Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu ma astept la prea mult. Dar ceea ce asteptam, s-a intamplat. MASINA merge mult mai bine. Fara Shumy, ar fi fost de mult mai lunga durata. Chiar daca niste "ciori fara ciup" le fac necazuri. Nici pe stanga, nici pe dreapta, doar sa fie blocat bosorogul. Precum gol-creerii care semnalizeaza continuu sa urci pe trotuar ca trebuie sa treaca MARIILE LOR fara macar palarie "in cap". Si Jakie Stewart a patit de multe ori asta, doar ca era scotian. Altii, cica, mai nobili. Dar sefi la marlanii.

    Comment


    • #47
      Teoretic, sunt incantat. Busita de unul din acei putoi grandomani, masina A REZISTAT 63 DE TURURI. Practic, vorba bancului ROMANESC DE ALTA DATA, in teorie avem un campionat ?echilibrat?,in practica avem niste cur.. . Pe circuitele de azi. Mai am un sprijin in aceasta parere si SURSELE care sustin ca, desi MB vrea sa reduca garla cheltuieli, ii propun lui Shumy prelungirea contractului pe nu stiu cati ani. Or fi asa tampiti sau aia gadesc normal?

      Comment


      • #48
        Cea mai frumoasa si mai interesanta cursa din sezonul acesta, cea a Europei.
        16'' C350e
        16" 911 Carrera
        15" S350 Cdi

        Comment


        • #49
          Da, asa este...in sfarsit Schumacher pe podiu (locul 3) !
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Eu nu sunt asa de incantat. Pentru ca doar un joc, care l-a impiedicat pana acum sa se desfasoare, Schumy a beneficiat de ajutorul Domnului. Masina nu este corespunzatoare. Nu stiu daca acele pneuri sunt o asa mare problema. Niko a mers cam prost. Chiar daca diferenta de temperatura a fost cam mare. Si chiar daca sunt vreo 6 tipuri. Cam toate sunt necorespunzatoare clasei afisate. Alea moi duc si 40 ture iar cele medii doar 30. Incredibil, dar adevarat.

            Comment


            • #51
              Doar acele picaturi de ploaie nu ma vor convinge ca masina merge. A fost in calificari ceva mai bine. Doar experienta pilotilor a facut legea. Junii jmecheri au nimerit in pietris. Asa ca nu au mai putut face magarii si bloca bunul simt. Sa vedem si adevarul de maine!

              Comment


              • #52
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Doar experienta pilotilor a facut legea
                Normal ca asa este...un exemplu...

                De fiecare data Rosberg obtinea locuri mai bune in calificari decat Schumi. Dar de data aceasta se pare ca experienta si-a spus cuvantul. Pe cand Rosberg nu a reusit sa intre in Q3, Schumi a reusit sa scoata un timp pentru locul 3.

                O sa vedem maine cum se vor descurca, pentru ca se estimeaza 60% ca va ploua.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #53
                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Junii jmecheri au nimerit in pietris. Asa ca nu au mai putut face magarii si bloca bunul simt. Sa vedem si adevarul de maine!
                  Dar matale nu ai fost june, de ai atata ura pe tineri? (cel putin ca varsta fizica). Pina una alta vad ca Grosjean din pietris, facand spectacol pur, a urcat inaintea lui Schumi, care a pierdut 4 locuri.
                  Last edited by Siegfried; 07-08-2012, 17:42 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Nu am ura cum spui matale. Doar TEAMA DE TAMPENIILE LOR. Dar acesta este subiect de alt loc.
                    Acum sunt deja dezamagit de motoarele MB din F1. Daca in antrenamente si calificari ploaia a mai nivelat lucrurile si le-au pus oarecum intr-o ordine sperata de noi, fanii MB, ce au facut in conditii de uscat masinile ferrari si cele cu motoare renault CU ACELEASI TIPURI DE PNEURI, pune cam 2 ani diferenta tehnologica prin prisma ultimelor rezultate. In conditiile in care cel putin doua echipe bazate pe MB au garla bani.

                    Comment


                    • #55
                      O sesiune cam dubioasa.
                      Sunt deja cam derutat pentru ca 5 din cele 6 motorizari MB sunt in primii 10 desi nu s-a prea vazut asta, astazi.
                      Germania - Rezultate calificări initiale:
                      1. Fernando Alonso Ferrari 1m40.621s
                      2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m41.026s + 0.405
                      3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m41.496s + 1.838
                      4. Michael Schumacher Mercedes 1m42.459s + 2.880
                      5. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m43.501s + 3.329
                      6. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m43.950s + 3.492
                      7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m44.113s + 3.565
                      8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m44.186s + 0.875
                      9. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m44.889s + 4.268
                      10. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m45.811s + 5.190
                      Q2 cut-off time: 1m39.729s Gap **
                      11. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m39.789s + 2.424
                      12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m39.933s + 2.568
                      13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.985s + 2.620
                      14. Felipe Massa Ferrari 1m40.212s + 2.847
                      15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m40.574s + 3.209
                      16. Bruno Senna Williams-Renault 1m40.752s + 3.387
                      17. Nico Rosberg Mercedes 1m41.551s + 4.186
                      Q1 cut-off time: 1m16.686s Gap *
                      18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m16.741s + 1.048
                      19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m17.620s + 1.927
                      20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m18.531s + 2.838
                      21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m19.220s + 3.527
                      22. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m19.291s + 3.598
                      23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m19.912s + 4.219
                      24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m20.230s + 4.537.
                      Sa vedem totusi ce va fi maine. Eu, unul, nu sunt prea optimist. Sper sa ramana 5 motorizari MB in primii 10.
                      Last edited by epurare_coco; 07-21-2012, 17:41 PM.

                      Comment


                      • #56
                        Este incredibil cum cei de la Pirelli distrug niste logice ierarhii. Gumele soft sunt mai rezistente dar mai dure decat cele medii care sunt infinit mai aderente. Cele tari - hard-urile sunt asa de slabe, ca nu le foloseste nimeni.
                        Avem 4 motoare in top 10, al cincilea pe 11 si un abandon.
                        Avem si o noua performanta: junele Grosjean a reusit sa "esapeze" de 15 ori astazi. Cu atata agricultura, poate vine in Romania sa salveze culturile. Macar, anul trecut, Petrov nu a facut atatea magarii.

                        Comment


                        • #57
                          Gumele sunt aceleasi pentru toti. Nu e nimic rocket science ci doar trebuie intelese. NU exista un soft mai bun la unul si mai prost la altul.
                          Ierarhiile nu sunt desenate, gumele soft nu sunt mai dure ca cele medii si nici mai rezistente. La nici o cursa nu se folosesc toate specificatiile de gume de catre nici o echipa, ele sunt facute diferit de la un circuit la altul, faptul ca exista nu e nimic gresit.
                          Dar ca peste tot, unii se uita degeaba la sportul asta ca nu pricep nimic. Dovada clara e ca maresc presiunea in pneuri peste specificatii.

                          Comment


                          • #58
                            Eu sunt un fan al maestrului Cristian Topescu. Am tabele comparative cu duratele schimburilor de pneuri / tip / cursa cam pe ultimii 30 de ani. Ca sa stiu ce sa vorbesc. Presiunea in pneuri depinde CRUNT de tipul masinii si confortul care il doresti. Asa ca, mai bine te limitezi matale, daca ai ceva anume de spus, la un minim comentariu asupra topicului, subiectului in discutie, al cursei si nu la virgulele gresite de mine din cele ce spun eu. Ca sa inteleaga cineva o ceva din scopul acestui subiect. In conditiile in care continui sa postezi doar atacuri, rog un moderator sa inchida subiectul. Spun de motorizarile MB si matale dai inainte cu nu stiu ce obiectiv. Eu nu am inteles aceasta ura. Zi buna!
                            Last edited by epurare_coco; 07-23-2012, 15:36 PM.

                            Comment


                            • #59
                              Mai terminati in plm ca m-am saturat sa tot citesc cum va impungeti.Care mai scrie un cuvant ce nu are legatura cu F1 il banez 6 luni.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • #60
                                A venit si vacanta.
                                Motorizarea MB este la nivel normal.
                                Degeaba experienta Shumi si formidabilul Niko.
                                Pirelli a ametit iar asa-zisele specificatii. Ei muncesc, nu gandesc. Cred ca au castigat la fel ca "regii asfaltului" din Romania lu' Secu&base.
                                Din pacate, influienta celor creatori de masini de fite in motor-sport si-a spus cuvantul si pentru F1 ca si in DTM.
                                Acolo au castigat o cate ceva nu prin performanta ci prin numar.
                                De la anuntul participarii englejilor de la AMG, echipa devenind Mercedes AMG, s-a rupt filmul pentru specialistii din F1 care nu mai inteleg nimic.
                                Sasiul este deplorabil, caroseria arata de parca trebuie sa epateze o fufa analfabeta cu chilotii in vine la televiziune.
                                Talentul pilotilor a estompat un pic aceste adevaruri.
                                Daca MB nu vor aduce la sectiunea sport un sef latino, anglo-saxonii de la MB se vor tarai in clasamente.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF