Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Calamina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calamina

    Buna seara
    Am schimbat acum cateva zile cureaua (alternator, role etc), precum si uleiul si filtrul de ulei.
    Si-am zis ca ar fi cazul sa curat si calamina depusa pe admisie. Zis si facut, doar ca... surpriza : masina nu mai vrea sa porneasca deloc. Am dat jos capacul de la admisie, sa vad daca trag supapele cand dau la automat. Trag toate, doar ca i-am slabit bateria. Pana la urma, m-a tras un prieten cu busul lui, dar dupa cativa metri, s-a blocat roata fata dreapta si mi s-a aprins in bord led-ul de la EDC.
    Cand ii dau cheie, se chinuie, dar se chinuie degeaba. I-am dat si cu spray de pornire, am desfacut azi galeria de admisie de tot, s-o curat, in ideea c-a picat praf de calamina pe la supape. Degeaba. La ce-as putea sa ma mai gandesc ca m-am gandit in diverse moduri, dar n-am nici cea mai vaga idee despre ce-am mai putea face.
    Idei ?
    Multumesc, o seara buna !

  • #2
    Diagnoza ar fi o solutie.Dar verifica sa nu fi deconectat din greseala vreun senzor.Ai demontat filtrul de motorina?poate a prins aer?

    Comment


    • #3
      m-am uitat, totul pare in regula, pus la loc
      cand ii dau spray de pornire da sa porneasca, dar doar atat. Sunetul care se aude cand se chinuie sa-si dea drumul e similar celui care se aude atunci cand bateria e slaba rau, rau.

      Comment


      • #4
        Poate cu adevarat bateria e slaba.Incearca sa o incarci .

        Comment


        • #5
          Sigur nu ai uitat o carpa in admisie si a fost absorbita intre supape?Si asta sa fie motivul de bateria pare slaba?

          Comment


          • #6
            Problema tocmai asta e, ca n-am pus carpe sau altceva ca sa acopar "gurile" acelea si cu siguranta mi-a cazut praf/mizerie inauntru. Am incercat azi s-o pornesc trasa. La fel, incearca sa porneasca cat tin la automat, dar scoate un fum gros alb-albastrui, dar de pornit, nici pomeneala. Am schimbat azi si filtrul de motorina.

            LE:
            si cand ii dau cheie, in incercarea de-a porni, are o bataie in motor, de parca ar fi tractor

            Comment


            • #7
              Sigur atinge pistonul in supape.Ce scula ai folosit sa cureti acolo?
              Ai toate garniturile de cauciuc (alea rosii) la imbinarea dintre galeria de admisie ce ai demontat-o si cea prinsa in suruburi pe chiuloasa?Poate a cazut vreuna la motaj inauntru. Demonteaza galeria de admisie toata pina ajungi la chiuloasa su apoi cu o oglinda uita-te in gaurile de admisie ale chiuloasei si ar trebui sa vesi supapele de admisie.Poate in felul asta descoperi ce e inauntru.Fumul care spui tu alb albastrui pare fi ulei ars sau motorina nearsa.Mai verifica odata caci e posibil sa fi lasat o carpa undeva si a tras-o in admisie.Nu ai astupat oare furtunul de la intercooler ca sa l protejezi cu o carpa ceva si ai uitat de el la montaj.

              Comment


              • #8
                Are toate garniturile la locul lor. Carpe nu am pus, tocmai de asta ma tem, sa nu-mi fi cazut mizeria pe care-am curatat-o pe galerii sau la turbo.
                Ce ma enerveaza e ca, inainte de operatiunile pe care le-am scris mai sus (schimbare curea, ulei, filtru ulei si azi filtru de aer) masina mergea perfect. Dar m-am gandit, avand timp la dispozitie sa curat calamina si nu m-am asigurat sa nu cada mizeria in galeria de admisie/turbo.
                Compresie au toate 4 orificiile de la admisie.

                Comment


                • #9
                  Acolo la orificii nu ai voie sa ai compresie,acolo trebuie sa ai vacuum, suctie deoarece daca- ti sufla spre inafara inseamna ca-ti pierde compresie. Deci supapele de admisie nu inchid.

                  Comment


                  • #10
                    m-am exprimat gresit, trage aer (imi trage mana inauntru), deci nu-i acolo problema
                    Am desfacut injectorul 3 in partea superioara (deoarece arunca motorina si cand motorul este in sarcina pe acolo se aude un fasait), unde este un arc. L-am strans iarasi si ma gandesc sa-l anulez, ca sa vad daca porneste in 3 injectoare.
                    Last edited by d.sechel; 11-04-2012, 19:40 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Verifica mufele de la injectoare si cea de la axul cu came sa fie introduse corect. Cand dai la automat nu da semne scurte de pornire imediat dupa ce rotesti cheia in contact? Uita-te de curios la turometru cand incerci s-o pornesti la cheie cum se manifesta.

                      Daca nu ar fi o problema electrica si totul ar functiona ok ti-ar porni si intr-un piston. Verifica mufele!!
                      Last edited by m3seriasu; 11-05-2012, 19:41 PM.

                      Comment


                      • #12
                        N-am umblat la mufe.
                        Da semne de pornire, am si spus, dar nu poate. Turometrul a urcat la 1000 si ceva, dar numai cand i-am dat cu spray de pornire si atunci numai pentru cateva secunde.

                        Mi-a spus cineva ca e posibil sa se manifeste astfel, deoarece are bule de aer pe conductele de motorina. Sincer, nu mai stiu de unde sa ma apuc si ce sa-i mai fac.

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai posibilitatea sa o mai tragi, trageo. Tind sa cred ca e ceva pe partea electrica in cazul care nu porneste. Daca e asa pune un tester ca e cam complicat sa-i dai de cap. Vezi ca mufele de la injectoare mai iasa si din senin daca in trecut au fost rupte acele clipsuri, fiind pline de calamina.

                          Comment


                          • #14
                            Unde s-o mai trag frate, c-am tras-o ieri 20 de km de unde era pana unde locuiesc ?! Timp in care i-am dat cheie de vreo 3-4 ori

                            Comment


                            • #15
                              Baga bine ochiometrul la conductele de alimentare si vezi daca-s bule de aer.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF