Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calamina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E pe chiuloasa sub suportul motor

    Comment


    • #32
      ok. multumesc

      Comment


      • #33
        Mai oameni buni, indiferent ce i-as face, e la fel.
        Porneste 2-3-4 secunde si pe urma se opreste. Ce idei mai aveti ?

        Comment


        • #34
          Originally posted by d.sechel View Post
          Mai oameni buni, indiferent ce i-as face, e la fel.
          Porneste 2-3-4 secunde si pe urma se opreste. Ce idei mai aveti ?


          Inseamna ca ai o prolema electrica mai mult ca sigur .
          De distributie nu poate fi vorba ca e pe lant.
          A pornit cu spray? sau normal .




          stima
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #35
            numai cu spray

            Comment


            • #36
              Atunci cauta buba prin partea electrica , de aici in colo ma cam depaseste , vezi electrovalve , relee ,calculator ,imobilizator etc .
              Cel mai bine daca ai posibilitatea , fa-i o diagnoza cu STAR ca aici nu mai merge pe ghicite.




              stima
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #37
                Verifica fiecare mufa la injectoare,vezi daca nu ai rupt firele de la senzorul axului cu came, vezi daca nu ai mizerie pe senzorul de pe volanta. Din ce cauza ti s-a infranat roata cand ai tractat-o? Sa nu cumva sa fi ajuns ceva la volanta si sa-ti fi indoit sau rupt markerii ce-i citeste senzorul.

                Comment


                • #38
                  La injectoare vine motorina, deci nu-i acolo buba. Cand s-a blocat (care s-a autodeblocat intre timp) roata dreapta fata, s-a aprins si led-ul EDC in bord.

                  Comment


                  • #39
                    Axele cu came se mai invirt?

                    Comment


                    • #40
                      Daca ai un meserias care se poate deplasa,ii face un test si vezi ce are. E posibil sa-ti fi sarit lantul de la distributie. Daca s-a aprins edc sigur ai o problema. Da-i 50 de euro sau cat o fi testul si macar nu te mai chinui poate degeaba sa ii dai de cap.Motorina iti vine pun pariu dar pulverizeaza doar o singura data fiecare injector si atat. Scoate un injector afara,monteaza-l sa vezi cum vine motorina si ai sa vezi ca e asa cum zic.

                      Comment


                      • #41
                        n-am niciun meserias pe aici. vine inca prea multa motorina, mai ales la injectorul 3, cel pe care l-am scos. ma uit azi si la lant

                        Comment


                        • #42
                          Cum adica vine prea multa motorina?Unde ai verificat asta?la retur unde e T-ul ala cu furtunase de cauciuc imbracate in pinza sau ai desfacut piulita de la conducta.Caci motorina la conducta vine la prima invirtire a cheii in contact si debitul e acelasi la toate injectoarele,dar daca vine motorina la retur sus deasupra injectoarelor atunci nu e bine.Explica-ne si noua sau fa o poza si arata-ne ce si cum poate vom putea sa te ajutam cumva.Da-mi un nr de fix unde sa te sun poate ne intelegem mai bine.daca nu ai fix da-mi un nr de mobil.Nu jur ca rezolvam dar macar ne facem o idee impreuna la ce ar putea fi.

                          Comment


                          • #43
                            Dragii mei, a pornit. in 3. Evident ca tractorul e mic copil, pe langa zgomotul pe care-l face masinuta mea.
                            pe deasupra injectorului nr 3, scotea motorina, chiar daca l-am desfacut, am pus banda din aia alba pentru etansare (cum se foloseste si la tevi, nu-mi vine acum in minte cum se numeste), l-am strans, degeaba, tot arunca pe deasupra. Deci, am nevoie de-un injector.
                            Last edited by Zeus; 11-10-2012, 13:46 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Ce ai strins injectorul sau piulita care vine pe conducta de motorina.Deasupra pe unde curge si ai pus tu banda de teflon?La presiunile la care lucreaza injectorul nu are ce cauta banda de instalator acolo.

                              Comment


                              • #45
                                Acum nu mai e deloc injectorul, nici cu teflon, nici fara, deoarece trebuie schimbat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF