Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vand MB 500SEL 87000km originali

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand MB 500SEL 87000km originali

    UNIKAT !!! Mercedes 500SEL 1984, km. originali cu carte service(WDB1260371A015828), impecabila,fara rugina,totul functional,din 1997 nu s-a mai circulat ,iar masina a stat in garaj.Auto se afla in Bucuresti.Relatii la tel 0766204183

    Pretul este obligatoriu. Inmatriculata / neinmatriculata ?
    Attached Files
    Last edited by Carmine; 01-21-2011, 20:31 PM.
    1988 300TD

  • #2
    Ce dracu sunt alea intre scaune?La penultima poza ma refer. Parca niste pompe ceva... are niste presuri pe fata de zici ca sunt saci de iuta. In rest per ansamblu masina e impecabila. In mod sigur vrea vre-o 5-6 mii ca deh e masina de garaj.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Din ce am inteles de la un prieten ce a sunat, masina este 2900 de E la prima strigare si are numere vechi de RO. 12-B-... Asteptam confirmarea de la initiatorul topicului.

      Comment


      • #4
        Originally posted by sovieticool View Post
        Ce dracu sunt alea intre scaune?
        Cred ca sunt sa-ti reglezi inaltimea scaunului la sezut, apesi pe ele si se umfla scaunul. In capat au un buton care "depresurizeaza'" scaunul de aer. Am avut si eu asa ceva pe un Scorpio. Lemnaria arata f. bine, interiorul a fost identic cu aia pe care am avut-o eu, pana sa fie schimbat cu cel de piele. Ar fi interesante si niste poze cu masina fara apa pe ea. Mi-am permis sa comentez pentru ca gasesc exemplarul interesant, asteptam vanzatorul cu mai multe detalii edificatoare. Inca ceva interesant si destul de rar :
        Attached Files
        Last edited by Carmine; 01-22-2011, 00:31 AM.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Pretul e 2900e. Masina e a unui prieten si e pe 12B. Intre scaune sunt pompele care umfla spatarul si sezutul, iar presurile sunt originale. In spate jos sunt perne pt. picioare tot originale. Bancheta se regleaza electric de la butoanele de pe usi. Dupa cum am zis functioneaza tot pe ea, inclusiv AC -ul!
          1988 300TD

          Comment


          • #6
            Merita pana la ultimul cent mashina... Sa vad ce mai comentati la asta?

            Comment


            • #7
              Si se poate inscrie in circulatie cu nr noi?

              Comment


              • #8
                Cred ca merge recarosata.

                Comment


                • #9
                  Merge pe Bulgaria! 750e!
                  1988 300TD

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crstn_savu View Post
                    Merita pana la ultimul cent mashina... Sa vad ce mai comentati la asta?
                    Hai, să comentez eu ceva.
                    1. "Merită până la ultimul cent maşina" - corect !, s-a păstrat în starea originală, nu e schimbată/luată/adăugată nimic. Cine vrea "echte originale", e momentul. Fiind SEL, eu mă aşteptam la mai multe dotări, probabil e un SEL "low cost" .
                    2. Şi acum, PROBLEMA : nu vede maşina asta numere de RO, cum nu-s io popă !!! Mare lucru, s-o (re)înmatriculeze cineva pe românica, şi să dea anual la "piticu' de cluj" căruţa de bani, după motorul ce-l are.
                    ÃŽn altă parte (şi am mai spus asta aici pe forum) îţi dă un premiu dacă ţii maşina de 30 de ani în starea asta.

                    Scuze de off, cele bune, spor la vânzare, să ajungă la cine trebuie !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      ... cum se zicea mai sus Bulgaria, tara prietena ne asteapta cu bratele deschise. Doar acolo se accepta bijuterii.

                      Eu zic totusi sa o dezmembreze ca nu se poate inmatricula la noi ) sau la programul rabla ca tot incepe acum.

                      Eu nu-mi permit sa intretin o astfel de masina ca daca as putea si ar fi de acord proprietarul, cu o mica diferenta din partea mea, as da w124-le meu fara sa mai stau pe ganduri (nu ma refer la impozit ci si la consumul de carburant si alte intretineri).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crstn_savu View Post
                        Eu zic totusi sa o dezmembreze
                        Salutare! Parerea mea este ca sa nu se ajunga pana acolo si mai bine so cumpere cineva si pentru recarosare este ideal. Ar fi mare pacat ca sa ajunga la dezmembrat deoarece cum a mentionat si Levi masina pare sa fie original, ne-schimbata, luata, adaugata. Sa dea Domnul sa ajunga la cine trebe.

                        Scuze de Off:

                        P.S. Masina arata foarte bine!

                        Bafta la vanzare!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Era o ironie la adresa celor care cred ca axul pamantului trece prin buricul Romaniei si care considera ca aceasta masina valoreaza 650 de euro doar pentru ca are numere vechi si nu se mai poate inmatricula la noi.

                          Comment


                          • #14
                            Frumos exemplar un pic cu carpa si peria pe el si mici retusuri si ajunge usor la parametri de fabrica si merge si cu 140 cu a2ua foarte tare!
                            Bafta la vanzare!
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment


                            • #15
                              Nu se poate inmatricula ca oldtimer !!!
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF