Buna ziua, am un Atego 1217 din 2001, 4249 cm3, acum vreo 2 luni am sesizat ca am vasul de expansiune fisurat, am tot cautat pe net modelul meu de vas dar nu am gasit identic(cel cu busonul de ulei in partea dreapta la mijlocul vasului), asa ca am luat vasul asta de model mai nou cred(este acel vas cu busonul de ulei in dreapta dar pe aceeasi linie cu cel de apa). Vasul asta l-am luat sh pentru ca voiam neaparat original (nu plastice de-alea de proasta calitate dar ieftine ce-i drept), dar problema a fost ca l-am primit prin curier fara buson, l-am montat fara nici o problema, am pus busonul de la cel 'vechi' si gata.Problemele abia atunci au inceput, imi face presiune cand opresc motorul si imi da apa afara pe furtunasul de supraplin, iar cand ii dau cheie se aude cum isi trage motorul apa, se vede in vas cum scade apa si la un moment dat am impresia ca se produce si vacuum(cand motorul este pornit), cel putin asa cred eu pentru ca dupa vreo 50 de km raman fara caldura in habitaclu si imi creste apa la 120, atunci opresc imediat, desfac un pic busonul sa imi i-a aer, bolboroseste pana ajunge din nou la nivelul normal si gata, caldura in habitaclu revine, si totul e la normal. Va rog daca ati mai patit careva asa ceva la orice model de masina va rog dati-mi si mie un sfat, o parere, ce pot sa fac.
P.S. Am contract de transport zilnic si nu imi permit sa o las la service de pe o zi pe alta.
P.S. Am contract de transport zilnic si nu imi permit sa o las la service de pe o zi pe alta.
Comment