Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dan500se
    replied
    Are locasurile butoanelor inexistente "embosate"... Nu am mai vazut nicodata asa ceva. Daca sunt lipsa optiuni, MB pur si simplu lasa ornamentul "neted". E oricum dubioasa masina... Parerea mea!

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Da. Jantele sunt "din alt film" dar nu e relevant un accesoriu de 200 de € in toată povestea. M-au deranjat și pe mine vizual dar nu le-am luat în seamă. Protecții pe scaune, eu zic că e bine că are, fiindca le scoți și le arunci la cumparare și nu mai ai scaunele frecate de cur strain. Placa de la schimbător nu știu ce are. Cum ar trebui sa fie? E ceva in neregulă cu ea?

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Ha-ha-ha... pacat de rulajul ala... La ce jante are si ce "protex"-uri pe scane... ce presuri. Ah, si ce e cu placa aia de la schimbator???

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied

    Un 202 interesant, care, la rominica, ar fi catalogat drept "nesimțit de scump". Mie-mi place.

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Eu nu pot să recomand decât 201, 202, 123, 124, 126 și 140. Restul-și ele, acolo...

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    211 cere mai multi bani si atentie ca C-ul tau, aia stai linistit. E mai ieftin sa tii C-ul sa il tot repari decat sa repari un 211 "impecabil".

    In rest normal ca 211 e peste toate astea, fiind mai nou. Dar vezi si tu 100k si deja cere atentie la suspensie, plus multe altele.
    Tot ce dai peste 3-4mii e cam degeaba, ca oricum se strica, mai bine iei si pui tu cu mana ta nou, caroseria si interioru sa arate ok, motoru si cutia sa mearga.

    Si sa te astepti la discutii gen trage dreapta, se mai rupe un arc, daca n-a fost schimbat, etc etc.
    La 190k ar trebui sa aiba cam multe schimbate, daca nu, le vei schimba tu, eu am aflat asta pe pielea mea.
    Cum am zis, depinde cat esti de pretentios. Ieftin e doar daca il iei pe mere si asa in brate, dar in fond aia e o filozofie mai buna de viata..

    Mai bine mai stai 2-3 ani, se mai apreciaza C-ul il pui si tu la vanzare cu 4500E )) si iei un w211 FL, macar sa mai scapi de problema SBC si ca oricum dai de altele.

    E60 n-am zis sa iei, era doar ca pret de referinta.
    Last edited by Sharky; 11-25-2019, 22:23 PM.

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Apai nici SL- ul ala nu e de aruncat, haha
    Si un 190 frumos: https://www.olx.ro/oferta/mercedes-e...tml#4142cb5fe7

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Da, el este. Imi pare ca a trecut pe "SL"-uri...

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

    Cred ca e colegul de aici de pe forum care voia sa refaca E500-le care fusese romanizat cu ceva motor diesel. Pacat, era un proiect fain

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Originally posted by iuliu m. View Post
    Exact ce spuneam. Contează numai anul și modelul. In rest, rulaj, dotări, stare, istoric de service, garaj sau nu etc. etc. etc. nu au nicio importantă.
    Nu cautam oricum modelul si anu efectiv "s-a nimerit" sa fie 2003... dar de era cu 5 ani mai noua alta era faza...

    Originally posted by Sharky View Post
    Vezi si tu ce cazan am luat eu, pe care am dat clar cat nu merita.
    O fi cu dotari mai peste medie, dar in rest e o masina care inafara de sbc nu s-a schimbat nimic si evident ca au trebuit schimbate multe.
    Pretul in opinia mea e in functie de cat de mult iti place si in functie de cate are pe el si cat s-a ocupat proprietarul de el.
    Daca era din 2008 cred ca nu schimba cu nimic lucrurile, tot veche, tot rulata era, pivotii tot 150k tineau, deci daca nu a pus nimeni demult cheia pe ea, tot ai fi avut de lucru.

    Pana la urma depinde cat esti de pretentios. DAca o folosesti gen merge si asa, cred ca nu trebuie bagati prea multi bani.
    Altfel bagi in ea si 5mii E si te intrebi oare in ce i-ai bagat, ca nu prea se vede.

    In alta ordine de idei, un E60 bun din 2007-2008 e 4-5000E. DEci nu vad cum un e220 din 2003 poate fi aproape tot atat.
    Poate nici SBC-ul...

    Nu am nevoie de o masina de "rulat" (am inca C-ul si isi face treaba de minune, consum super pe GPL, nu am de ce ma plange). Masini noi am la firma, nici nu am timp sa le conduc (bine, noi au fost acu` 2-3 ani, ca trece timpul si peste aleea).
    Mi-a placut pur si simplu cum arata si stiu ca 211-le e foarte apreciat pentru tinuta de drum si chiar si fiabilitate (daca sunt intretinute) intre alte modele din aceeasi generatie.

    BMW-ul ca marca nu ma prea atrage. Am avut experienta cu E46-le coupe, masina faina dar parca nu e ceea ce trebuie... Cel putin nu pentru mine.

    O.T.: C200-le din AR l-a lasat la 3500 (de la 4500)... Aviz amatorilor!!!



    Last edited by dan500se; 11-25-2019, 17:30 PM.

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Exact ce spuneam. Contează numai anul și modelul. In rest, rulaj, dotări, stare, istoric de service, garaj sau nu etc. etc. etc. nu au nicio importantă.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Vezi si tu ce cazan am luat eu, pe care am dat clar cat nu merita.
    O fi cu dotari mai peste medie, dar in rest e o masina care inafara de sbc nu s-a schimbat nimic si evident ca au trebuit schimbate multe.
    Pretul in opinia mea e in functie de cat de mult iti place si in functie de cate are pe el si cat s-a ocupat proprietarul de el.
    Daca era din 2008 cred ca nu schimba cu nimic lucrurile, tot veche, tot rulata era, pivotii tot 150k tineau, deci daca nu a pus nimeni demult cheia pe ea, tot ai fi avut de lucru.

    Pana la urma depinde cat esti de pretentios. DAca o folosesti gen merge si asa, cred ca nu trebuie bagati prea multi bani.
    Altfel bagi in ea si 5mii E si te intrebi oare in ce i-ai bagat, ca nu prea se vede.

    In alta ordine de idei, un E60 bun din 2007-2008 e 4-5000E. DEci nu vad cum un e220 din 2003 poate fi aproape tot atat.

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Felicitări!

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Mersi de feedback... Cautam ceva mai vechi (126 mai exact) si a aparut 211-le. Intre timp am refuzat oferta, anul viitor va avea deja 17 ani si parca nu e nici-nici... Daca era FL din 2008 deja era pe trailer!

    Leave a comment:


  • dcosmin
    replied
    Originally posted by dan500se View Post
    Daca tot vorbim de valoare masinilor: cat cat ar merita un W211, E220 CDI din August 2003, 190.000Km (reali, verificati) piele crem, panoramic, automat, Avangarde (destul de bine dotat)? Imi poate ajunge acasa (oferta) la 3500 Euro... (masina fiind adusa de afara).
    Merita daca esti dispus sa iei asa ceva. Daca iti place si te coafeaza Tco-ul acestei masini pe 3-5 ani sau cat ai de gand sa o tii, atunci na, merita. PRactic daca tu cauti asa ceva, desigur ca merita. Dar ca orice masina veche, faptul ca are "doar" 190 de mii reali, nu inseamna mare lucru. Oricum va cere la un moment dat piese de schimbat, mai o pompa de apa, mai un sbc, mai un egr, mai un injector, ma rog, zic in general. Totusi cand vorbim de masina de 15 ani vechime, te astepti sa mai si pice cate ceva, mai ales daca va avea parte de utilizare zilnica.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF