Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vand MB 500SEL 87000km originali

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara,pretul vi se pare corect?

    Comment


    • #17
      Originally posted by crstn_savu View Post
      Merita pana la ultimul cent mashina... Sa vad ce mai comentati la asta?
      Merita pe naiba.Are 27 de ani masina,consum mare,impozit colosal,asigurare enorma,inmatriculare scumpa.Pretul de vanzare foooarte mare.
      Ce e asa de mare smecherie masina?

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #18
        Originally posted by mircea600sel View Post
        Merita pe naiba.Are 27 de ani masina,consum mare,impozit colosal,asigurare enorma,inmatriculare scumpa.Pretul de vanzare foooarte mare.
        Ce e asa de mare smecherie masina?
        Ultimul mesaj pentru a nu continua inutil cu offtopicul. Ai omis in cele enumerate de tine cele mai importante aspecte ale acestei masini:
        1. 87.000 km reali
        2. Tinuta in garaj
        3. Serviceurile facute la zi in reprezentanta.

        Valoarea unei masini nu este data de micimea impozitului sau a taxei de prima inmatriculare, iar in cazul acestei masini ideea de vechime nu se mai aplica tinand cont de cele 3 puncte de mai sus.

        Daca ar fi asa atunci am putea comenta despre un S500 din 2010 ca-i prea scump la 100k din cauza impozitului, ca mananca mult etc... si Golanul sau pizicutza de 1.8 Rullz.

        Masina in mod sigur va ajunge la un cunoscator care va baga masina la bulgari sau la unu pus pe manevre care o va da dincolo mai scump la cum se prezinta.

        Comment


        • #19
          Originally posted by mircea600sel View Post
          Ce e asa de mare smecherie masina?
          Nu e nicio şmecherie ... E DOAR un W126 500SEL nealterat. Nu noi suntem de vină că trăim unde trăim, şi cum trăim. Una ca asta, dincolo de "cortina de fier", se învârte în jurul a 10.000 EU ... Încă o dată, scuze de off !

          Cele bune !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Originally posted by Levi View Post
            Nu e nicio şmecherie ... E DOAR un W126 500SEL nealterat. Nu noi suntem de vină că trăim unde trăim, şi cum trăim. Una ca asta, dincolo de "cortina de fier", se învârte în jurul a 10.000 EU ... Încă o dată, scuze de off !

            Cele bune !
            Foarte bine spus!

            Comment


            • #21
              Daca nu e asa "mare smecherie" ia mai gaseste una in starea asta in ro.
              O mai fi vreuna sub 100 mii de km?

              Comment


              • #22
                Originally posted by Levi View Post
                Una ca asta, dincolo de "cortina de fier", se învârte în jurul a 10.000 EU
                Eu zic sa fim realisti. Poate ca masina asta e o raritate la noi, dar la nemti mai sunt destule, si acolo preturile sunt sub cat ar crede pasionatul roman. Nici acolo nu se inghesuie lumea la asa ceva. Atentie mare: masinile de pe mobile.de sunt una, si autohaus-urile care vand fiare de genu' sunt altceva.
                * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
                * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


                In trecut:
                2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
                2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
                1999 Peugeot 106 1.4i

                Comment


                • #23
                  Nici la nemti nu sunt o gramada de astfel de masini. Cele care sunt, sunt scumpe hiperpolishate, intretinute si vandute la pret mare, fiindca sunt "clasice" si exact cum a zis @Levi "nealterate".E drept ca printre ele mai sunt si "restaurate profesional", insa astea "pastrate" sunt si mai cautate si mai scumpe, si in egala masura , dorite. Dar intr-o tara "serioasa"...
                  Am intervenit mai mult ca sa-mi lamuresc o nedumerire. Si anume, de ce nu se poate inmatricula in rominica fara taxa de prima inmatriculare?Ca inmatriculata este dar pe numere vechi?Si stiu ca in astfel de situatii nu se percepe taxa "moliceanu/de prima inmatriculare/de poluare". De ce trebuie recarosata?
                  In Bulgaria da, ar trebui "dusa" , dar din cauza impozitului, vorba lui @carmine, porno...
                  Suntem un popor trist si "inghesuit de guvernanti"...Pacat!
                  Vanzare buna!

                  Comment


                  • #24
                    Cu varianta inmatricularii bulgaria va ajut eu daca are acte de provenineta in regula costa 600Euro .
                    Last edited by mircea600sel; 01-24-2011, 04:26 AM.
                    Mercedes Sprinter 308d

                    Comment


                    • #25
                      Îmi cer scuze, a nu ştiu câta oară, de off topic, dar mă alătur şi eu colegului iuliu m. la întrebarea cu înmatricularea în RO. Poate nici nu suntem chiar off, deoarece dacă cineva ar putea da lămuriri concrete, poate îl mai şi ajutăm pe vânzător, în sensul că, dacă are numerele vechi, şi există vreo cale legală de a nu se plăti taxa de primă înmatriculare, se va găsi mai uşor un cumpărător. Intervenţia mea chiar asta vizează : fiind duminică, nu am pe cine să întreb, dar poate sunt colegi mai documentaţi - TREBUIE PLĂTITĂ TAXA DE PRIMĂ ÎNMATRICULARE ? Logic, nu ar trebui - dar în ţara tuturor posibilităţilor ... Dacă nu trebuie plătită, atunci mai rămâne impozitul mare ce cade asupra cumpărătorului după ce intră în posesia tancului. RAR-ul îl trece fluierând ... Chiar sunt curios de o portiţă LEGALĂ ! Ştie cineva ?

                      Cele bune !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Trebuie plătit impozitul din urma pana acum si după se pot schimba acte Taxa de prima înmatriculare nu trebuie plătita . Ps mai trebuie sa fie si propietarul din acte prin schema.
                        Grav, magic, fin, senzațional.

                        Comment


                        • #27
                          12B era numar provizoriu ( aratau la un moment dat ca cele de leasing de acum) pe scurt nu a fost inmatriculata definitiv in Ro probabil niciodata deci pt inmatriculare se plateste taxa. Daca ar fi avut numere vechi normale (definitive) nu se platea nimic in plus afara de impozitul la zi daca se dorea schimbarea de proprietar.

                          Legat de pert ... la 3000 E iti iei masina nu 126 "de piese" , sa ne amintim de 500Sel-ul argintiu al unui coleg de forum de la timisoara care in final ajunsese la cateva sute de euro si nu arata deloc rau , cel mai probabil si asta va ajunge la un pret normal odata cu trecerea timpului .Asta e parerea mea personala si fiind un forum public mi se pare normal sa ai dreptul sa o exprimi atata timp cat nu jignesti pe nimeni si nu afecteaza in vreun fel vanzarea ...

                          Comment


                          • #28
                            Ca oldtimer nu se poate inscrie ? ...
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by kriket View Post
                              Ca oldtimer nu se poate inscrie ? ...
                              În Germania, peste 3 ani. La noi, în 2021 ...

                              P.S. Dacă nu a fost înmatriculată şi trebuie plătită taxa de primă înmatriculare, atunci rezolvarea problemei acestui tanc e una tranşantă : ori Bulgaria (cazul fericit, dar nu o soluţie definitivă - multe se pot schimba şi la ei), ori dezmembrări. Ar mai fi varianta să "adoarmă" la loc pentru încă 10 ani, cine ştie ce se întâmplă între timp ... vise de fată mare, ştiu ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 560sel_87 View Post
                                Daca nu e asa "mare smecherie" ia mai gaseste una in starea asta in ro.

                                De aia se si inghesuie lumea sa o cumpere.E istorie masina....gata.La dezmembrari ajunge.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF