Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune in vasul de expansiune Atego

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune in vasul de expansiune Atego

    Buna ziua, am un Atego 1217 din 2001, 4249 cm3, acum vreo 2 luni am sesizat ca am vasul de expansiune fisurat, am tot cautat pe net modelul meu de vas dar nu am gasit identic(cel cu busonul de ulei in partea dreapta la mijlocul vasului), asa ca am luat vasul asta de model mai nou cred(este acel vas cu busonul de ulei in dreapta dar pe aceeasi linie cu cel de apa). Vasul asta l-am luat sh pentru ca voiam neaparat original (nu plastice de-alea de proasta calitate dar ieftine ce-i drept), dar problema a fost ca l-am primit prin curier fara buson, l-am montat fara nici o problema, am pus busonul de la cel 'vechi' si gata.Problemele abia atunci au inceput, imi face presiune cand opresc motorul si imi da apa afara pe furtunasul de supraplin, iar cand ii dau cheie se aude cum isi trage motorul apa, se vede in vas cum scade apa si la un moment dat am impresia ca se produce si vacuum(cand motorul este pornit), cel putin asa cred eu pentru ca dupa vreo 50 de km raman fara caldura in habitaclu si imi creste apa la 120, atunci opresc imediat, desfac un pic busonul sa imi i-a aer, bolboroseste pana ajunge din nou la nivelul normal si gata, caldura in habitaclu revine, si totul e la normal. Va rog daca ati mai patit careva asa ceva la orice model de masina va rog dati-mi si mie un sfat, o parere, ce pot sa fac.
    P.S. Am contract de transport zilnic si nu imi permit sa o las la service de pe o zi pe alta.

  • #2
    Pasibil chiuloasa la compresor sa fi cedat! In prima faza incearca sa mergi o perioada cu busonul slabit!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Am mers si cu busonul slabit, am sugrumat si furtunasul de supraplin, cred ca am incercat cam tot ce am citit pe net si ce m-am gandit eu. azi de exemplu am avut de mers vreo 400 de km cu 4-5 opriri, am mers cu busonul slabit, la fiecare oprire am pierdut cel putin 2 litri de apa, la intoarcere am strans busonul si am venit asa, n-a mai crescut apa deloc, caldura in habitaclu a bagat, dar furtunurile intarite, am desfacut un pic busonul, bineinteles ca presiunea mi-a dat din apa afara imediat, am strans busonul repede inapoi, a crescut apa la 120 si fara caldura in habitaclu, opresc motorul desfac busonul de tot il las 2 min sa arunce afara cat vrea, completez strang busonul, toate frumoase, pana data viitoare.
      App apa are o culoare maronie(cafea cu mult lapte)

      Comment


      • #4
        Busonul de la vas are ceva supapa in el? Daca da, schimba acel buson cu unul nou. Am patit la Sprinter cand l-am luat din Germania, am schimbat busonul si toate bune. Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Vezi ca ti baga ulei in apa daca are culoarea cafelei cu lapte,verifica nivelul de ulei!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Nu am supapa pe buson dar stiu sigur ca nu este busonul de la vasul asta de expansiune pt ca l-am luat fara buson si l-am pus pe ala vechi de la vasul spart.o sa înlocuiesc busonul sa vad daca se schimba ceva, multumesc de sfat.
            In legatura cu uleiul in apa, da, mi-a scazut un pic uleiul si acum imi arata in bord 2,8-2.9 presiunea la ulei la relanti si daca ambalez pana la 2000 de ture creste la 5, si 0,0 l, asta e vb de nivelul de ulei, ca nu mai trebuie adaugat.daca imi baga ulei in vas ce e de facut si cam ce costuri o sa am.
            Multumesc.

            Comment


            • #7
              Stii ce cred eu , sa dus garnitura de chiuloasa si a spart vasul initial !! cu vasul bun face presiune !! atata timp cat iti da apaa afara cu busonul strans busonul face treaba ... de presiune sigur sunt responsabile gazele de compresie scapate pe circuitul de apa!

              Comment


              • #8
                Am inteles, o sa merg la un service sa vad ce se poate face.imi puteti recomanda un service pt camioane in timisoara? Stiu ca cer cam mult dar oare as avea sanse sa duc masina dimineata si sa o iau seara?, daca stiti vreun service care poate face asta va rog scrieti-mi si mie. Va multumesc

                Comment


                • #9
                  Sigur ca aveti sanse !!!Sa o duceti dimineata si sa...luati alta seara !!!!Nu am auzit pana acum de un service sa faca operatiunea asta intr-o singura zi.....si asta indiferent de masina...Pana fac constatare,pana se scarpina in cap,pana comanda piese....Garantat,zic eu,minim o saptamana !!!Si asta in cel mai bun caz....Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Nu speria omu chiar asa , normal nu cred ca operatiunea de ,demontare montare dureaza mai mult de 1 zi ... in schimb apare alta pb ... de obicei in asfel de cazuri ca sa nu se munceasca in zadar .. se duce chiuloasa la verificat si refacut planeitate operatiune care dureaza ... in functie de atelier chiar si o zi ... acuma cum tio fi norocu !

                    Comment


                    • #11
                      Corect,teoretic nu cred ca operatiunea dureaza mai mult de o zi....Dar, asta daca ai un atelier la dispozitia ta sa stea doar dupa tine,un mester care sa planeze chiulasa doar la dispozitia ta, un magazin de piese care sa aiba absolut tot ce ai nevoie pentru tine,pe stoc...Cum pentru toate operatiunile astea ai nevoie de minim o zi....in rest ,rabdare si tutun...Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Am un atego 818 din 2004. Am inteles ca are suplimentar o frana pentru coborari si ii zice retarder. Dar nu stiu cum se foloseste. Poate ma puteti ajuta.

                        Comment


                        • #13
                          Ai postat in trei locuri cu aceiasi intrebare,ai incercat cand cobori o panta sa tragi de maneta? Ce se intampla?
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Franeaza. Dar retarderu nu e altceva in loc de frana de mana si de picior pentru a nu uza placute si discuri frana?

                            Comment


                            • #15
                              Nu, este un sistem de ajutor al franei de serviciu.in timp dupa ce ai sa i inveti forta de franare ai sa folosesti frana de serviciu doar in caz de franare brusca si intradevar uzura sistemului de franare scade considerabil!(invata te sa l folosesti pe manual nu pe automat)
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF