Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune in vasul de expansiune Atego

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune in vasul de expansiune Atego

    Buna ziua, am un Atego 1217 din 2001, 4249 cm3, acum vreo 2 luni am sesizat ca am vasul de expansiune fisurat, am tot cautat pe net modelul meu de vas dar nu am gasit identic(cel cu busonul de ulei in partea dreapta la mijlocul vasului), asa ca am luat vasul asta de model mai nou cred(este acel vas cu busonul de ulei in dreapta dar pe aceeasi linie cu cel de apa). Vasul asta l-am luat sh pentru ca voiam neaparat original (nu plastice de-alea de proasta calitate dar ieftine ce-i drept), dar problema a fost ca l-am primit prin curier fara buson, l-am montat fara nici o problema, am pus busonul de la cel 'vechi' si gata.Problemele abia atunci au inceput, imi face presiune cand opresc motorul si imi da apa afara pe furtunasul de supraplin, iar cand ii dau cheie se aude cum isi trage motorul apa, se vede in vas cum scade apa si la un moment dat am impresia ca se produce si vacuum(cand motorul este pornit), cel putin asa cred eu pentru ca dupa vreo 50 de km raman fara caldura in habitaclu si imi creste apa la 120, atunci opresc imediat, desfac un pic busonul sa imi i-a aer, bolboroseste pana ajunge din nou la nivelul normal si gata, caldura in habitaclu revine, si totul e la normal. Va rog daca ati mai patit careva asa ceva la orice model de masina va rog dati-mi si mie un sfat, o parere, ce pot sa fac.
    P.S. Am contract de transport zilnic si nu imi permit sa o las la service de pe o zi pe alta.

  • #2
    Pasibil chiuloasa la compresor sa fi cedat! In prima faza incearca sa mergi o perioada cu busonul slabit!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Am mers si cu busonul slabit, am sugrumat si furtunasul de supraplin, cred ca am incercat cam tot ce am citit pe net si ce m-am gandit eu. azi de exemplu am avut de mers vreo 400 de km cu 4-5 opriri, am mers cu busonul slabit, la fiecare oprire am pierdut cel putin 2 litri de apa, la intoarcere am strans busonul si am venit asa, n-a mai crescut apa deloc, caldura in habitaclu a bagat, dar furtunurile intarite, am desfacut un pic busonul, bineinteles ca presiunea mi-a dat din apa afara imediat, am strans busonul repede inapoi, a crescut apa la 120 si fara caldura in habitaclu, opresc motorul desfac busonul de tot il las 2 min sa arunce afara cat vrea, completez strang busonul, toate frumoase, pana data viitoare.
      App apa are o culoare maronie(cafea cu mult lapte)

      Comment


      • #4
        Busonul de la vas are ceva supapa in el? Daca da, schimba acel buson cu unul nou. Am patit la Sprinter cand l-am luat din Germania, am schimbat busonul si toate bune. Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Vezi ca ti baga ulei in apa daca are culoarea cafelei cu lapte,verifica nivelul de ulei!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Nu am supapa pe buson dar stiu sigur ca nu este busonul de la vasul asta de expansiune pt ca l-am luat fara buson si l-am pus pe ala vechi de la vasul spart.o sa înlocuiesc busonul sa vad daca se schimba ceva, multumesc de sfat.
            In legatura cu uleiul in apa, da, mi-a scazut un pic uleiul si acum imi arata in bord 2,8-2.9 presiunea la ulei la relanti si daca ambalez pana la 2000 de ture creste la 5, si 0,0 l, asta e vb de nivelul de ulei, ca nu mai trebuie adaugat.daca imi baga ulei in vas ce e de facut si cam ce costuri o sa am.
            Multumesc.

            Comment


            • #7
              Stii ce cred eu , sa dus garnitura de chiuloasa si a spart vasul initial !! cu vasul bun face presiune !! atata timp cat iti da apaa afara cu busonul strans busonul face treaba ... de presiune sigur sunt responsabile gazele de compresie scapate pe circuitul de apa!

              Comment


              • #8
                Am inteles, o sa merg la un service sa vad ce se poate face.imi puteti recomanda un service pt camioane in timisoara? Stiu ca cer cam mult dar oare as avea sanse sa duc masina dimineata si sa o iau seara?, daca stiti vreun service care poate face asta va rog scrieti-mi si mie. Va multumesc

                Comment


                • #9
                  Sigur ca aveti sanse !!!Sa o duceti dimineata si sa...luati alta seara !!!!Nu am auzit pana acum de un service sa faca operatiunea asta intr-o singura zi.....si asta indiferent de masina...Pana fac constatare,pana se scarpina in cap,pana comanda piese....Garantat,zic eu,minim o saptamana !!!Si asta in cel mai bun caz....Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Nu speria omu chiar asa , normal nu cred ca operatiunea de ,demontare montare dureaza mai mult de 1 zi ... in schimb apare alta pb ... de obicei in asfel de cazuri ca sa nu se munceasca in zadar .. se duce chiuloasa la verificat si refacut planeitate operatiune care dureaza ... in functie de atelier chiar si o zi ... acuma cum tio fi norocu !

                    Comment


                    • #11
                      Corect,teoretic nu cred ca operatiunea dureaza mai mult de o zi....Dar, asta daca ai un atelier la dispozitia ta sa stea doar dupa tine,un mester care sa planeze chiulasa doar la dispozitia ta, un magazin de piese care sa aiba absolut tot ce ai nevoie pentru tine,pe stoc...Cum pentru toate operatiunile astea ai nevoie de minim o zi....in rest ,rabdare si tutun...Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Am un atego 818 din 2004. Am inteles ca are suplimentar o frana pentru coborari si ii zice retarder. Dar nu stiu cum se foloseste. Poate ma puteti ajuta.

                        Comment


                        • #13
                          Ai postat in trei locuri cu aceiasi intrebare,ai incercat cand cobori o panta sa tragi de maneta? Ce se intampla?
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Franeaza. Dar retarderu nu e altceva in loc de frana de mana si de picior pentru a nu uza placute si discuri frana?

                            Comment


                            • #15
                              Nu, este un sistem de ajutor al franei de serviciu.in timp dupa ce ai sa i inveti forta de franare ai sa folosesti frana de serviciu doar in caz de franare brusca si intradevar uzura sistemului de franare scade considerabil!(invata te sa l folosesti pe manual nu pe automat)
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF