Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    fum

    Originally posted by yai View Post
    problema la mine este k in momentul in care dau drumul la sirocou imi scoate mult fum cenusiu in dreptul roti drepta fata puteti sa ma ajutati si pe mine in aceasta privinta cum asi putea sa nu mai scaoata atat fum cenusiu si daca deschid capota la fel imi scoata fum prin dreapta fata
    Cred ca ar fi bine sa verifici bujia prima data.Dupa ce face fumul asta mult,se opreste?

    Comment


    • #47
      Daca scoate fum mult si dupa aceea se opreste, va trebui sa schimbi arzatorul, deoarece in interiorul lui se afla o sita catalitica ce se colmateaza cu timpul si nu mai permite pulverizarea motorinei ce este impinsa de pompa de dozare. Bujia incandescenta nu are nicio vina. In momentul cand aceasta e arsa nu va scoate fum pentru ca nu va avea cine sa aprinda motorina. Partea proasta e ca acea sita catalitica face corp comun cu arzatorul si de aceea am spus ca va trebui inlocuit. Arzatorul se gaseste complet cu bujie incandescenta si setul de garnituri rezistente la temperatura mare. Pretul lui este in jur de 125E si il gasesti la Webasto Romania din Otopeni (pe centura langa Reprezentanta BMW).

      Comment


      • #48
        inainte sa faci asta ia legatura cu mine pe p.m. s-ar putea sa nu fie nevoie sa dai atatia bani.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
          Daca scoate fum mult si dupa aceea se opreste, va trebui sa schimbi arzatorul, deoarece in interiorul lui se afla o sita catalitica ce se colmateaza cu timpul si nu mai permite pulverizarea motorinei ce este impinsa de pompa de dozare. Bujia incandescenta nu are nicio vina. In momentul cand aceasta e arsa nu va scoate fum pentru ca nu va avea cine sa aprinda motorina. Partea proasta e ca acea sita catalitica face corp comun cu arzatorul si de aceea am spus ca va trebui inlocuit. Arzatorul se gaseste complet cu bujie incandescenta si setul de garnituri rezistente la temperatura mare. Pretul lui este in jur de 125E si il gasesti la Webasto Romania din Otopeni (pe centura langa Reprezentanta BMW).
          Al meu nu are sita!E doar bujia simpla.

          Comment


          • #50
            toate au sita

            Comment


            • #51
              daca se poate doresc si eu documentatia pe alexandruszucs@yahoo.com, Multumesc

              Comment


              • #52
                Originally posted by Alph0nse View Post
                Si eu am tot eberspacher (mb vito 2003), furgon. Daca vrea cineva documentatia lui, o am in format pdf si o trimit pe mail.
                Poti sa primesc si eu documentatia ? logiganmitica@yahoo.com Multumesc

                Comment


                • #53
                  am un V-klasse 112 CDI,din 2002,sub masina am 2 aparate pentru incalzire suplimentara,am inteles ca unul ar trebui sa mearga dupa ce pornesc motorul si al doilea sa-l pot programa fara contact.La mine in ambele cazuri merge doar unul si doar dupa ce pornesc motorul.In cazul in care il programez incepe sa tacane apoi se aude un sunet ca si un reactor de avion care creste in intemsitate, apoi se aude ca si cum ar functiona normal dar dupa circa 3 minute (desi setarea era pe mai multe minute)se opreste brusc si aparatul si ventilatorul masini.ce as putea sa fac la el?

                  Comment


                  • #54
                    si eu as vrea documentatia
                    zsolt_lacko@yahoo.com
                    multumiri anticipate!

                    Comment


                    • #55
                      si eu as dori documentatia pe care o aveti despre eberspacher
                      zsolt_lacko@yahoo.com ,mersi

                      Comment


                      • #56
                        vito

                        Originally posted by costi View Post
                        am un V-klasse 112 CDI,din 2002,sub masina am 2 aparate pentru incalzire suplimentara,am inteles ca unul ar trebui sa mearga dupa ce pornesc motorul si al doilea sa-l pot programa fara contact.La mine in ambele cazuri merge doar unul si doar dupa ce pornesc motorul.In cazul in care il programez incepe sa tacane apoi se aude un sunet ca si un reactor de avion care creste in intemsitate, apoi se aude ca si cum ar functiona normal dar dupa circa 3 minute (desi setarea era pe mai multe minute)se opreste brusc si aparatul si ventilatorul masini.ce as putea sa fac la el?
                        Daca nu ai rezolvat intre timp:
                        tacanitul vine de la pompa de combustibil,dupa care incearca sa porneasca aparatul(sunetul de reactor) dar intervine o defectiune si il opreste.
                        Posibile defectiuni:
                        pompa de recirculare a apei nu porneste,sau porneste si intrerupe;
                        pompa de combustibil nu baga "pe foc";
                        al doilea aparat daca nu porneste schimba bujia pentru inceput;

                        Succes!

                        Comment


                        • #57
                          Salutare! Am si eu o problema cu sirocoul la un Mercedes Vito 108cdi. In prima faza nu mai functiona. I-am schimbat bujia incandescenta , o perioada a functionat normal iar in iarna trecuta ba functiona, ba nu functiona. Momentan nu functioneaza.Exista cumva o anumita temperatura a aerului de la care sirocoul porneste?Astept sfaturi. Multumesc anticipat!

                          Comment


                          • #58
                            as dori si eu documente despre webastu eberspacher
                            costy_badea2@yahoo.com multumesc anticipat

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Alph0nse View Post
                              Si eu am tot eberspacher (mb vito 2003), furgon. Daca vrea cineva documentatia lui, o am in format pdf si o trimit pe mail.
                              Salutare, te rog sa-mi trimiti si mie documentatia cris_costel@yahoo.com
                              Multumesc

                              Comment


                              • #60
                                Buna seara
                                La mine problema este acea pompa electrica de recirculare a apei, intrebarea mea este daca se poare repara tinand cont ca nu este capsata ci corpurile sunt fixate in suruburi.
                                Astept ori ce sugestie. Va multumesc

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF