Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Calamina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai sunt bule de aer pe furtunasul de alimentare, doar se vad.
    Dar e posibil ca din cauza asta sa nu porneasca si-n plus sa aiba si bataia aia in motor (parca ar fi tractor cand ii dau sa porneasca) ?
    Care-i metoda de scos aerul din instalatie ?

    Comment


    • #17
      Parerea mea e ca nu merita sa te mai chinui cu bulele. Si masina mea are bule si cand functioneaza pe furtune. Incarca bateria si tine electromotorul cuplat 15 secunde si ai sa vezi cum dispar acele bule mari, cele mici veac . Crede-ma e o problema electrica. Daca era din cauza aerului de pe instalatie si ai tras-o 20 de km, in aia 20 de km iesa aerul din toate vito-urile din romania. Daca dai la automat si nu dispar acele bule mari de pe furune ai sansa sa fie vreun oring de la filtru dus sau de la pompa de amorsare. Aerul de pe instalatie il scoti in urmatorul fel: desfaci furtunul de la filtrul de motorina, cel de pe acel 'T' care e indreptat spre tine,racordezi un alt furtun in acel loc si tragi cu gura pana vine motorina,vezi ca tre sa stai bine cu plamanii, daca nu iei o pompa de amorsare gen dacia papuc diesel, e vreo 30 de lei si faci cu aia. Cel mai indicat e sa mergi la tester sa vezi ce e.Am trecut prin astea.Verifica mufa de la axul cu came,e pozitionata in spatele egr-ului. Daca ai dat jos acea protectie de deasupra injectoarelor ai avut sanse sa o scoti cand ai montat plasticul la loc. Bafta! Suna-ma, sunt din Aiud si te ajut 0740219533
      Last edited by m3seriasu; 11-05-2012, 22:13 PM.

      Comment


      • #18
        Locuiesc in Germania, sunt doar nascut-crescut in Aiud. Si pe aici, la sevice-uri, nu se baga la chitibusuri (sa caute acul in carul cu fan), iti spun din start ca trebuie schimbat X, Y, Z. Deci trebuie s-o scot la lumina singur. Daca pot. Imi trec de toate prin cap: de la vandut (in Romania, ca e inmatriculata pe Alba), pana la toate minunile despre cum as putea sa-i dau de cap.

        Comment


        • #19
          Suna-ma cand esti langa masina ,mai ai pe cineva cu tine si iti este incarcata bateria. Sunt o gramada de chestii care pot face masina sa nu porneasca. Ai facut ce ti-am enumerat mai sus?

          Comment


          • #20
            N-am facut inca nimic, ca n-am avut timp

            Comment


            • #21
              Revin cu informatii noi: am blocat injectorul 3 sa vad daca n-o ia cu 3 injectoare, nimic. Am demontat rezervorul sa vad daca nu-i acolo problema, nici pomeneala.
              Problema e ca am atata aer pe instalatie (furtunasele de retur, pentru ca turul e cu furtunase negre, prin care nu vad daca sunt sau nu) incat face spume. am desfacut si furtunul de la filtru si-am tras, am dat si la cheie, la fel. Parca ar fi spuma de detergent.
              Cum sa mai fac, ca nu mai stiu ?
              Last edited by d.sechel; 11-07-2012, 20:07 PM.

              Comment


              • #22
                Mai ai motorina in rezervor? Alimenteaz-o dintr-o sticla direct la filtru si vezi cum se manifesta.

                Comment


                • #23
                  Este mai bine de-un sfert de rezervor
                  Da' de unde "spumele" ? Si cum le scot ?

                  Comment


                  • #24
                    Iti prinde aer pe undeva. Galeria de admisie ai dat-o jos? Partea ce e fixata pe motor? Ai atins vreun furtun, alta explicatie nu am.

                    Comment


                    • #25
                      n-am dat jos galeria de admisie, doar capacul acesteia

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu ce sa mai zic.

                        Comment


                        • #27
                          Iti multumesc pentru bunele intentii.
                          Poate mai sunt si altii cu alte idei.

                          Sa auzim de bine !

                          Comment


                          • #28
                            Cind ai desfacut filtrul de ulei ,ce fel de cheie ai folosit?
                            E o intrebare pertinenta deoarece daca cheia de filtru nu a fost una gen cupa ci una cu lant,cu 3 degete,sau orice altceva e posibil sa fi taiat furtunul care vine de la pompa de inalte la filtru.Deci daca verifici din nou ,uita-te si la furtunele de alimentarece sint deasupra capacului filtrului de ulei.

                            Comment


                            • #29
                              Nu stiu prea multe la motoarele astea dar ca si alimentare sun aproximativ la fel.
                              Daca ai pompa electrica in rezervor verifica paletii pompei sa nu fie rupti si turul acesteia sa nu scape pe acolo .
                              Daca ai poma alimentare pe motor uita-te la membrana sa nu fie sparta si sa traga aer pe acolo.
                              Daca ai si locasul acela in chiulasa unde iti incalzeste motorina , la fel verifica sa nu traga pe acolo.
                              Fi foarte atent sa nu fi inversat tur cu retur ....nu e de ras furtunurile fiind la fel se intampla. Am mai intalnit sa de-a spuma dar pe retur
                              Cel mai indicat este sa faci cum a zis colegul mai sus , alimenteaza dintr-un bidon ceva aerisesti bine vezi ce si cum , in felul asta iti dai seama pe unde sa mai umblii.






                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment


                              • #30
                                unde e pozitionata pompa de motorina ? e cumva cea galbena din rezervor ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF