Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calamina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai sunt bule de aer pe furtunasul de alimentare, doar se vad.
    Dar e posibil ca din cauza asta sa nu porneasca si-n plus sa aiba si bataia aia in motor (parca ar fi tractor cand ii dau sa porneasca) ?
    Care-i metoda de scos aerul din instalatie ?

    Comment


    • #17
      Parerea mea e ca nu merita sa te mai chinui cu bulele. Si masina mea are bule si cand functioneaza pe furtune. Incarca bateria si tine electromotorul cuplat 15 secunde si ai sa vezi cum dispar acele bule mari, cele mici veac . Crede-ma e o problema electrica. Daca era din cauza aerului de pe instalatie si ai tras-o 20 de km, in aia 20 de km iesa aerul din toate vito-urile din romania. Daca dai la automat si nu dispar acele bule mari de pe furune ai sansa sa fie vreun oring de la filtru dus sau de la pompa de amorsare. Aerul de pe instalatie il scoti in urmatorul fel: desfaci furtunul de la filtrul de motorina, cel de pe acel 'T' care e indreptat spre tine,racordezi un alt furtun in acel loc si tragi cu gura pana vine motorina,vezi ca tre sa stai bine cu plamanii, daca nu iei o pompa de amorsare gen dacia papuc diesel, e vreo 30 de lei si faci cu aia. Cel mai indicat e sa mergi la tester sa vezi ce e.Am trecut prin astea.Verifica mufa de la axul cu came,e pozitionata in spatele egr-ului. Daca ai dat jos acea protectie de deasupra injectoarelor ai avut sanse sa o scoti cand ai montat plasticul la loc. Bafta! Suna-ma, sunt din Aiud si te ajut 0740219533
      Last edited by m3seriasu; 11-05-2012, 22:13 PM.

      Comment


      • #18
        Locuiesc in Germania, sunt doar nascut-crescut in Aiud. Si pe aici, la sevice-uri, nu se baga la chitibusuri (sa caute acul in carul cu fan), iti spun din start ca trebuie schimbat X, Y, Z. Deci trebuie s-o scot la lumina singur. Daca pot. Imi trec de toate prin cap: de la vandut (in Romania, ca e inmatriculata pe Alba), pana la toate minunile despre cum as putea sa-i dau de cap.

        Comment


        • #19
          Suna-ma cand esti langa masina ,mai ai pe cineva cu tine si iti este incarcata bateria. Sunt o gramada de chestii care pot face masina sa nu porneasca. Ai facut ce ti-am enumerat mai sus?

          Comment


          • #20
            N-am facut inca nimic, ca n-am avut timp

            Comment


            • #21
              Revin cu informatii noi: am blocat injectorul 3 sa vad daca n-o ia cu 3 injectoare, nimic. Am demontat rezervorul sa vad daca nu-i acolo problema, nici pomeneala.
              Problema e ca am atata aer pe instalatie (furtunasele de retur, pentru ca turul e cu furtunase negre, prin care nu vad daca sunt sau nu) incat face spume. am desfacut si furtunul de la filtru si-am tras, am dat si la cheie, la fel. Parca ar fi spuma de detergent.
              Cum sa mai fac, ca nu mai stiu ?
              Last edited by d.sechel; 11-07-2012, 20:07 PM.

              Comment


              • #22
                Mai ai motorina in rezervor? Alimenteaz-o dintr-o sticla direct la filtru si vezi cum se manifesta.

                Comment


                • #23
                  Este mai bine de-un sfert de rezervor
                  Da' de unde "spumele" ? Si cum le scot ?

                  Comment


                  • #24
                    Iti prinde aer pe undeva. Galeria de admisie ai dat-o jos? Partea ce e fixata pe motor? Ai atins vreun furtun, alta explicatie nu am.

                    Comment


                    • #25
                      n-am dat jos galeria de admisie, doar capacul acesteia

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu ce sa mai zic.

                        Comment


                        • #27
                          Iti multumesc pentru bunele intentii.
                          Poate mai sunt si altii cu alte idei.

                          Sa auzim de bine !

                          Comment


                          • #28
                            Cind ai desfacut filtrul de ulei ,ce fel de cheie ai folosit?
                            E o intrebare pertinenta deoarece daca cheia de filtru nu a fost una gen cupa ci una cu lant,cu 3 degete,sau orice altceva e posibil sa fi taiat furtunul care vine de la pompa de inalte la filtru.Deci daca verifici din nou ,uita-te si la furtunele de alimentarece sint deasupra capacului filtrului de ulei.

                            Comment


                            • #29
                              Nu stiu prea multe la motoarele astea dar ca si alimentare sun aproximativ la fel.
                              Daca ai pompa electrica in rezervor verifica paletii pompei sa nu fie rupti si turul acesteia sa nu scape pe acolo .
                              Daca ai poma alimentare pe motor uita-te la membrana sa nu fie sparta si sa traga aer pe acolo.
                              Daca ai si locasul acela in chiulasa unde iti incalzeste motorina , la fel verifica sa nu traga pe acolo.
                              Fi foarte atent sa nu fi inversat tur cu retur ....nu e de ras furtunurile fiind la fel se intampla. Am mai intalnit sa de-a spuma dar pe retur
                              Cel mai indicat este sa faci cum a zis colegul mai sus , alimenteaza dintr-un bidon ceva aerisesti bine vezi ce si cum , in felul asta iti dai seama pe unde sa mai umblii.






                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment


                              • #30
                                unde e pozitionata pompa de motorina ? e cumva cea galbena din rezervor ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF