Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toti viseaza la malai In românia lumea o tot da cu discountu, nene, e pretu mare dar iti faci tie superoferta sa il iei.
    Cand ma plictisesc caut ornamente de cotiere pt troaca mea. Sa nu zic ca am primit pret si de 400lei pe ambele. )
    in ideea ca noi is 700 sau ce stiu eu cat.

    Legat de 211 ala, arata bine interioru, dar in rest nu vad decat ventilatie. In rest mai nici o dotare. Nici macar xenon?
    Iar arcurile alea zici ca e pregatita masina de mers in romania pe cele mai proaste drumuri.
    Inafara de culoarea interiorului si km nu vad ce e de admirat.

    Acu nu stiu pretu, dar unu dotat catre full e 10mii maxim la 200k. Ca mai bagi bani si munca, probabil, dar si asta cere sigur cate una alta.

    Stii ce ma distreaza cel mai mult?
    Pe grupu de fb e un g la vanzare deja de mai bine de un an, iar descrierea e tot asa, gume nou noutze, folie aplicata recent.
    Recent era si acu 1 an. )
    Last edited by Sharky; 01-08-2020, 21:43 PM.

    Comment


    • Dar asta:
      Mercedes-Benz E 350 Eleg.! " NEUZUSTAND " ! 1H. ! 6000 KM !!!! din DE-45966 Gladbeck Germania @MIUI| https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...290144859.html ?
      Cu "banii și munca" e mai greu că trebuie "băgate". De ce să bag eu banii și să ajung la același scor, în loc să-i dau din prima pe un lucru care nu necesită asta? Și la cea "stătută" mai trebuie, probabil, fluide noi, vreo curea sau alt gen de "cauciucăraie" dar măcar știi că la "la finalul zilei" ai o mașină foarte aproape de starea în care a ieșit pe porțile uzinei, nu reparată in romînica, "pe dreapta". Personal, am extrem de puțină încredere în service-urile autohtone și, probabil, sunt influențat și de experiențele avute cu acestea. Prefer să înlocuiesc in "eterna și fascinanta", uleiul, bateria și cauciucurile decât să mă complic cu altele... Dar poate greșesc. Cine e deținătorul adevărului absolut?
      Drumuri bune vă urez!

      Comment


      • Legat de primul W 211 postat de mine, acela nu numai că are bixenon, dar mai are și full piele cu scaune electrice multicontur, încălzite și ventilate, precum și navigație Comand APS. Nu zic că e "full de full" fiindcă cu Mercedes-urile nu se știe niciodată, dar a spune ca mașina nu are decât "ventilație" mi se pare o mică răutate. Cât despre arcuri chiar nu mi se pare nimic în neregulă. Probabil că sunt lăsate spații care să facă facila acomodarea de jante mai mari însă chiar nu mi se pare o problemă. Este totuși linia de echipare "Elegance". Nu putea fi chiar "cheală".

        Comment


        • Am 211 deja de 4 ani. Ma intalnesc cu baietii, am vazut cum arata unu catre full. Navigatia aia e buna de aruncat la gunoi. E ca si cum te ai lauda ca ai iphone 4 original. E depasit.

          De asta spun ca inafara de scaune si estetic nu vad nimic sa pici inj fund.
          Cu ochii mei am vazut la 9mii 220k in aceeasi stare estetica perne, distronic, 7g, trapa, ils, memorii cu scaun dinamic, 420 cdi, 18" frane sport banchete incalzite si rabatabile keyless webasto. Ala merge spre full.

          Pai simti ca ai mercedes. Iar asta era pret de iunie anu trecut.
          A cautat omu mult masina din germania, probabil de la ceva obsedat ca estetic interioru era ca nou.
          Atata ca fiind avant era negru interiorul.

          Mie mi e ca il iei pe ala la 14k si apoi ce faci te apuci sa il dotezi?
          De la 9 la 14k bugetu e mare pt reparatii, chiar de le faci in reprezentanta, iar recompensele sunt pe masura.
          Doar nu crezi ca ala dupa ce a stat atata vreme e chiar ca nou.
          Is masini care se gasesc cu duiumu la casat, piesele sunt usor de gasit. Iar ce trebuie pus nou nu e chiar asa scump.

          Nu am vinul dar personal mi se pare inestetic de urat ridicata in fata. Posibil sa fie de fabrica asa.
          in final nu zic ca e cheala, dar nu e wow.
          ​​​​​​​Nu cat sa dai cat pe un f30 2012 cu cel putin aceleasi dotari si 100k max.

          ​​​​​
          ​​​

          Comment


          • Caut de vreo 2-3 ani (cu intermitente) sa imi iau o masina (si nu chiar neaparat MB, dar ar fi prima optiune, bineinteles!). OK, am luat E46-le Coupe, masina faina, stare buna spre foarte buna, dar nu era ce imi doream eu (aveam nevoie de o masina practica si, mai ales, de una care era cu garda la sol putin mai ridicata... mai potrivita pentru carosabilul din RO, nici nu ma gandeam sa ies cu ea de pe asfalt). INCA nu am gasit nimic ce sa ma incante. A fost W203-ul acela amintit mai sus, intr-o postare anterioara (apropo, e inca la vanzare la DEALERUL acela din TM, ADUSA RECENT, direct de la PRIVAT din Germania.. - ea trecand probabil prin n`spe maini pana a ajuns in acel parc), bine ca nu l-am luat. M-am mai orientat spre CLK (deh, tot coupe), W211, chiar si W221. Am ajuns la buget pana in 10K. Pana la urma bugetul l-am "investit" in altceva, nici nu imi e urgent sa iau alta masina (mai am si masini de servici la nevoie iar W202-ul inca face fata nevoilor mele). Mercedes-urile din tara sunt supraevaluate, indiferent ca sunt aduse sau deja rulate la noi. De afara mi-as lua doar din IT, dar nici acolo nu am gasit ceva ce sa imi placa. INCA... mai caut, acum ceva mai "ieftin", pana in 3-4K...

            Ma amuza insa la maxim unele link-uri de pe grupuri de FB cu postari fanteziste de vanzari de masini. Unele Oldtimere au preturi de Peble Beach...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Fiecare cetatean, prezent aici pe forum, se raporteaza la experienta proprie.

              Eu, acum 18 lunii, mi-am luat fix o masina de asta - km. putini, pret mare (era cel mai scump 211 din tot autovit/olx, in top deasemenea si pe mobile.de ^ Autoscout, raportat la pret); dupa 60,000 km in acest timp, nu regret nimic. Daca m-as intoarce in timp, fix aceeasi masina as lua-o.

              Este un banal "Elegance" fara prea multe dotari, dar kilometraj mic.
              Am preferat un conditie "showroom", intrucat sunt toata ziua pe drumuri. Astazi sunt aici, maine acolo, tot maine am intalnire cu cineva in alt judet/oras. Eu ma folosesc personal de fiabiliatea masinii, de confort, in detrimentul dotarilor. Nu am ce arata la o intalnire cu "baietii". A mea nu are nici macar incalzire in scaune (n-ai nevoie, heater booster-ul functioneaza perfect si isi face treaba cu brio)
              Mercedes este Mercedes, indiferent de dotari. Parerea mea.

              Mergand pe aceeasi logica, nu pot decat sa fiu de acord cu Dl. Iuliu M. - de ce sa iei ceva ieftin si tot carpesti, decat sa iei ceva bun din prima ? Intrebare retorica evident.

              Daca il intrebam pe dl. Sharky - iti va spune ca 211-ele dansului nu e cine stie ce, a tot reparat la ea.
              Daca ma intrebati pe mine - 211 este nr. 2 in topul fiabilitatii si durabilitatii (pe locul 1 - 210 facelift, aflat tot in posesia mea); In afara de bucse si brate (recunosc, merg f.tare, dau prin gropi), n-am schimbat nimic. Nu scoate fum (nici macar la regenerare), nu are erori stocate, nu a avut niciodata vre`un bec aprins prin bord, cutia automata este 100% in toate mintile ei, incarcare DPF conform tester - 1%.

              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • Uite altul:





                Complet restaurata!!! bahahhaaaahhhaaaa... Rusine si pacat de saraca masina...

                W126 280SE, 5000 iepurasi, ca nah, are si clima...
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Mai pui un pic si la 18k sunt bani de masina de 5 ani si 40-50km din gama buna euro 6 sau macar 5. De ce as da aceeasi bani pe una de 13 ani si acelasi rulaj? Nici dotari nu are?
                  asa scumpi sa fie aia 25k diferenta?
                  ​​​​​

                  Poti sa mai vezi cate o avut de schimbat colegul cu mercu de 1.8 luat la 80k. Cum deosebesti una de genul ala de una care duce multe sute de mii?
                  ​​​​​​sau daca ala luat la 9mii cu de toate ca la sharoma tine 2 3 ani fara stresuri?

                  eu am luat un cazan, de stiam la ce ma bag nu il luam dar e prea tarziu. Si asta era supra evaluat, ca era la vanzare cu 8mii acu 4 ani. Ce gluma buna. Sincer si la 5500 nu merita, dar doar acu m am prins.
                  Ce vroiam sa zic ca multe dinastea bune din prima sunt doar scumpe, putine dintre ele se dovedesc bune.
                  mai departe sa speram ca soarta ne va da cat mai putine probleme.

                  Multe din reparatiile facute de mine sunt de hobby. Cred ca peste jumate din schimbari si de bani sunt dati de moft, dar pe termen lung eu trag foloasele.

                  ps, eu sunt acu aproape de 12k cu 3 seturi de roti cu 50k parcursi dupa 4 ani si cu gpl pus de nou. Poi pana la 15k mai am inca 3mii loc de manevra. Sa zicem ca aia e manopera pt executie. Dar ala chiar de vine la 22k tot mai cere bani, revizii, unele carpeli. Deci de la 15k mai pui, vrei roti de 18, mai pui si uite ca diferenta creste.
                  Si repet ce am cumparat eu e un exemplu prost, jaf de romania. Puteam alege mai bine.

                  Iar legat de manopera, pe mine ma manca mesteritu...
                  De nu mesteresc la masina mesteream la altceva.
                  Last edited by Sharky; 01-09-2020, 16:09 PM.

                  Comment


                  • Cu "meșteritul" nu suntem pe aceeași lungime de undă. Prefer șuruburile strânse în fabrică cu dinamometrica. Navigație din aia am și eu pe 205 și merge brici în toată România. O fi mai rea aia de pe 211, nu te contrazic. Gama "bună" nu are nici pe departe aceeași calitate ca cea "clasică"; este binecunoscuta chestia asta, nu mai detaliez. De asemenea kilometrii sunt garantați numai "pe cuvânt de onoare, mânca-ți-aș" nu sub presiunea răspunderii penale, ca la nemți. Prefer cea de-a doua garanție. Colegul cu "cea de 80 k km" o fi nimerit una cu ei "ireali", ca să zic așa. Asta ar explica multe. Eu, la 136 de mii de kilometri cu a mea, nu am schimbat decât consumabile și un bec de semnalizare. Te asigur că mașina aia de 22 de mii de km poate cere bani de revizii și consumabile, dar nu de "cârpeli", dacă acei kilometri nu sunt mânăriți. Mulți dintre banii cheltuiți de tine par a fi dați pe retrofituri. Dacă ai luat o mașină cu rulaj mare și slab dotată nu știu pe ce ai dat 8000 de €. In fine, îmi scapă multe elemente logice din argumentația ta, dar e evident că nu gândim în aceeași termeni și nu voi face vreun comentariu in acest sens. Reparațiile la reprezentanță nu sunt nici pe departe "Dumnezeul calității" ci doar al pretului. Și asta nu numai la rominica. Cele mai neplăcute experiențe ale mele provin tocmai din reprezentanță. Cunosc câțiva "independenți" ce fac treabă mai mult din pasiune și, clar, mai bună la care rezolv una-alta, însă prefer mașina "încă sigilată de fabrică". Poate greșesc. Poate fiindcă urăsc să "meșteresc" știind cam care va fi rezultatul față de standardele pe care mi le doresc. Sunt cam pretențios, recunosc...
                    Drumuri bune!
                    Last edited by iuliu m.; 01-09-2020, 20:50 PM.

                    Comment


                    • Pai iti scapa argumentele mele din logica pt ca nu le ai citit bine.
                      pe masina mea initial se cerea 8800 si in final s a dat cu 5500.
                      tot mult pt un mercedes moldovenesc. (Nu are rost, stiu si eu ca am luat cazan, dar acu e masina) vezi pe topicul meu ce s a facut.
                      Retrofiturile pe masina mea au fost ZERO.
                      Acu nu stiu daca inlocuirea amortizoarelor de elegance cu avantgarde se considera retrofit sau rotile de 18. Eu le as considera inlocuiri de consumabile, chiar daca alea vechi mai mergeau. La fel si parbriz atermic, o fi retrofit, dar se poate fara retrofit daca cel anterior era spart?

                      Nu vad ce navigatie se poate ridica la nivelul unui simplu telefon cu waze sau google maps. Plus comanda vocala integrata si integrare bt pe masina, toate moccaaaaa.
                      Vrei nu vrei cand e vb de tehnica de calcul treaba merge mai departe.

                      Uite, de ma mai intalnesc cu omu cu 211 full il intreb de ma lasa sa ii fac poze. Nu de alta dar farurile sunt ca noi, abia vezi ca au sticla de protectie pe ele, scaun sofer in stare f buna, masina venise cu o mocheta suplimentara pusa peste pe care omu a dat o jos iar tapiteria originala de sub e ca noua. Zero urme. Iar motorul v8 diesel e de vis.
                      Totul in 9mii. Sa vedem cat il tine deocamdata are 15k la activ.
                      eu asta as lua ca referinta.
                      In rest se sparge o perna, pai la asa masina o inlocuiesti fara discutii numai sa fii iar la volan. In schimb de se rupe ceva mai nasol la un 202 chel cumparat tot la 10mii, sa avem pardon, cred ca direct pe olx ajunge.

                      Eu la reprezentanta nu am dat, masina mea e proiectul meu personal, din pasiune pt cazane, pardon, masini!
                      Dar daca diferenta de pret iti permite sa o repari pana si la reprezentanta e clara treaba, nu???
                      Acu eu am luxul de a nu avea nevoie de masina nici pt a merge la lucru nici pt a fi dependent de ea. Si eu apreciez calitatea de fabrica, dar parca as vrea sa ies si cu regina balului.

                      Eu nu ti am zis ce sa faci, dar fiind un topic liber e normal sa fie parerile impartite.

                      Si cat despre game de masini. De e sa compari antifonarea la un audi a4 b8 cu 211 fie el si fl, audi e peste. Si passatu e si el tare silentios, chiar daca personal nu prra imi plac din alte puncte de vedere.
                      un f30 vine cu interior la fel de frumos, lumini ambientale,
                      ai sanse mari la 15 18k si evident an mai nou si km sub 100.

                      Si vb de km de reprezentanta, cu fisa in reteaua lor, nu caiete scoase la imprimanta.

                      Plus legat de km, sa le spui alora care si au luat masina de noua cu motor de 1.8.
                      Sau 210 le care il manca rugina. Spune le lor ca nu au luat o cu km reali.
                      Gherle se dau si la casele mari.
                      Last edited by Sharky; 01-09-2020, 22:41 PM.

                      Comment


                      • E clar. Avem unghiuri diferite de vedere. În primul rând, eu folosesc mașina intensiv pentru că am nevoie de ea pe distanțe medii(serviciu, hypermarket etc.) ori lungi(mai ales) în weekend. Nu o scot doar pentru a o prezenta "băieților" la "întâlnire", cu atât mai puțin pentru a câștiga vreun concurs ad-hoc din cadrul "balului" unde îmi doresc sa iasă "regină". Pentru mine ea reprezintă o necesitate nu un lux. Anunțurile postate de mine se adresează celor care își doresc(să admire) o mașină frumoasă, sigură, de încredere, cu o viață relativ lungă înainte, comparabilă cu cea a unei mașini noi, și care, cel mai probabil, necesită cheltuieli de întreținere egale cu cele ale unei mașini noi, cu un coeficient extrem de mic de luat in calcul în plus, destinat schimbării consumabilelor ce se recomandă a fi înlocuite exclusiv din cauza trecerii timpului și nu a rulajului. Poate că unii vor fi de acord cu mine sau nu. Nu am nicio problemă cu asta. Eu, neavând "intrare" direct la AMG, nu mă mai complic să "meșteresc" nici eu și nici "reprezentanța", pe banii mei, la mașina mea. Prefer să o schimb dacă treaba se complică. Pur și simplu nu accept nivelul. Nici moldovenesc, nici ardelenesc, nici muntenesc etc.
                        Din ultimul aliniat al postului tău nu am înțeles absolut nimic . Dar, iarăși, nu-i problemă. Poate vor înțelege ceilalți colegi.
                        O seară frumoasă tuturor și drumuri cât mai bune!

                        Comment


                        • Originally posted by iuliu m. View Post
                          E clar. Avem unghiuri diferite de vedere. În primul rând, eu folosesc mașina intensiv pentru că am nevoie de ea pe distanțe medii(serviciu, hypermarket etc.) ori lungi(mai ales) în weekend. Nu o scot doar pentru a o prezenta "băieților" la "întâlnire", cu atât mai puțin pentru a câștiga vreun concurs ad-hoc din cadrul "balului" unde îmi doresc sa iasă "regină". Pentru mine ea reprezintă o necesitate nu un lux. Anunțurile postate de mine se adresează celor care își doresc(să admire) o mașină frumoasă, sigură, de încredere, cu o viață relativ lungă înainte, comparabilă cu cea a unei mașini noi, și care, cel mai probabil, necesită cheltuieli de întreținere egale cu cele ale unei mașini noi, cu un coeficient extrem de mic de luat in calcul în plus, destinat schimbării consumabilelor ce se recomandă a fi înlocuite exclusiv din cauza trecerii timpului și nu a rulajului. Poate că unii vor fi de acord cu mine sau nu. Nu am nicio problemă cu asta. Eu, neavând "intrare" direct la AMG, nu mă mai complic să "meșteresc" nici eu și nici "reprezentanța", pe banii mei, la mașina mea. Prefer să o schimb dacă treaba se complică. Pur și simplu nu accept nivelul. Nici moldovenesc, nici ardelenesc, nici muntenesc etc.
                          Din ultimul aliniat al postului tău nu am înțeles absolut nimic . Dar, iarăși, nu-i problemă. Poate vor înțelege ceilalți colegi.
                          O seară frumoasă tuturor și drumuri cât mai bune!
                          Nu pot decat sa fiu de acord - 100%.

                          Referitor la comparatia cu alte modele de la alte marci: BMW nu stiu ce serie, Passat B20
                          Eu, in anturajul meu, sunt cel mai zgarcit; amicii mei sunt toti cu dare de mana cand vine vorba de "fier". 30,000 - 40,000 - 50,000 EUR - BMW majoritar, Audi, etc.
                          Credeti-ma pe cuvant, ca MERCEDES este cel mai rezistent si mai durabil decat toata concurenta directa din Germania. Asta chiar daca nu mai e ce-a fost ....
                          Chiar n-are rost sa vin cu detalii, comparatii, argumente, exemple. Amicii mei, doar din orgoliu infinit, nu-mi spun ce piese schimba si la ce preturi.
                          Cand te intalnesti cu "baietii" nu poti afirma de exemplu ca la 6000 km, masina noua, s-a schimbat pe garantie EGR-ul (plus adusa cu platforma si 2 zile pierdute in service). Ar fi ceva de neconceput daca s-ar afla :-)
                          Sau prieteni care isi pun reminder in telefon sa cumpere ulei, caci trebuie mereu completat. Intre schimburi, prin completare, se face transfuzie completa defapt.

                          N-am de gand sa intru in polemica cu nimeni, stiu ca si la Mercedes mai sunt probleme, dar trebuie sa recunoastem cu totii ca .... inca este Mercedes.

                          Dl. Sharky - Da, W210 are probleme cu rugina. Recunosc. A fost o problema generalizata in acea perioada. Poate si la alti producatori....
                          Odata la 2-3 ANI tot mai fac un retus, mai elimin 2-3 puncte, se mai polizeaza o aripa. Dar daca astazi, ii dau o chieie, n-am nicio emotie ca ajung in capatul celalalt de Europa, fara nici cel mai mic incident.
                          O scurta poveste (rezumat), pe care n-am s-o uit niciodata: sotia mea NU a inchis bine o sticla de suc de 2 litri in 2016, pe bancheta din spate, bateria si tot sistemul electric a intrat in scurt, bancheta spate luand foc impreuna cu baterie, sigurante, cabluri, etc.
                          In 3 ore masina a pornit. A 2-a zi dupa incident era deja la mine in parcare (adevarat ca nu mai mergea deschiderea portbagaj - luase foc si pompa de vacuum).
                          As putea sa fac un pariu cu tine, ca la Passat-ul ala la care faci referire, in aceeasi situatie, in acelasi context, nu se comporta la fel.
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • masina mea e pt weekend si distractie.
                            ca ma intalnesc cu baietii e ca sa fiu la curent cu ce se mai intampla si ce mai exista. Pe piata asta, care e realitatea.
                            Doi dintre ei sunt mecanici, deci chiar in tema. Unul la volvo, altul la o reprez mercedes. Altii pasionati, unu e semi samsar, altii evident ca peste tot sunt material de umplutura.

                            e ca si discutatul pe forum. Nu, nu ne intalnim ca sa ne etalam masinile, ci pt socializare.
                            Si da, ai sanse mari sa vezi adevarate bijuterii.
                            si cu o realitate prezentata obiectiv gen domne am schimbat aia a costat atata.

                            Si totodata pretentiile cresc vazand un om ce si a luat. Tu cauti sa iei macar la fel de bine tinand cont de toate variabilele (pret, stare, km, varsta, doatri, etc)

                            Ultimul paragraf descrie exact tzeapa data cu masini noi.
                            De careva stia ca la masina pe care a platit cat un apartament va rugini in 10 ani sau motorului de 1.8k ii va sari lantul, ar mai fi luat o? De noua?
                            Asa ca nu tot timpul treaba tine de km putini. Cand e sa dea gherla, o da, si de e a ta de la 0km!

                            pareri diversificate merita zic eu.
                            Eu n am zis ca parerea ta e gresita, daaar mai e loc si de alte perspective, cine citeste sa aleaga varianta potrivita pt stilul lui de viata.

                            Legat de moldovenesc si ardelenesc, e legat strict de masina mea, fara referinte la alte persoane sau zone geografice.
                            Cazan de romania, greu l am adus la o stare decenta, pt asta iti dau dreptate. De stiam cat e de lucru alegeam altceva.

                            ​​​

                            Comment


                            • Ps, ca si completare, pe cazanu meu romanesco moldovenesc se cereau 8mii initial, asta ca tot vb de supraevaluari....
                              dupa mine acu ca il suport de 4 ani, si 5mii mi s a parut mult, nu ca si suma, dar raportat la stare si la ce se mai gasea.

                              Acu poate intelegi mai bine unde bat.
                              Acu e drept ca am exagerat at cu suma totala de 12k, pt ca acolo includ si gume, schimburi de ulei si altele care la orice masina care parcurge 50k in 4 ani se aduna la o valoare deloc neglijabila.

                              Important e sa iti placa masina si sa ai banii sa nu iti pese ca ti ai facut damblaua.

                              Comment


                              • Nu mă pot abține să vă fac cunoscut și acest exemplar deosebit, pe care l-a văzut un prieten trăitor in Spania "live", și a rămas impresionat de starea masinii. După spusele lui ar fi "100% showroom" și ar exista dovezi irefutabile că mașina ar avea 20023 km. V-o arăt și vouă:
                                Mercedes-Benz 220 E din ES-22004 Huesca Spania @MIUI| https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...290261763.html
                                Poate veți avea amabilitatea să "nu dați cu pietre".
                                Mulțumesc pentru atenție!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF