sirocou
sal.
am mai postat ieri si in alt topic,vad ca sunt mai multe referitoare la sirocou.
revin cu problemele ce le-am intampinat la sirocol ieri,cum am mai spus l-am demontat de pe masina l-am cuplat la mufele de alimentare,am bagat motorina in el cu siringa,pornea un pic scotea putin fum si se oprea(al meu porneste si cu motorul oprit si cu motorul pornit,are si display cu butoanele necesare).am verificat electrovalva,am bagat motorina in ea cu siringa dar nu scotea nimic atunci am verificat tensiunea de la mufele ce duc la electrovalva( cand am incercat sa-l pornesc manual cu motorul oprit 8.7 v,cu motorul pornit 9.3,in situatia asta electrovalva nu deschidea).am luat doua fire cu 12 v de la baterie am bagat cu siringa motorina si i-am dat impuls,surpriza a fost placuta,improsca cu motorina.deci dedefectul este la firul de + care iese din sirocol la electrovalva adica scoate cu motorul oprit 8,7 v si electrovalva nu deschide decat la 12 v .am mai tras doua fire din mufa ce cupleaza pe electrovalva si am masurat cand porneam sirocolul dar imi arata zero.cred ca investigatia mea se opreste pentru moment ,in interiorul sirocolului componentele electronice sunt capsulate si oricum nu ma pricep la electronica trebuie sa gasesc un meserias sa-l verifice.daca aveti alte idei,sfaturi sunt binevenite.
sal.
am mai postat ieri si in alt topic,vad ca sunt mai multe referitoare la sirocou.
revin cu problemele ce le-am intampinat la sirocol ieri,cum am mai spus l-am demontat de pe masina l-am cuplat la mufele de alimentare,am bagat motorina in el cu siringa,pornea un pic scotea putin fum si se oprea(al meu porneste si cu motorul oprit si cu motorul pornit,are si display cu butoanele necesare).am verificat electrovalva,am bagat motorina in ea cu siringa dar nu scotea nimic atunci am verificat tensiunea de la mufele ce duc la electrovalva( cand am incercat sa-l pornesc manual cu motorul oprit 8.7 v,cu motorul pornit 9.3,in situatia asta electrovalva nu deschidea).am luat doua fire cu 12 v de la baterie am bagat cu siringa motorina si i-am dat impuls,surpriza a fost placuta,improsca cu motorina.deci dedefectul este la firul de + care iese din sirocol la electrovalva adica scoate cu motorul oprit 8,7 v si electrovalva nu deschide decat la 12 v .am mai tras doua fire din mufa ce cupleaza pe electrovalva si am masurat cand porneam sirocolul dar imi arata zero.cred ca investigatia mea se opreste pentru moment ,in interiorul sirocolului componentele electronice sunt capsulate si oricum nu ma pricep la electronica trebuie sa gasesc un meserias sa-l verifice.daca aveti alte idei,sfaturi sunt binevenite.
Comment