Lewis Hamilton va pilota din 2013 la echipa Mercedes AMG Petronas, iar Sergio Perez ii va lua locul la McLaren Mercedes
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
F1 Mercedes-Benz
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by w124researcher View PostLewis Hamilton va pilota din 2013 la echipa Mercedes AMG Petronas, iar Sergio Perez ii va lua locul la McLaren Mercedes
Schumacher isi anunta azi a doua retragere din Formula 1 dupa ce revenirea sa a fost un adevarat esec. Locul sau va fi luat de Lewis Hamilton, anunta Daily Mail, care scrie ca britanicul a fost convins sa lase McLaren dupa 14 ani pentru 75 de milioane de euro in trei ani. Doar Fernando Alonso si Sebastian Vettel mai castiga la fel de bine in Formula 1 in acest moment, britanicul fiind acuzat ca se gandeste doar la bani de britanici.
BBC anunta ca locul lui Hamilton de la McLaren va fi luat de mexicanul Sergio Perez, unul dintre cei mai promitatori tineri piloti. Acesta este sustinut de cel mai bogat om din lume, Carlos SlimLast edited by mircea600sel; 09-29-2012, 12:13 PM.
Comment
-
Acest anunt inseamna ca Mercedes AMG nu se mai retrage din F1.
Lewis are o problema de comportament. Ansamblul afro-anglo-saxon a creat un napolitan pur sange.
Daca va ramane cu o prietena pe parcursul celor 3 ani viitori, va avea suficient timp sa dovedeasca ca merita fiecare banut din contract, oricum este un mare campion.
Daca se va certa iar, va deveni iarasi nervos, va da vina pe altii dar, din pacate va deveni si foarte agresiv.
Perez a crescut de la cursa la cursa. Este deja foarte bun. Mai ales ESTE FOARTE CORECT pe circuit.
Massa si Shumi mai sunt buni pentru experienta lor dar nu pe circuit. Cu 2 - 3 sclipiri nu se face primavara. Au reusit sa mentina si sa ridice un pic nivelul masinilor.
Daca se vor face mai multe controale LA SANGE in litera si spiritul regulamentului, Red Bull va avea o mare problema tot mergand la limita, chiar daca gaselnitile lor au fost copiate de ceilalti, la doua-trei curse de ei, vazand ce nu se intampla nimic, nimic.
Comment
-
Continui sa postez aici din respect pentru cei peste 4000 de colegi care au rasfoit acest post.
Astazi, bosorogul a anuntat retragerea. Multi vor fi fericiti.
Ma bazez pe zicala aia romaneasca: bosorogii sunt greu de pornit dar si mai greu de oprit.
Acesta este MB si nu cred ca se vor opri.
Sper sa nu ma mai trimita nimeni undeva, ..., pe nu stiu ce parere, asa sunt eu. Postez parerea mea SI NU AM OBLIGAT PE NIMENI SA FACA LA FEL.Last edited by cutaresku; 10-04-2012, 21:54 PM.
Comment
-
Citind mai cu atentie, se vedea ca vorbeam de MB-AMG.
Cat despre Shumy, asa de zob a facut-o ca a plecat dupa 15 min.
A mai facut-o ? zob ? si in P2 de azi dimineata si a plecat la fel de repede.
Cert este ca ASA CEVA NU TREBUIA sa se petreaca unui profesionist.
Daca era roman, in situatia lui, manca un bors, bea o carafa de vin, injura pe toti si se culca. Nici macar la ultimele curse nu se mai prezenta (ii permitea o clauza din contract).
Oricum ciumpalacii de critici vor gasi ca nu s-a spalat pe dinti cu 30 de ani in urma.
Comment
-
Critica nu mai poate face nimic unui profesionist cu 21 de ani de PERFORMANTA, ceea ce este extrem de rar in F1. Mai ales la sfarsit de cariera.
Acum este vorba doar de un comportament specific frustatilor. Precum vulpea si strugurii. Mai vand si ei o fraza sa aiba de-o bere la bodega din coltul strazii, daca pe circuit n-au facut mare lucru (in cazul in care au ajuns).
Intre P2 si P3 sunt niste minute de pauza.
Iar regulamentul obliga parasirea locului accidentului pe materialul pus la dispozitie de organizatori.
Doar nu era sa-i aduca un RR care nu trece pe acolo nici daca ar ramane doar scaunul soferului.
Comment
-
Astazi a cost o cursa EXTRAORDINARA.
Am avut de toate.
De la lipsa de interes a adaptabilitatii majoritatii masinilor la specificul unui traseu cunoscut de 42 de ani - cum adica sa nu ai apasare suficienta pe fata si sa ramana gume reci in timp ce alea de pe spate sa ia foc?
Vetel doar ?mustrat? ca si-a jenat concurentul principal (Alonso)?
Derbedeul branza buna in burduf de caine s-a ales cu inca o echipa semnatara a solicitarii de retragere pe viata a permisului de F1;
Kova, Perez, B.Sena, DeLa Rosa au aratat astazi un comportament extraordinar de serios. Precis si extrem de mult bun simt. Ei au invatat rapid ca daca faci rau, asteapta-te curand la ce este mai rau.
Practic, campionatul se redeschide.
Nu mai cred ca Alonso se va reface suficient de rapid mai ales ca Ferrari a declarat ca nu ii poate pune la dispozitie o masina competitiva pentru ultimele curse.
Shumy a aratat ce inseamna a fi profesionist iar Raikkonen si-a aratat si astazi ca este ice-man-ul recunoscut dar si ca are 7 ani de acasa. Rosberg saracul, n-a avut timp sa arate ca si-a revenit.
Mi-a placut un comentariu fr. Care este diferenta dintre inteligenta si prostie? Limita. Inteligenta are, prostia NICIODATA.Last edited by epurare_coco; 10-07-2012, 10:59 AM.
Comment
-
Astazi au inceput sa se publice diverse reactii la ultima cursa (de aia colegul S... nu a apucat sa ne trimita la nu stiu ce adresa).
Anuntatul dublu drs (DDRS) este deja folosit de RED BULL in ultimele 2 curse. Ca si montantii (modificati) minune de la aripa fata - interzisi de regulament.
O data zarurile aruncate, cine oare mai poate intelege ceva?
Dar acesta este marele circ. Nici zambete, nici lacrimi.
Comment
-
Noua precizare privind desfasurarea curselor vine de la seful F1. Una din putinele referiri la prestatia unor piloti. Speram (post 47) sa nu avem si alte tampenii pe circuit.
Din pacate, asa a fost.
@"Lotus ar trebui să-l ducă să facă toate testele. Mie mi se pare că este un pilot foarte rapid, dar are probleme să vadă ce se întâmplă în jurul lui. Multe din cele ce i s-au întâmplat sezonul acesta au fost cauzate de faptul că nu a fost în stare să reacţioneze la lucruri aflate în zona vederii sale periferice. Dacă ar fi fost după mine, l-aş fi ţinut pe tuşă un Grand Prix şi l-aş fi trimis la toate testele posibile, ca să fiu sigur că vederea lui e în regulă. Aceasta ar putea fi cauza", a spus Ecclestone, pentru The Times.
Grosjean, inamicul public nr. 1! A scos doi piloţi din cursă şi este acuzat: "Ne distruge, e jenant!"
Francezul Romain Grosjean (26 de ani), pilotul lui Lotus Renault, este din nou în centrul atenţiei, după încheierea Marelui Premiu de Formula 1 al Japoniei, care a avut loc pe circuitul de la Suzuka, duminică dimineaţă.
Cunoscut deja pentru numeroasele accidente pe care le-a provocat în acest sezon, pilotul venit din GP 2 a greşit din nou, de această dată în chiar primul viraj al cursei! Atunci, el a intrat inconştient în monopostul pilotat de Mark Webber (Red Bull, foto), care a avut cursa compromisă în urma coliziunii. El a încheiat în cele din urmă pe 9 şi a luat două puncte, ca urmare a unei lupte de recuperare admirabile.
În urma acelui duel, un alt pilot a fost nevoit să abandoneze. Este vorba de Nico Rosberg (Mercedes-AMG), care nu l-a menajat deloc pe Grosjean: "E oribil să închei o cursă aşa! Am plecat bine, dar Grosjean a distrus mai mulţi piloţi astăzi prin manevra sa. L-a lovit şi pe Webber şi a provocat un carambol general. Eu n-am avut pe unde să ocolesc şi mi-am distrus cauciucurile. Cred că o penalizare ar fi corectă pentru Grosjean".
Francezul a terminat cursa din Japonia pe locul 19, ultimul dintre clasaţi, iar acum are 82 de puncte în clasamentul general (locul 8). La final, Grosjean a recunoscut că a provocat un "accident stupid". "Am încercat să evit orice contact, dar nu am putut", a încercat el să se scuze.
Daca nu a putut, cum de mai participa?
Sa vedem si maine dimineata ce calificari vom avea. Circuit nou, bine intretinut. Doar ca RedBull-ul nu este penalizat. Asa ca vor fi multe denaturari ale adevarului de pe circuit.
Comment
-
Astazi am avut o cursa de doi bani.
Nenorocitul asta de circuit, sustinut de banii de la Hyundai si Total este distrugator. Pirelli il face si grav.
Mercedes AMG nu are inca o cutie de viteze pentru masinile sale. Pe alea mai bune le da firmelor de client si isi bate joc de marca. Doar doua motorizari MB au terminat in primii zece. Penibil.
Circuitul era destul de rece si avantaja motoarele MB.
Inca nu se cunoaste regulamentul pentru anul viitor. Seful nu mai poate veni in Europa ca va fi arestat pentru neplata unor impozite.
Circul este complet.
Comment
-
Regret ca am indraznit sa cer:
- pe un forum MB, in principal discutii libere despre prestatiile echipei/echipelor - pilotilor care au sau au avut legatura cu MB;
- nu am crezut ca la o discutie libera sa ne limitam la trimiterea la o citire a nu stiu carei pareri postate nu stiu de cine, nu stiu unde. Este sau nu parerea colegului care posteaza?
Pentru ca am ramas singur, rog pe cineva autorizat sa inchida topicul. Multumesc.
Comment
Comment