totii ne-am dat silinta ,
                    Ca sa raspandim Stiinta .
                    sience &fiction vol 6
                    by Steen

                    Comment


                    • #55
                      Steen, pt linistea ta...tre sa recunosc ca 280E-ul tau are cuplu suficient. N-am timp sa caut acum exact cat si cum...dar e acolo. Ramane sa-i recunosti meritele.

                      Comment


                      • #56
                        cum simti diferenta cuplu

                        Originally posted by Diesel View Post
                        Great lyrics

                        Pai e optiunea ta daca folosesti cuplul sau nu pe drumuri ca-n palma sau nu...poti ajunge la viteza maxima a masinii in cateva zeci de secunde sau in zeci de minute in functie de cum vrei sa accelerezi sau cat de greu iti e bocancul. Cuplul e acolo...ramane sa te folosesti de el.

                        Spune-mi Steen...tu ai simtit vreodata cuplul? Sau doar puterea? Descrie fenomenul pe care l-ai simtit...
                        Diesel ,eu nu te cunosc si iti dai sema ca nu am nimic cu tine.Ba mai mult ai vazut ca am incercat sa vin cu demonstratii pe baza legilor mecanice in sprijinul afirmatiilor tale.Nu am fost un capos ,am analizat si intr-un fel ti-am dat dreptate.Asa spun legile fizicii ,nu vad de ce as fi eu Gica contra .
                        Eu cinstit cred ca e o dualitate aici :adica daca te concentrezi pe cuplu (ex:atunci cand urci o panta cu inclinatie max si nu accelerezi),ve-i simti ca masina trage ,desi poate sub capota ai un motor de mic litraj deci simti cuplu.
                        daca esti pe drum orizontal ,ai motor puternic,si mergi cu vit6 si ajungi paralel cu altul care nu are chef sa fie depasit,mai ai un pic de rezerva de putere ...il depasesti !!
                        atunci simti ca ai masina mai puternica ,simti zbuciumul motorului,acel sunet special al motoarelor puternice care te fascineaza.Mie in asemenea momente imi place sa-mi imaginez procesele care au loc in cilindrii si ce putere am sub capota . .Eu am motor de 2800 i ,benzinar, si cand sant intr-o depasire pe drum orizontal simt ca am masina puternica si nu ma gandesc la cuplu,dar poate daca m-as gandi!!!

                        multa bafta
                        steen

                        Comment


                        • #57
                          Steen...daca esti in panta, ai o masina de cilindree mica si nu accelerezi, nu retrogradezi( ca sa ai cuplu) si nu faci nimic...iti moare motorul...simply as a cake.

                          In rest ma bucur sa constat ca ai ajuns si tu la concluzia ca te bucuri de putere mai ales la viteza maxima in ultima treaptade viteza (sau penultima...ca la o masina cu 6 viteze viteza maxima se atinge intr-a 5-a si nu in a 6-a), atunci cand vrei sa storci ultimele turatii inainte de zona rosie a turometrului. Asta spuneam si eu inca de pe la inceputul topicului.

                          Comment


                          • #58
                            cum simti diferenta de cuplu

                            Originally posted by Diesel View Post
                            Steen...daca esti in panta, ai o masina de cilindree mica si nu accelerezi, nu retrogradezi( ca sa ai cuplu) si nu faci nimic...iti moare motorul...simply as a cake.

                            In rest ma bucur sa constat ca ai ajuns si tu la concluzia ca te bucuri de putere mai ales la viteza maxima in ultima treaptade viteza (sau penultima...ca la o masina cu 6 viteze viteza maxima se atinge intr-a 5-a si nu in a 6-a), atunci cand vrei sa storci ultimele turatii inainte de zona rosie a turometrului. Asta spuneam si eu inca de pe la inceputul topicului.
                            credeam ca te-ai potolit ,dar vad ca tot acid vrei sa fii.
                            1.tu ai vazut cum arata digrama momentului motor functie de turatie?
                            Este o curba cu maxim.Deci la o anumita turatie am cuplu motor maxim,pentru un anumit moment rezistent (in cazul nostru panta )
                            Deci trebuie mentinuta o anumita tuatie ca sa am cuplu maxim. Daca accelerez inseamna ca ies din plaja de turatii si cuplul motor va scadea .Deci vad la care turatie urca cu cuplu max si o pastrez pe aia ,nu mai accelerez .
                            2. Am mers cu viteza 6 si nu mi s-a parut ca nu as putea obtine o viteza
                            mai mare decat a 5 maxima ,mai ales ca raportul de multiplicare este mai mare si deci teoretic ar trebui sa pot atinge viteza mai mare..nu vad rostul vit6...doar pt ca e mai economica ...!!Oricum am sa ma documentez poate ai dreptate ..! Aici mai astept si alte pareri...poate n-am simtit eu bine vit6 pe autostrada ..

                            steen



                            steen

                            Comment


                            • #59
                              Eu pot sa-ti dau exemple din ceea ce zice constructorul referitor la viteza maxima in treapta a 5-a si a 6-a, pentru exemplu luam W210...
                              Benzinare :
                              Typul_vit.5_vit.6
                              E200 = 209_208
                              E200k= 232_225
                              E240 = 224_219
                              E280 = 230_225

                              Diesel :
                              Typul....._vit.5_vit.6
                              E200CDI = 199_198
                              E220CDI = 204_213
                              E270CDI = 204_225
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #60
                                Scuze...nu vreau sa fiu acid deloc...Probabil e din cauza vremii...la Cluj ploua ca-n UK si ma plictisesc in casa de mor... My appologies.

                                Normal ca un cuplu are valoarea maxima fie la o turatie anume (Varf de cuplu sau peak) fie e constant pe o plaja de turatii (care e varianta de preferat). Lucrurile astea le-am scris deja la inceputul topicului. Dupa acele turatii cuplul scade e perfect adevarat si vizibil in orice grafic ce ilustreaza curbele puterii si cuplului. Tocmai de asta la viteze mari (a se citi maxime) te servesti de puterea motorului pt ca cuplul e pe panta descendenta...

                                Legat de cutiile de viteza cu 6+1 rapoarte, la peste 90% din ele a 6-a viteza este destinata rularii la viteze mari de croaziera pe autostrada la o turatie mai joasa care sa scada consumul si implicit sa creasca autonomia de mers. In restul cazurilor, vorbim de masini performante orientate clar spre sport, adica Porsche, Subaru si alte asemenea.

                                Later edit. Din ce a postat Orca se vede ca la Diesel MB e putin invers.

                                Eu imi aduc aminte de un test facut de o revista franceza cu un Mercedes 190 E 1.8 (109CP). Acolo se scria ca viteza maxima a masinii (190Km/h) era atinsa in treapta a 4-a...Viteza a 5-a fiind destinata rularii la viteze de croaziera pe autostrazi.
                                Last edited by Diesel; 04-06-2008, 17:50 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF