Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dupa lungi lupte seculare de 2 saptamani, MB-istii au constatat ca ?motoarele au puteri prea mari?. Pasarea motanului se poarta si acolo.
    Ce anume o fi avand tinuta de drum, responsabila de 70% din uzura pneurilor cu ?prefectura?
    Bine. Dar au cazut multe cutii de viteze. Nu cred ca acolo sunt copii de tata. Garla derapaje inexplicabile tehnic.
    Asta am.
    Ce fac? Ma duc in decor/sa fac un pic de agricultura?
    Cam penibil.

    Comment


    • #62
      Dupa o lunga pauza a sosit timpul sa se intoarca baietii pe pista. Mai exact au avut o vacanta de cinci saptamani. La sfarsitu acestei saptamani continua ''distractia''. Sunt curios sa vad ce mai produc baietii de la AMG.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #63
        Urmeaza doua curse din cele mai vechi si mai bine cunoscute de toata lumea. Un esec pe aici va dovedi ca nemtii trebuie sa se replieze la ei in tara. Altfel, putine sanse.
        Eu raman la parerea mea cu cei de la AMG.
        Una este sa faci masini cu aliura sport, bitzi-bitzi si abtibilduri sport si alta sa faci masini sportive.
        Dar exista doua mari frane in evolutia de azi a F1.
        Furnizor unic pentru pneuri si limita financiara.
        Doua tampenii care nu au ce cauta in acest tip de concurs.
        Pe de alta parte, toate nazbatiile sunt permise 2-3 curse, se reclama si se rupe filmul. Parca am fi in Romania. Nu este admisibil. Sau e alba, sau e neagra.
        Spa este unul din cele mai lungi circuite. Si cel mai profesionist. Talentul pilotilor este definitor. Pentru ca se poate depasi in mult mai multe locuri. Sper sa avem ce vedea duminica.
        Iar Monza, peste inca o duminica, cel mai rapid circuit. Unul cald la nivelul pistei.
        Last edited by epurare_coco; 08-28-2012, 16:32 PM.

        Comment


        • #64
          Si a fost o etapa care, cred, va fi inscrisa in istorie.
          Antrenamente, fara antremamente. Elegant, pilotii nu au acuzat cauciucurile. Au declarat "ca nu se prea vedea" pista cu unele zone de apa!
          Apoi o leaca de apa sa distruga o cutie de viteze? Niko tace.
          In cursa, iar acel tampit. A reusit sa scoata trei experimentati, din care doi fosti campioni. Ce mai cauta asemenea creaturi pe circuit? Sa fie interzisi pe viata!
          Cum se vede, comparativ, rezolvarea a doi piloti cu responsabilitate din cateva tururi ulterioare? Si era o miza mult mai mare.
          Sa folosesti Hard si sa ai viteza mai mare ca pe cele medii la acelasi numar de tururi? Si Shumy si Niko au retrogradat dupa schimbarea cu medii, fara sa poata face ceva!
          Absolut incredibil ca Pirelli mai sunt admisi si nu sunt pusi la munca daca iau bani (sau castiga din publicitate?).
          Last edited by Luxian; 09-04-2012, 20:15 PM.

          Comment


          • #65
            Ai dreptate nea Coco...mai demult cand monoposturile de F1 au fost echipate cu Michelin si Bridgestone era cu totul si totul alta treaba.

            In ultimul timp au conceput/schimbat niste legi absurde...parerea mea.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #66
              Bune sau rele, cauciucurile sunt exact aceleasi pentru toti. Unii le inteleg mai bine, altii mai greu. Cand nu le intelegi, trebuie sa maresti apasarea si le uzezi mai repede, si in plus mai si pierzi la viteza de top.
              Grosjean, ca un frantuz veritabil, are mai mult curaj decat ratiune, dar poate ca si Hamilton ar fi putut sa ridice piciorul din gaz, greu insa de spus la viteza aia, in plina acceleratie... comisarii au hotarat, inseamna ca aia au vazut mai bine ca mine si aia e. Pedeapsa mi se pare dreapta.
              Nu e singurul de altfel, Maldonado nu se lasa mai prejos, l-au servit si pe el cu 10 locuri penalizare.

              Insa pe mine altceva abia ma frapeaza mai mult decat Pirelli, faptul ca in GP2 se merge cu doar 5-6 secunde pe tur de 7km mai lent decat in formula 1, mai precis, cei mai buni din GP2 sunt mai rapizi decat ultimii 4-6 din F1.
              Atunci, ce inseamna F1, cu cei mai mari piloti din lume vs niste copii, cele mai investitii, ultimele inovatii, 18mii rpm vs 10mii rpm, 2-300 de cai in plus, aerodinamica de nasa etc etc...? O reclama si nimic mai mult, e un mare fas comercial la care milioane de prosti, printre care si eu, se holbeaza tamp.

              Comment


              • #67
                Maldonado a furat un start. 5 locuri. O sicanare, 5 locuri.
                Din statistici rezulta ca aproape fiecare pilot a provocat o coliziune in jur de 0,27 curse per sezon.
                Grosjean nu este primul frantuz in marele circ.
                Doar ca anul asta a "realizat" :
                După un accident cu Pastor Maldonado chiar în cursa de debut a sezonului de la Melbourne, au urmat incidente cu Michael Schumacher în Malaysia şi Monaco, cu Sergio Perez şi Bruno Senna în Spania, cu Fernando Alonso la Monaco, cu Paul di Resta la Silverstone, cu Felipe Massa şi din nou Senna la Hockenheim şi, în fine, cu Lewis Hamilton, Alonso şi Perez la Spa-Francorchamps. (La acestea se adaugă şi un incident cu Jenson Button tot în Belgia în sezonul 2009, atunci când concura pentru Renault alături de Alonso).
                Noroc de regulament ca se prevede eliminarea MAXIMA doar pentru o cursa. Si are deja 26 de ani. Nu mai este un mic incepator.
                Marele circ nu este CEL MAI MARE ca popularitate. Mai este america, japonia, unde EXISTA SI SE RESPECTA REGULI. Cam ciudate, uneori.
                La noi, in h-ue, doar se face bisnita. Si este pacat de banii dati.
                La fel de cert este ca Pirelli este doar un bisnitar. Iar gumele NU POT FI IDENTICE, ca nu pot fi verificate decat de niste comisari de cursa. Daca astia au familii sau amante???
                Nu am prea auzit pe aici de rezultate spectaculoase cu astfel de cauciucuri (cu exceptia unor "teste" de producator). Nici la MB, BMW, VW, Lotus, Aston Martin, Jaguar sau alte scule cu pretentii sa echipeze din start cu asa ceva. Poate, niste dealeri locali.

                Comment


                • #68
                  Cu anvelopele Kimi a avut probleme, cu primul set, cine stie ce nu se potrivea cu apasarea masinii lui. Schumi insa a avut in ultima parte a cursei cu treapta a 6-a, nu cu anvelopele. Daca tu crezi ca vreo echipa ar avea anvelope mai bune ca altii si nimeni nu si-ar da seama, eu unul ma indoiesc tare.

                  Uite aici capul mic: http://www.mediafax.ro/sport/hamilto...itter-10014593

                  Ca tot umbla vorba ca il va inlocui pe schumi la mercedes: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula...+UK+Edition%29

                  (rog un moderator sa lipeasca posturile)
                  Last edited by Luxian; 09-05-2012, 19:47 PM. Reason: 2 in 1

                  Comment


                  • #69
                    Slaba prestatia pilotilor de la AMG...mai bine zis doar atat poate monopostul F1. Abia au reusit sa intre in Q3 (ultimele pozitii 9 si 10) unde au si ramas fara un timp cronometrat. Vor pleca de pe pozitia 9 si 10 asa salvand un set de anvelope.

                    Sunt curios ce vor reusi sa faca maine in timpul cursei.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #70
                      Raman la parerea mea, AMG erste doar o fima de vanzari catre fite si fitosi cu bani de cheltuit. Nu au nici o legatura cu sportul de performanta.
                      Daca F1 se vrea o competitie de varf, nu trebuie sa existe NICI O LIMITARE.
                      Nici de bani, nici de solutii.
                      Daca era asa ceva acum vreo 35 de ani cu introducerea ABS de catre MERCEDES, nici azi nu aveam asa ceva pe masinile noastre.
                      Ce a fost la Montza a deceptionat pana si pe italienii de rand ca sa nu mai vorbim de cunoscatori.
                      Last edited by epurare_coco; 09-22-2012, 18:47 PM.

                      Comment


                      • #71
                        Nu mai inteleg nimic. Nenorocitul asta de marketing a distrus un renume. Fiabilitatea Mercedes. Dupa distrugerea renumelui : fiabilitatea Volvo - masina cu care te casatoresti - adica pe viata.
                        Cum este posibil ca MB-ul sa ajunga de la minim 300.000km pt. motoarele 1993-1995 cand nu aveai voie sa-l deschizi la parerea generala ca A-classe nu merita la mai mult de 100.000km? Renault-ul are un prag de 40.000 si NU ESTE INDICAT SA O PARCHEZI SUB UN CASTAN SAU NUC. Ca la grindinile din vara asta...
                        Masina pregatita de AMG nu are minima reactie la trecerea aerului -curbe, apasare ... desi MB dispune de unul din cele mai performate aero-tuneluri din lume!
                        Cad cutiile de viteze intr-o veselie!
                        Buleftronica asta sofisticata cade cand iti este lumea mai draga. Cum adica nu a intrat azi ABS-ul sau ce aia calului au pus in loc ca am vazut doar o frana SIMPLA, MECANICA, CU MULT FUM? Normal, ineficienta la 130km/h.
                        Cum adica sa bagi dublu DRS cu trei lame cand la tine nu merge nici aia cu o lama? Ce, dai doctorate ca in Romania?
                        Pana si bunicuta mea, fara atata electronica si STAR-uri baga ABS-ul de-ti ies dintii singuri!
                        Niko sa reduca ritmul ca se supraincalzeste motorul.
                        Inclin sa cred ca la divizia sport s-a instaurat zicala aia socialist-o romaneasca: lasa ma ca merge si asa. Sau cu o sarma ca la daciuta.
                        Pana la tura 'spe, crapa o ceva si gata, plecam acasa.
                        Cel putin, din atitudinea mecanicilor de la standuri, asta am inteles.
                        Doamne ajuta!

                        Comment


                        • #72
                          Cred ca e o gluma cu ABS-ul, nu? http://www.formula1.com/inside_f1/un...port/5284.html

                          Schumi daca ma gandesc bine e la al doilea penalty anul asta pentru accidentare din spate. El uita ca anvelopele sunt reci dupa safety car si nu au aceeasi aderenta, ori simply nu vede bine.
                          Vezi ce spune david coulthard:
                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                          ...
                          Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 21:25 PM. Reason: Am polizat putin un premolar ca era ascutit.

                          Comment


                          • #73
                            Am ramas suprins cat de elegant si calm l-a batut Vergne pe spate pe MSC dupa ce l-a facut asta praf, dar si cat de mincinos poate sa fie schumi cand spune ca masina nu a franat cum trebuia, in loc sa-si asume barbateste greseala, desi de la vergne si-a cerut scuze, deci stia ca e vinovat. Batran si mizerabil.

                            Eu vad un Kimi de exemplu care nu a accidentat pe nimeni, care cu o masina mult mai slaba, dovada ca nici cu DRS nu se poate apropia pe linie dreapta, a terminat toate cursele si a adunat pina acum 149 de puncte fata de MSC care a adunat doar 43. Mai putin de jumatatea fata de Rosberg sau Grosjean, piloti fara stofa de campion.

                            F1 nu inseamna niste marci de masini, ci o reclama pentru niste marci de masini sau nu, este un laborator ce produce niste prototipuri ce nu au nici o legatura cu masinile de strada.
                            Daca producatorilor de masini care au ramas nu le convenea, se retrageau sau isi faceau un campionat doar al lor, al producatorilor. Dar stau toti si se balacaresc in cloaca lui Bernie si scot niste timpi cu 5 secunde mai bun pe tur ca o masina de GP2.
                            Last edited by T_o_r_q_u_e; 09-27-2012, 18:53 PM. Reason: balarii in prima parte

                            Comment


                            • #74
                              Dupa atatea zile, cred ca vom afla cumva ce anume problema tehnica a avut Shumi. Pe mine unul, asta ma intereseaza.
                              Shumi, Niko, Perez, Gheorghe sau Vasile are o prea mica importanta, cred eu, pentru noi.
                              La varsta si posibilitatile noastre nu cred ca mai putem ajunge acolo.
                              Dar o anume solutie tehnica FIABILA va ajunge, intr-o zi, pe masinile noastre.
                              De asta ma interesez de F1 si de alte curse.
                              Last edited by T_o_r_q_u_e; 09-27-2012, 18:54 PM. Reason: balarii in prima parte

                              Comment


                              • #75
                                epurare, inceteaza si tu cu analizele pe text si postarile ironice. Ti-as putea spune si eu ca despre MB in F1 putem sa citim in 3000 de alte locuri si sa-ti inchid topic-ul ! Nu vezi ca postezi aproape numai tu ? E un topic monoton fiindca tii cu tot dinadinsul sa se discute doar despre echipa MB din F1 ! Parca ar fi un jurnal al tau, zau asa !

                                Oricine comenteaza in vreun fel post-ul asta isi ia vacanta o luna in secunda doi !
                                sigpice60 525d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF