Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by epurare_coco View Post
    Cum va place noul bot de rata?
    Arata mai bine ca anul trecut...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Arata mai bine ca anul trecut...
      Si eu sunt de aceesi parere.Oare cum merge/zboara monopostul?

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • Originally posted by mircea600sel View Post
        Si eu sunt de aceesi parere.Oare cum merge/zboara monopostul?
        Hmmm...abia asteptam sa inceapa noul sezon, in 17 Martie va incepe distractia!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Teste Barcelona. Declaratii, oarecum la cald.
          - Lewis: desi s-a declarat din complezenta incantat de evolutia din ultimii ani, nu crede ca va avea ceva succes in 2013 (ingrijorator);
          - Niko: este incantat de noul monopost si spera la ceva victorii (ingrijorator);
          - Nu se stie daca, cand si cum, echipele vor intelege "noua filozofie Pirelli - pneuri aderente cu maxim 4 tururi eficiente, restul distrugere. La Jerez s-a acuzat abrazivitatea pistei. Dar si la Barcelona? Cum adica, sa fie obligate echipele la macar 2 schimburi? Si daca explodeaza 7 la 300/h? Curat tampiti! Sa moara piloti ca sa traiasca Pirelli!
          - Grosjean promite comportament minim normal. Schimba burduful! Nu va mai distruge cursele! A luat lectii de judo!
          - Toate echipele sunt disperate de uzura extrema IMPUSA de excrocii de la Pirelli! Dickie Stanford, team maneger (ale ma... denumiri... ) Williams declara ca ajung in imposibilitate de a comunica cu masinile!
          Atunci, gata accidentul!
          - Pana si Perez este extrem de ingrijorat! Marea surpriza este uzura extrema a gumelor! Ingrijorator pentru piste calde dar, surprinzator in F1 - dezastruase SI PENTRU PISTE RECI!

          Comment


          • De asemenea, Jenson Button, coechipierul lui Perez la McLaren, vine în sprijinul celor de la Pirelli şi afirmă că degradarea pneurilor înregistrată la Barcelona are drept cauză principală temperatura scăzută înregistrată în Spania în această perioadă a anului.
            "Problemele cu pneurile pe care le avem cu toţii sunt perfect normale în aceste condiţii. Barcelona are o suprafaţă abrazivă, sunt viraje de mare viteză şi este frig. La ce poţi să te aştepţi? Pirelli nu poate face pneuri pentru testele de iarnă", a precizat britanicul.

            Sursa: http://formula1.automarket.ro/stiri/...lui-49812.html

            Comment


            • Sursa mea de astazi: Nextgen.fr.
              Depinde cine si cum traduce!
              Nu cunosc engleza. Doar franceza.
              Poate ne prezentati dvs. translatarea directa din engleza a declaratiei.
              Din P.D.V. Daniel Popescu, 0,00 KM macar pe o pista de Kart, numai de bine!

              "Par rapport à 2012, ce sera beaucoup plus juste parce qu’avant il fallait un peu de chance pour tomber sur le bon réglage. Les équipes ne savaient pas pourquoi leurs pneus fonctionnaient ou ne fonctionnaient pas. C’était juste comme ça, c’était à la limite du parfait pour certaines équipes comme Mercedes en Chine ou parfois du n’importe quoi... ou presque ! Cela nous a pris 7 mois, à tous, pour commencer un peu à comprendre."

              Comparativ cu 2012, aceasta va fi mai corect pentru ca ar trebui un pic de sansă pentru a gasi cel mai bun reglaj.
              Sansa ar fi ca, la limta perfectiunii pentru unele echipe precum MB-AMG in China sau oricare alta ... sau aoroape! Aceasta situatie ne-a luat 7 luni, tuturor, pentru a INCEPE SA LE INTELEGEM UN PIC !

              Les avis positifs sur les nouveaux pneus Pirelli se sont fait rares cette semaine à Barcelone. Tout le monde a noté la meilleure performance sur un tour mais surtout le très haut niveau d’usure des quatre nouvelles gommes prévues pour le sec.

              Aprecierile privind pneurile Pirelli in aceasta saptamana de teste sunt rare.
              . Toata lumea a inteles ca cea mai buna performanta pe tur implica uzura excesiva la 4 categorii de gume pentru piste uscate!

              Jenson Button ne fait pas exception à la règle et, même s’il a des difficultés à bien comprendre sa McLaren, a trouvé un point positif aux Pirelli version 2013.

              J.B. nu face exceptie de la regula si, desi are mari probleme in a intelege noul model McLaren, a apreciat acest aspect pozitv pentru Pirelli, versiunea 2013.

              Comment


              • Scuze ca am uitat sa traslatez in romana o propozitie:
                Les équipes ne savaient pas pourquoi leurs pneus fonctionnaient ou ne fonctionnaient pas.
                Echipele nu vor sti niciodata de ce gumele lor merg sau nu merg!
                Nu vi se pare extrem de grav?

                Comment


                • Mda, si cei de la automarket sunt inclusi in conspiratia pirelli-redbull.

                  Perez's teammate, the veteran and former world champion Jenson Button, added in Barcelona: "The tire problems we are all having here are completely normal for these conditions.
                  "Barcelona has a rough surface, there are high speed corners, and it's cold. What do you expect?
                  "Pirelli can't make tires tailored for winter testing," he insisted.

                  Sursa: http://www.auto123.com/en/racing-new...campaign=feeds

                  Traducerea e banala, cred ca si Crin ar pricepe.

                  Comment


                  • Nu este vorba de conspiratii in adevaratul sens al cuvantului. Poate la o echipa sunt oameni mai priceputi in adaptarea masinii. Asemenea suspiciuni au mai fost de-a lungul timpului.
                    Sunt doar de parere ca gumele Pirelli sunt dezamagitoare si dauneaza spectacolului.
                    Raman la parerea ca mai multe marci ar stimula calitatea spectacolului in sine.
                    La cati bani se baga acolo, de ce sa nu vedem si ceva mai diversificat? Sa rezulte si o crestere a calitatii anvelopelor!
                    Cam insipida ideea maririi numarului de opriri la boxe. Prea multe curse se castiga pe acolo si nu pe pista!

                    Comment


                    • Originally posted by Siegfried View Post
                      Mda, si cei de la automarket sunt inclusi in conspiratia pirelli-redbull.

                      Perez's ...

                      Off topic
                      Traducerea e banala, cred ca si Crin ar pricepe.
                      Tot off topic.
                      Nu cred ca este banala.Poate ne ajutati.
                      Crin a impus in 98 recompensa pentru olimpici - nu numai sportivi. Base&co le-au taiat.

                      On topic
                      - In ultima zi, din cauza ploii s-au facut doar cateva tururi cam intr-o ora 'jumate. Hamilton - cel mai bun timp, nu cred ca este concludent;
                      - MB-AMG schimba elemente aerodinamice care vor fi gata pentru ultima seziune de teste de iarna de la Barcelona.
                      Sa vedem cum arata acuma si cum va arata saptamana viitoare:
                      Attached Files

                      Comment


                      • Si je peut me permettre : "Par rapport a 2012, ce sera beaucoup plus juste parce qu'’avant il fallait un peu de chance pour tomber sur le bon réglage. Les équipes ne savaient pas pourquoi leurs pneus fonctionnaient ou ne fonctionnaient pas. C’était juste comme ça, c’était à la limite du parfait pour certaines équipes comme Mercedes en Chine ou parfois du n’importe quoi... ou presque ! Cela nous a pris 7 mois, tous, pour commencer un peu a comprendre." Les avis positifs sur les nouveaux pneus Pirelli se sont fait rares cette semaine à Barcelone. Tout le monde a noté la meilleure performance sur un tour mais surtout le très haut niveau d'’usure des quatre nouvelles gommes prévues pour le sec. Jenson Button ne fait pas exception à la règle et, même si ’il a des difficultés a bien comprendre sa Mc. Laren, a trouvé un point positif aux Pirelli version 2013. /
                        Comparativ cu 2012, va fi mai corect pentru ca inainte trebuia un pic de noroc de a gasi cel mai bun reglaj. Echipele nu au stiut de ce caucicurile lor fuctionau sau nu fonctionau.
                        O fost doar asa, la limita perfectiunii pentru unele echipe precum MB-AMG in China sau uneori orice ... sau aoroape! acesta ne-a luat 7 luni, tuturor, pentru a înțelege un pic ! comentarii pozitive privind pneurile noi Pirelli au fost rare în aceastã sãptãmânã.Toatã lumea a remarcat cea mai bunã performanțã la un tur, dar mai ales un nivel foarte înalt de usur dea 4 pneurile prevazut pentru uscate. Jenson Button nu face exceptie de la regula si, chiar dacã el are dificultati sa inteleaga McLaren, a gasit un punct pozitv a Pirelli versiunea 2013. // ma gandesti ca i mai bine asa . Sper cã "coco" nu va fi supãrat pentru ajutor ! Du moins je l'espère !!
                        Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                        Comment


                        • Pas des problemes' Au' contraire!

                          Beleaua este ca atat inglezii cat si frantujii au un limbaj foarte interpretativ.
                          Frantujii au definit a lor limba ca fiind cea a diplomatiei!
                          Inglejii ca fiind cea universala!
                          Corecta ar fi germana.
                          In melanjul franco-englezo-italiano-...-JURNALISTIC de astazi, este foarte usor sa cazi in greseala, mai ales daca nu ai si trait o vreme acolo, printre ei, sa nu-ti ceara dublu pret la paine.
                          Oricum, va asteptam si cu observatii pe subiectul acesta.

                          Comment


                          • nu a fost ușor pentru pentru mine de a traduce textul. Pot citi si vorbi limba vostre, dar am multe probleme de a scrie, ceea ce complicã viața mea pe forum !
                            Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                            Comment


                            • 1. Nu va mai chinuiti sa scrieti cu diacritice romanesti. Pierdem timpul!
                              2. Exista, asa cum ati vazut, GARLA ROMANI CARE NU STIU limba si gramatica romana. N'au nici o jena! Completati la profil ca nu ati trait mult in Romania si GATA PROBLEMELE!
                              Eu sunt incantat ca avem si colegi, traitori in Romania, care ne urmaresc!
                              Last edited by epurare_coco; 02-24-2013, 18:30 PM.

                              Comment


                              • Nah, Kimi in logan ) http://www.formula1.com/news/headlin...3/2/14290.html
                                Last edited by Siegfried; 02-27-2013, 20:43 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF