Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum simtzi diferentza de cuplu?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mircea_cst View Post
    P.S. E si asta adevarat....dar e termodinamica acolo ,pistonul e impins in jos de presiunea rezultata exploziei (explozia e un proces chimic in care gazele ard cu viteza foarte mare, ca sa nu fie confuziii...). Presiunea e tot o forta...implacabil. Presiunea =Forta /Arie si e tot direct proportionala cu forta. Puterea dezvoltata de explozie depinde in primul rand de presiune. Daca nu ai presiune nu ai putere (vezi si compresie) in cele din urma eu aici incerc sa ma fac inteles ...forta primeaza intotdeauna iar puterea este derivata din aceasta ...respectiv efectul.


    da normal, este foarte corect ce spui tu.asa ca ai dreptate si eu am invatat ca forta genereaza putere, putere este efectul forta este cea ce poate sa produca putere, depinzand de foarte multe formule.
    Negru`s everywhere

    Comment


    • #32
      @negru - Corect ....foarte multe formule. Oricum bine ai venit in club si te asteptam sa ne impartasesti si din cunostintele tale poate mai avizate decat ale noastre. Sa intelegem ca termini AR-ul sau ceva din domeniu ? Eu am facut Design industrial in cadrul catedrei de Mecanica. Am facut ceva mecanica aplicata , organe de maini si mecanisme in primii ani dar spre final specializarea avea alta directie, mai mult spre estetica. Toate bune!
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #33
        Originally posted by mircea_cst View Post
        @negru - Corect ....foarte multe formule. Oricum bine ai venit in club si te asteptam sa ne impartasesti si din cunostintele tale poate mai avizate decat ale noastre. Sa intelegem ca termini AR-ul sau ceva din domeniu ? Eu am facut Design industrial in cadrul catedrei de Mecanica. Am facut ceva mecanica aplicata , organe de maini si mecanisme in primii ani dar spre final specializarea avea alta directie, mai mult spre estetica. Toate bune!
        da, acuma imi termin lucrarea de licenta, si da ii corect AR-ul termin in iunie si apoi sper sa ajung la master, multe formule am invatat, organe de masini si mecanica aplicata, dar ce ii mai frumos este foarte putin motoare si constructia automobilului, restu materiilor sunt prea sumare. toate bune si multumesc pentru primire, chiar imi place topicul acesta, este ca o provocare de cunostinte.
        Negru`s everywhere

        Comment


        • #34
          Vroiam sa spun , cutia de viteze este defapt un convertizor de cuplu. Un motor termic (diesel,benzina) nu are cuplu constant pe toata plaja de turatie si de-aia are nevoie de convertizor de cuplu, la care noi ii spunem cutie de viteze. Un motor electric, de exemplu, are cuplu constant pe toata plaja de turatii si nu are nevoie de cutie de viteze,e cuplat direct la transmisia finala. Un bun exemplu este Toyota Prius, hibrida-benzina/electric,un extras din specificatia tehnica referitor la propulsoare:
          Benzina - Power output
          76 hp @ 5000 rpm (57 kW @ 5000 rpm)
          Torque
          82 lb.-ft. @ 4200 rpm (111 N-m @ 4200 rpm)
          Emission ratings
          Advanced Technology Partial Zero Emission Vehicle (AT-PZEV) [1]

          Electric Motor
          Motor type
          Permanent magnet AC synchronous motor
          Electric Motor Power output
          67 hp @ 1200-1540 rpm (50 kW @ 1200-1540 rpm) standard standard
          Electric Motor Torque
          295-lb.-ft. @ 0-1200 rpm (400 N-m @ 0-1200 rpm) standard standard
          Voltage
          500V maximum
          Se poate observa cuplul celor doua propulsoare,puterea mica la motorul electric...am inteles ca la pornirea de pe loc foloseste motorul electric (e de inteles avand in vedere cuplul acestuia)
          Link-ul cu specificatia completa: http://www.toyota.com/prius-hybrid/specs.html ... nu sunt fan Toyota
          Last edited by ic252; 04-03-2008, 15:05 PM.
          MB 380SE 2.6

          Comment


          • #35
            Originally posted by ic252 View Post
            Vroiam sa spun , cutia de viteze este defapt un convertizor de cuplu. Un motor termic (diesel,benzina) nu are cuplu constant pe toata plaja de turatie si de-aia are nevoie de convertizor de cuplu, la care noi ii spunem cutie de viteze. Un motor electric, de exemplu, are cuplu constant pe toata plaja de turatii si nu are nevoie de cutie de viteze,e cuplat direct la transmisia finala. Un bun exemplu este Toyota Prius, hibrida-benzina/electric,un extras din specificatia tehnica referitor la propulsoare:
            Benzina - Power output
            76 hp @ 5000 rpm (57 kW @ 5000 rpm)
            Torque
            82 lb.-ft. @ 4200 rpm (111 N-m @ 4200 rpm)
            Emission ratings
            Advanced Technology Partial Zero Emission Vehicle (AT-PZEV) [1]

            Electric Motor
            Motor type
            Permanent magnet AC synchronous motor
            Electric Motor Power output
            67 hp @ 1200-1540 rpm (50 kW @ 1200-1540 rpm) standard standard
            Electric Motor Torque
            295-lb.-ft. @ 0-1200 rpm (400 N-m @ 0-1200 rpm) standard standard
            Voltage
            500V maximum
            Se poate observa cuplul celor doua propulsoare,puterea mica la motorul electric...am inteles ca la pornirea de pe loc foloseste motorul electric (e de inteles avand in vedere cuplul acestuia)
            Link-ul cu specificatia completa: http://www.toyota.com/prius-hybrid/specs.html ... nu sunt fan Toyota
            Toat respectul pentru datele prezentate :destept baiat
            ia uitati stimabililor:Toyota prius :ce zice: 67 Hp si dupa care : turatia 1200-1540 adica turatia care conform diagramei ofera putere max.
            scuze: cuplu motor si fortele apar pe usa din spate.
            dom' mircica credeam ca te-ai lamurit dar tii cu tot dinadinsul sa demonstrezi ce: ai venit cu presiunea care este tot un efect al puterii exploziei ,si binenteles rezultat al ei .tu nici pana acum n-ai inteles ca formele de manifestare a puterii sint mai multe: forta ,presiune,cuplu,samd.
            Vii si zici ca Fxd inseamna forta x directia fortei . Gresit :
            inseamna forta xdeplasarea ,adica pe ce distanta a actionat forta .iar marimile vectoriale sant si ele la randul lor niste marimi care au corespondent in real .Nu sant fantezii .Valoarea lor in modul inseamna realitate ,ceva palpabil.Numai ca vectorul ne spune mai mult decat scalarul :ne arata si pe ce directie fortele sant de valoarea calculata .credeam ca din exemplu "babesc" care l-am dat s-a inteles ca puterea este o marime de esenta,ca atunci cand un om nu mai are putere nu mai are nici forta sa duca lingura la gura ,ba mai mult se pare ca puterea ...inglobeaza si ceva ratiune in esenta ei ,pe cand forta!!! ..nu.Forta e o marime bruta ,salbatica ,irationala ...alt ex."babesc" uita-te in politica : cine are puterea poate utiliza si forta ..nu stiu de ce tii atat forta aceasta in brate ...?sau poate stiu daca recitesc ce am scris mai sus...!

            Iar pt . colegul nou care crede ca a avut o revelatie care i-a asternut pe covor enigmele tehnicii ,bunvenit in randurile noastre ,cu recomandarea ca mai are nevoie de vre-o 10 ani pina va intelege mecanica cu adevarat.

            steen

            Comment


            • #36
              Originally posted by steen View Post
              Toat respectul pentru datele prezentate :destept baiat
              ia uitati stimabililor:Toyota prius :ce zice: 67 Hp si dupa care : turatia 1200-1540 adica turatia care conform diagramei ofera putere max.
              scuze: cuplu motor si fortele apar pe usa din spate.
              dom' mircica credeam ca te-ai lamurit dar tii cu tot dinadinsul sa demonstrezi ce: ai venit cu presiunea care este tot un efect al puterii exploziei ,si binenteles rezultat al ei .tu nici pana acum n-ai inteles ca formele de manifestare a puterii sint mai multe: forta ,presiune,cuplu,samd.
              Vii si zici ca Fxd inseamna forta x directia fortei . Gresit :
              inseamna forta xdeplasarea ,adica pe ce distanta a actionat forta .iar marimile vectoriale sant si ele la randul lor niste marimi care au corespondent in real .Nu sant fantezii .Valoarea lor in modul inseamna realitate ,ceva palpabil.Numai ca vectorul ne spune mai mult decat scalarul :ne arata si pe ce directie fortele sant de valoarea calculata .credeam ca din exemplu "babesc" care l-am dat s-a inteles ca puterea este o marime de esenta,ca atunci cand un om nu mai are putere nu mai are nici forta sa duca lingura la gura ,ba mai mult se pare ca puterea ...inglobeaza si ceva ratiune in esenta ei ,pe cand forta!!! ..nu.Forta e o marime bruta ,salbatica ,irationala ...alt ex."babesc" uita-te in politica : cine are puterea poate utiliza si forta ..nu stiu de ce tii atat forta aceasta in brate ...?sau poate stiu daca recitesc ce am scris mai sus...!

              Iar pt . colegul nou care crede ca a avut o revelatie care i-a asternut pe covor enigmele tehnicii ,bunvenit in randurile noastre ,cu recomandarea ca mai are nevoie de vre-o 10 ani pina va intelege mecanica cu adevarat.

              steen

              Multumesc de bun venit, si recunosc ca mai am de invatat, dar sper sa nu fie chiar 10 ani, nu am avut o revelatie, dar spuneam o parere.
              Negru`s everywhere

              Comment


              • #37
                io la modesta mea putere de intelegere,am ales motorul cu cuplu mare....

                Comment


                • #38
                  Originally posted by steen View Post
                  Toat respectul pentru datele prezentate :destept baiat
                  ia uitati stimabililor:Toyota prius :ce zice: 67 Hp si dupa care : turatia 1200-1540 adica turatia care conform diagramei ofera putere max.
                  scuze: cuplu motor si fortele apar pe usa din spate.
                  dom' mircica credeam ca te-ai lamurit dar tii cu tot dinadinsul sa demonstrezi ce: ai venit cu presiunea care este tot un efect al puterii exploziei ,si binenteles rezultat al ei .tu nici pana acum n-ai inteles ca formele de manifestare a puterii sint mai multe: forta ,presiune,cuplu,samd.
                  Vii si zici ca Fxd inseamna forta x directia fortei . Gresit :
                  inseamna forta xdeplasarea ,adica pe ce distanta a actionat forta .iar marimile vectoriale sant si ele la randul lor niste marimi care au corespondent in real .Nu sant fantezii .Valoarea lor in modul inseamna realitate ,ceva palpabil.Numai ca vectorul ne spune mai mult decat scalarul :ne arata si pe ce directie fortele sant de valoarea calculata .credeam ca din exemplu "babesc" care l-am dat s-a inteles ca puterea este o marime de esenta,ca atunci cand un om nu mai are putere nu mai are nici forta sa duca lingura la gura ,ba mai mult se pare ca puterea ...inglobeaza si ceva ratiune in esenta ei ,pe cand forta!!! ..nu.Forta e o marime bruta ,salbatica ,irationala ...alt ex."babesc" uita-te in politica : cine are puterea poate utiliza si forta ..nu stiu de ce tii atat forta aceasta in brate ...?sau poate stiu daca recitesc ce am scris mai sus...!

                  Iar pt . colegul nou care crede ca a avut o revelatie care i-a asternut pe covor enigmele tehnicii ,bunvenit in randurile noastre ,cu recomandarea ca mai are nevoie de vre-o 10 ani pina va intelege mecanica cu adevarat.

                  steen

                  Il poti combate si altfel daca ai alta parere..dar nu-i da peste nas.

                  Comment


                  • #39
                    diferenta de cuplu

                    Da koleg dmihnea ,atunci cand se cumpara o masina stii si tu ca intrebi :cati cai putere are ?.Cu tot respectul nu cred ca tu te-ai dus sa intrebi :vreau sa cumpar masina asta dar sa -mi spuneti ce cuplu are?daca intrebi de cuplu o sa zica lumea ca ai ceva la bibilica .Omul iti spune ce putere are si eventual cati cm cubi.Acum dupa ce am dezbatut subiectul acesta atat de mult ,
                    am ajuns la o concluzie interesanta ..!! Problema cuplului ar trebui sa se puna ,chiar se pune ,functie de ce vrei sa faci cu masina aca mergi pe suprafete ca-n palma ,fara vai si drumuri de munte,alegi masina puternica care sa prinda viteza mare ,iar cuplul devine neinteresant.Daca vrei invers
                    abia acum apare problema de cuplu ,ca atare o masina care sa aiba un convertizor de cuplu corespunzator,cum spunea unul din colegi nostrii,adica sa poata sa urce panta de diferite inclinatii.Tu probabil in Italy ai de urcat dealuri nu gluma si de aceea te-a interesat cuplu.
                    vorba mea :
                    Frunza verde foaie lata ,
                    mi-am tras cuplu la jeep tata ,
                    sa trag de spagheti bine ,
                    pe cele 7 coline,
                    De la roma la milano ,
                    cu-Adriano Celentano
                    frm spagheti lirics vol6
                    by steen

                    Comment


                    • #40
                      @ - Dl Steen ...faci ce faci pana la urma spui cam ce am spus eu...te legi de amanunte care nu elucideaza problema...fiindca nu cred ca a inteles cineva ce vrei sa spui ; nu prea cred ca intelegi diferenta dintre vectori si scalari...Puterea de care tot vorbesti este o marima scalara...tu tii inadins sa iesi curat de aici dupa ai inceput o chestie pe care la inceput n-o intelegeai si dupa aia ai devenit profesor. Daca ai consultat rapid cateva cartzulii sau pagin de net in speranta invierii unor cunostinte care le-ai avut sau nu le-ai avut...nu inseamna ca te-ai luminat. Exista trasaturi generale ale fenomenelor fizice si exista foarte multe particularizari...Daca vorbesti in termeni de genul "puterea de a duce lingura la gura" explicand fenomene fizice , imi permit si eu sa vorbesc mai lejer despre Deplasare ... Daca ma apuc sa-ti analizez toate formulele aruncate aici colea se va vedea ca e varza totala ... dar nu nu te ajuta nici pe tine nici pe mine. Mai uita-te si pe site-ul postat de Adic95 poate mai intelegi cate ceva..Si mai usor cu noi sau vechii colegi...atata timp cat toata lumea vorbeste respectuos cu tine. Erai mai simpatic si original pe cand postai versuri...dar ce sa faci te omoara orgoliul...
                      P.S - nu mai da te rog exemple "babesti" ca sunt si derutante si hilare, si poate unii oameni le iau in serios...
                      Banuiesc ca tu tot incerci sa vorbesti despre Energie dar iti iese Putere...Forta este un efect al Energiei eliberate de explozie sau ceva de genu vrei sa spui...ca urmare a reactiei chimice... De aia e Fizica si de aia au fost numite diferit, sa nu existe confuzii...dar se pare ca degeaba, pe noi tot babeste ne incalzeste...
                      Last edited by mircea_cst; 04-06-2008, 12:21 PM.
                      Ford Transit 2.5d ex
                      Mercedes 230 E ex
                      Mercedes 200 TE ex
                      BMW 320d touring

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by steen View Post
                        Daca mergi pe suprafete ca-n palma ,fara vai si drumuri de munte,alegi masina puternica care sa prinda viteza mare ,iar cuplul devine neinteresant.
                        by steen
                        Well...nu devine neinteresant...ca e si el acolo...doar ca, Steen, te faci ca uiti de el.

                        O masina cu putere mare va avea si un cuplu corespunzator...pt ca puterea aia mare vine ori dintr-o cilindree mare ori e adusa de un turbo adica exact premisele unui cuplu corespunzator.

                        Exemple de motoare cu cuplu slab:

                        -motoarele benzinare multisupapa aspirate cu cilindreea intre 800-1800cmc.
                        -motoarele diesel aspirate pana in 2000cmc.

                        Comment


                        • #42
                          Unul care stie ce inseamna cuplul motor (in practica ma refer,nu fizica) sunt sigur ca o sa ceara (sau o sa caute pe net ) specificatiile complete ale masinii pe care vrea sa o cumpere, nu se multumeste cu povestile celui care o vinde.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Diesel View Post
                            Well...nu devine neinteresant...ca e si el acolo...doar ca, Steen, te faci ca uiti de el.

                            O masina cu putere mare va avea si un cuplu corespunzator...pt ca puterea aia mare vine ori dintr-o cilindree mare ori e adusa de un turbo adica exact premisele unui cuplu corespunzator.

                            Exemple de motoare cu cuplu slab:

                            -motoarele benzinare multisupapa aspirate cu cilindreea intre 800-1800cmc.
                            -motoarele diesel aspirate pana in 2000cmc.
                            Este adevarat ce spui, dar mai conteza si turatia/plaja de turatii la care ai cuplul "corespunzator". Sunt motoare care au cuplul mare,dar acesta e disponibil la turatii mari,la care ajungi mai rar, acestea sunt, in general vorbind, cum ai spus si tu, motoarele pe benzina multisupapa(dar si cele cu 2 supape) cu cilindree mica. Si totusi, cu ajutorul distributiei variabile, s-a ajuns sa se obtina si din acestea un cuplu mai bun la turatii mai mici si mai constant pe o gama de turatii...
                            MB 380SE 2.6

                            Comment


                            • #44
                              Evident...am omis sa mai intru in detalii. Binevenita completarea.

                              Comment


                              • #45
                                diferenta de cuplu

                                Originally posted by mircea_cst View Post
                                @ - Dl Steen ...faci ce faci pana la urma spui cam ce am spus eu...te legi de amanunte care nu elucideaza problema...fiindca nu cred ca a inteles cineva ce vrei sa spui ; nu prea cred ca intelegi diferenta dintre vectori si scalari...Puterea de care tot vorbesti este o marima scalara...tu tii inadins sa iesi curat de aici dupa ai inceput o chestie pe care la inceput n-o intelegeai si dupa aia ai devenit profesor. Daca ai consultat rapid cateva cartzulii sau pagin de net in speranta invierii unor cunostinte care le-ai avut sau nu le-ai avut...nu inseamna ca te-ai luminat. Exista trasaturi generale ale fenomenelor fizice si exista foarte multe particularizari...Daca vorbesti in termeni de genul "puterea de a duce lingura la gura" explicand fenomene fizice , imi permit si eu sa vorbesc mai lejer despre Deplasare ... Daca ma apuc sa-ti analizez toate formulele aruncate aici colea se va vedea ca e varza totala ... dar nu nu te ajuta nici pe tine nici pe mine. Mai uita-te si pe site-ul postat de Adic95 poate mai intelegi cate ceva..Si mai usor cu noi sau vechii colegi...atata timp cat toata lumea vorbeste respectuos cu tine. Erai mai simpatic si original pe cand postai versuri...dar ce sa faci te omoara orgoliul...
                                P.S - nu mai da te rog exemple "babesti" ca sunt si derutante si hilare, si poate unii oameni le iau in serios...
                                Banuiesc ca tu tot incerci sa vorbesti despre Energie dar iti iese Putere...Forta este un efect al Energiei eliberate de explozie sau ceva de genu vrei sa spui...ca urmare a reactiei chimice... De aia e Fizica si de aia au fost numite diferit, sa nu existe confuzii...dar se pare ca degeaba, pe noi tot babeste ne incalzeste...
                                mircica ramai te rog in domeniul design auto ca in in mecanica in afara de povesti nu poti sa spui nimic...!!
                                vorba mea :
                                frunza verde baraboi ,
                                niste designeri ca noi,
                                ne bagaram la motor,
                                si-am ramas in c..gol..
                                ca de... mecanica-i grea
                                greu intelege lumea..
                                dar e unii si caposi ,
                                de le spui ..ei tot "ciudosi"
                                vor sa tina ei isonul ,
                                cu povesti de te ia somnul ,
                                asta e n-am ce va face '
                                nu vreti sa-nvatati si pace.
                                cel destept mai schimba ritmul ,
                                si renunta chiar el primul...
                                brain lirics of spirits
                                by steen

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF