Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ cl600, da, chiar vreu sa vad documentul oficial de care zici.

    Sincer nu prea inteleg chestiuna cu "linistit".

    Mai degraba , pot sa zic ca sunt contrariat intre ce am vazut fizic la masina personala si ce se discuta aici.

    Nu mai intru in detalii de finete, doar atat : au fost demontate cele 2 actuatoare , tot ce tine de ambreiaj si cutia de viteze. Ce s-a constat a fost doar o mica problema la un sincron care intra in contact cu pinionul de marche-arriere. Adica pe romaneste, avea mai multi "dinti" putin tociti. Am remediat "defectul" iar problema cu "R" s-a rezolvat partial.
    ( nr. de "KO" cand vreau sa bag "R" s-a redus , dar din pacate pentru mine nu a disparut in totalitate).

    Atasez si o poza cu cutia de viteze , unde am indicat care este sincronul despre care vorbesc.
    Attached Files
    Last edited by cilianutop; 09-18-2014, 11:22 AM.

    Comment


    • #32
      Si nu te-ai gandit ca poate pinionul a suferit din cauzele explicate mai sus?

      Iti pot doar arata documentul, nu il pot trimite ca nu imi apartine!
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #33
        ok. Nu ar strica sa fie aratat documentul respectiv, nu doar pentru mine, ci pentru toata lumea interesata si "nedumerita".

        Mersi.

        Comment


        • #34
          Pana acum esti singurul nedumerit! La ochi discul si poate placa arata OK, insa montate ori agata rulmentul pe ax, ori e placa prea moale sau prea tare....

          La cat costa un kit, chiar nu merita sa pierzi atata energie. Schimba kit-ul, complet si va merge perfect!
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #35
            Salut ,

            Din postura de singurul "nedumerit" concluzionez urmatoarele aspecte:

            - e ciudat mecanismul la acesta cutie de viteze "electrica"
            - este posibil ca problema cu "R" sa fie de la ambreiaj
            - ceea ce am "povestit" pe acest topic a fost din experienta proprie nu din carti.
            Adica, demontat ambreiaj si cutie de viteze, "rectificat" acel pinion, montat totul la loc, simptomele s-au schimbat in bine , in loc sa imi dea "O" de 2-3 ori cand vreau sa bag "R", acum ori intra din prima direct in "R", sau imi apare mai intai "O" si la cateva secunde "R".

            Si cu asta , inchei momentan "aventura" pe acest topic.

            Revin in momentul in care schimb kit-ul de ambreiaj, sa va confirm sau nu daca jucaria merge perfect.

            Sa traim bine!

            Comment


            • #36
              probleme cutie smart

              Salutare . Am un smart forfour 1,3 am avut la el clasicele probleme : nu intra returul ,ramanea blocata pe 0 etc. I-am schimbat chitul de ambreaj nou nout Schas mesterul de la service a pus calculatorul pe ia sa reprogrameze cutia dupa care a oprit mororul .cutia a ramas pe treapta 0 si nu a mai pornit .A desfacut motorasele acuratoare lea gresat pus la loc dar masina tot nu porneste . Acu mia spus sa cumpar alta cutie de viteze ca e stricata ! Va rog frumos sa ma ajutati ca sa nu cumpar si cutie viteze degeaba !!!!! Mentionez ca la acuratorul reglabil nu a umblat nimeni nici nu stiu aia ce e ala !!!!

              Comment


              • #37
                A bramburit ceva cand a schimbat piesele, cleme rupte rulment, placa necentrata, etc sau a incurcat comenzile la 'reprogramare'. Cu rabdare incerci din nou sau alt mecanic.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #38
                  Deci dupa ce a schimbat ambreajul masina mergea intra in viteza. Sa bagat altul cu calculatorul sa reprogrameze cutia si cand a terminat nu mai intra in nici o viteza . Dupa ce a oprito a dat jos un motoras (actuator) care zicea el ca ia dat eroare calculatorul si la gresat. Dupa ce la montat la loc salut , nici masina nu a mai pornit ! A ramas blocata pe 0 !

                  Comment


                  • #39
                    Ce a demontat si a reparat?Lamureste-ne cu o poza , poate avem si noi lamuriri pt tine .

                    Comment


                    • #40
                      Au schimbat kitul ambreaj

                      Comment


                      • #41
                        Iti spun eu: ai schimbat kitul ambreiaj si masina pornea, apoi pentru ca nu a stiut ce face si a vrut sa se joace, a dat reinvatarea transmisiei. daca ai probleme cu un singur sincron, cutia de viteze se blocheaza la invatarea transmisiei si bordul ramane pe zero si nu mai porneste in veci pana nu demotezi cutia si schimbi sincronul. Cazul cel mai fericit e cand nu e pozitionat bine actuatorul sau a spalat cutia o data cu toti senzorii pe ea.spor la cautari!....Unde nu stii ma intrebi!
                        Last edited by laurentiu 1; 01-25-2015, 16:20 PM.
                        http://smartclubromania.ro/showthread.php?tid=3 facebook Laurentiu Adrian Smart

                        Comment


                        • #42
                          Sincronul se poate schimba ? Costa scump sau mai bine pun o cutie second hand ?

                          Comment


                          • #43
                            Se poate schimba. 100 euro.
                            http://smartclubromania.ro/showthread.php?tid=3 facebook Laurentiu Adrian Smart

                            Comment


                            • #44
                              Salutare,

                              Am si eu aceiasi problema cu R-ul mai ales dimineata dupa pornire. Nu reusesc sa bag in A sau R tot. La un moment dat reusesc sa-l "fentez" incercand semiautomat sa bag in 1, iar apoi incepe sa mearga si in A dar tot foarte greu si doar cand vrea in R ( cand dau in R si nu merge, imi clipeste N-ul ,se aprinde becul alb in spatele masinii si aud un mic sunet tot la cateva sec ca si cum s-ar "chinui" sa bage in R)

                              Sa fie ambreiajul? Multumesc baieti

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by ursuletz_82 View Post
                                Am si eu o problema la un posibil Smart pe care dorec sa-l achizitionez.
                                Daca e sau nu problema va intreb pe voi stimati colegi de forum si posesori de astfel de matchbox-uri.In modul automat la schimbarea treptei ezita parca prte de cca 1-2 sec. In modul maunal nu am simtit.E normala aceasta simptoma ca atunci cand schimba in modul automat sa o faca cu o oarecare intarziere? Nu zmanceste nu bruscheaza schimbarea se face lin dar dureaza 1-2 sec.
                                Multumesc.Intreb pt. ca sunt total in ceata in privinta acestor modele.
                                Ați aflat răspunsul ?
                                M-ar interesa deoarece sunt în aceiași situație.
                                Am citit tot dar văd că nimeni nu v-a răspuns.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF