Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Participarea în Formula 1 se scumpeşte major în 2013.

    Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #92
      Daca ai gaina tanara si morcov bartan, ratiunea dispare.

      Sau F1 este o competitie de mare performanta, cu INDIFERENT CARE MARCI DE MASIN, MOTORIZARI (MOTOR + CUTIE DE VITEZE), sasiu si aerodinamica, sau este doar o simpla afacere. Unde se castiga enorm.
      Pai de ce un sefulet sa nu incerce o imbunatatire a venitului?
      Parca am fi in Romania Socialista De Paiata.

      Comment


      • #93
        Ca de obicei, la sfarsit de sezon, apar STIRILE SENZATIONALE.
        Reclamatiile echipelor rivale se dovedesc intemeiate.
        Red Bull a incalcat SISTEMATIC regulamentul. Ultima gaselnita: nasul flexibil interzis de regulament. Dar nu pateste nimic.
        Derbedeul branza buna in burduf de caine, care a distrus clasamentul pilotilor, nu pateste nimic.
        Negroteiul geniu realizeaza ca, dupa euforia banilor, plecarea la AMG fara Shumy va fi un dezastru;
        Pirelli a licitat ca in Romania lu' base. Schimba iar TOATE CARACTERISTICILE gumelor;
        Mercedes nu a prea avut rezultate.
        Renault este, desi mai putin puternic, mult mai bun.
        AMG ramane o gaselnita pentru fite. La categoria SPORT EXTREM este repetent.
        Respectul ramane. Fiesta pentru Shumy va avea loc, desi jmecherii din lumea veche se detaseaza.
        Ce va face MERCEDES-ul nostru de toate zilele?
        Pana acuma, motor mai puternic, cutie de viteze deplorabila, trasmisie de jena.
        Doamne ajuta!

        Comment


        • #94
          Multumesc celor peste 4800 de vizitatori.
          S-a mai dus o etapa (ultima) din marele circ. Mi se pare cea mai spectaculoasa. Unde a contat profesionalismul. Putoii au iesit repede in decor la primele picaturi de ploaie. A ramas unul care la eliminat pe L.H.
          Am crezut sincer ca pe acest forum MB sa se discute in special despre materialul MB. M-am inselat.
          Sobolanii de calculator ma vanau si cu si fara dreptate, oricum, fara legatura cu subiectul in discutie. N-au patit nimic.
          Am vazut de ce RBR a castigat. Privind mai atent la reluari - franari - am vazut ca la ei ABS-ul functiona, la restul se blocau rotile si scoteau fum.
          Ironie. ABS a fost introdus rapid si la masinile de serie de catre MB.
          Cu exceptia echipei de marca+AMG, toate celelalte cu motorizari MB au avut rezultate corespunzatoare.
          Daca nu se va desparti de "preparatorul" de fite AMG, nici in viitor MB nu va fi mare competitor.
          Ii doresc succes celui care va avea curajul sa propuna la anul un subiect asemanator.
          Eu sunt prea batran sa ma mai lupt cu morile de vant.
          Sa nu fie atacat ca mine, sa nu-i fie atacat calculatorul.
          Multa sanatate tuturor.

          Comment


          • #95
            F1-2013

            Din respect pentru cei 5660 de vizitatori in 2012, considerati ca trebuie sa continuam?
            In ce conditii? Sa nu mai fiu acuzat ca impun DOAR MERCEDESUL.

            Comment


            • #96
              Eu astept cu nerabdare sa inceapa noul sezon!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #97
                Noutatile sunt, deja, (pentru mine), EXTRAORDINARE!
                Avem un nou motor;
                Avem trecerea pe stanga-dreapta a fitosilor de la AMG;
                Avem CEL MAI PERFORMANT inginer de la McLaren;
                Avem un pilot cu apucaturi estic-latine, aproape balcanic, coleric si extrem de determinat, negru la culoare;
                Avem un pilot extrem de cerebral si constant, tipic nordic - wiking german;
                Se pare ca vom avea si mai multi bani prin implicarea marelui NIKI LAUDA. Doar BRENDUL va aduce multe pozitionari splendide;
                Avem o problema. Aiuritii de la Pirelli. Iar au schimbat ??? Este, deja, extrem de nociv pentru o adevarata performanta. Cine poate garanta ca italienii nu au facut bara-bara cu RBR?

                Comment


                • #98
                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Avem un pilot cu apucaturi estic-latine, aproape balcanic, coleric si extrem de determinat, negru la culoare

                  De acest pilot cu apucaturi sunt curios...are talent tipul!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #99
                    La Hamilton ma ingrijoreaza starea de nervozitate ulterioara unei despartiri din viata privata. Cand intra vrie si nu se mai poate controla suficient.
                    Ori acuma a avut o despartire cam complicata.
                    Cat despre talent, au si altii. Dar nu a distrus nici un campionat, ba a mai si castigat!
                    Cumva, alt burduf!

                    Comment


                    • Programul de teste de inceput de an pentru gasca noastra:
                      Mercedes W04 Jerez luni, 4 februarie
                      Nu cred ca maestrul LOWE va reusi, intr-un timp asa de scurt, sa elimine "fluturasii" AMG.

                      Comment


                      • Toti stim ca exista deosebiri MAJORE intre desing-ul masinilor de competitie si cele curente, de strada. MB-ul detine inca un record la aplicarea "gaselnitelor" la masinile de serie.

                        Sursa: AUTOMARKET.

                        Produsele petroliere folosite în Formula 1 au câteva particularităţi inedite pentru a îmbunătăţi semnificativ performanţele monoposturilor în curse.

                        Compoziţia combustibililor şi uleiurilor utilizate în Formula 1 este asemănătoare cu cea a produselor petroliere pe care fiecare dintre noi le foloseşte la alimentarea şi întreţinerea maşinilor de serie.

                        Ingredientele sunt însă amestecate în proporţii fundamental diferite şi sunt testate mult mai riguros în laboratoare speciale cu scopul de a oferi monoposturilor performanţe care să permită echipelor să lupte pentru victorii. Astfel, chiar dacă în ultimii ani aerodinamica a reprezentat principalul diferenţiator de performanţă în Formula 1, calitatea combustibilului şi a produselor de lubrifiere continuă să joace un rol important pentru fiecare echipă.

                        În acest articol îţi propunem să descoperi cele mai inedite lucruri despre combustibilul şi uleiul folosite în cea mai importantă competiţie din lumea sporturilor cu motor.

                        Comment


                        • Si eu abia astept sa inceapa noul sezon si sa speram ca Hamilton va aduce multe victorii pentru Mercedes AMG.Ce ma ingrijoreaza este faptul ca din 2014 toate monoposturile vor avea motoare V6 mai eficiente decat V8-urile.Este pacat ca se renunta la motoarele V8.

                          Comment


                          • Originally posted by Dani20 View Post
                            Este pacat ca se renunta la motoarele V8.
                            Era pacat cand au renuntat la V10 chiar V12....
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Nu cred ca impunerea unui V6 este un dezastru. Din contra. Pentru alelalte exista DRAGSTERE. Noi avem acces mai degraba la V6 decat la V8 sau V... de 'spe mii de cmc.
                              Hai sa vedem ce avem anul acesta.
                              Toate modelele au renuntat la cocoasa de pe bot.
                              Au aparut o caruta de aripioare orizontale pe alea verticale de pe bot. O fi rigid, flexibil sau semi? Cum se va interpreta regulamentul?
                              Deocamdata avem probleme. Stam mai bine ca ceilalti. Dar nu este suficienta evolutia cand alea vechi fac tot turul iar astea noi crapa repede.
                              Imi cer scuze. Avem poze. Chiar daca sunt si alea avioane de fite din spate.
                              Attached Files

                              Comment


                              • PENTRU MINE ESTE STUPEFIANTA ACEASTA DECLARATIE:

                                @ Toto Wolff a dezvăluit că Mercedes i-a vândut 30% din acţiunile echipei de Formula 1 deoarece constructorul german nu înţelege sporturile cu motor.

                                "Cunosc Mercedes destul de bine şi vorbeam despre situaţia din DTM. Mi s-a cerut opinia şi în câteva zile discuţiile au avansat atât de mult încât a apărut oportunitatea în care Mercedes m-a întrebat dacă vreau să conduc activităţile din sporturile cu motor şi să fiu implicat în echipa ca acţionar."

                                "Suntem un grup cu venituri de 100 de miliarde de euro şi nu suntem siguri dacă înţelegem cu adevărat sporturile cu motor. Vrem un profesionist care să fie nu numai manager, ci şi coproprietar, să fie implicat financiar şi să-şi asume riscuri antreprenoriale", a declarat el.

                                Afirmaţiile sale confirmă practic că Mercedes a avut mari dubii cu privire la implicarea în Formula 1 în urma rezultatelor dezamăgitoare înregistrate în cei trei ani de la revenirea în competiţie cu propria echipă.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF