Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa cumpar un Mercedes W 210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa cumpar un Mercedes W 210

    Salut,

    Va cer ajutorul in achizitionarea unui Mercedes clasa E (w210). Motorul as prefera sa fie CDI, si nu mai mare de 2.7 din cauza impozitului si asigurarii,

    Pana acum am gasit doar anunturile astea:

    Sunt curios daca stie cineva vreuna din masinile de mai sus?

    De asemenea, din cate am citit aici pe forum am vazut probleme tipice la modelul asta sunt:
    • aerul conditionat
    • rugina
    • afisajul electric din bord


    Daca aerul conditionat e usor de verificat, la fel si afisajul, la rugina nu stiu pe unde ar trebui sa caut. Care ar fi punctele in care ar trebui sa apara rugina?

    De asemenea, orice sugestie / recomandare este binevenita.

    Multumesc anticipat,
    Lucian

    PS: buget aproximativ 6000 euro (+ cateva sute de euro daca e nevoie)
    Last edited by Luxian; 11-09-2009, 23:07 PM. Reason: rog un moderator sa corecteze titlul topicului :D
    ...

  • #2
    Modelele dupa 2001 mai au mici probleme cu rugina. In general in zona aripior fata si spate in zona rotii, prag. Avand in vedere ca toate sunt rulate in RO, nu sunt tinute in garaj banuiesc.
    Si electrica mai are la unele masini probleme, in rest cel mai important factor decisiv e motorul.

    Oricum bafta in gasirea masinii !

    Comment


    • #3
      Originally posted by Sergio_MB View Post
      In general in zona aripior fata si spate in zona rotii, prag.
      Mersi mult de informatii. O sa fiu atent la acele zone.

      La motorul nu stiu ce se poate verifica in afara de mers "rotund" si proba de drum (sa accelereze constant pana la o anumita viteza).
      ...

      Comment


      • #4
        Salut , am privit masinile din anunturile care le-ai postat mai sus , din cate observ niciuna nu are trecut pe portbagaj inscriptionarile de model (E200 , 220 , 270)precum si tipul (cdi) . Km imi par la acei ani suspecti daca au fost cumparat de la Casa Auto mai se apropie de adevar dar daca sunt aduse din Germania posibil sa fi fost taxi (mai mult ca sigur) cere vin-ul masinii si verificale la Mercedes la reprezentanta cand a fost facuta ultima verificare etc. , ce imi mai pare ciudat culorile la toate si cred ca toate au fost vopsite pentru ca unu lipsesc cele care ti-am spus de ele inscriptionarile si nuantele de culoare ale masinilor , las si colegii sa isi de-a cu parerea vis-a-vis de aceste masini si parerile lor . La diesel ce stiu eu la proba cand o va face cu tine in masina sa ii de-a pana in rosu adica pana in 4500-5000 ture sa vezi daca intrerupe sau bate vreun injector , cum trege cuplu masinii etc , cel mai bine ar fii sa cauti aici pe forum pe cineva din Timisoara pentru ca vad ca esti din Timisoara , care se pricepe , un coleg forumist si sa mearga cu tine . Bafta iti urez ai mare grija la alegerea masinii si nu te zgarcii la ceva daca e sa pui in plus pentru ca ceva ieftin la inceput e foarte scump in timp.
        E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

        Comment


        • #5
          Varianta 1 arata foarte bine. Daca nu are probleme eu zic sa o iei pe aia. Restul arata rau de tot.

          Comment


          • #6
            @no_problem: Faza cu lipsa înscripţionărilor e discutabilă. Am văzut multe fără înscripţionare, chiar şi afară prin Germania, Olanda, Belgia. De vopsit, întradevăr, var 1 şi var 2 par vopsite (nuanţa de culoare puţin ieşită din comun), dar ultimele 2 au nuanţa de culoare originală doar că par mai demoralizate.

            De asemenea mersi pentru indicaţia de testare a motorului. Sper să nu uit de ea când o să încerc vreuna din maşini.

            @Mertzanu: Si mie tot varianta 1 imi place cel mai mult. Astept sa vad cum arată, momentan proprietarul este plecat din ţară. Sper să o văd week-end-ul ăsta, joi o să se duca un prieten din zonă să o vadă.

            "Fată mare la mâna doua nu găseşti", de aia nu îmi fac speranţe că voi găsi maşină impecabilă din toate punctele de vedere la banii ăştia. Un w210 întreţinut cum trebuie costă ceva mai multişor din câte am văzut (sunt vreo două chiar aici la bursă). Îmi doresc numai să aleg una care să-mi dea cele mai puţine bătăi de cap cu întreţinerea şi eventual recondiţionarea ei. Dacă maşina e vopsită cum trebuie nu m-ar deranja aşa mult, atâta timp cât a fost vopsită cu simţ de răspundere şi nu îmi pică chit-ul de pe ea la 3 zile după ce o iau.
            ...

            Comment


            • #7
              Imi spun si eu parerea: Nu te grabi! Varianta 1 mi se pare cam tiganie cu benzile alea ce vor sa imite benzile cromate ce apar pe barile modelelor elegance si avantgarde, dar asta nu ar fi o problema daca masina e in mintile ei.

              Varianta 2 lasa de dorit, vopseaua si farurile matuite si fata pare sa fi fost lovita.

              Varianta 4 nu ti`o recomand absolut deloc. Masina a mai fost pusa pe site si inainte dar pozele nu erau facuta in garaj iar bara se vedea clar ca e pusa mai mult la misto, mai are putin si cade. Daca te uiti atent are locul pt stropitori la faruri, dar butonul lipseste, de unde rezulta ca masina a fost plesnita si e clar alta bara fata. Ca sa nu mai zic ca bara e de model Avantgarde sau Elegance iar masina e carianta Classic.

              Spor la cautat si achizitionat!

              Comment


              • #8
                Mulţumesc mult, cipa! Faza cu benzile ce imita cromul la varianta 1 nu o observasem (eu speram sa fie avangarde, am inteles că ar avea suspensii diferite).

                Var 2 e intradevar puţin demoralizată. Lovită nu mi se pare, distaţa între capotă şi faruri pare egală, linia caroseriei pare iar ok, dar cel mai bine o să dau o tură în târg să o văd.

                Varianta 4 râmane cam ultima în preferiţe, azi o să-ncerc să sun la varianta 3 să aflu mai multe şi eventual să o văd.

                Cu ocazia asta, aş vrea să ştiu dacă e cineva din Timişoara sau din împrejurimi dornic să mă ajute?

                Aş avea nevoie să vină cineva cu mine să vedem variantele 2 si 3. Vă anunţ că fac cinste cu o bere (cel puţin) şi asigur transportul (dacă nu era deja subînţeles).

                PS: se simte mult diferenţa de suspensii între avangarde şi clasic / elegance?
                Last edited by Luxian; 11-10-2009, 12:09 PM.
                ...

                Comment


                • #9
                  http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto....uta+%21+++ctiv.
                  Last edited by cutaresku; 11-10-2009, 16:52 PM.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Se simte diferenta intre suspensii. Cel putin intre Clasic si Avantgarde. Stabilitatea la viteze mai mari, in curbe, garda la sol difera. Iti recomand Avantgarde-ul, detin unul si sunt foarte multumit de suspensii, plus ca dotariie la Avantgarde sunt net superioare celor de pe Clasic.
                    Am un E 250, si la 4000 Rpm masina are viata in ea ( desi are 290.000 Km, bineinteles ca are vreo 20,000 in RO), cand o testezi vezi cum se comporta pe la turatie mare, sa nu intrerupa sa nu traga in gol sau chinuit. Incearca in viteza a 2-a pana pe la 4.000-4.500 Rpm sa vezi cum se comporta, daca merge linie motorul e OK.
                    In tara iti sugerez sa negociezi mai mult cu proprietarii ca se poate, vezi cauciucurile in ce stare sunt ( avand in vedere ca un schimb e 1000e), consumabilele care au fost schimbate, mai tragi din pret cat sa te incadrezi in buget, cu ce mai scoti iti pui masina la punct.
                    Bafta si asteptam poze cu noua achizitie !

                    Comment


                    • #11
                      Din ce am inteles, omul are un buget cam de 6000+ Euro. Nu prea se incadreaza nicio masina de mai sus. Varianta la 8000 si euro e cam dubioasa, prea putini KM pt un Mercedes, anormal de putini pt un E.

                      Comment


                      • #12
                        @cutaresku: masina e mult peste bugetul meu, am incercat totusi sa sun sa vad ce si cum, dar nu mi-a raspuns.

                        @Sergio_MB: din cate citisem pe un forum din UK, diferenta cica nu se prea simte (dar poate e doar parerea subiectiva a celor cu classic / elegance). Eu sincer prefer Avangarde-ul, dar nu gasesc, cel putin nu in banii astia. Si tot legat de suspensie, e vreo alta diferenta in afara de arcuri si telescoape? (are ceva brate in plus sau chestii de alte genu'?)

                        Garda la sol, cica ar fi doar cu 1.5cm mai mica, ceea ce nu ar fi foarte mult, dar la viteze mari poate face diferenta...

                        In legatura cu cauciucurile, iti multumesc ca mi-ai amintit. Sincer nici nu stiam pretul, dar acum ca-l stiu, sigur se merita sa negociez pentru asa ceva

                        Si legat de dotari, care ar fi diferentele intre avangarde si restul? Asa in mare, doar cele mai importante / utile.

                        Si inca o dilema, nefiind familiarizat cu bordul / comenzile de la mercedes, cum imi dau seama daca masina are sau nu AC, daca este climatronic sau dublu climatronic? (momentan incerc sa gasesc prin manualele de utilizare, dar fara succes)
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Ac-ul este orice aer conditionat pe cam toate modele il au, cel putin cele dupa 2000. La climatronic poti sa reglezi temperatura aerului 15-16-20 -25 grade C (are afisaj). Nu te mai gandi ca Avantgarde-ul are stabilitate mai mare decat celelalte la viteza pt ca in romania nu ai unde sa mergi cu viteze asa ametitoare si daca gresesti si prinzi viteza sigur dai intr-o groapa si-ti rupi rotile. STABILITATE AU TOATE MERCEDESURILE.
                          Eu la w210-le meu am mai avut probleme cu garda la sol pt ca Mercedesurile sunt mai joase decat restul masinilor si ating si daca urc masina pe rampa (nu la orice rampa dar mi s-a intamplat). Sincer eu mi-o doresc putin mai inalta.

                          Cat despre cumparat eu am cautat unul normal 6 luni. Pt fiecare Mercedes care parea bun am sunat la Mercedes la reprezentanta si dupa VIN-ul masinii (nr. de sasiu) am aflat ca unele aveau f.multi km chiar inainte de a intra in tara. Pana la urma am gasit unul care arata ce trebuia.

                          In concluzie... spor la cautat !

                          P.S. Nu exista Mercedes pe motorina (CDI) din 2000-2002 chiar si 2003 care sa aibe SUB 220 000 km (la motorizarea si banii pe care ii ai tu).

                          Comment


                          • #14
                            Cum a zis si spidermann, e usor sa iti dai seama daca are Klimatronic sau Dublu-Klimatronic.
                            Klimatronic- afisaj al temp, posti regla de la 16 la 25-26 nu mai retin, Dublu-Kimatronic - poti selecta temperatura diferita pt partea din stanga si dreapta a masinii. Garda la sol difera si in functie de uzura arcurilor , etc, daca a mai fost coborata, in principiu cel mai jos E este Avantgarde-ul.
                            Am patit si eu de multe ori sa ating chestii in diferite situatii din cauza suspensiei, dar asa e Romania noastra. A mea este chiar mai joasa decat BWM seria 3 al fratelui meu. Daca vrei sunt metode de a o ridica dar sincer mie imi place cum da asa mai joasa.
                            Cauta sa aiba carte de service, chiar daca are putine revizii pe ea, sa existe macar.
                            Cat despre gume, sa nu fie ieftineli gen fulda, etc etc. Recomand Michelin sau Pirelli, siguranta ti-o ofera si cauciucurile bine facute.
                            Tine cont de KM pe care ii are masina si fa un contrast cu ceea ce vezi la fata locului ( cat de uzate sunt volanul, schimbatorul, cotiera, scaunele, etc). Nu exista Mercedes nici dupa 2005 care sa nu aiba macar vreo 180-200.000 Km si sa aiba un super pret.
                            Ca idee generala, nu te uita la cati KM are ci la cum arata si se comporta masina, un Mercedes bine intretinut nu isi arata varsta ( eu ma apropii de 300.000 Km). Rar gasesti masini in RO sa arate/ mearga bine la 200-250.000 KM ( Rulate numai RO).
                            P.S. Nu te grabi in alegere, merg pe ideea ca masina te gaseste pe tine si pt fiecare din noi exista un Mercedes acolo, undeva
                            Multa bafta !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Luxian View Post

                              Cu ocazia asta, aş vrea să ştiu dacă e cineva din Timişoara sau din împrejurimi dornic să mă ajute?

                              Aş avea nevoie să vină cineva cu mine să vedem variantele 2 si 3. Vă anunţ că fac cinste cu o bere (cel puţin) şi asigur transportul (dacă nu era deja subînţeles).

                              PS: se simte mult diferenţa de suspensii între avangarde şi clasic / elegance?
                              Eu sunt din Timisoara si chiar am vrut sa te sun si sa ne intalnim{am si eu un w210-cdi}...dar am observat ca ai sters numarul de telefon...scrie-mi numarul tau pe privat....Ceau
                              P.S. Vezi ca nu beau bere...doar vin alb sec...)

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF