Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by iuliu m. View Post
    Asta:
    https://www.autovit.ro/anunt/mercede...-ID7GygLk.html
    de exemplu, ar fi fost un exemplar deosebit, numai ca proprietarul s-a apucat sa ii puna GPL. Pesemne ca să ieși mai ieftin dacă o folosești să faci naveta...
    Nu neaparat (departe de mine gândul de a începe vreo discuție în contradictoriu), dar având în vedere că este in curs de atestare istorică, e posibil să fie adusă de puțin timp. În majoritatea orașelor din țările europene este interzisă circulația autovehiculelor poluante, motiv pentru care pe masinile vechi se instalează gpl. M-am informat despre asta pentru că al meu Mercedes e din '78, deci non euro, iar a doua mașină din '94 e cu euro2, deci în curând se va încadra la "interzise". Montarea unei instalații gpl o echivalează la o normă de poluare euro 4 (sau 3, in functie de tipul de instalație) și astfel se poate circula fără probleme. Altfel nu mergi cu ea, punct.

    Nu cred ca suntem off topic, discutând despre o mașină ce se află la vânzare. Dacă da, scuze, se poate șterge.
    Attached Files
    Last edited by Lucian_kel; 11-16-2019, 02:33 AM.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • Departe de mine, gandul să polemizez de dragul polemicii. Dacă este cum spui, atunci este perfect explicabilă modificarea si îmi retrag oficial observatia malițioasă. Totuși, asa cum este in cazul vignetei "oxigen", știam ca si în Occident oldtimerele sunt exceptate de la restrictiile din unele centre urbane, in genul celei din poza. Așa că, cred că problema ar fi putut fi rezolvata prin atestarea ca vehicul istoric/oldtimer (și) in Germania. Dacă, însă, altfel nu s-a putut, din varii motive, conversia pe GPL este de înțeles, mai ales că dupa cum arata butelia, pare a fi o instalatie de calitate. Oricum, din poze, urmărind cu atenție punctele "nevralgice"(care se observă, evident), masina pare a se afla intr-o stare remarcabilă.

      Comment


      • Originally posted by dcosmin View Post


        Nu e chiar asa cum zici tu. Ce mai e "mult si bine" ca sa fie full? In afara de reiserechner care nici nu cred ca s-a pus pe w126 sel, ce lipseste?

        Deci, lista optiunilor este mare in ceea ce priveste modelul W126!

        Ca sa ai volanul cu insertie lemn era o optiune (destul de costisitoare) care lipseste de pe masina...asta ar fi doar unul dintre de pe lista cu optiuni...

        Optiunile ar putea continua gen: Airbag pasager, Rollobox sub cotiera, Reiserechner, Webasto, Telefon (poate fi vorba de mai multe modele), stingator scaun, scaune individulae pe spate care doar la modelul SEL il poti regasi ( in anunt este bancheta), Heckrollo (perdea luneta), ...in caz de optezi pentru perdele cortina atunci nu se pune la calcul Heckrolloul, pentru SLS (nu ma pot pronunta findca nu este trecut in anunt si in anunt nu este poza cu compartimentul motor ca sa ne dam seama) ar mai fi o optiune, scaune ortopedice, frigider in portbagaj (la fel, doar pe modele SEL au fost intalnite)...si poate imi scapa ceva (colegul Cipoaca ar mai adauga cu siguranta ceva ) )

        Toate cele mai sus apar in catalogul producatorului si au fost catalogate ca optiuni la vremea respectiva!


        Precum a mentionat si colegul Iuliu.M mai sus ''S-Klass-urile aveau asa de multe extrase încât nu cred că a vazut cineva vreun "full" autentic" , ...corect, nici nu stiu daca intradevar ar exista un asemenea model!


        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Originally posted by iuliu m. View Post
          Asta:

          de exemplu, ar fi fost un exemplar deosebit, numai ca proprietarul s-a apucat sa ii puna GPL. Pesemne ca să ieși mai ieftin dacă o folosești să faci naveta...
          Acesti dinozauri nu sunt nicidecum de utilizat zilnic, mai ales din prisma consumului, care nu e prietenos cu buzunarul, daca e sa fim plastici. Consumul de combustibil este specific camioanelor, totusi vorbind de motor v8 conceput in anii 70.

          Comment


          • Originally posted by Lucian_kel View Post

            Nu neaparat (departe de mine gândul de a începe vreo discuție în contradictoriu), dar având în vedere că este in curs de atestare istorică, e posibil să fie adusă de puțin timp. În majoritatea orașelor din țările europene este interzisă circulația autovehiculelor poluante, motiv pentru care pe masinile vechi se instalează gpl. M-am informat despre asta pentru că al meu Mercedes e din '78, deci non euro, iar a doua mașină din '94 e cu euro2, deci în curând se va încadra la "interzise". Montarea unei instalații gpl o echivalează la o normă de poluare euro 4 (sau 3, in functie de tipul de instalație) și astfel se poate circula fără probleme. Altfel nu mergi cu ea, punct.

            Nu cred ca suntem off topic, discutând despre o mașină ce se află la vânzare. Dacă da, scuze, se poate șterge.
            Nu stiu cat de mult si unde te-ai interesat, dar la noi in Romanistan, faptul ca ii pui Gpl nu ii schimba norma euro. Cu alte cuvinte, daca e euro2 in civ, dupa ce ii pui gpl tot euro 2 ramane si la fel de interzisa ramane.

            Comment


            • Originally posted by mer_se280 View Post


              Deci, lista optiunilor este mare in ceea ce priveste modelul W126!

              Ca sa ai volanul cu insertie lemn era o optiune (destul de costisitoare) care lipseste de pe masina...asta ar fi doar unul dintre de pe lista cu optiuni...

              Optiunile ar putea continua gen: Airbag pasager, Rollobox sub cotiera, Reiserechner, Webasto, Telefon (poate fi vorba de mai multe modele), stingator scaun, scaune individulae pe spate care doar la modelul SEL il poti regasi ( in anunt este bancheta), Heckrollo (perdea luneta), ...in caz de optezi pentru perdele cortina atunci nu se pune la calcul Heckrolloul, pentru SLS (nu ma pot pronunta findca nu este trecut in anunt si in anunt nu este poza cu compartimentul motor ca sa ne dam seama) ar mai fi o optiune, scaune ortopedice, frigider in portbagaj (la fel, doar pe modele SEL au fost intalnite)...si poate imi scapa ceva (colegul Cipoaca ar mai adauga cu siguranta ceva ) )

              Toate cele mai sus apar in catalogul producatorului si au fost catalogate ca optiuni la vremea respectiva!


              Precum a mentionat si colegul Iuliu.M mai sus ''S-Klass-urile aveau asa de multe extrase încât nu cred că a vazut cineva vreun "full" autentic" , ...corect, nici nu stiu daca intradevar ar exista un asemenea model!


              Stima
              Salut, stiam de toate acestea desigur, dar fie vorba intre noi, un volan si rollbox le poti face retrofit instant. Cat despre frigider, webasto, alea sunt cvasiinutile. Vorbind de optiuni foarte importante si greu de instalat ulterior si cu costuri considerabile. Perdeluta la luneta intr-adevar nu m-am uitat daca are, dar sper ca esti de acord ca dotarile masinii din anunt sunt indestulatoare si nicidecum standard multe dintre ele. Claxonul pe 2 tonuri , scaunele electrice cu memorii, bancheta spate electrica si incalzita, astea nu sunt standard pe w126. Nici coloana volan electrica. Masina e de America, unde dotarile standard erau mult mai multe decat "standard-ul" pentru Europa.
              Reiserechner eu nu am vazut pe w126 se/sel. Totusi scaunul sofer si cotiera par tavalite, la rulajul ala. Asta luand in considerare ca pielea la 126 are o calitate exceptionala.

              Comment


              • Originally posted by dcosmin View Post


                Nu e chiar asa cum zici tu. Ce mai e "mult si bine" ca sa fie full? In afara de reiserechner care nici nu cred ca s-a pus pe w126 sel, ce lipseste?
                Lipsesc:

                -airbag pasager
                -rollobox
                -soundsystem
                -Reiserechner (dar nu a fost disponibil in State)
                -ASR
                -suspensie hidropneumatica reglabila (nu SLS - posibi sa-l aiba, macar pe spate, fiind un 560SEL)
                -frigider (ca tot vorbim de full-full)
                -volan cu lemn
                -schimbator de lemn
                -jaluzea luneta - electric sau manual
                -perdelute
                -etc

                L.E.: am vazut ca s-a discutat mai sus, postasem fara sa citesc si "pagina urmatoare".

                RR s-a pus si pe 280SE/SEL. Dar nu in STATE...

                In rest: cum au zis cei de mai sus, NU EXISTA W126 FULL... Nici macar la modele "normale". Nu vorbim de Trasco, SGS, AMG (de pe vremuri) si altii...
                Last edited by dan500se; 11-16-2019, 17:19 PM.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by dcosmin View Post

                  Nu stiu cat de mult si unde te-ai interesat, dar la noi in Romanistan, faptul ca ii pui Gpl nu ii schimba norma euro. Cu alte cuvinte, daca e euro2 in civ, dupa ce ii pui gpl tot euro 2 ramane si la fel de interzisa ramane.
                  Din punctul de vedere al supergabitei și a ei vigneta "oxigen", diferența între Euro 3 și Euro 3+GPL este una ca de la cer la pamant, având în vedere că prima categorie este complet interzisa în București din 2024 in vreme ce ultima este admisa până și in zona de excludere din centru (Z.A.C.A.) pe termen nelimitat. Îmi spune un prieten pasionat trăitor in Germania că și la ei diferentele sunt semnificative între "cu" și "fara" GPL. Deci nu schimba norma de poluare, insa...

                  Comment


                  • Fiecare a adoptat soluții diferite însă rezultatul duce în același punct, reducerea poluării. Unde locuiesc eu (Italia), o mașină non euro cu gpl echivalează cu una euro 3 (sau chiar 4, in functie de tipul de instalație folosit). Nu am spus că îi schimbă norma de poluare ci că d.p.d.v. al limitărilor de circulație, are aceleași drepturi cu una ce are E3 sau E4. Și toate astea (după cum spune si indicatorul din poza de mai sus cu orele in care sunt interzise) pentru a descuraja folosirea mașinilor de epocă (ce sunt scutite de la multe taxe) ca și mașini de mers la serviciu.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • Pai tu vorbesti de Italia, iar aici in Romania nu este asa. Simplu.

                      Comment


                      • Citește și postul meu. Eu nu vorbesc "de Italia". Poate te mai lămurești.

                        Comment


                        • A luat-o lumea razna sau am ramas eu in urma cu preturile? Mi-a atras atentia un anunt de pe Marketplace FB la mine in Arad, W202, C200, automat, berlina, stare buna. Masina cam cheala dar avea AC. Pret 4500 (lei) in anunt. Merita atat... SURPRIZA... Pretul e in EURO (trecuse ulterior vanzatorul comentariul in textul anuntului). Pe bune? Cum sa ceri atata banet pe un W202 aproape chel din `94...





                          ...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Da. Merc-urile clasice sunt tot mai cautate. Costa "o poală de bani" și pe la nemti. Posibil fiindcă cele mai noi modele au o fiabilitate execrabilă. Numai touchscreen-urile, ecranele VGA, si sistemele de asistare pentru o rulare cvasiautonoma, de ele. In rest, se strica "la fiecare colț de stradă". Uite un exemplar care pare fain și prețul cerut:
                            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                            Nici nu știu dacă e mult pentru "ultimul Mercedes care face cinste mărcii"... Să curgă comentariile...

                            Comment


                            • C202 nu merita banii aia din punctul meu de vedere. Nu are nimic special si chiar daca sunt km mai putini, e o masina foaarte raspandita. Un 124 cu istoric complet si motorizare mare mi se pare ca e deja mai rar si isi merita banii. Dar acum fiecare cu parerea lui

                              Comment


                              • Exact asa zic si eu... Nu suporta comparaie cele 2 masini... W202 chelut cu un W124 bine echipat... Acum ca nici cei 10K nu sunt bani pe care i-as da pe "marfa" ceruta e alta poveste. Oricum nu sunt un super fan W124, desi recunosc ca sunt/au fost masini foarte reusite, cel de vanzare e "doar" un 300... bineinteles, cu avantajul rulajului si al starii in care se afla. Fiecare are dreptul sa ceara cat vrea pe masina dar pretul real va fi dat de cel care e dispus sa plateasca suma (probabil se va gasi un "fanatic").

                                Revenind la W202... Ma intreb doar oare cat putea sa ceara omu` pe o masina cu dotari macar ca cele de pe masina mea? Daca pe o masina cu manivela la geamurile spate, fara trapa, interior de stofa cea mai "naspa" de la MB, etc. a putut sa ceara 4.5K... Probabil tot atat... tot 4500. Cred ca e cel mai mare pret la care am vazut W202 de vanzare vreodata (nu vorbim aici despre AMG-uri, oricum nu am vazut nici din alea - ca nu m-au interesat, a fost totusi un C36AMG de vanzare in TM in vara asta, cu "volanu-n sant", cu 1600...).
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF