Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La noi, poate. La nemți, ia să privim:
    Mercedes-Benz C 280 original 13900 KM!!! Leder, Klima, etc. din DE-78112 St. Georgen - Brigach Germania @MIUI| https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...246913435.html
    Frumos?
    Last edited by iuliu m.; 11-21-2019, 05:51 AM.

    Comment


    • Frumos! DA! Dar iar nu suporta comparatie... pai asta din DE e un 280 bine dotat (dar nici macar asta nu e FULL)... si rulaj de 14K. Iar ala din AR e un 200 CHEL... cu 140K.

      Oricum, preturile sunt fanteziste, macar pentru Romania. Trebuie sa fie cineva foarte pasionat (=nebun) sa dea atata banet pe o masina chiar si ca asta. Daca asi fi "foarte pasionat" (=nebun si plin de bani) as lua 124-le...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Sa nu confundam 124 care are potential de youngtimer, cu 202 care e un cazan banal. Din pacate in Romania mai toti care au o masina veche au impresia ca e masina retro si valoreaza cat una.
        202 au preturi derizorii in afara, iar exemplul ala cu 280-ul la 16 mii de euro este irelevant, pentru ca probabil va sta mult si bine la vanzare.
        Realist vorbind, cu 4000-6000 mii se gaseste 124 coupe in stare buna, adica de proiect, adica nici pe departe perfect.

        Comment


        • Exact la asta am ajuns sa comparam care e youngtimer si care cazan banal, cand pe mobile.de si W202 si W124 se vand cate 1000 din fiecare, incepand de la 400 de euro

          Comment


          • Privește ce am partajat: Mercedes-Benz C 200 CDI Elegance | 66.000 KM !! | in NL-7831 HB NIeuwe-Weerdinge Nederland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...253063078.html

            Comment


            • Pana la urma si astea vor fi cautate... (sau nu )... Dar mai e mult pana atunci. 202 la bani de 126...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Mercedes-Benz C 180 Youngtimer Limousine Elegance Autom. Klima in DE-46282 Dorsten Duitsland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...287527663.html
                Chestia e că nu prea "premiem" starea mașinii, rulajul, dotarile, întreținerea etc. Ne interesează doar anul de fabricație și modelul. Kilometrii sunt sigur "dați înapoi" că doar asta știm noi să facem cel mai bine. Iar la restul ne pricepem (tot) noi sa evaluăm corect că nimeni altii. Se pare că în țările cu apa caldă la robinet, nu e deloc așa. Cu tot respectul...

                Comment


                • Originally posted by Radu_G View Post
                  Exact la asta am ajuns sa comparam care e youngtimer si care cazan banal, cand pe mobile.de si W202 si W124 se vand cate 1000 din fiecare, incepand de la 400 de euro
                  Incepand de la , desigur, dar un w124 bun adica fara rugina si cu aer conditionat nu exista sub 4000 indiferent de motorizare.

                  Comment


                  • Originally posted by iuliu m. View Post
                    Mercedes-Benz C 180 Youngtimer Limousine Elegance Autom. Klima in DE-46282 Dorsten Duitsland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...287527663.html
                    Chestia e că nu prea "premiem" starea mașinii, rulajul, dotarile, întreținerea etc. Ne interesează doar anul de fabricație și modelul. Kilometrii sunt sigur "dați înapoi" că doar asta știm noi să facem cel mai bine. Iar la restul ne pricepem (tot) noi sa evaluăm corect că nimeni altii. Se pare că în țările cu apa caldă la robinet, nu e deloc așa. Cu tot respectul...
                    Cu tot respectul, nu evaluez eu, ci cataloagele autoclassic. w202 nu are valoare in momentul asta si in viitorul mediu indepartat, decat daca nu vorbim de un amg. Salveaza masinile acelea postate si verifica de curiozitate peste 1 luna, 2, 3. Eu pot sa pun prinsoare ca vor fi inca disponibile.

                    Comment


                    • Ce cataloage ai consultat?
                      Mulțumesc!

                      Comment


                      • Asta deja trece a discutie filatelica.
                        valoare masinii e aia la care o vinzi.

                        Personal nu stiu cine se inghesuie sa vada un 202 chel cu motorizare banala. Sau vreun 124 care a avut sau putea aspira cel mult la functia de taxi, asta ca apogeu al carierei.
                        ​​​​​nu orice are stema are valoare.
                        ​​​​​​

                        Comment


                        • 202 ca 202, dar w124 este recunoscut că fiind ultimul Mercedes de calitate. Au urmat "dezastrele" W 210 și W 211. Și clasa S pare a se fi diluat odată cu W 220. Nu o spun numai eu. Deci un W 124 a fost mai mult decât "cel mult un aspirant la functia de taxi", după părerea mea.

                          Comment


                          • un 124 cu macar un v6 sau un v8, dotat bine si in stare buna e una.
                            In schimb un e200d cu manivela la geam era cel mult aspirant de taxi si pe vremea aia si acum.
                            Aia e ideea principala.
                            De aia cand vad un 124 chel cu 2.5 diesel, dotari minime ma umfla rasu cand cere omu 10-15mii pe el. Poate peste inca 30ani... De parca nu stie lumea ca probabil omul l-a luat la 2-3mii, n-a bagat nimic in el inafara de filtre (deobicei oamenii se si lauda cu asta) si acu viseaza sa vina Tiriac sa ii dea o sapca de bani si sa il includa in colectia lui din Otopeni.

                            Cu ce e un 211 dezastru? Ca nu e fiabil? Parca era vorba de mercedes, adica o masina pt oameni care au bani sa le repare si care impresioneaza prin aspect, dotari, confort, etc.
                            Avand in vedere ca un 211 mega dotat si in stare buna e 7-9mii, il alegi pe ala si cu restu de bani pana la un 124 supraevaluat il pui la punct.
                            Hibele-s stiute, stii ce sa iei si mai ales ce sa nu iei.
                            Oricum e mult peste orice 124.

                            Avantajul e clar, de-l iei dotat si aratos clar valoreaza mai mult cand ajunge batran de 30ani, iar acum au preturi chiar bune. Practic iti pastrezi banii, oarecum.
                            Si macar stii ca nu ii ruginesc aripile sau capota, asa cum o fac majoritatea 124, e mai bine antifonat, stai mai bine in el, si multe altele.
                            Idem daca ai vedea ce w220 poti gasi la 4-6mii E, cu motoare din familia M113, nu stiu ce sa zi, de ce as da banii pe 202-ul ala chel?
                            La banii aia poti sa il iei sa il tii in hambar pana e istoric in 10 ani. Ai timp berechet sa il pui la punct, mai aduni piese, etc.
                            Iar ala chiar va intoarce capetele, fata de vreo trancanitoare diesel cheala.

                            Ma rog fiecare stie ce face mai bine cu banii sai, dar ca intre filatelisti, toti o dau cu timbrele lor cat valoreaza, dar cand e sa dai checkout sa iei banu, cam greu...mai ales cand timbrul e e200d...

                            E doar parerea mea, nu e musai sa fiti de acord.

                            Comment


                            • Nu e musai... dar eu chiar sunt de acord. Intamplator sunt si in cateva grupuri de "retro" pe FB... ca, deh... pasiunea. Sa vedeti acolo "scoruri"... R12, 8 buc la 1 milion de iepuroi... etc, etc... Preturi facute, bineinteles, de proprietati... ca de vandut...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by Sharky View Post
                                un 124 cu macar un v6 sau un v8, dotat bine si in stare buna e una.
                                In schimb un e200d cu manivela la geam era cel mult aspirant de taxi si pe vremea aia si acum.
                                Aia e ideea principala.
                                De aia cand vad un 124 chel cu 2.5 diesel, dotari minime ma umfla rasu cand cere omu 10-15mii pe el. Poate peste inca 30ani... De parca nu stie lumea ca probabil omul l-a luat la 2-3mii, n-a bagat nimic in el inafara de filtre (deobicei oamenii se si lauda cu asta) si acu viseaza sa vina Tiriac sa ii dea o sapca de bani si sa il includa in colectia lui din Otopeni.

                                Cu ce e un 211 dezastru? Ca nu e fiabil? Parca era vorba de mercedes, adica o masina pt oameni care au bani sa le repare si care impresioneaza prin aspect, dotari, confort, etc.
                                Avand in vedere ca un 211 mega dotat si in stare buna e 7-9mii, il alegi pe ala si cu restu de bani pana la un 124 supraevaluat il pui la punct.
                                Hibele-s stiute, stii ce sa iei si mai ales ce sa nu iei.
                                Oricum e mult peste orice 124.

                                Avantajul e clar, de-l iei dotat si aratos clar valoreaza mai mult cand ajunge batran de 30ani, iar acum au preturi chiar bune. Practic iti pastrezi banii, oarecum.
                                Si macar stii ca nu ii ruginesc aripile sau capota, asa cum o fac majoritatea 124, e mai bine antifonat, stai mai bine in el, si multe altele.
                                Idem daca ai vedea ce w220 poti gasi la 4-6mii E, cu motoare din familia M113, nu stiu ce sa zi, de ce as da banii pe 202-ul ala chel?
                                La banii aia poti sa il iei sa il tii in hambar pana e istoric in 10 ani. Ai timp berechet sa il pui la punct, mai aduni piese, etc.
                                Iar ala chiar va intoarce capetele, fata de vreo trancanitoare diesel cheala.

                                Ma rog fiecare stie ce face mai bine cu banii sai, dar ca intre filatelisti, toti o dau cu timbrele lor cat valoreaza, dar cand e sa dai checkout sa iei banu, cam greu...mai ales cand timbrul e e200d...

                                E doar parerea mea, nu e musai sa fiti de acord.
                                210, îl auzi cum rugineste daca stai un pic mai în liniște în garaj.
                                Last edited by iuliu m.; 11-22-2019, 23:12 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF