Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dan500se
    replied
    Pana la urma si astea vor fi cautate... (sau nu )... Dar mai e mult pana atunci. 202 la bani de 126...

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Privește ce am partajat: Mercedes-Benz C 200 CDI Elegance | 66.000 KM !! | in NL-7831 HB NIeuwe-Weerdinge Nederland @MIUI| https://www.mobile.de/nl/Auto/Merced...253063078.html

    Leave a comment:


  • Radu_G
    replied
    Exact la asta am ajuns sa comparam care e youngtimer si care cazan banal, cand pe mobile.de si W202 si W124 se vand cate 1000 din fiecare, incepand de la 400 de euro

    Leave a comment:


  • dcosmin
    replied
    Sa nu confundam 124 care are potential de youngtimer, cu 202 care e un cazan banal. Din pacate in Romania mai toti care au o masina veche au impresia ca e masina retro si valoreaza cat una.
    202 au preturi derizorii in afara, iar exemplul ala cu 280-ul la 16 mii de euro este irelevant, pentru ca probabil va sta mult si bine la vanzare.
    Realist vorbind, cu 4000-6000 mii se gaseste 124 coupe in stare buna, adica de proiect, adica nici pe departe perfect.

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Frumos! DA! Dar iar nu suporta comparatie... pai asta din DE e un 280 bine dotat (dar nici macar asta nu e FULL)... si rulaj de 14K. Iar ala din AR e un 200 CHEL... cu 140K.

    Oricum, preturile sunt fanteziste, macar pentru Romania. Trebuie sa fie cineva foarte pasionat (=nebun) sa dea atata banet pe o masina chiar si ca asta. Daca asi fi "foarte pasionat" (=nebun si plin de bani) as lua 124-le...

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    La noi, poate. La nemți, ia să privim:
    Mercedes-Benz C 280 original 13900 KM!!! Leder, Klima, etc. din DE-78112 St. Georgen - Brigach Germania @MIUI| https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...246913435.html
    Frumos?
    Last edited by iuliu m.; 11-21-2019, 05:51 AM.

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Exact asa zic si eu... Nu suporta comparaie cele 2 masini... W202 chelut cu un W124 bine echipat... Acum ca nici cei 10K nu sunt bani pe care i-as da pe "marfa" ceruta e alta poveste. Oricum nu sunt un super fan W124, desi recunosc ca sunt/au fost masini foarte reusite, cel de vanzare e "doar" un 300... bineinteles, cu avantajul rulajului si al starii in care se afla. Fiecare are dreptul sa ceara cat vrea pe masina dar pretul real va fi dat de cel care e dispus sa plateasca suma (probabil se va gasi un "fanatic").

    Revenind la W202... Ma intreb doar oare cat putea sa ceara omu` pe o masina cu dotari macar ca cele de pe masina mea? Daca pe o masina cu manivela la geamurile spate, fara trapa, interior de stofa cea mai "naspa" de la MB, etc. a putut sa ceara 4.5K... Probabil tot atat... tot 4500. Cred ca e cel mai mare pret la care am vazut W202 de vanzare vreodata (nu vorbim aici despre AMG-uri, oricum nu am vazut nici din alea - ca nu m-au interesat, a fost totusi un C36AMG de vanzare in TM in vara asta, cu "volanu-n sant", cu 1600...).

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    C202 nu merita banii aia din punctul meu de vedere. Nu are nimic special si chiar daca sunt km mai putini, e o masina foaarte raspandita. Un 124 cu istoric complet si motorizare mare mi se pare ca e deja mai rar si isi merita banii. Dar acum fiecare cu parerea lui

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Da. Merc-urile clasice sunt tot mai cautate. Costa "o poală de bani" și pe la nemti. Posibil fiindcă cele mai noi modele au o fiabilitate execrabilă. Numai touchscreen-urile, ecranele VGA, si sistemele de asistare pentru o rulare cvasiautonoma, de ele. In rest, se strica "la fiecare colț de stradă". Uite un exemplar care pare fain și prețul cerut:
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

    Nici nu știu dacă e mult pentru "ultimul Mercedes care face cinste mărcii"... Să curgă comentariile...

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    A luat-o lumea razna sau am ramas eu in urma cu preturile? Mi-a atras atentia un anunt de pe Marketplace FB la mine in Arad, W202, C200, automat, berlina, stare buna. Masina cam cheala dar avea AC. Pret 4500 (lei) in anunt. Merita atat... SURPRIZA... Pretul e in EURO (trecuse ulterior vanzatorul comentariul in textul anuntului). Pe bune? Cum sa ceri atata banet pe un W202 aproape chel din `94...





    ...

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Citește și postul meu. Eu nu vorbesc "de Italia". Poate te mai lămurești.

    Leave a comment:


  • dcosmin
    replied
    Pai tu vorbesti de Italia, iar aici in Romania nu este asa. Simplu.

    Leave a comment:


  • Lucian_kel
    replied
    Fiecare a adoptat soluții diferite însă rezultatul duce în același punct, reducerea poluării. Unde locuiesc eu (Italia), o mașină non euro cu gpl echivalează cu una euro 3 (sau chiar 4, in functie de tipul de instalație folosit). Nu am spus că îi schimbă norma de poluare ci că d.p.d.v. al limitărilor de circulație, are aceleași drepturi cu una ce are E3 sau E4. Și toate astea (după cum spune si indicatorul din poza de mai sus cu orele in care sunt interzise) pentru a descuraja folosirea mașinilor de epocă (ce sunt scutite de la multe taxe) ca și mașini de mers la serviciu.

    Leave a comment:


  • iuliu m.
    replied
    Originally posted by dcosmin View Post

    Nu stiu cat de mult si unde te-ai interesat, dar la noi in Romanistan, faptul ca ii pui Gpl nu ii schimba norma euro. Cu alte cuvinte, daca e euro2 in civ, dupa ce ii pui gpl tot euro 2 ramane si la fel de interzisa ramane.
    Din punctul de vedere al supergabitei și a ei vigneta "oxigen", diferența între Euro 3 și Euro 3+GPL este una ca de la cer la pamant, având în vedere că prima categorie este complet interzisa în București din 2024 in vreme ce ultima este admisa până și in zona de excludere din centru (Z.A.C.A.) pe termen nelimitat. Îmi spune un prieten pasionat trăitor in Germania că și la ei diferentele sunt semnificative între "cu" și "fara" GPL. Deci nu schimba norma de poluare, insa...

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Originally posted by dcosmin View Post


    Nu e chiar asa cum zici tu. Ce mai e "mult si bine" ca sa fie full? In afara de reiserechner care nici nu cred ca s-a pus pe w126 sel, ce lipseste?
    Lipsesc:

    -airbag pasager
    -rollobox
    -soundsystem
    -Reiserechner (dar nu a fost disponibil in State)
    -ASR
    -suspensie hidropneumatica reglabila (nu SLS - posibi sa-l aiba, macar pe spate, fiind un 560SEL)
    -frigider (ca tot vorbim de full-full)
    -volan cu lemn
    -schimbator de lemn
    -jaluzea luneta - electric sau manual
    -perdelute
    -etc

    L.E.: am vazut ca s-a discutat mai sus, postasem fara sa citesc si "pagina urmatoare".

    RR s-a pus si pe 280SE/SEL. Dar nu in STATE...

    In rest: cum au zis cei de mai sus, NU EXISTA W126 FULL... Nici macar la modele "normale". Nu vorbim de Trasco, SGS, AMG (de pe vremuri) si altii...
    Last edited by dan500se; 11-16-2019, 17:19 PM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF