Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie viteza

    Salutare; Poate cineva a mai patit-o si poate sa imi spuna si mie care a fost cauza pentru un Smart ForFour/1,5/diesel/70kw/cutie automata.Va descriu in cateva randuri ce se intampla: sunt momente cand opresc din diferite motive (semafor, trecerea de pieton, etc.) si masina nu mai porneste de pe loc, display-ul arata "A" ca si cum masina este in automat, dar motorul nu se opreste.
    Acelasi lucru s-a intamplat si in modul manual. In momentul in care s-a intamplat aceasta problema, fara sa opresc motorul am incercat sa pozitionez maneta din modul "A" in modul neutru sau marsalier, se aude cum motorasul schimba dintr-un mod in altul dar pe display ramane mereu starea in care s-a blocat ("A" daca era in modul automat sau treapta de viteza in care era masina daca era in modul manual; de obicei treapta 2)
    De fiecare data a fost nevoie sa opresc motorul si sa scot cheia din contact, sa astept cateva secunde iar dupa punerea contactului si pozitionarea manetei de viteza pe pozitia neutru, a fost posibila pornirea motorului si a masinii de pe loc. Am sa merg sa o pun pe tester dar ma gandeam ca poate a mai trecut cineva prin asa ceva, as fi interesat cum s-a rezolvat problema.
    Merci pentru raspunsuri.

  • #2
    Mergi la service, cu putin noroc scapi cu repozitionarea si reinvatarea actuatorului, iar daca ai ghinion, cu schimbarea acestuia dar, nu te speria ca nu e scump ( pana in 400 ron ).

    Comment


    • #3
      Probleme cutie de viteze

      Si eu patesc ceva asemanator... Din cand in cand, si in ultima vreme din ce in ce mai des, nu mai imi intra in R ...si ma lasa cand mi'e lumea mai draga...la inceput opream motorul - apoi il porneam si mergea...acum nici aceasta "jmecherie" nu mai tine...Un prieten apropiat de la Mercedes mi'a spus ca nu are rost sa le spun celor de la service pt ca s'ar putea sa am surpriza neplacuta sa mearga si mai prost si sa nu mai intre nici in D...asa ca singura solutie este sa ies din masina...imping masina 2-3 m...si apoi ca prin magie intra in marsarier ) (am fortwo :P)

      Comment


      • #4
        Originally posted by ninozo View Post
        Si eu patesc ceva asemanator... Din cand in cand, si in ultima vreme din ce in ce mai des, nu mai imi intra in R ...si ma lasa cand mi'e lumea mai draga...la inceput opream motorul - apoi il porneam si mergea...acum nici aceasta "jmecherie" nu mai tine...Un prieten apropiat de la Mercedes mi'a spus ca nu are rost sa le spun celor de la service pt ca s'ar putea sa am surpriza neplacuta sa mearga si mai prost si sa nu mai intre nici in D...asa ca singura solutie este sa ies din masina...imping masina 2-3 m...si apoi ca prin magie intra in marsarier ) (am fortwo :P)
        Tare asa )). Te dai jos din Smart si-l impingi )). Acum serios vorbind, mi se pare cam penibil sa te dai jos din masina si sa o impingi, mai ales cand esti intr-o zona centrala.

        Comment


        • #5
          Originally posted by smart13 View Post
          Salutare; Poate cineva a mai patit-o si poate sa imi spuna si mie care a fost cauza pentru un Smart ForFour/1,5/diesel/70kw/cutie automata.Va descriu in cateva randuri ce se intampla: sunt momente cand opresc din diferite motive (semafor, trecerea de pieton, etc.) si masina nu mai porneste de pe loc, display-ul arata "A" ca si cum masina este in automat, dar motorul nu se opreste.
          Acelasi lucru s-a intamplat si in modul manual. In momentul in care s-a intamplat aceasta problema, fara sa opresc motorul am incercat sa pozitionez maneta din modul "A" in modul neutru sau marsalier, se aude cum motorasul schimba dintr-un mod in altul dar pe display ramane mereu starea in care s-a blocat ("A" daca era in modul automat sau treapta de viteza in care era masina daca era in modul manual; de obicei treapta 2)
          De fiecare data a fost nevoie sa opresc motorul si sa scot cheia din contact, sa astept cateva secunde iar dupa punerea contactului si pozitionarea manetei de viteza pe pozitia neutru, a fost posibila pornirea motorului si a masinii de pe loc. Am sa merg sa o pun pe tester dar ma gandeam ca poate a mai trecut cineva prin asa ceva, as fi interesat cum s-a rezolvat problema.
          Merci pentru raspunsuri.

          Salut, incearca aici :

          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Am si eu o problema la un posibil Smart pe care dorec sa-l achizitionez.
            Daca e sau nu problema va intreb pe voi stimati colegi de forum si posesori de astfel de matchbox-uri.In modul automat la schimbarea treptei ezita parca prte de cca 1-2 sec. In modul maunal nu am simtit.E normala aceasta simptoma ca atunci cand schimba in modul automat sa o faca cu o oarecare intarziere? Nu zmanceste nu bruscheaza schimbarea se face lin dar dureaza 1-2 sec.
            Multumesc.Intreb pt. ca sunt total in ceata in privinta acestor modele.
            In Romania Legea e BARIERA:
            -peste care trec dulaii
            -pe sub care trec cateii
            -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

            Comment


            • #7
              Buna ziua,

              Smart ForFour, 1.5 L, 109 CP, cutie automata.

              In fata merge foarte bine, dar in "R" dupa cum bate vantul.

              Cu motorul oprit intra intodeauna in R , dar ce folos ca nu poti pornii motorul in R.

              Cu motorul pornit nu intra in R, sa zicem ca intra 20% din incercari.

              Ma puteti ajuta cu un sfat/parere?

              Multumesc!
              Last edited by cilianutop; 08-08-2013, 13:30 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cilianutop View Post
                Buna ziua,

                Smart ForFour, 1.5 L, 109 CP, cutie automata.

                In fata merge foarte bine, dar in "R" dupa cum bate vantul.

                Cu motorul oprit intra intodeauna in R , dar ce folos ca nu poti pornii motorul in R.

                Cu motorul pornit nu intra in R, sa zicem ca intra 20% din incercari.

                Ma puteti ajuta cu un sfat/parere?

                Multumesc!
                Salut,

                La mine s-a rezolvat facand un update de soft pentru cutie.
                Cei de la Casa Auto din Bucuresti mi-au schimbat actuatorul (cu toate ca nu acesta era problema), iar in aceeasi zi dupa ce am scos masina din service am avut aceleasi simptome (acum am un actuator in plus care functioneaza foarte bine - in cazul in care sunt doritori). Am avut ceva discutii cu cei de la Casa Auto mai aprinse pe aceasta tema (avand in vedere ca am achizitionat degeaba actuatorul iar problema s-a repetat), asa incat am insistat sa imi faca la cererea si pe cheltuiala mea un update de soft pentru cutie (in cele din urma nu am mai platit aceasta interventie - mi se parea si normal avand in vedere ca au dat-o in bara prima data). Singura rugaminte din partea lor a fost sa ii informez cum se comporta cutia dupa o perioada de o luna deoarece a fost prima masina de la noi pe care puneau aceasta versiune de soft si erau curiosi daca problema e rezolvata. De atunci nu am mai avut probleme cu cutia de acest fel (s-a intamplat ca uneori sa incerc sa schimb foarte repede din modul "A" in modul "R" iar pe display sa apara indicatia "O" si cutia sa nu schimbe - a trebuit sa pozitionez schimbatorul in pozitia "N" dupa care am putut comuta in modul "R"). De fiecare data incerc sa trec prin pozitia de "N" (pe display sa apara scris "N"), dupa care intra fara probleme in modul "R".
                Pentru alte informatii va stau la dispozitie.

                O zi buna

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru informatii.

                  Acum sunt 100% sigur ca problema nu e "mecanica". Asa era si logic , atat timp cat "KO-ul" nu e permanent.

                  Ramane de vazut unde voi rezolva aceasta problema "electrica".

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Din pacate la mine nu s-a rezolvat prin update de soft.

                    O prima intrebare de o mie de puncte actuatorul este acela care intra in cutie si la cele doua capete are un fel de doua "electromotoare/bobine"?

                    A doua intrebare: unde se afla pinionul de marchariere?

                    Intreb aceste lucruri pentru ca informatiile primite din mai multe surse sunt contradictorii.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cilianutop View Post
                      Salut,

                      Din pacate la mine nu s-a rezolvat prin update de soft.

                      O prima intrebare de o mie de puncte actuatorul este acela care intra in cutie si la cele doua capete are un fel de doua "electromotoare/bobine"?

                      A doua intrebare: unde se afla pinionul de marchariere?

                      Intreb aceste lucruri pentru ca informatiile primite din mai multe surse sunt contradictorii.
                      Salut,

                      Acum am vazut postarea ta, asa ca referitor la prima intrebare, intradevar acela este actuatorul (el practic face schimbarea treptelor de viteza functie de comanda care o primeste de la calculatorul de bord). Cutia de viteza este o cutie manuala (nu automata), care este comandata de calculatorul de bord prin intermediul acestui actuator (cum am mentionat mai sus, eu am un actuator functional avand in vedere ca cei de la reprezentanta m-au pus si pe mine sa il schimb prima data cu toate ca problema nu a fost de acolo).
                      La cea de-a doua intrebare din pacate nu am un raspuns pentru tine.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by smart13 View Post
                        Salut,

                        Acum am vazut postarea ta, asa ca referitor la prima intrebare, intradevar acela este actuatorul (el practic face schimbarea treptelor de viteza functie de comanda care o primeste de la calculatorul de bord). Cutia de viteza este o cutie manuala (nu automata), care este comandata de calculatorul de bord prin intermediul acestui actuator (cum am mentionat mai sus, eu am un actuator functional avand in vedere ca cei de la reprezentanta m-au pus si pe mine sa il schimb prima data cu toate ca problema nu a fost de acolo).
                        La cea de-a doua intrebare din pacate nu am un raspuns pentru tine.
                        Salut,

                        Eu nu o consider cutie "manuala" atat timp cat nu am pedala de ambreiaj.
                        Sunt total de acord ca sistemul de la cutie nu e la fel ca la masinile cu tehnologii mai noi.

                        Eu o sa mai studiez problema si daca ajung la concluzia ca trebuie schimbat actuatorul vorbim poate il iau pe al tau. ( stii ca in reclamele cu tocmai.ro )

                        P.S Da-mi un PM te rog cu nr. tau de delefon.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cilianutop View Post
                          Salut,

                          Eu nu o consider cutie "manuala" atat timp cat nu am pedala de ambreiaj.
                          Sunt total de acord ca sistemul de la cutie nu e la fel ca la masinile cu tehnologii mai noi.

                          Eu o sa mai studiez problema si daca ajung la concluzia ca trebuie schimbat actuatorul vorbim poate il iau pe al tau. ( stii ca in reclamele cu tocmai.ro )

                          P.S Da-mi un PM te rog cu nr. tau de delefon.
                          Salut,

                          Ti-am trimis un PM cu numarul meu de telefon dar momentan lipsesc din tara (daca imi dai numarul tau de telefon te contactez cand ajung in tara).
                          Si eu stiam ca este cutie automata, dar atunci cand am avut aceasta problema legata de cutie (si care de fapt a fost problema de soft in final), cei de la reprezentanta mi-au explicat ca de fapt cutia este o cutie manuala ca si constructie (nu este la fel de complicata ca si o cutie automata), dar care este comanadata prin acest actuator de catre calculatorul de bord functie de turatia motorului.
                          Eu atunci am fost la Casa Auto din Bucuresti pentru investigatii, si actuatorul l-au schimbat tot ei desi nu de aici provenea problema.
                          Daca mai ai nevoie de ceva lamuriri iti stau la dispozitie.
                          Cristi

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Problema e oricum ciudata si o tratez ca atare . Vorbim la telefon cand se va putea.

                            Am facut si eu deja un update de soft, poate nu aceea era versiunea de soft corecta. O sa mai incerc sa mai fac odata .

                            Actuatorul l-am desfacut si nu parea nimic in neregula.

                            Comment


                            • #15
                              Salutare,

                              Pentru probleme cu mersul inainte este foarte posibil sa se rezolve " prin soft" , "repozitionat/invatat actuatorul" etc.

                              Pentru "erori" doar in modul in "R", parerea mea este ca posibilele cauze de mai sus nu se potrivesc.

                              Posibil sa fie o mica problema chiar in cutie , pentru ca actuatorul intra in contact "fizic" cu cutia cand bagi in "R".

                              Despre faptul ca problemele cu "R" s-ar rezolva prin schimbarea uleiului din cutie, ce parere aveti?

                              Mersi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF