
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedesuri de vanzare
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Daca tot vorbim de valoare masinilor: cat cat ar merita un W211, E220 CDI din August 2003, 190.000Km (reali, verificati) piele crem, panoramic, automat, Avangarde (destul de bine dotat)? Imi poate ajunge acasa (oferta) la 3500 Euro... (masina fiind adusa de afara).
Leave a comment:
-
Am avut 211. Să fim seriosi. Dacă mai și suportă comparație cu 124, ce sa mai vorbim? Acum am panarama de 204. Între un 124 și un 204, ambele la 0 km și dotate full, ghiciți ce aș alege!
Iar 210 "necopt in tabla" nu prea exista. Se pare că e dotare de serie...Last edited by iuliu m.; 11-24-2019, 09:20 AM.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sharky View PostUn 210 copt in tabla nu face 124 mai valoros, mai ales cand 211 le da lectii amandurora.asta ca sa ramai in gama e class. Ca exista cele integral de aluminiu...
Si toate astea sunt masini ajunse la pragul de jos al pretului.
Cred ca stiu anuntul cu renault 12, dar parca alea erau gordini nu dacia lui tac-so vopsita cu dungi albastre. Asa i? Serie limitata, cu acte care atesta asta.
aia e o diferenta mare, la fel cum un 124 amg nu e tot una cu 200d...
bine, nu vreau sa para ca minimizez munca unor oameni care restaureaza, ca e munca serioasa, vad si eu pe cazanul meu care e relativ tanar fata de astea. Si tot am de lucru mult.
Dar ma indoiesc ca odata ce baza e gresita, gen masina e banala se mai ridica vreodata peste conditia ei.
poate peste vreo 50 ani cand e un miracol ca mai e in viata.
Dar oricum prost nu e ala care cere...
Oare se pot muta posturile astea intr un subiect separat?
Partial ai dreptate, dar impartial, un w124 200d in stare de nota 1 , adica exceptional, valoreaza mai mult decat un w220 foarte bun. Desigur piata pt youngtimere e o nisa.
ps; Nu exista v6 pe w124, doar in linie. Incepand cu 202/210 au introdus v6 le,
- Likes 1
Leave a comment:
-
Da, s-a deviat mult... comparam deja generatii... etc. Nu ai cum sa le bagi in aceeasi "oala".
(Da, erau Gordini... dar totusi, sa fim seriosi!)
Leave a comment:
-
Un 210 copt in tabla nu face 124 mai valoros, mai ales cand 211 le da lectii amandurora.asta ca sa ramai in gama e class. Ca exista cele integral de aluminiu...
Si toate astea sunt masini ajunse la pragul de jos al pretului.
Cred ca stiu anuntul cu renault 12, dar parca alea erau gordini nu dacia lui tac-so vopsita cu dungi albastre. Asa i? Serie limitata, cu acte care atesta asta.
aia e o diferenta mare, la fel cum un 124 amg nu e tot una cu 200d...
bine, nu vreau sa para ca minimizez munca unor oameni care restaureaza, ca e munca serioasa, vad si eu pe cazanul meu care e relativ tanar fata de astea. Si tot am de lucru mult.
Dar ma indoiesc ca odata ce baza e gresita, gen masina e banala se mai ridica vreodata peste conditia ei.
poate peste vreo 50 ani cand e un miracol ca mai e in viata.
Dar oricum prost nu e ala care cere...
Oare se pot muta posturile astea intr un subiect separat?
Leave a comment:
-
Originally posted by Sharky View Postun 124 cu macar un v6 sau un v8, dotat bine si in stare buna e una.
In schimb un e200d cu manivela la geam era cel mult aspirant de taxi si pe vremea aia si acum.
Aia e ideea principala.
De aia cand vad un 124 chel cu 2.5 diesel, dotari minime ma umfla rasu cand cere omu 10-15mii pe el. Poate peste inca 30ani... De parca nu stie lumea ca probabil omul l-a luat la 2-3mii, n-a bagat nimic in el inafara de filtre (deobicei oamenii se si lauda cu asta) si acu viseaza sa vina Tiriac sa ii dea o sapca de bani si sa il includa in colectia lui din Otopeni.
Cu ce e un 211 dezastru? Ca nu e fiabil? Parca era vorba de mercedes, adica o masina pt oameni care au bani sa le repare si care impresioneaza prin aspect, dotari, confort, etc.
Avand in vedere ca un 211 mega dotat si in stare buna e 7-9mii, il alegi pe ala si cu restu de bani pana la un 124 supraevaluat il pui la punct.
Hibele-s stiute, stii ce sa iei si mai ales ce sa nu iei.
Oricum e mult peste orice 124.
Avantajul e clar, de-l iei dotat si aratos clar valoreaza mai mult cand ajunge batran de 30ani, iar acum au preturi chiar bune. Practic iti pastrezi banii, oarecum.
Si macar stii ca nu ii ruginesc aripile sau capota, asa cum o fac majoritatea 124, e mai bine antifonat, stai mai bine in el, si multe altele.
Idem daca ai vedea ce w220 poti gasi la 4-6mii E, cu motoare din familia M113, nu stiu ce sa zi, de ce as da banii pe 202-ul ala chel?
La banii aia poti sa il iei sa il tii in hambar pana e istoric in 10 ani. Ai timp berechet sa il pui la punct, mai aduni piese, etc.
Iar ala chiar va intoarce capetele, fata de vreo trancanitoare diesel cheala.
Ma rog fiecare stie ce face mai bine cu banii sai, dar ca intre filatelisti, toti o dau cu timbrele lor cat valoreaza, dar cand e sa dai checkout sa iei banu, cam greu...mai ales cand timbrul e e200d...
E doar parerea mea, nu e musai sa fiti de acord.Last edited by iuliu m.; 11-22-2019, 23:12 PM.
Leave a comment:
-
Nu e musai... dar eu chiar sunt de acord. Intamplator sunt si in cateva grupuri de "retro" pe FB... ca, deh... pasiunea. Sa vedeti acolo "scoruri"... R12, 8 buc la 1 milion de iepuroi... etc, etc... Preturi facute, bineinteles, de proprietati... ca de vandut...
Leave a comment:
-
un 124 cu macar un v6 sau un v8, dotat bine si in stare buna e una.
In schimb un e200d cu manivela la geam era cel mult aspirant de taxi si pe vremea aia si acum.
Aia e ideea principala.
De aia cand vad un 124 chel cu 2.5 diesel, dotari minime ma umfla rasu cand cere omu 10-15mii pe el. Poate peste inca 30ani... De parca nu stie lumea ca probabil omul l-a luat la 2-3mii, n-a bagat nimic in el inafara de filtre (deobicei oamenii se si lauda cu asta) si acu viseaza sa vina Tiriac sa ii dea o sapca de bani si sa il includa in colectia lui din Otopeni.
Cu ce e un 211 dezastru? Ca nu e fiabil? Parca era vorba de mercedes, adica o masina pt oameni care au bani sa le repare si care impresioneaza prin aspect, dotari, confort, etc.
Avand in vedere ca un 211 mega dotat si in stare buna e 7-9mii, il alegi pe ala si cu restu de bani pana la un 124 supraevaluat il pui la punct.
Hibele-s stiute, stii ce sa iei si mai ales ce sa nu iei.
Oricum e mult peste orice 124.
Avantajul e clar, de-l iei dotat si aratos clar valoreaza mai mult cand ajunge batran de 30ani, iar acum au preturi chiar bune. Practic iti pastrezi banii, oarecum.
Si macar stii ca nu ii ruginesc aripile sau capota, asa cum o fac majoritatea 124, e mai bine antifonat, stai mai bine in el, si multe altele.
Idem daca ai vedea ce w220 poti gasi la 4-6mii E, cu motoare din familia M113, nu stiu ce sa zi, de ce as da banii pe 202-ul ala chel?
La banii aia poti sa il iei sa il tii in hambar pana e istoric in 10 ani. Ai timp berechet sa il pui la punct, mai aduni piese, etc.
Iar ala chiar va intoarce capetele, fata de vreo trancanitoare diesel cheala.
Ma rog fiecare stie ce face mai bine cu banii sai, dar ca intre filatelisti, toti o dau cu timbrele lor cat valoreaza, dar cand e sa dai checkout sa iei banu, cam greu...mai ales cand timbrul e e200d...
E doar parerea mea, nu e musai sa fiti de acord.
Leave a comment:
-
202 ca 202, dar w124 este recunoscut că fiind ultimul Mercedes de calitate. Au urmat "dezastrele" W 210 și W 211. Și clasa S pare a se fi diluat odată cu W 220. Nu o spun numai eu. Deci un W 124 a fost mai mult decât "cel mult un aspirant la functia de taxi", după părerea mea.
Leave a comment:
-
Asta deja trece a discutie filatelica.
valoare masinii e aia la care o vinzi.
Personal nu stiu cine se inghesuie sa vada un 202 chel cu motorizare banala. Sau vreun 124 care a avut sau putea aspira cel mult la functia de taxi, asta ca apogeu al carierei.
nu orice are stema are valoare.
Leave a comment:
-
Originally posted by iuliu m. View PostMercedes-Benz C 180 Youngtimer Limousine Elegance Autom. Klima in DE-46282 Dorsten Duitsland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...287527663.html
Chestia e că nu prea "premiem" starea mașinii, rulajul, dotarile, întreținerea etc. Ne interesează doar anul de fabricație și modelul. Kilometrii sunt sigur "dați înapoi" că doar asta știm noi să facem cel mai bine. Iar la restul ne pricepem (tot) noi sa evaluăm corect că nimeni altii. Se pare că în țările cu apa caldă la robinet, nu e deloc așa. Cu tot respectul...
Leave a comment:
-
Originally posted by Radu_G View PostExact la asta am ajuns sa comparam care e youngtimer si care cazan banal, cand pe mobile.de si W202 si W124 se vand cate 1000 din fiecare, incepand de la 400 de euro
Leave a comment:
-
Mercedes-Benz C 180 Youngtimer Limousine Elegance Autom. Klima in DE-46282 Dorsten Duitsland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...287527663.html
Chestia e că nu prea "premiem" starea mașinii, rulajul, dotarile, întreținerea etc. Ne interesează doar anul de fabricație și modelul. Kilometrii sunt sigur "dați înapoi" că doar asta știm noi să facem cel mai bine. Iar la restul ne pricepem (tot) noi sa evaluăm corect că nimeni altii. Se pare că în țările cu apa caldă la robinet, nu e deloc așa. Cu tot respectul...
Leave a comment:
Leave a comment: