Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mai degrabă răspunsul vine de la sine, după ce ne obișnuim cu mașina sau după ce înțelegem ce fel de cutie manuală "robotizată" - are de fapt.

    Ambreiaj normal ( simplu și uscat), cutie simplă 100% mecanică și două actuatoare electrice, unul care apasă ambreiaj și unul care schimbă viteza.

    Toate astea, daca inca funcționează, împreună cu piciorul de pe pedala de accelerație, rezolvă nedumernedumerirea.
    ​​​​​​
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #47
      "In modul automat la schimbarea treptei ezita parca prte de cca 1-2 sec. In modul maunal nu am simtit.E normala aceasta simptoma ca atunci cand schimba in modul automat sa o faca cu o oarecare intarziere? Nu zmanceste nu bruscheaza schimbarea se face lin dar dureaza 1-2 sec."

      E normal. Cutia face aceleasi operatii ca si cum ai face tu la o masina cu ambreiaj. Apasat ambreiaj si schimbat viteza. Si pe Manual si pe Automat.
      Pe modul Manual tinzi sa nu mai bagi in seama pauza intre viteze deoarece esti atent la schimbator.
      Pe Automat bagi de seama ca nu esti atent la altceva.
      Eu prin oras doar pe manual o conduc. Pe automat rar sau in afara orasului.

      Comment


      • #48
        Buna seara,

        Am achizitionat recent un smart 454, 1.5 CDI - 95 CP - cutie automata.
        In ultimele zile mi-a tot aparut 0 in bord in momentul in care bagam in R.

        Prima data mi s-a stricat actuatorul (era facut varza inauntru) - l-am schimbat si am facut o recalibrare cu Star insa problema cu 0 nu a disparut.

        Ca si eroare inregistrata apare M18 - Coupling motor - Clutch in emergency operational mode due to PWM Fault.
        Am masurat tensiunea motorasului in sarcina, iar pe motorul ce cupleaza R - obtineam 0,81 V. Am decis sa cumpar alt motoras - verificat scotea 12 V, insa in sarcina tot aceeasi valoare scoate.

        Precizez ca in momentul in care cupleaza R din N - apare 0 pentru 5 secunde, dupa care cutia schimba dar smuceste cateodata. Daca opresc motorul si il repornesc in N si doresc sa schimb in R schimba fara probleme din prima, daca ma intorc in N-A-N si din nou in R aceasta nu mai intra.

        Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat.

        Seara buna!

        Comment


        • #49
          priligy review youtube said Landmarks spokeswoman Elisabeth de Bourbon

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF