Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teste Barcelona II.
    28 février 2013 - 15h49, par Olivier Ferret
    F1 - Pirelli presse la F1 de se décider pour 2014 – Situatia se degradeaza!
    La Barcelona, Paul Hembery=Sef Pirelli- doreste fortarea deciziei pentru sezonul 2014.

    Hembery tient à rassurer. "Un retrait n’est pas à l’ordre du jour du côté de Pirelli. Les chiffres ne sont pas encore passés à la moulinette. Les équipes veulent continuer avec nous, des discussions commerciales ont déjà eu lieu avec certaines d’entre elles."

    El a precizat ca retragerea Pirelli nu este de actualitate.
    Declara insa ceea ce se banuia:
    Les équipes veulent continuer avec nous, des discussions commerciales ont déjà eu lieu avec certaines d’entre elles.
    Echipele doresc sa continuie cu noi.
    Bomba:
    Discutii comerciale au avut deja loc cu cateva echipe!
    Ce anume o fi insemnand asta?

    28 février 2013 - 09h55, par Olivier Ferret

    Canal + a confirmé ce matin son dispositif pour commenter et analyser les Grands Prix de Formule 1.
    Canal+ a comunicat echipa de comentatori :
    Comparativ cu popandaii de la Digi:

    Thomas Sénécal – redactor sef;
    Comentatori in direct: Julien Fébreau et Jacques Villeneuve;
    Alain Prost sera "régulièrement" présent dans ce magazine en tant que consultant;
    Adica: consultant permanent – Alain Prost.

    Noi nu avem piloti F1. Dar avem si piloti si specialisti in grupele inferioare. Nici unul nu figureaza alaturi de ai 2 popandai!.

    F1 - McLaren : jusqu’ici tout se passe comme prévu = pana acum suntem in program.
    Jonathan Neale trouve la nouvelle McLaren "normale" = noul McLarenMB este in parametri normali.

    F1 - Pirelli : Encore des données à collecter à Barcelone
    Avant le début de la saison

    Cu 12 zile inainte de debutul sezonului 2013, Pirelli mai vrea sa colecteze date!

    " Ces pneumatiques 2013 sont assez différents de leurs prédécesseurs, tant en termes de structure que de mélanges, et le travail réalisé au cours de ces journées sera donc essentiel."
    Gumele 2013 sunt total diferite de cele 2012. Munca din aceste zile vor fi decisive.
    "A ce stade des essais, il est toujours difficile pour les équipes et les pilotes de savoir à quoi s’attendre pour la première course, les conditions n’étant pas toujours représentatives.
    In acest stadiu de incercari, va fi dificil pentru echipe si piloti sa stie la ce sa se astepte de la noile anvelope.
    ! Nu cumva seamana cu Romanica?

    F1 - Ross Brawn : Hamilton se montrera patient
    On lui a tout bien expliqué...
    Hamilton a fost informat despre programul MB pe termen lung. Problemele depistate, incenvenientele se vor elimina in timp.

    F1 - McLaren : Mercedes a attiré Lowe avec un salaire mirobolant
    MB-AMG l-a atras pe Lowe cu un salariu ametitor, lung cat un numar de telefon! (o fi natinal sau international?).

    Necazul echipelor si pilotilor, bucuria fotografilor:
    Attached Files
    Last edited by epurare_coco; 02-28-2013, 19:28 PM.

    Comment


    • Teste Barcelona II. Ziua II.
      Hamilton considera ca parerile pilotilor sunt mult mai apreciate la MB-AMG.

      Un pic de ploaie si un pic de uscat reprezinta caracteristica acestei zile.
      Deci, nu sunt evenimente deosebite.

      Doar pentru fotografi:
      Attached Files

      Comment


      • Teste F1 - Barcelona II, ziua 3 : Hamilton arunca in aer toate timpurile realizate!
        - Marussia l-a desmnat pe francezul Jules Bianchi ca titular, obtinand un timp promitator;
        - Kimi Raikkonen are dureri mari de burta si nu a putut participa (o fi avut greata de la testul cu viteza luminii in Logan);
        - Primul eveniment exploziv a fost semnat de Hamilton care a depasit cu o secunda si 3 zecimi al doilea timp stabilit saptamana trecuta de Perez;

        Merita vazut:
        Youtube: Harlem Shake Compilation! (BEST VIDEOS) - Harlem Shake de Sauber la Barcelona !
        Attached Files

        Comment


        • N-as vrea sa te dezamagesc prea tare, dar rezultatul asta nu inseamna mare lucru:
          "With weather conditions much improved ..."
          1. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:20.588, 117 laps
          ...
          10. Romain Grosjean, Lotus, 1:23.380, 46 laps

          Ieri pe vreme mai nasoala:
          1. Romain Grosjean, Lotus, 1:22.716, 88 laps
          ..
          10. Nico Rosberg, Mercedes, 1:26.655, 120 laps

          The bottom two drivers on the timesheet were Mercedes' Nico Rosberg and Ferrari’s Fernando Alonso, who were both concentrating on longer runs.

          Deci depinde fiecare ce testeaza, asa ca nu e nici un rezultat spectaculos inca.

          Comment


          • Cam greu de inteles pentru multi romani ca ai un plan.

            Schimbarile de la MB-AMG dovedesc doar ca, asa cum au declarat zilele astea si staff-ul si pilotii, spera sa se comporte cat mai bine in acest an pentru a pregati mai bine sezonul viitor.

            Niko:
            "Tout d’abord, les changements qu’il y a eu dans l’équipe n’auront pas beaucoup d’impact sur le court terme," explique Nico Rosberg. "C’est une bonne chose qu’il y ait une certaine continuité sur le court terme, mais il est vrai qu’il y aura des changements sur le long terme."
            Schimbarile nu vor avea un impact deosebit pe termen scurt. Este bine ca exista o continuitate pe termen scurt, cert vor urma schimbari pe termen lung.

            "Notre façon de travailler n’allait pas faire de nous la meilleure équipe du monde, c’était assez évident. Il fallait donc modifier certaines choses et surtout nous renforcer avec de nouvelles personnes et plus de moyens. C’est ce que nous faisons depuis 18 mois et cela commence sans aucun doute à porter ses fruits. Les personnes qui sont arrivées chez nous ont déjà une influence positive," ajoute le pilote allemand.

            Este evident ca stilul echipei nu ne situeaza ca fiind cea mai buna echipa din lume. Trebuie sa modificam cateva lucruri si sa intarin personalul dar si mijloacele. Acest lucru a inceput acum 18 luni si rezultatele incep sa se vada. Personajele integrate de curand ne dau mai multe sperante.

            Jenson Button a admis ce soir que l’équipe McLaren ne progressait pas autant que souhaité dans la compréhension de sa voiture. Il envie même son ancien équipier Lewis Hamilton dont le team Mercedes semble progresser chaque jour.

            Cam multa amaraciune in aceasta declaratie!

            W04 nu este decat o etapa. Bine ca nu mai exista sefi de la AMG la sectiunea sport.

            Comment


            • Hahaha, toata lumea are un plan, cu truismul asta inca nu s-a reinventat toata
              In testele de anul trecut, Vettel a terminat ultimul in ziua 4, si a castigat campionatul.
              Deci poti pune oricate poze la fiecare post consecutiv, nu inseamna ceva.
              Don't miss a Formula 1 moment – with the latest news, videos, standings and results. Go behind the scenes and get analysis straight from the paddock.

              Comment


              • Poftim? Hait ca nu pricep.
                Daca vrei sa distrugi o ceva, undeva, trebuie doar ca sa te afli in treaba? Sa te simti bine?
                Last edited by epurare_coco; 03-03-2013, 14:41 PM.

                Comment


                • In perioada testelor echipele testeaza diferite upgrade-uri, cum performa ele, cat sunt de fiabile si nu sunt interesati neaparat de pozitia la sfarsitul zilei.
                  Pentru ca F1 este pina la urma si un campionat de anduranta, nu doar de performanta.
                  Vezi McLaren a avut anul trecut o masina mult mai rapida decat Lotus, dar Kimi a luat locul 3 in 2012.
                  Dezvoltarea nu se incheie in martie, de exemplu Merc a inceput bine anul 2012, dar jumatatea a doua a fost dezastruoasa pentru ei. Redbull a inceput slabut dar apoi au reusit sa bata Ferrari desi cea din urma a avut un avantaj de puncte considerabil, prin Alonso.
                  Pilotii si echipele inteleg ca abia la sfarsitul anului se incheie campionatul.
                  Inclusiv Lauda s-a grabit prin august sa il anunte campion cert pe Alonso, n-am inteles cum a putut face o asemenea gafa.
                  Sper ca am fost ceva mai explicit acum.

                  Comment


                  • F1 - Barcelone II, ziua 4 :
                    Incredere MB-AMG pentru directia Melbourne !

                    3 martie 2013

                    Nico Rosberg si Mercedes au inchis testele de iarna 2013 cu cel mai bun timp, devansand pe Alonso (Ferrari) si Jenson Button (McLaren-MB).

                    Diferentele sunt relative pentru ca nu s-au urmarit timpii ci comportarea masinilor.
                    Nu se cunosc cantitatile de benzina, deci aprecierile nu permit concluzii, ramane un debut de sezon incert.

                    Urmeaza 15 martie, Melbourne, inceputul sezonului.
                    Parca s-a mai indulcit botul de rata.
                    Incitante fotografiile de ansamblu!
                    Attached Files

                    Comment


                    • McLaren crede ca dupa 2015 va lucra cu Honda.
                      Kimi este nemultumit. Dar are timp sa faca reclame pentru Renault/Dacia.
                      Hamilton vrea sa ramana cu picioarele pe pamant.
                      Rosberg este debusolat ca trebuie sa fie coleg cu fostul sau adversar.

                      Cam mica lumea asta!

                      Comment


                      • Mai repede Honda ar vrea sa lucreze cu McLaren. Am dubii insa ca va fi asa, Mercedes ofera cele mai tari motoare. Probabil o folosesc in negocieri.
                        Lui Kimi nu-i place sa faca reclame, nu-i plac ziaristii. S-a distrat in Rusia. Ca s-au ales reno cu reclama, e alta treaba.
                        Multi dau declaratii de dragul de a da, seful Lotus afirma ca Grosjean poate fi campion in 2013, dar Grosjean vrea sa foloseasca setarile lui Kimi in Australia ) Hahhaha, cum naiba sa ajungi campion cand nu ai minima incredere in setarile tale
                        Kimi crede ca Merc au o masina buna. Probabil ca vom vedea un Merc bun in Australia.
                        Mie nu-mi place negrone, m-as distra sa il bata Rosberg, dar ma indoiesc. Imi plac pilotii cerebrali si fair, Kimi si Button.
                        Daca ar fi sa aleg, Kimi all the way.

                        Comment


                        • Pai nu cred ca este normal ce se intampla daca MB-AMG are cel mai tare motor de doi ani. O dihanie de asta are, in mare, trei mari componente:
                          - ansamblu motor-ambreiaj-cutie de viteze-amortizoare spate;
                          - sasiu-zona fata-directie-amortizoare fata;
                          - carenaj profilat.
                          Cam multe probleme au fost nu la motor ci la cutia de viteze. Daca ai motor bun MB dar n-ai carenaj performant (AMG), apare o noua problema. N-au fost probleme de IT, doar ceva la comunicatii.
                          Evident, lista cu maruntisurile este extrem de lunga. Doar ca nici altii nu stau mai bine pe aici.
                          Teoretic, fiecare masina ar trebui profilata pe fiecare pilot in parte. Daca se incurca un ambreiaj, gata beleaua.
                          Sa speram ca noul staf MB stie asta mai bine ca noi.

                          Comment


                          • RBR prin sef, piloti declara ca sunt alarmati de MB-AMG, mai ales prin prisma rezultatelor din probele Barcelona II.
                            Cred, in continuare, ca sunt suparati ca vor trebui sa dea mai multi bani celor de la pirelli.

                            Off topic
                            In ceea ce ma priveste, daca tot platesc BASE-DIGI-TV, sa transmita tot. Si pot sa aleg comentariul de unde vreau. Ca ma enerveaza la culme popandaii fara carnet.
                            Mai ales, dupa ce am platit, dar ne-au taiat Discovery. Unde vedeam si Top Gear si colegii cu restaurare masini. Ore exacte. Probabil asta i-a enervat. Au scos farfuriile de la tara sa nu mai vada aia antena 3. Vreo 4 miloane de romani. Plangeri penale garla. Dar procurorii au inca treaba cu cei care au votat in vara.
                            Last edited by epurare_coco; 03-07-2013, 17:18 PM.

                            Comment


                            • FIA a creat Comisia Pilotilor (un fel de sindicate tehnice, pe ramuri):
                              Fittipaldi presedinte, Loeb vice-presedinte

                              Consiliul Mondial al FIA a validat crearea Comisiei Pilotilor.

                              Aceasta este insarcinata cu apararea intereselor pilotilor in sportul cu automobile, urmare a unei decizii votata anul trecut.

                              Emerson Fittipaldi este primul Presedinte in timp ce Sebastien Loeb a fost confirmat Vice-presedinte.

                              Nigel Mansell, Karun Chandhok si Maria de Villota sunt membrii sectiunii Monopost.

                              Emanuele Piro, Yvan Muller si Adrian Fernandez sunt membrii insarcinati cu sectiunile GT si turisme.

                              Pentru raliuri au fost alesi Nasser Al-Attiyah, Marcus Grönholm si Daniel Elena.

                              Pentru celelalte discipline auto care apartin de FIA, referenti vor fi Kenneth Hansen, Danilo Rossi si Keiko Ihara.

                              Comment


                              • Directorul tehnic MB-AMG, Bob Bell, este increzator ca sezonul 2013 se va desfasura mai bine pentru echipa sa. F1 W04 pare afi mai performanta, ceea ce poate fi o mai buna baza de plecare. Dumnealui spera ca modelul va fi mai constant.

                                "Anul trecut am fost RATIONAL competitivi la sfarsitul testelor de dinaintea sezonului desi stiam ca masina nu era performanta.
                                In acest an, suntem un pic mai increzatori, speram ca masina sa raspunda asteptarilor noastre. Speram sa facem un sezon mai constant"

                                "Din obisnuinta, suntem prudenti. Nu ne mai putem permite sa acceptam riscuri. Stim ce am gresit anul trecut. Dorim sa probam ca dezvoltarea modelului este cruciala. Si noi putem face asta," completeaza Bell.

                                Instantanee de vis:
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF